Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum transmit indexul la enel
Last Updated: Sep 06 2022 19:22, Started by
SuperDoll25
, Aug 11 2011 06:50
·
0
#1
Posted 11 August 2011 - 06:50
Eu am contorul de curent in casa si nu pot sa fiu acasa de fiecare data cand vine cineva de la enel sa-l citeasca. Si oricum vine doar o data la 2-3 luni, iar eu vreau sa platesc curentul la luna nu odata la 2-3 luni ca n-am bani sa platesc pt 2-3 luni deodata. Si problema e ca la telefonul meu nu merge. Am citit undeva la enel pe site ca pe telefoanele cu disc (cu touch?) nu merge, decat pe telefoanele cu taste. Este adevarat? O femeie care astepta la coada mi-a zis ca ea a sunat sa transmita indexul si ca pe telefonul ei a mers. :(
Am fost si am vorbit la relatii cu clientii si functionara de la birou mi-a spus ca eu tastez gresit dar nu este adevarat, pentru ca eu tastez doar ciferele dinaintea virgulei adica fara ultima cifra. De ex pe ultima factura am indexul 30383 si noul index tastat pe telefon a fost 30616 si nu mi l-a luat pe motiv ca are mai multe cifre decat cadranul contorului. Cand sun la 0800 07 08 09 raspunde robotul – zice sa apas tasta tasta 1 pt telecitire – o apas, apoi zice sa tastez codul eneltel dupa semnalul acustic - il tastez, apoi zice sa tastez indexul – il tastez dupa care imi zice: “codul tastat de dvs are mai multe cifre decat cadranul contorului” desi nu e adevarat. :angry: Asa ca am fost nevoita sa ma duc sa astept la coada la relatii cu clientii vreo 2 ore doar ca sa transmit un nenorocit de index. In iunie cand am mai sunat la 0800 07 08 09 robotul dadea si optiunea sa apas o anumita tasta ca sa vorbesc direct cu un operator enel si doar asa am reusit sa transmit indexul, dar ieri cand am sunat robotul nu a mai dat aceasta optiune. Si n-am gasit nici un numar de telefon pe siteul enel unde pot sa vorbesc direct cu un operator enel. La toate numerele raspund roboti sau sunt numere de fax. M-am gandit ca data viitoare sa iau telefonul si sa sun de fata cu functionara de relatii cu clientii sa se convinga. Dar ma indoiesc ca asta o sa ma ajute la ceva. Mi-am facut cont pe site la enel sa transmit indexul acolo dar nu stiu cum, ca-mi apare un document excel. Si dupa ce scriu indexul acolo cum il salvez? Stie cineva cum se transmite indexul online? :confused: |
#2
Posted 11 August 2011 - 07:25
http://www.enel.ro/c...a_indexului.htm
Din contul my Enel se poate transmite indexul DOAR in anumite luni, iar asta iti spune sistemul. Odata autentificat in sistem, pe partea stanga ai ultima optiune Inregistrare index Quote Stimate client, Indexul dumneavoastra poate fi comunicat numai in intervalul 11 - 20 din lunile impare. Pentru înregistrarea indexului vă rugăm să reveniți în perioada alocată. |
#3
Posted 11 August 2011 - 07:26
indexul se transmite odata la 2 luni, la fel si factura se elibereaza odata la 2 luni...nu poti plati lunar asa cum vrei.
pentru a tranasmite indexul fiecare abonat are un cod si o perioada alocata de 10 zile la fiecare 2 luni in care poate transmite indexul telefonic, nu-l poti transmite de fiecare data cand vrei. ca un exemplu eu pot transmite indexul doar in perioada 11 - 20 ale lunilor impare. |
#4
Posted 11 August 2011 - 09:22
Eu stau la bloc, primesc factura lunar si trimit indexul lunar intre 16 si 25 ale lunii (asa scrie pe factura). Ultimul index (18550) a fost primit fara probleme.
|
#5
Posted 11 August 2011 - 09:33
Fiecare abonat are o anumita perioada in care poate trimite indexul. Eu am alocata perioada 5-15 ale lunii.
Nu cred ca merge telefonul cu disc. La un moment dat trebuie apasata tasta diez (#), ce tasta diez ai la un telefon cu disc? |
#6
Posted 11 August 2011 - 09:42
#7
Posted 11 August 2011 - 09:48
Si eu la fel, lunar. Bloc.
Edited by don_dannielo, 11 August 2011 - 09:50. |
#8
Posted 11 August 2011 - 10:26
Gata s-a rezolvat, le-am trimis sesizare si mi-au activat toate functiunile contului :thumbup: In cont scria ca activarea efectiva se va face a doua zi dimineata dar se facuse dimineatza si eu tot nu aveam cum sa bag indexul <_< Si da - indexul se poate transmite lunar si se poate plati lunar intr-un interval atribuit de zece zile, care este scris sub codul eneltel pe factura, la mine de ex este intre 6 - 15 ale lunii. Eu pe telefon am si diez dar pur si simplu nu merge de nici o culoare. N-am stiut ca trebuie neaparat telefon cu taste <_<
|
#9
Posted 22 February 2021 - 17:22
Cum se transmite indexul la gaze la enel? Ca vad ca pe app e doar pentru electricitate
|
#11
Posted 04 September 2022 - 17:38
Cum se poate transmite indexul contorului de curent la enel din strainatate pentru o locuinta din Ro?La ce nr. de tel?
|
#12
Posted 04 September 2022 - 19:02
#13
Posted 04 September 2022 - 19:20
E pentru o persoa a in varsta care nu stie sa foloseasca emailurile sau au alte aplicatii (nu are tel smart, poate doar sa dea telefon, asa cum a facut pana acum in Ro).
|
#14
Posted 06 September 2022 - 19:22
calincosma, on 04 septembrie 2022 - 19:20, said:
E pentru o persoa a in varsta care nu stie sa foloseasca emailurile sau au alte aplicatii (nu are tel smart, poate doar sa dea telefon, asa cum a facut pana acum in Ro). https://www.enel.ro/...dul-myenel.html |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users