Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

ClickShop (Romtelecom) vs eMAG

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#37
McDude

McDude

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,764
  • Înscris: 02.06.2005
Ma regasesc perfect in tot ceea ce zice MCosmin. Doamne fereste sa aveti probleme de garantie cu aceasta firma.
Te plimba, te mint, te prostesc ca e in Germania ca e la mama naibii..., ca nu cunosc statusul, ca au luat la cunostiinta ca verifica, ca ma anunta pe email desi evident ca nu o fac. 1 luna de zile a trecut si eu habar nu am ce se intampla.
Teapa de teapa sub brandul Romtelecom. Feriti-va de ei sau o sa regretati amarnic daca ajungeti in garantie!!!

#38
GAL

GAL

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 01.04.2007
Si eu sunt patit !
Am comandat un telefon LG pe 13.11.2013 .l-am primit pe 18.11.,am vazut ca avea un defect la camera foto (aparea un punct alb pe camera si pe poza) si am anuntat a doua zi pe 19.11 problema pentru inlocuirea produsului.
Acum incepe enervarea si regretul cumpararii de la Clickshop.
Dupa discutii cu mai multi operatori,am trimis si mail-uri cu screenshot-uri si poze facute cu telefonul,promisiuni ca voi fi contactat ,
(toti ocupati cu vanzarea de Black Friday,nu mai conta cei cu retur),pe 26.11 am efectuat retur de inlocuire produs si de atunci tot apelez si intreb de ziua cand o sa primesc LG-ul.
Ieri 10.12,am albit cand operatoarea  a zis ca produsul l-au reparat in Germania si trebuie sa achit 369 Ron reparatia ca sa primesc telefonul, am cerut cu cineva mai sus .
Sefa ei imi spune altceva,telefonul se inlocuieste gratis si intru in posesia lui pe 12 sau 13.12, dupa discutie primesc un mail ca trebuie sa transmit un cont sa-mi vireze banii returului (nu stiu unii de altii ,informatii aiurea).
Maine se implineste 1 luna de la efectuarea comenzii si produsul si bani sunt tot la Clickshop ( depozit in Germania.)
Nu ma intrebati cate telefoane si enervari , am invatat numele tuturor operatorilor .
Asa comert online mai rar, am comandat pe Ebay si tot a venit mai repede .....

#39
razec

razec

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 298
  • Înscris: 24.03.2004
Nu stiu daca va este de folos patania mea care a fost cu B&B dar puteti incerca:
- am intrat pe pagina de facebook a B&B si am spus tuturor sa nu cumpere produse de la ei - asta in mai
multe postari, practic sub fiecare poza sau reclama de-a lor, postam si eu ,,bucuria"
De asemenea, intrati si pe pagina producatorului si faceti acelasi lucru, sa aiba habar cu ce importator sau distribuitor local are de-a face.
La mine cred ca a functionat!

#40
McDude

McDude

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,764
  • Înscris: 02.06.2005

 GAL, on 11 decembrie 2013 - 16:42, said:

Si eu sunt patit !
Am comandat un telefon LG pe 13.11.2013 .l-am primit pe 18.11.,am vazut ca avea un defect la camera foto (aparea un punct alb pe camera si pe poza) si am anuntat a doua zi pe 19.11 problema pentru inlocuirea produsului.
Acum incepe enervarea si regretul cumpararii de la Clickshop.
Dupa discutii cu mai multi operatori,am trimis si mail-uri cu screenshot-uri si poze facute cu telefonul,promisiuni ca voi fi contactat ,
(toti ocupati cu vanzarea de Black Friday,nu mai conta cei cu retur),pe 26.11 am efectuat retur de inlocuire produs si de atunci tot apelez si intreb de ziua cand o sa primesc LG-ul.
Ieri 10.12,am albit cand operatoarea  a zis ca produsul l-au reparat in Germania si trebuie sa achit 369 Ron reparatia ca sa primesc telefonul, am cerut cu cineva mai sus .
Sefa ei imi spune altceva,telefonul se inlocuieste gratis si intru in posesia lui pe 12 sau 13.12, dupa discutie primesc un mail ca trebuie sa transmit un cont sa-mi vireze banii returului (nu stiu unii de altii ,informatii aiurea).
Maine se implineste 1 luna de la efectuarea comenzii si produsul si bani sunt tot la Clickshop ( depozit in Germania.)
Nu ma intrebati cate telefoane si enervari , am invatat numele tuturor operatorilor .
Asa comert online mai rar, am comandat pe Ebay si tot a venit mai repede .....
cum ai dat de un sef la o firma fantoma? (vezi explicatia mai jos de ce nu exista)

 razec, on 12 decembrie 2013 - 16:59, said:

Nu stiu daca va este de folos patania mea care a fost cu B&B dar puteti incerca:
cine e B&B?

ATENTIE: Clickshop ca si entitate juridica nu exista pe teritoriul Romanie. Deci nu ai la cine depune reclamatie fizica. Factura este emisa de Romtelecom dar la call center la romtelecom te redirectioneaza frumos catre call centerul Clickshop ca ce se intampla la Clickshop nu e treaba lor....!!!! Iar aia de la Clickshop call center mint cu o nonsalanta extraordinara
Iar Clickshop cum spuneam este o firma fantoma fara CUI fara a fi inregistrata la Registrul Comertului, fara sediu social fara nimic....
in weekend ma intalnesc cu avocatul sa ii transfer actele pt a-i trimite in judecata (probabil pe Romtelecom fiind emitentul facturii)
ASA CA ATENTIE: CLICKSHOP E TEAPA DE CALIBRU

Edited by McDude, 13 December 2013 - 17:00.


#41
GAL

GAL

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 01.04.2007
Nu am intrat inca in posesia telefonului,sunt amanat cu noi termene ,asa ca m-am decis si am facut sesizare la ANPC.
Am gasit mai multi pacaliti de Clicshop,    http://www.price.ro/...shop.ro-reviews
Bine ar fi sa fie cat mai multe sesizari,poate ar respecta clientii.

#42
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,078
  • Înscris: 04.02.2011

 forumeanu, on 27 octombrie 2013 - 23:50, said:

Mda, mi-am luat si eu teapa cu clickshop. Nu mi-a trecut prin cap sa caut referinte, crezand ca Romtelecom le da un grad de incredere.


:roflmaofast:

#43
Teophileos

Teophileos

    I am who I am, so don't even try to think about bothering me

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,180
  • Înscris: 02.01.2007
O dedicatie din partea PSD - partidul soldarilor discrete a.k.a. "clickshop", firma fantoma, țeapă de țeapă, s-o bei cu apă, să rămâi fara casă :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YT9HgfHY_Co?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

 Sceptico, on 07 septembrie 2012 - 16:04, said:

NU COMANDATI DE PE CLICKSHOP!!!

daca vreti nervi si stres si marfa intarziata atunci lucrati cu ei.

am incercat sa fac o comanda, nu le-a mers site-ul, mi-am petrecut jumatate de zi vorbind cu "dragutzii de angajati", dupa 2 zile de pierdut timpul incercand sa fac comanda online, mi-au facut ei comanda in sistem, mi-au operat-o gresit mi-au trecut localitatea la strada si la campul de localitate au trecut judetul. Marfa a ajuns cu intarziere de o saptamana fata de termenul de livrare specificat pe site. A fost trimis cu Fan Curier la resedinta de judet si nu in localitatea unde trebuia livrata, cei de la Fan curier nu au vrut sa o livreze in localitatea respectiva fara o confirmare de la clickshop si plata pana la acea destinatie. Cei de la Clickshop nu au vrut sa isi asume vina pentru greseala din comanda. Mi-am asumat eu plata pentru transport la locatia dorita doar sa ajunga o data marfa dorita dar curieratul nu a vrut sa faca livrarea fara o confirmare din partea celor de la clickshop desi marfa a fost platita de mine de la inceputul comenzii. Cei de la clickshop intotdeauna un alt operator la telefon (pierdut ore explicat de o mie de ori situatia) nu au trimis acest mail de confirmare in timp util. S-a mai pierdut o zi si uite asa nu a mai ajuns marfa.... zile intregi de nervi in nenumarate ture pentru un serviciu care ar trebui sa functioneze foarte simplu...
... chiar daca emag sau alte shopuri online sunt mai scumpe nu va lasati pacaliti de 2 lei ca daca socotiti minutele si nervii pierduti cu clickshop ajungeti la sapa de lemn....

