Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?
 Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 Stimulente AJOFM

Cumparare auto cu nr Germania afl...

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 

aveti mare grija cu cel.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#55
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postdaddy, on 11th February 2011, 14:11, said:

Cred ca o iei razna, dar te inteleg, e din cauza nervilor. Pai pe ideea ca "mie nu mi se poate intampla nimic" ati mers voi ridicand produsul intr-o parcare si neverificandu-l. Corect, de asta Romania nu evolueaza pentru ca sunt multi prosti creduli care apoi asteapta sa li se faca dreptate crezuti pe cuvant.
Cred ca am mai scris destul de clar ca mie nu mi se poate intampla asa ceva si nu mi s-a intamplat pentru ca nu sunt atat de tont sa nu verific ce cumpar. Asa ca nu tot insista ca "am sa devin foarte precaut sa evit o astfel de situatie". Da, daca pateam asa ceva nu-mi aratam prostia pe forum si inghiteam in sec ducandu-l la reparat. Drepturile tale de consumator sunt reglementate clar. In cazul tau nu e vorba despre asa ceva. ce vrei, sa fii iertata si crezuta pe cuvant ca asa l-ai primit? Sa fii scuzata ca l-ai ridicat dintr-o parcare si nu l-ai verificat? Daca ei pe site scriu clar ca "trebuie sa-l verifici altfel nu-si asuma raspunderea pentru reclamatiile ulterioare" tu ce astepti acum, sa fii  o exceptie? poate vei fi, daca vor fi ei binevoitori, dar legal nu ai ce sa le faci.

Cu asta chiar ai dat prin gropi. Exact cu asta incepusem discutia, cu faptul ca ma vei acuza ca lucrez la cel. Patetic si scarbos totdata.
Nici nu mai are rost daca te cred sau nu (am spus ca te cred), important este ca integritatea fizica a produsului se verifica la cumparare, nu dupa aceea cand produsul poate pati fel de fel de chestii si in decurs de 1 minut nu neaparat zile sau luni. Cine risca aiurea (mai sunt foarte multi care cumpara si din magazin si nu verifica produsul nedesfacandu-l din cutie) n-are decat sa sufere. Sufera pe prostia lui si dupa aia o face pe-a desteptul dand vina pe "Romania si romani".
Asta e tot, eu inchei aici, sa ramana doar bocitoarele de profesie care te fac sa te simti bine. Din pacate comportamentul tau e demn de ospiciu nu de un forum.
eu nu ti-am adresat cuvinte jignitoare. cand am postat pe forum am eram constienta de faptul ca vor fi pareri pro si contra. OK, esti doar un client multumit care le ia apararea.
PS: imi datorezi niste scuze
iti doresc o zi buna!

#56
bgd2006

bgd2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 04.05.2008
ai factura? pune-le astora factura si gata, sa se linisteasca ;)




si hai sa le raspund si yo celor care zic ca abia acum ai postat ceva, din decembrie de la momentul cumpararii.

va spun din proprie experienta, acestea sunt etapele pe care le-am parcurs si eu:

1. demersul de a contacta compania furnizoare de servicii
2. asteptarea unor raspunsuri, care pot dura zile, saptamani, sau in unele cazuri niciodata sa nu primesti raspund
3. dupa primirea raspunsului, daca este nemultumitor pt client, urmeaza alte cai de a contacta compania (telefon, emailului, faxuri, etc)
4. urmeaza o noua perioada de asteptare a unor raspunsuri
5. urmeaza contactarea OPC-ului
6. raspunsul opc-ului, care iti spune ca nu ai dat date complete
7. reformularea plangerii catre opc
8. bla bla bla
.....
x. o perioada lunga de tacere, in care opc-ul isi face treaba
x+1. contactare opc cu privire la stadiul sesizarii
x+2.raspuns opc " Conform reglementarilor in vigoare, autoritățile și instituțiile publice sesizate au obligația să comunice petiționarului, în termen de 30 zile de la data înregistrării petiției, răspunsul, indiferent dacă soluția este favorabilă sau nefavorabilă. În situația în care aspectele sesizate prin petiție necesită o cercetare mai amănunțită,conducătorul autorității sau instituției publice poate prelungi termenul prevăzut cu cel mult 15 zile. "


sunt foarte putine cazurile in care ti se raspunde inainte de termenul de 30 de zile.


deci,
de la punctul 1, pana la x+2 pot trece 3-4 saptamani, iar pana ti se raspunde de la compania reclamata mai dureaza inca 2-4 saptamani.... deci stai linistit ca poti sa astepti si 2 luni

#57
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011
asa a si fost, am pierdut timpul cu rezolvarea pe cai amiabile. am atasat factura.

Attached Files



#58
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007
Ai dreptate cam  2-3 luni trebuie sa treaca ca sa rezolvi ceva.La fel spun din propie experienta si mai ales daca stai in alta parte decat Bucuresti unde sunt cele mai multe magazine online si nu ai posibilitatea sa te duci cu produsul defect la ei.

Edited by Courage, 12 February 2011 - 01:16.


#59
user033

user033

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,533
  • Înscris: 07.07.2009
Ok am citit povestea , concluziile mele:

1. slava cerului ca locuiesc in capitala si am enspe mii de magazine de la care pot sa ridic in persoana produsul , nu o sa mai cumpar nimic online :D
2. pentru anca_daniela sau cum o cheama , sa stie ca nu mai are nici un drept acum. Zicea undeva ca tre sa ni se respecte drepturile , pai scuza-ma , daca eu as avea un magazin online si ai veni la mine cu un produs crapat , cumparat de la mine DE CE ar trebui sa te cred eu ca nu l-ai scapat pe jos DUPA CE l-ai scos din cutia EXTERIOARAAAAA si INAINTE sa-l desfaci din celelalte ambalaje? :)

Ca un privitor extern te cred ca a fost ambalat asa din fabrica asus sau unde-a fost facut el....clar n-ai cum sa demonstrezi chiar daca cutia exterioara e intacta (ti-am zis , stiu cum se despacheteaza electronice , desfaci cutia exterioara , slide out continutul - adica produsul in poliester + folii sau ce mai are el , de unde sa stie CEL ca nu ti-a cazut din mana atunci? sau ca nu ai deteriorat INTENTIONAT ambalajele interioare ca sa sugerezi ca ar fi fost bagat asa in cutia exterioara , dupa ce l-ai scapat tu din mana , despachetat fiind dupa cateva zile de la primire sau dupa cateva ore chiar) - am facut criminalistica in scoli :D

Faceti un efort , cumparati de la orice magazin de unde-l puteti lua fizic in mana (produsul).

Edited by user033, 11 February 2011 - 17:03.


#60
bgd2006

bgd2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 04.05.2008
user033, ai si tu dreptate, dar merg pe mana celui care a deschis acest subiect.
de ce?
pt ca nu ai de unde sa sti ce e in acel colet sau starea fizica in care se afla produsul.

ieri mi-a venit curierul la usa, sa imi aduca un produs. l-am intrebat daca pot sa deschid acel colet inainte sa platesc si mi-a raspuns ca nu se poate.
dar, fara sa stie, am filmat toata operatiunea, inca de cand am deschis usa la apartament.
dupa plecarea curierului, am continuat sa filmez. ambalajul exterior al pachetului nu prezinta urme de deteriorari.
filmarea continua. am eliminat amabalajul de transport si sa vezi surpriza: ambalajul original al produsului este lovit pe o suprafata de 1cm patrat.
am continuat sa filmez.
am indepartat ambalajul original. in interior ambalajul de protectie este presat/ afundat chiar in zona unde faceam referire mai sus.
acum sper sa nu fi fost afectat si produsul.
produsul nu il probez deoarece nu eu sunt proprietarul, astept ca acesta sa ajunga sapt viitoare acasa din deplasare.
deci, toata chestia am filmat-o, de la usa pana la desfacere.

ps: comanda emag

Edited by bgd2006, 11 February 2011 - 17:49.


#61
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Exact ce spune user033 tot spun si eu de 2 zile. Nu poti dovedi ca nu tu ai provocat defectiunea.
bgd2006, foarte rau ai facut ca ai lasat curierul sa plece. Tot s-a discutat ca nu e vb despre desfacerea coletului inainte de plata ci dupa. Daca curierul nu este de acord ii pui coletul in brate si ii spui frumos "la revedere".
anca_daniela, dupa acea "marire de salariu" nu am pentru ce sa-mi cer scuze. Pentru marlanii si mojicii nu am de ce sa imi cer scuze ci din contra. Si iar se dovedeste ca nici nu te obosesti sa citesti ce scrie lumea pentru ca am scris clar ca nu am comandat niciodata de la cel, astfel ca nici client multumit sau nemultumit nu pot fi. Oricum "prost" si "tantalau" din mesajul meu nu erau in sensul jignitor ci erau exact ca in situatia ta cand iti spui: "bai da' ce prost/tantalau am fost ca am facut aia...".
dar daca te incalzeste cu ceva si iti ajuta la rezolvarea problemei ai scuzele mele.
Oricum sfatul meu este sa te duci la un expert care sa constate in scris ca defectiunea nu putea avea loc decat in procesul de ambalare de la producator. Numai asa cred ca vei avea o sansa minima de rezolvare.

