Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Case IH 5140
Last Updated: Apr 10 2023 20:40, Started by
adii_35
, May 25 2011 18:05
·
0
#73
Posted 10 November 2013 - 16:23
Cel mai simplu este sa o alimentați la 12 volți. Dar mai poate sa fie și din comutatorul de la volan. Mie mai îmi face fente câteodată.
|
#74
Posted 10 November 2013 - 23:48
pavelnicu, on 10 noiembrie 2013 - 15:56, said:
astazi am verificat cu un aparat de masura si nici un semn de tensiune la conectorul cu electrovalva.cum as putea sa verific electrovalva daca e buna? In carte spune ca impedanta masurata la mufa electrovalvei de mers inapoi sau inainte trebuie sa fie 8 ohm, daca nu ALTA. Edited by xulescuxavier, 10 November 2013 - 23:49. |
#76
Posted 11 November 2013 - 07:10
Da. Eu am cumpărat de pe ebay un manual în engleză pentru 5120,5130&5140, am pus un link de download mai în urma. Dacă nu mai este valid, anunțați-mă postând aici. Acum sunt pe mobil.
|
#77
Posted 11 November 2013 - 20:03
am verificat electrovalva si este buna . sa ma apuc la puricit firele pana la maneta de comanda sa vad daca nu are scurt?
|
#79
Posted 15 November 2013 - 22:16
tensiunea care trece prin orșice electrovalva trece prin circuitele electrice prin cablaj care este protejat de diode de sens și mai departe controlat de tensiunea principală dată de releul regulator de pe alternator
|
#81
Posted 03 January 2014 - 20:01
Case-ul meu nu mai porneste. Am baterie de 150 A cu 1000 la pornire si am golit-o. Invarte greu. Am pus si bateria de la masina un bosh 74A. Bujia schimbata, functioneaza. Tin pe bujie , scoate fum dar nu porneste. Azi am dat electormotorul jos ca se incinta cam rau de atat dat la automat. Nu are nimic, curatat, gresat si pus la loc. Ma ajuta cineva cu vreo indicatie?
|
#82
Posted 03 January 2014 - 22:48
sigur ai verificat bine electromotorul? la cald porneste?
|
|
#83
Posted 03 January 2014 - 23:24
Da la cald cam iti lua cheia din mana
. L-am incercat si pe banc pe o baterie uzata rau si bobina separat si electromotorul. se invarte foarte usor fara dificultati. Carbunii sunt ok. Curatat rotorul. Edited by xulescuxavier, 03 January 2014 - 23:25. |
#85
Posted 03 January 2014 - 23:52
Nu este chiar asa frig acum. Anul trecut a fost mai frig si tot am reusit sa-l pornesc si fara bujie, dar a dat cu doua baterii in el.
|
#86
Posted 08 January 2014 - 20:55
Infileteazal la loc si sudeaza-i doua bride patrate intre butie si urechi ca nu il reglezi meru .
|
#87
Posted 08 January 2014 - 22:13
Raspunsul de mai sus e pentru Pavel de la sfrsitul primei pagini,cu probleme la tirant ..
Despre pornire ai pierderi de curent pe undeva ,daca zici ca se invrte greu vezi ce se incinde dupa ce il invrti 20 de secunde sar pute sa fie de la contactul general su de la bobina sa nu faca contact cu carcasa electromotorului pe u ndeva . Incearca sa-l pornesti pe direct de jos cu contactul pus sau ai copresia scazuta ajutal cu un sprei dai la filtru de aier. |
|
#88
Posted 09 January 2014 - 00:21
Am reusit pana la urma sa il pornesc. La mine se incinta carcasa electomotorului la un moment dat, dupa ce dau la automat cam un minut cu pauze scurte. Cu ajutorul unui prieten cu robot de pornire, am slabit conductele de la injectoare pe rand si a pornit imediat. Se dezamorsase pompa. Eu am pus o supapa de sens dar intre conducta de rezervor si pompa de alimentare. Acum cand o sa merg la tara o sa o schimb intre pompa de alimentare si pompa de injectie.
|
#89
Posted 09 February 2014 - 21:56
In primul rand tin sa multumesc pentru manual . mi-a fost de mare ajutor iarna trecuta la reparatia tractorului am schimbat discurile de frictiune de la inversor si de la cuplaj fata ,,
Acum am probleme cu franele daca sta un timp nu mai tin trebui sa calc pedalele de multe ori ca saprinda frina daca il folosesc zi de zi tin daca nu numai tin . Va puteti da cu parerea din ce cauza pierde presiunea , multumesc anticipat ... |
#90
Posted 11 February 2014 - 07:02
Cu plăcere. Și la mine frânele sunt tot la fel: dacă nu lucrez cu el o perioadă pedala se duce în podea, l-am aerisit conform indicațiilor din manual. Se amorseaza singur după ce lucrez ceva timp.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users