 azazelo30, on 17 iunie 2013 - 18:23, said:

Din nefericire, am cumparat si eu de la clickshop.

Aveam un cupon cu 20% reducere pe care l-am folosit.
Initial nu am primit nimic (imi spuneau ca poate folosi cuponul doar o persoana juridica), insa dupa 2 sapt de scandal (se contraziceau toti operatorii intre ei la fiecare apel, nu erau informati - a fost jale) si reclamatii la anpc am reusit sa cumpar cu acel cupon doua produse.

La prima folosire unul din ele s-a stricat. I-am sunat si au trimis a doua zi curierul ca sa-l ridice. Asta se intampla pe 14.05 2013. Intre timp i-am sunat de vreo 3-4 ori, am facut taraboi ca e inacceptabil sa dureze o luna.
Raspunsul e acelasi de fiecare data - Verificam si va sunam maine, dar nu au sunat niciodata.

Astazi, pe 17.06.2013 le-am facut din nou reclamatie la ANPC. Inca nu am primit produsul si nici nu stie nimeni cat mai dureaza.


Diferenta dintre ei si emag e uriasa. Eu unul nu sunt fan emag pt ca au produse scumpe, dar fata de astia nu exista termen de comparatie din niciun punct de vedere.

Mereu verific produsele la toate magazinele online si il iau pe cel mai ieftin, insa pe viitor daca clickshop va avea produse si cu 30% mai ieftine decat alte magazine tot nu voi mai cumpara nimic de la ei.. Posted Image

 forumeanu, on 27 octombrie 2013 - 23:50, said:

Mda, mi-am luat si eu teapa cu clickshop. Nu mi-a trecut prin cap sa caut referinte, crezand ca Romtelecom le da un grad de incredere.

Mai jos e si experienta mea cu ei:

Stimate Clickshop,
Tin sa te anunt ca esti departe de celelalte magazine online din Romania sau din afara.
Stai foarte prost la calitatea informatiilor pe care le au angajatii call-center-ului, la timpul de raspuns si la logistica.
Spun acestea, evitand sa spun ca este rea vointa, sau...

Concret:
- Atras de o oferta interesanta, in 25 oct fac comanda online unde mi se afiseaza ca timpul de livrare al produsului e 12 zile
- a doua zi sunt contactat pentru a confirma comanda. In timp ce vorbeam cu consultantul, verific pe site si vad ca produsul comandat de mine e pe stoc. Intreb consultantul despre posibilitatea livrarii in timp mai scurt de 12 zile, tinand cont de noua informatie, si mi se infirma. Intreb daca, facand o comanda noua voi primi un nou timp de livrare. Mi se infirma. Insist sa se anuleze comanda in curs AUF-BE-1018925, ceea ce se intampla.
- fac o comanda noua pentru aceleasi produse AUF-BE-1018955
- mi se confirma o data de livrare imbunatatita (plecarea coletului din Germania pe 29 Oct) si ajungerea lui pana la sfarsitul saptamanii. Evident, contrar fata de ceea ce imi comunicase consultantul cu cateva ore inainte.
- azi primesc emailul de mai jos in care mi se anunta sec: depasire termen de livrare.
- sun sa intreb ce se intampla, consultantul pierde 5 minute fara a da un raspuns relevant. Il rog sa ma sune cineva care stie despre ce e vorba.
- sunt contactat de un alt consultant care imi comunica noua data de livrare (plecare din Germania pe 31 Oct), si livrare in 4 zile lucratoare, deci o saptamana pierduta.