Edited by daddy, 11 February 2011 - 19:02.


#62
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postuser033, on 11th February 2011, 17:02, said:

Ok am citit povestea , concluziile mele:

1. slava cerului ca locuiesc in capitala si am enspe mii de magazine de la care pot sa ridic in persoana produsul , nu o sa mai cumpar nimic online :D
2. pentru anca_daniela sau cum o cheama , sa stie ca nu mai are nici un drept acum. Zicea undeva ca tre sa ni se respecte drepturile , pai scuza-ma , daca eu as avea un magazin online si ai veni la mine cu un produs crapat , cumparat de la mine DE CE ar trebui sa te cred eu ca nu l-ai scapat pe jos DUPA CE l-ai scos din cutia EXTERIOARAAAAA si INAINTE sa-l desfaci din celelalte ambalaje? :)

Ca un privitor extern te cred ca a fost ambalat asa din fabrica asus sau unde-a fost facut el....clar n-ai cum sa demonstrezi chiar daca cutia exterioara e intacta (ti-am zis , stiu cum se despacheteaza electronice , desfaci cutia exterioara , slide out continutul - adica produsul in poliester + folii sau ce mai are el , de unde sa stie CEL ca nu ti-a cazut din mana atunci? sau ca nu ai deteriorat INTENTIONAT ambalajele interioare ca sa sugerezi ca ar fi fost bagat asa in cutia exterioara , dupa ce l-ai scapat tu din mana , despachetat fiind dupa cateva zile de la primire sau dupa cateva ore chiar) - am facut criminalistica in scoli :D

Faceti un efort , cumparati de la orice magazin de unde-l puteti lua fizic in mana (produsul).
problema e ca ei stiu despre ce e vorba si totusi mizeaza pe faptul ca nu li se poate intampla nimik.

#63
bgd2006

bgd2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 04.05.2008

View Postdaddy, on 11th February 2011, 18:38, said:

bgd2006, foarte rau ai facut ca ai lasat curierul sa plece.

asta este polititca oricarei firme de curierat.... platesti, ti se da coletul.

nu platesti, pleaca cu el... nici nu apuci sa vezi cum arata ambalajul de transport :lol:

e chiar asa de greu de inteles?


View Postdaddy, on 11th February 2011, 18:38, said:

Oricum sfatul meu este sa te duci la un expert care sa constate in scris ca defectiunea n
unde te crezi, in filmele cu sculi si mulder?

scuze ca ti-o zic, dar numai bazaconii arunci pe aici

Edited by bgd2006, 11 February 2011 - 23:04.


#64
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004

View Postbgd2006, on 11th February 2011, 23:01, said:

asta este polititca oricarei firme de curierat.... platesti, ti se da coletul.

nu platesti, pleaca cu el... nici nu apuci sa vezi cum arata ambalajul de transport :lol:

e chiar asa de greu de inteles?
Scuze ca ti-o zic, dar cred ca esti atat de Mulder incat n-ai priceput o boaba din ce s-a scris pe aici. Ce tot insisti pe verificatul inainte de plata cand s-a scris de zeci de ori ca nu e vorba despre asa ceva?
Platesti, ridici coletul si il verifici de fata cu agentul firmei de curierat. Si asta se face in casa nu in parcare. Daca de la bun inceput nu e de acord cu asta nu-l ridici si gata. Exact asta stipuleaza si cei de la cel si multe alte magazine online. Sa il verifici de fata cu agentul firmei de curierat. Fii sigur ca nu o stipuleaza degeaba si au o intelegere cu firma de curierat. Suni la ei, le spui ca domnu' curier e foarte grabit si nu e de acord sa verifici produsul dupa ce il platesti si astfel tu refuzi sa il ridici, refuzand sa platesti ceva ce se poate dovedi "teapa", astfel ca ei vor pierde un client, un produs vandut si banii pe transport/asigurare. Iti garantez ca in secunda doi se conformeaza domnu curier daca nu vrea sa-si piarda locul de munca. Iar daca da sa plece dupa ce ai ridicat coletul si nu ramane sa-l verifici nu-i deschizi usa. Ba ii mai dai si niste suturi in fund, ii pui inapoi coletul in brate si tu iti iei banii inapoi daca e atat de nesimtit. La marlanie si nesimtire se raspunde la fel. Dar iti garantez eu ca nu se ajunge la asa ceva. La asa ceva ajung fraierii care prefera sa filmeze totul, lasa curierul sa plece pe motiv ca e grabit. Daca e grabit sa-si caute o slujba mai lenta, poate face fata. Iar daca tu crezi ca filmand totul ai fost un mare Sherlock Holmes, te inseli amarnic. S-ar putea ca filmarea ta sa valoreze 0. Noroc ca cei de la emag sunt mai intelegatori altfel puteai sa te stergi cu ea la...gura (ca pe-acolo iti place sa versi ce nu trebuie).
E chiar asa de greu de inteles, sau trebuie sa-ti desenez?
Scuze ca ti-o zic dar numai bazaconii inteleg cei cu un IQ cat stratul de unt de pe felia de paine. Acea bazaconie este singurul lucru care o poate ajuta, in rest e o cauza pierduta 100% dupa cum a spus si user033. Si nu trebuie sa fii Einstein ca sa iti dai seama ca e o cauza pierduta. E mai mult decat logic si evident ca atata timp cat nu poate dovedi ca nu ea a deteriorat laptopul legal nimeni nu o poate crede "pe cuvant". Si nu e nevoie de cursuri de criminalistica pentru asta (acolo te invata mult mai multe decat banalitaurile astea) ci e suficient sa nu chiulesti la orele de logica din liceu.
Sanatate.

Edited by daddy, 11 February 2011 - 23:56.


#65
bgd2006

bgd2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 04.05.2008
acum m-am lamurit ca nu trebuie sa cumpar de la cel.ro, mai ales ca aici nu este singurul client nemultumit de serviciile acestora. in plus, sunt si alte pareri negative, pe internet si pe alte forumuri, despre profesionalismul celor de la cel.ro

Edited by bgd2006, 12 February 2011 - 07:39.


#66
bgd2006

bgd2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 04.05.2008
daca nu ti se rezolva cazul, iti recomand sa faci si de acum inainte anti-reclama, este o arma care nu trebuie neglijata si care este si gratuita.

nu voi cumpara de la cel.ro

Edited by bgd2006, 12 February 2011 - 07:55.


#67
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
In mod sigur ii va afecta. Crezi ca cei precum Courage care au cumparat atatea de la ei si care au fost multumiti vor fi afectati cu ceva? Cei multumiti vor cumpara in continuare iar cei ghinionisti nu vor mai cumpara. Eu am cumparat de la emag cate ceva si am fost multumit. Pana la proba contrarie voi mai cumpara. Da' ia citeste topicul despre ei si te vei ingrozi. Topicul despre cel este mic copil pe langa ala in ce priveste clientii nemultumiti. Si-apoi daca si Anca si Robert spun ca se cunoaste ca produsul a fost aduc in starea aia in procesul de ambalare care e vina cel? Va limitati sa ganditi la nivel de "afara ploua". Ai impresia ca i-a tepuit cel, ca le-a trimis produsul ala cu buna stiinta? Tu crezi ca un magazin se apuca de desfacut produsele care ii vin de la producator/importator? Ai auzit de produs sigilat? Ti-ar conveni sa primesti unul nesigilat si sa stai in dubii si cu teama ca cine stie cate ore a fost folosit pana a ajuns la tine? De asta produsul trebuie verificat cand il cumpari, fie din magazin, fie online. Daca nu e ok dpdv fizic nu-l cuperi. Daca e ok si se constata o lipsa de conformitate ulterioara isi face efectul legea protectiei consumatorului. De asta in ultimul caz produsul trebuie sa fie intact ca se considera ca l-ai cumparat intact.

#68
bgd2006

bgd2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 04.05.2008
am avut probleme si cu magazinele online, dar am fost rezolvat in timp util

am mai avut si alte probleme cu companii furnizoare de servicii, am apelat la OPC, am fost rezolvat

ii Multumesc Lui Dumnezeu pt rezolvari, altfel as fi avut pagube de sute de milioane!!



daca nu as fi gasit rezolvare in dificultatile intampinate? nici prin OPC, nici prin intelegere reciproca?

ASTFEL, ma pun si in cazul celor care nu li se rezolva problemele, chiar daca acestia au fost clienti de incredere.


bafta tuturor si mare grija de unde si ce cumparati!

Edited by bgd2006, 12 February 2011 - 10:58.


#69
roua

roua

    Purtam marea in buzunarul de la piept.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,901
  • Înscris: 05.11.2006

View Postanca_daniela, on 10th February 2011, 14:06, said:

ai avut noroc. da, au vorbit politicos,  dar asta cu ce ma ajuta?
doar nu am platit sa ma minta frumos.

Asta-i pentru ca tu ai impresia ca eu arunc 26 de milioane pe geam doar ca sa fiu mintita frumos. Nu, explic mai clar, poate de data asta intelegi. Profesionistul vorbeste frumos cu tine, e la obiect, te suna cat mai repede posibil pentru detalii, e punctual si iti livreaza marfa pe care o doresti in conditii foarte bune, pentru care da, platesti. Daca pentru tine asta e a minti e problema ta cum atribui valori.

Dupa ce am facut comanda m-au sunat extraordinar de repede, nu stiu daca au trecut 5 minute. Laptopul a venit fara nicio fisura nici la cofraj, nici in interior, era nou nout, de asemenea erau instalate programele care erau in oferta, a venit cu geanta pe care o primeam bonus si a venit exact la ora la care mi s-a spus ca va ajunge in Cluj, adica unde eu locuiesc.

Nu-nteleg de ce nu faci o sesizare la protectia consumatorului si de ce te agiti pe aici pe forum sa  faci reclama negativa unei firme care e deja suficient de cunoscuta pe piata. Dar ma rog, te priveste..

Edited by roua, 12 February 2011 - 11:23.


#70
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
@bgd2006
Foarte bine, asta e o dovada ca problemele se pot rezolva atunci cand nu depinde de tine indiferent de unde cumperi iar OPc-ul isi face destul de bine treaba.
Pacat ca in situatia de fata s-a ajuns aici. Poate reuseste cu un email la Asus sa dea seria produsului si sa spuna toata povestea si poate ei gasesc ca au mai fost probleme in lotul respectiv astfel putand dovedi ca defectiunea e de la ei. Poate masinaria care ambala atunci a fost prost reglata si poate au mai crapat cateva laptopuri.
Multa bafta in rezolvarea problemei.

Edited by daddy, 12 February 2011 - 11:11.


#71
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postdaddy, on 12th February 2011, 10:11, said:

In mod sigur ii va afecta. Crezi ca cei precum Courage care au cumparat atatea de la ei si care au fost multumiti vor fi afectati cu ceva? Cei multumiti vor cumpara in continuare iar cei ghinionisti nu vor mai cumpara. Eu am cumparat de la emag cate ceva si am fost multumit. Pana la proba contrarie voi mai cumpara. Da' ia citeste topicul despre ei si te vei ingrozi. Topicul despre cel este mic copil pe langa ala in ce priveste clientii nemultumiti. Si-apoi daca si Anca si Robert spun ca se cunoaste ca produsul a fost aduc in starea aia in procesul de ambalare care e vina cel? Va limitati sa ganditi la nivel de "afara ploua". Ai impresia ca i-a tepuit cel, ca le-a trimis produsul ala cu buna stiinta? Tu crezi ca un magazin se apuca de desfacut produsele care ii vin de la producator/importator? Ai auzit de produs sigilat? Ti-ar conveni sa primesti unul nesigilat si sa stai in dubii si cu teama ca cine stie cate ore a fost folosit pana a ajuns la tine? De asta produsul trebuie verificat cand il cumpari, fie din magazin, fie online. Daca nu e ok dpdv fizic nu-l cuperi. Daca e ok si se constata o lipsa de conformitate ulterioara isi face efectul legea protectiei consumatorului. De asta in ultimul caz produsul trebuie sa fie intact ca se considera ca l-ai cumparat intact.
atata timp cat e obligatia lor sa se asigure de conformitatea produselor livrate chiar nu mai conteaya cine l-a ambalat. de la ei am cumparat.

View Postroua, on 12th February 2011, 11:07, said:

Asta-i pentru ca tu ai impresia ca eu arunc 26 de milioane pe geam doar ca sa fiu mintita frumos. Nu, explic mai clar, poate de data asta intelegi. Profesionistul vorbeste frumos cu tine, e la obiect, te suna cat mai repede posibil pentru detalii, e punctual si iti livreaza marfa pe care o doresti in conditii foarte bune, pentru care da, platesti. Daca pentru tine asta e a minti e problema ta cum atribui valori.

Dupa ce am facut comanda m-au sunat extraordinar de repede, nu stiu daca au trecut 5 minute. Laptopul a venit fara nicio fisura nici la cofraj, nici in interior, era nou nout, de asemenea erau instalate programele care erau in oferta, a venit cu geanta pe care o primeam bonus si a venit exact la ora la care mi s-a spus ca va ajunge in Cluj, adica unde eu locuiesc.

Nu-nteleg de ce nu faci o sesizare la protectia consumatorului si de ce te agiti pe aici pe forum sa  faci reclama negativa unei firme care e deja suficient de cunoscuta pe piata. Dar ma rog, te priveste..
am facut deja 2 sesizari. dar se pare ca eu cunosc legislatia mai bine decat ei. nu sunt instare sa scrie un nume pe plic. au dat un raspun bazat pe declaratia cuiva de la cel, fara sa se uite la laptop sau alte investigatii (asa cum reiese din raspuns), fara sa faca trimite la articolele din lege care au stat la baza soluționarii reclamatiei. pentru cine nu stie, asa se procedeaza.
la a doua astept raspuns.....probabil in 30 de zile, ca partea asta din lege o cunosc si ei.

#72
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
De conformitatea produselor livrate se asigura pana la un punct. Produsele se livreaza sigilate (ai auzit de cuvantul asta?). Daca nu il primeai sigilat acum urlai in gura mare ca ti-au trimis un laptop nesigilat si folosit. Cand il cumperi din magazin ti-l aduce sigilat si il desface in fata ta, eventual ii face si proba daca soliciti. Cand cumperi online trebuie sa-l verifici la curier iar daca e ok dpdv fizic iti raman zilele in care poti sa il probezi si il poti returna daca nu e ok. De asta sunt si specificate mai multe zile in care il poti returna in cazul in care il cumperi online. N-o mai da dupa copac din cauza prostiei si neatentiei tale/a sotului.
Tu tot insisti pe a ta, dar nu dovedesti cu nimic ca laptopul nu l-ai stricat tu. Ti-am spus, chiar daca noi te credem, legal nu ai ce face. Ei ce au scris pe site? Sa-l verifici de fata cu curierul. Tu ce ai facut? L-ai platit si l-ai ridicat si ati plecat fiecare intr-ale lui ca "era vreme urata si ningea". Din punctul lor de vedere asta inseamna ca l-ai verificat si ca a fost ok. Tu cum le dovedesti ca a fost stricat de cum l-ai primit? N-ai cum. Poti sa faci tu zeci de sesizari, se pare ca esti ca un sofer care nu vede un indicator, face un accident urat si tot el sare cu gura, pentru el necontand faptul ca a fost neatent si nu s-a uitat la indicator: "Ei si ce daca era STOP si eu nu m-am uitat? Tu trebuia sa fii atent sa nu ma lovesti, deci e vina ta". la fel si tu acum: "ei si ce daca au scris pe site ca trebuie sa verific produsul la primire, eu nu l-am verificat ca l-am ridicat intr-o parcare asa ca voi trebuie sa ma credeti pe cuvant ca nu am crapat eu laptopul si sa mi-l schimbati". O atitudine cel putin ciudata.
Ba mai esti si ironica cu "probabil in 30 de zile, ca partea asta din lege o cunosc si ei." In tara asta sunt 22 mil de locuitori, mii, zeci de mii de comercianti si milioane de produse de o calitate infecta. Stii cate plangeri sunt in fiecare zi la OPC/ANPC? Pe langa cele reale stii cate sunt aiuristice? Pentru ei este aceeasi munca fie ca trateaza o plangere a unuia care a cumparat un prajitor de paine de 20 lei fie ca o trateaza pe a ta care ai cumparat un produs de 26 mil. Vrei sa facem o comparatie intre eficienta celor de la OPC si eficienta judecatorilor adica ai colegilor (nu de profesie ci de loc de munca) sotului tau? Ciudat sa vorbesti despre "platiti din bani publci" cand si tu esti platit la fel.
Ironiile astea ieftine ale tale (vezi si "marirea de salariu") ma duc cu gandul la proverbul "prostul nu e prost destul pana nu e si fudul".

Edited by daddy, 13 February 2011 - 22:57.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate