Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Coltul Politehnistilor...

- - - - -
  • Please log in to reply
418 replies to this topic

#1
UnForsaken

UnForsaken

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,693
  • Înscris: 11.02.2005
Eu sunt student la Politehnica la Chimie...chiar daca toti m-au avertizat, aici am dat initial, nu am ajuns cu repartizari sau alte chestii.O mare pondere a reprezentat-o si faptul ca am fost la profil de chimie in liceu.
Dupa 2 ani, acum al 3-lea, observ ca toate avertizarile prietenilor, rudelor s-au avederit, incetul cu incetul...

Avand in vedere rata restantelor politehnistilor ( si eu mai am vreo 4) cineva a venit cu ideea inteligenta de a marii pretul creditului. si nu cu 20-30 de mii cum faceau de obicei, ci direct la 300 de mii,de la 120 de mii!!!. In schimb sta un tocilar de-si mareste dioptriile cu 0,5 pe sesiune ca sa primeasca DOAR 1,5 milioane bursa lunar.

Ca sa nu mai mentionez ca profesorii de la aceasta facultate si de la Politehnica in general au ramas cu o conceptie comunista de genul: Daca vrei sa iesi inginer trebuie sa muncesti zi si noapte pentru asta!! Ei nu realizeaza de fapt ca meseria de inginer nu mai este cautata in anumite domenii si nu mai e ca pe vremea lu` Ceasca cand lumea se pleca cu caciula pana in pamant sa-l salute pe domnul inginer...

Edited by UnForsaken, 05 September 2005 - 21:41.


#2
TIC

TIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,699
  • Înscris: 05.03.2003

UnForsaken, on Sep 5 2005, 21:39, said: