Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Costuri si durata pentru ruta Spania - Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#55
BoBo7865

BoBo7865

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 08.02.2015
Va multumesc de sugestii, voi incerca sa tin cont de ele, viamichelin da un cost aproximativ pentru calatorie, e corect, sau ...?

#56
caballero

caballero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 05.01.2012

 VladCatalin, on 03 septembrie 2011 - 20:04, said:

Poate te ajuta cumva informatia urmatoare.

In decembrie 2008 am fost in Spania cu un Cielo LPG. Costurile totale pentru 8792 km au fost de 889.21 euro, din care
LPG: 369.30 euro
Benzina: 265.12 euro
Taxe drum: 254.79 euro

Traseul a fost: Tg. Mures - Budapesta - Viena - Graz - Brescia - Monaco - Perpignan - Barcelona - Madrid - Huelva - Sevilla - Gibraltar - Valencia - Barcelona - Perpignan - Marseille - Parma - Venetia - Graz - Viena - Budapesta - Tg. Mures

Adica dus intors m-ar costa aproape 1000€?



 VladCatalin, on 05 septembrie 2011 - 20:35, said:

In Slovenia sa iti cumperi din prima benzinarie. Costa 15 euro pentru o saptamana (pretul e corect, de durata nu sunt sigur). Obligatoriu sa lipesti vigneta pe parbriz. Politistii lor mai umbla in civil.

In Ungaria din nou sa cumperi din prima benzinarie. Costa 1650 forinti pe 4 zile. Sa platesti in forinti sau cu cardul. Daca platesti in euro, iesi mult mai rau.

Combustibilul e mai ieftin in Slovenia decat in Ungaria. Cel putin asa era pana acum 3 luni cand am fost in zona.


In Romania, spre Iasi varianta prin Sovata/Praid - Gheorgheni - Lacu Rosu - Piatra Neamt - Roman - Iasi e mai buna decat prin Borsec-Tg. Neamt
Scuzati-ma dar ce este exact rovignieta? Pentru ce foloseste si ce se poate intampla daca nu o ai platita? Cum sti daca/de unde trebuie sa o cumperi?


 teRRa, on 07 septembrie 2011 - 21:53, said:

Din Madrid pana la intrare in Romania(vama Bors) ai cam 2800 km daca alegi traseul clasic ca sa-l numesc asa pe Italia - Slovenia  sau cu 100 km mai mult daca vii pe Elvetia - Austria sau 200 km in plus pentru Germania - Austria. Nu am pomenit de Franta si Ungaria pentru ca pe astea nu ai cum sa le sari. . Pe scurt, in cazul fiecarei variante va trebui sa platesti dupa caz taxe de drum sub forma de plata pe km la bariera sau vigneta si ai asa:
Varianta 1 - Spania(Madrid - Zaragoza - La Jonquera: segment valabil pentru toate traseele)  - 35 euro, Franta - 45 euro, Italia - 50 euro, Slovenia - vigneta 15 euro, Ungaria - vigneta 1650 HUF(cam 6 euro); TOTAL = 151 euro
Varianta 2 - Spania - 35 euro, Franta - 55 euro, Elvetia - vigneta 40 CHF(cam 35 euro), Austria - vigneta 8 euro, Ungaria - vigneta 1650 HUF(cam 6 euro); TOTAL = 139 euro
Varianta 3 - Spania - 35 euro, Franta - 70 euro, Germania - nimic, Austria - vigneta 8 euro, Ungaria - vigneta 1650 HUF(cam 6 euro); TOTAL = 119 euro
La combustibil, benzina are cam urmatoarele preturi: Spania - 1.4, Franta - 1.7, Italia - 1.6, Elvetia - 1.85 CHF(1.4 EUR), Germania - 1.65, Austria - 1.45, Slovenia - 1.3, Ungaria - 390 HUF(1.5 EUR). Bineinteles acestea sunt informative putand exista fluctuatii, de regula in sus mai ales in cazul alimentarilor de pe autostrada.
Ca si calitate a drumului pot sa iti spun ca peste tot e cam la fel pentru un sofer cu experienta. Ca si particularitati, in Italia o sa ai parte de aglomeratie mai ales noaptea, ceea ce pentru un sofer fara experienta care nu anticipeaza miscarile celorlalti din trafic(iesiri in depasire a celor din fata, ...) poate deveni extrem de obositor, in Germania ai ceva portiuni pe care se lucreaza si se circula deviat pe benzi speciale mult mai inguste unde la fel pentru cine nu are experienta inseamna sa mearga cu 60-70 km/h pe prima banda in spatele masinilor de mare tonaj, Elvetia inseamna drum mai muntos cu cu tuneluri mai multe.
Ca si durata a drumului, din Madrid pana in vama Bors, cu o utilitara de 3.5 to. eu fac cam 40 ore in functie de trafic si alti factori plus timpul de odihna - asta in cazul traseului prin Germania, viteza de croaziera 110-120 km/h in anumite situatii ceva mai mult insa nu pe distante destul de mari incat sa influenteze timpul de tranzit.
Eu te-as sfatui sa o iei pe Elvetia pentru ca e cea mai lejera din punct de vedere al traficului in perioada aceasta iar drumul ceva mai greu cu consum mai mare este suplinit de combustibilul mai ieftin. Insa alegerea este strict a ta.
Salut, pentru plecare din Valencia pana la vama din Franta autostrada este 35€?
Adica, preturile care ni le spui sunt de la vama la vama?

Mersi!

#57
m1calin

m1calin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 27.02.2016
Anul trecut am facut drumul asta bucuresti - almeria 3750 km. dus 3850 intors.
- dus : bucuresti - pitesti - craiova - drobeta - pozarevac - belgrad -zagreb - lubliana - trieste -padova - brescia - genoa - nice - barcelona - valencia - almeria . - 56 de ore ( pauza belgrad 1 h / pauza slonenia in jur de 3 ore / pauza brescia 1 h / pauza barcelona 8 ore / pauza valencia 1 h ) cost 400 taxe + motorina .
- intors: almeria - valencia - barcelona - nice -genoa - brescia - padova - trieste - lubliana - budapesta - arad - pitesti - bucuresti - 49 ore cu tot cu somn in franta 6 ore si somn in slovenia 6 ore . cost 420 e

rezumat? - se circula foarte prost prin serbia drumul este ca la noi  autostrada pana la belgrad e plina de santuri de la camioane apoi slovenia impecabila autostrada,nu este aglomerat italia la fel foarte buna autostrada 3 benzi ep semn in mare parte, in franta atentie la soferi sunt f idioti nu semnalizeaza plus este foatte aglomerat in special in zona nice cannes unde nu exista banda de urgenta viteza max 100-110 . nu sunt radare nu vezi polititst pana in spania decat la vama. atentie la radarele fixe din spania (oricum sunt anuntate) .

#58
serbanmarianv

serbanmarianv

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.03.2017
buna ziua ma poate ajuta cineva sigur cu traseu timisoara spania prin germania ?

 serbanmarianv, on 25 martie 2017 - 08:26, said:

buna ziua ma poate ajuta cineva sigur cu traseu timisoara spania prin germania ?


#59
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Te poate, dar da si tu repere, unde vrei in spania?

#60
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Spania inseamnand Barcelona sau Vigo ?Autostrazi cu plata sau nationale? Autoturism sau +7.5 T ?
Mai sunt pe aici trasee Ro-E,cauta putin.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate