Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Problema cu un site

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
fantastickmath

fantastickmath

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 25.04.2010
Buna ziua,
Sunt începător în acest domeniu de acea va rog sa-mi înțelegeți ignoranta, problema mea ar fi:
Am luat un domeniu gratis de la o firma "x" și mi-am făcut/organizat/construit un site cu ajutorul wordpress-ului...site acum are o interfața foarte frumoasa,arata bine...singura problema este: atunci când îmi accesez site-ul direct din google nu-mi intra direct pe site ci pe o pagina cu 2 opțiuni, mai clar: sa zicem ca site-ul meu are adresa www.siteulmeu.firmadelacareamluatdomeniu.net cand accesez aceasta adresa imi aparae o pagina alba cu 2 opțiuni :
  • kapa
  • wp
doar atunci când accesez opțiunea cu wp (wordpress) intru în site-ul propriu zis iar adresa va fi :www.siteulmeu.firmadelacareamluatdomeniu.net/wp/ care cum se vede e naspa de tot
Deci cum pot sa scap de chestia asta astfel când accesez www.siteulmeu.firmadelacareamluatdomeniu.net sa intru direct în site-ul propriu zis cel care l-am construit?
Sper ca m-ați înțeles voi aprecia un răspuns "sănătos"
Cu bine...

#2
Eek01

Eek01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 318
  • Înscris: 06.05.2010
Instaleaza wordpressul in "public_html".

Tu il ai instalat in  public_html/wp  daca nu ma insel.