E prima mea comanda pe site-ul dvs, si foarte probabil ultima, cu exceptia cazului cand veti avea preturi foarte bune in comparatie cu competitia. Lucru greu, cand vorbim de produse electronice.
Degeaba aveti call center deschis 24h sau 60 zile garantie de retur, in conditiile in care lucrurile elementare de logistica nu va functioneaza.
Numai bine!

 MCosmin, on 28 octombrie 2013 - 10:17, said:

Salut. Din pacate am comandat si eu de pe acest site, fara sa ma informez in prealabil. A fost prima si ultima comanda facute la ei. Sfatul meu pentru cei care vor sa comande de la ei: "rugati-va sa nu aveti probleme cu produsul comandat sa trebuiasca sa-l trimiteti in service!". Povestea e mai lunga..si intr-un final (dupa vreo 2 luni) s-a terminat cu bine pentru mine...am reusit sa recuperez banii. Dar asta cu nervi, zeci de telefoane si telefon dat de OPC. Este ultima dat cand o sa am de a face cu tot ce tine ne Romtelecom(Romtelecom, Cosmote si clickshop). Nu va sfatuiesc sa avezi de a face cu aceste firme. Isi bat joc de consumatori!
Iata povestea pentru cine vrea sa citeasca:
Am comandata o tableta. Toate bune doar ca dupa cateva zile(aprox 1 sapt) s-a stricat difuzorul. Nu am putut sa o trimit imediat ca am fost plecat din tara. Dar cand m-am intors, am facut retur in service. Mi s-a spus ca dureaza 15 zile lucratoare(vreo 3 satamani calendaristice)!  ok...am zis ...asta e...in ultimele zile din cele 15 ...am dat telefon(si o gramada de mail-uri)..acelasi raspuns ...ca a fost trimisa in Germania ca acolo se face service-ul. In ultima zi am cerut sa mi se livreze o tableta noua…raspunsul operatorului …”pai nu se poate , sa vedem daca se mai poate repara tableta…”. TOT timpul incercau sa ma duca cu “zaharelul”. Eu nu am stiut dar m-am informat…termenul LEAGAL in care trebuie reparat un produs este de 15 zile CALENDARISTICE(articolul 11 aliniatul 4 din legea 449/2003). Si daca produsul NU poate fi reparat in acest termen…se returneaza banii sau un produs NOU(alegerea cumparatorului).
Pana la urma o persoana de la OPC a dat telefon la ei sa se informeze despre problema mea. In nici 10 minute am fost sunat de la clickshop …sa aleg intre bani si un produs nou. Am ales banii! Am trimis datele bancare…pe mail. Am primit confirmare pe mail ca o sa mi se faca plata. BUN. M-am linistit..s-a rezolvat.. mi-am spus eu.
HA HA HA. A doua zi ..primesc mail de instiintare ca tableta a fost reparata si v-a fi trimisa. Dau telefon, ca un baiat cu bun simt, si le spun san u trimita ca eu am ales sa mi se returneze banii. Zice tipul…”aaa este doar un mesaj trimis automat “. Ok. Peste doua zile …mesaj de la curier…ca in urmatoarea zi va fi livrata tableta. Sun curierul si ii spun ca sa o trimita inapoi ca Nu o ridic. Ok. Ma suna de la clickshop…ca “am vazut ca ati ales sa vi se returneze banii…si sa ne confirmati datele”(asta dupa ce mai confirmasem la vreo 2 operatori).
Nu o mai lungesc…dupa vreo 26-27 zile…mi-au intrat banii in cont(asta dup ace mi se promisese ferm ca in max 2 sapt vor face plata…oricum nu mai aveam asteptari de la ei ).
Inca odata va sfatuiesc sa NU COMANDATI de la clickshop!


#44
underrated

underrated

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,172
  • Înscris: 03.08.2010
si-am mai revenit intre timp magazinul asta? as vrea sa comand ceva si citind p-aici am o mare retinere.cineva in ultima vreme cu un feedback pozitiv?

#45
zglobiu

zglobiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 17.06.2014
eu cumpar numai de la emag daca iau online, mi se par cei mai de incredere

#46
Dragosh2008

Dragosh2008

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 20.02.2008
Am castigat un voucher de 150 de lei la incarcarea cartelei Cosmote. Sa ma risc sa comand un SSD?

#47
Dragosh2008

Dragosh2008

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 20.02.2008
N-a mai cumparat nimeni de la ei in ultimul timp? :)

#48
Dragosh2008

Dragosh2008

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 20.02.2008
Mi-am facut curaj si am facut comanda, am primit mail si am fost contactat dupa jumatate de ora sa ma anunte ca o sa imi ajunga maine produsul prin Fan Courier. Mi-au vorbit foarte frumos si s-au miscat rapid. Foarte multumit pana acum :D

#49
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

 Dragosh2008, on 27 august 2014 - 10:48, said:

N-a mai cumparat nimeni de la ei in ultimul timp? :)
La ce preturi au, eu inca ma mir cum de inca mai exista pe piata.

Edited by gumball3000, 27 August 2014 - 13:34.


#50
Dragosh2008

Dragosh2008

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 20.02.2008
Cu voucher-ul acela de 150 de lei primit de la Cosmote am luat un SSD Kingston de 60 de gb la 80 de lei cu transport inclus, e destul de ok.
La emag sau pcgarage e 200 de lei ssd-ul, nu e asa mare diferenta, doar cu 30 de lei mai scump.
Cel de 120 gb era cu 60 de lei mai scump ca la ceilalti Posted Image

Edited by Dragosh2008, 27 August 2014 - 14:09.


#51
Dragosh2008

Dragosh2008

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 20.02.2008
In urma cu 5 min a ajuns curierul cu SSD-ul. Not bad Posted Image

Attached Files


Edited by Dragosh2008, 28 August 2014 - 08:08.


#52
kayman

kayman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,004
  • Înscris: 22.01.2008
Titlul acestui topic ma face sa rad: clickshop vs emag, ca si cum cele doua s-ar putea compara in vreun fel...

Concret: comand ceva de la clickshop (magazin marca "Telekom", adica de firma, nu gluma), pret ok, livrare in 48h, ce poate sa nu mearga? Bineinteles ca dupa expirarea celor 48h produsul mumu! De fapt, o saptamana mai tarziu, produsul mumu! Si sa nu va inchipuiti ca in timpul asta cineva de la ei s-a deranjat sa imi spuna si mie ce se intampla cu comanda mea.

Anulat comanda, mers la emag, comandat acelasi produs, ok, a costat 2 lei in plus, dar, scuzati-ma, comandat dupa-amiaza, livrat a doua zi. Mesaje, sms-uri la fiecare pas, tot tacamul. Jos palaria!

In concluzie, uitati de acesti tzepari ordinari numiti clickshop. Faze d-astea se mai faceau acu' 6-7 ani de site-uri cu sedii prin garsoniere de bloc. Acu' ca ma gandesc, cred ca nu vreau sa am vreodata de-a face cu nici o entitate din marele lor grup de 2 bani Telekom - adica: clickshop, germanos, telekom... mi-a scapat ceva?

Edited by kayman, 03 December 2014 - 09:59.


#53
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Si eu inca imi astept comanda de BF de la clickshop

#54
kayman

kayman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,004
  • Înscris: 22.01.2008

 gumball3000, on 03 decembrie 2014 - 10:08, said:

Si eu inca imi astept comanda de BF de la clickshop

O sa astepti mult si bine...

Eu am fost la prima experienta (evident, si ultima) cu ei. Stiind ca tin de Telekom, am crezut ca sunt seriosi. Mare greseala! Vazand ce scrie lumea despre ei, de ex. pe price punct ro, te ingrozesti. Cum naiba nu-i inchide cineva pe jegosii astia?

http://www.price.ro/...shop.ro-reviews

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate