Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema imprimanta HP Deskjet 4172
Last Updated: Aug 18 2021 18:35, Started by
trilulilu89
, Mar 12 2011 22:13
·
0
#1
Posted 12 March 2011 - 22:13
Problema este in felul urmator . Am cumparat un cartus negru sigilat si cam de atunci imi da eroare cum ca nu poate sa printeze pt ca ii lipseste cv .Precizez ca am scos cateva foi la inceput. Atasez o poza .
revin cu cateva precizari: -cartusul nu este uscat -sunt foi -nu exista blocaj de hartie Mai precizez ca imi lipseste cartusul color :| si ca imi vede cartusul negru ca plin. Attached FilesEdited by Ravy, 04 April 2011 - 11:05. |
#2
Posted 12 March 2011 - 22:45
#3
Posted 13 March 2011 - 20:07
alta solutie nu exista ? :|
nu mai raspunde nimeni ? Edited by Ravy, 04 April 2011 - 11:06. |
#4
Posted 04 April 2011 - 11:03
I-am pus astazi cartus original color si tot la fel imi face . Ma poate ajuta cnv ?
|
#5
Posted 04 April 2011 - 11:07
Ce imprimanta? ce sistem de operare? Exact ce eroare iti da (printscreen)?
Bafta! |
#6
Posted 04 April 2011 - 11:17
in windows nu-mi raspunde de nici un fel :| Eroarea e cea pe care am pus-o la inceput in primul post
Imprimanta e HP Deskjet 4172 Windows-ul este XP SP3 La fel mi-a facut si pe Windows 7 si pe Windows XP SP 2 :| Unde pot gasii si eu un service pt imprimante in Tulcea ? Edited by Ravy, 04 April 2011 - 12:05. |
#7
Posted 04 April 2011 - 12:05
Nu ai pus exact eroarea ci ai spus ce iti apare in limbaj de mirc... Pune te rog clar print screen cu eroarea.
Daca ti-a facut la fel pe mai multe SO-uri este posibil sa fie de la imprimanta. Se muta pe aria dedicata. Bafta! |
#8
Posted 04 April 2011 - 18:06
#9
Posted 26 May 2021 - 16:10
Au trecut 10 ani de la ultima postare dar e inca de actualitate.
Sub W10 se pare ca aceasta imprimanta merge mai putin corect. Se poate trece in mod compatibilitate cu W7? I-am incarcat ambele cartuse, vad ca nu prea mai vrea sa faca alinierea si curatarea din soft. Edited by danghetau, 26 May 2021 - 16:10. |
#10
Posted 27 May 2021 - 17:04
danghetau, on 26 mai 2021 - 16:10, said:
Sub W10 se pare ca aceasta imprimanta merge mai putin corect. Se poate trece in mod compatibilitate cu W7? E posibil asa ceva? Pentru alte programe stiu sa aleg din pictograma la proprietati insa aici nu am gasit vreo modalitate. |
|
#11
Posted 29 May 2021 - 08:48
Mai am o ultima intrebare.
Imprimanta, fara sa fie conectata prin cablul USB la PC si fara sa aiba cartusele instalate prezinta eroarea E si cele doua leduri ale cartuselor clipesc. Daca introduc cele doua cartuse (incarcate de mine) nu se modifica nimic, aceeasi eroare E si aceleasi leduri clipesc. Sa fie ambele cartuse arse/defecte sau eroarea e din imprimanta? Nu de alta dar cartusele sunt peste 100 de lei si imi e ca le iau degeaba (sau sa nu le iau degeaba, problema fiind la imprimanta). Nici functionarea cu un singur cartus nu merge, nu trage nimic negru. Cateodata se stinge ledul; cartusului negru (ce ar indica o functionare normala) insa tot nimic nu se intampla... |
#12
Posted 18 August 2021 - 18:35
Daca e cineva care citeste ultimele mele 3 postari dar in special ultima, poate sa imi spuna daca mai merita sa iau un set de cartuse noi pentru a o repune in drepturi? Nu de alta dar sunt cam dezamagit de noua achizitie HP2320 care e cam gingasa la capitolul cartuse...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users