Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...
 

Pareri mazda rx 8

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
choppermaster

choppermaster

    The Mechanic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,498
  • Înscris: 08.07.2008
De cand o aparut aceasta masina am fost indragostit si am tanjit` la una...agila,frumoasa,interior bine gandit si cel mai important faptul ca este practica...are 4 si totusi pare un coupe cu 2 usi.
In prezent se gasesc modele de prin 2004 cu 8-9000 de euro gata inmatriculate. http://mazda.anuntur...pe-9723679.html
Pe la sfarsitul anului doresc sa cumpar un model ca si cel din linkul de mai sus.
Singura mea grija ar fi cum stau modelele astea cu fiabilitatea? motorul fiind rotativ cu 2 "pistoane".
Si nu inteleg o treaba..ei zic ca motorul are capacitatea de 1.3 dar pe acte am auzit ca este trecut 2.6...ca 1.3 ar fi doar un "piston".Deci cum e pana la urma?
Au probleme aceste masini? din ce am citit pe net vad ca la multe le cedeaza cate o parte a motorului "piston".

Attached Files


Edited by choppermaster, 20 January 2011 - 19:01.


#2
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,131
  • Înscris: 05.12.2002

Quote

Iar in talon se trece 2.6L, am vazut talonul la una (ca doar n-o sa aibe 1.3L ca Dacia 1300 , ar fi culmea)
Cat de adevarat o fi, nu stiu.
http://forum.compute...otor-1-3-d.html

Quote

Eu am rx 8 si in certificat scrie 2616 cc . Motorul are 1308 cc , dar ( din pacate noi romanii suntem cei mai "destepti" ) un inginer destept de la RAR a dublat capacitatea cilindrica in romania ! in toata lumea are 1308 cc . Noi suntem Romani !!
Si uite si confirmarea, tot acolo.

Masina e frumoasa, dar nu m-as hazarda sa cumpar asa ceva daca nu m-as pricepe la reparatii.

#3
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,555
  • Înscris: 11.06.2010
O sa-ti para rau daca iei asa ceva .

#4
choppermaster

choppermaster

    The Mechanic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,498
  • Înscris: 08.07.2008
Am fost sigur ca e ceva de genul in legatura cu..capacitatea.Ce porcadie bai :death:
Sa imi para rau? asta ramane de vazut....pe ce iti bazezi afirmatia? daca poti argumenteaza,baga aici problemele masinii daca zici ca o sa imi para rau.E adevarat ca la capitolu consum stau destul de rau din ce am auzit dar pentru plimbatu in oras la munca etc. am ceva mai economic.

Edited by choppermaster, 20 January 2011 - 19:59.


#5
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006
S-a mai discutat pe forum. Nu e masina de mers zi de zi. Are un regim special la pornire/oprire. Sunt putine cele care trec de 50-60k km fara motor schimbat.

#6
choppermaster

choppermaster

    The Mechanic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,498
  • Înscris: 08.07.2008

 crst_g, on 20th January 2011, 20:17, said:

S-a mai discutat pe forum. Nu e masina de mers zi de zi. Are un regim special la pornire/oprire. Sunt putine cele care trec de 50-60k km fara motor schimbat.
Am citit ca si motoru cand il inchizi trebuie tinut la 4000 de ture... pe linkul postat mai sus vad pareri bune rele dar vad si parerea unui propietar care e multumit de ea la 200 000 km.

In fine/...ramane de vazut daca o sa cred ca am facut o greseala. :D
Multumesc de pareri.

#7
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006

 choppermaster, on 20th January 2011, 20:33, said:

Am citit ca si motoru cand il inchizi trebuie tinut la 4000 de ture... pe linkul postat mai sus vad pareri bune rele dar vad si parerea unui propietar care e multumit de ea la 200 000 km.
Eu n-as lua o masina care sa aiba UN singur proprietar multumit. :w00t:

#8
Esperatul

Esperatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 739
  • Înscris: 19.07.2006
E trecut de 2.6 pentru ca face admisia de combustibil de 2 ori mai des decat la otto. Am impresia ca e un pic peste 2.6l, deci impozit vreo 2000 ron/an.
Din cate am inteles e cam "tail-happy" pe ud si consuma de zapaceste.

#9
Rapier

Rapier

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,864
  • Înscris: 07.10.2006
1) Motorul Renesis/Wankel nu are pistoane. E motor cu combustie interna si cam atat are in comun cu motoarele normale.
2) Motorul are volum de 1.3 litri dar e incadrat la 2.6. Asta a fost de cand lumea si pamantul (masinile cu motoare Renesis/Wankel au concurat cu mult succes in diverse competitii si de fiecare data au fost incadrate la clasa 2*volumul motorului).
3) Fiabilitatea e cu dus si intors. Sa nu uitam ca Mazda a castigat, cu vechea generatie de Wankel/Renesis LeMans-ul din 91. Pe de alta parte, e un motor simandicos, care necesita atentie (se opreste intr-un anumit fel, se porneste intr-un anumit fel, ii trebuie un anumit ulei samd). Problema reala a RX-8-urilor din Romania e ca posesorii habar nu au de felul cum se foloseste masina asta, si si-au cam batut joc de ele. Riscul sa iei o cazatura e mare.

In concluzie, daca poti trai cu faptul ca mananca ulei, consumul cel mai bun va fi undeva la 12-15%, ca nu e o masina de oras(decat poate noaptea) si ca trebuie sa te obisnuiesti cu alt stil de a trata masina, e o super alegere.

PS: solutiile problemei de instabilitate pe gheata, nu pe ud, sunt: 1) Anvelope de iarna si 2)1 sau 2 saci de ciment in portbagaj(nu glumesc).
Mai multe:
http://www.rx8club.com/index.php

Edited by Rapier, 21 January 2011 - 10:04.


#10
choppermaster

choppermaster

    The Mechanic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,498
  • Înscris: 08.07.2008
Pai pe acel topic dintre toti ce au comentat doar unul este si posesor...si el a zis lucruri bune despre model.
Pai cam toate RWD sunt putin tail-happy...asta  ma bucura :D ...pe diferite emisiuni auto mentioneaza ca distributia greutatii este perfecta 50-50 deci masina e chiar o placere de condus.
La drum in afara nu cred ca ii chiar dezastru la capitolu consum.
Ramane de vazut... ;) oricum daca ma hotaresc la una merg intai la o reprezentanta Mazda sa fie verificata cat-de-cat.

#11
alexkhiri

alexkhiri

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 05.12.2010
oooooo,putem gasi pe cineva care are un rx8?care ne poate spune despre motor cu adevarat,consum,etc.Asta ca-i 1300 sau 2600...ce conteaza iei rx8 ca-i 1300?sau ca ca-i rx8.Am o Mazda 6 acuma si intentionez sa fac un schimb cu un rx8 si m-ar interesa lucruri folositoare despre ea

#12
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
S-a mai discutat pe forum,nu este masina pt mersul de zi cu zi.
-din cate stiu eu este trecuta in cate 2616cm
-motorul haleste 1-1.5L ulei la fiecare 1000km
-cand il pornesti trebuia sa astept pana sa incalzeste motorul ca sa mergi cu ea
-inainte de oprire se tureaza pana la red-line
-nu trebuie atinsa accelereatia cu motorul oprit pt ca se ineaca
-treptele trebuie schimbate cat mai rapede,incat ambreajul sa fie calact cat mai scurt timp.
-consum ridicat incepand de la 10% ex.urban si de la 20% in regim urban.
-motorul daca se strica nu se poate repara si cedeaza repede daca nu a fost intretinut corect (40-50k km).

Edited by ionutMembruAnonimut, 07 March 2011 - 19:10.


#13
laurlos

laurlos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 09.12.2009
Este masina de zi cu zi daca o exploatezi corect!Si foarte fiabila,pentru ca are un motor mult mai simplu si fara piese multe in miscare.

Masinile intretinute si folosite corect trec de 300.000 km (200.000mile) fara probleme la motor.Prostia romanului si necunoasterea ruineaza motoarele rotative ("bag ulei sintetic cat mai bun si n-are cum sa nu tina...si aditivi..." ...si surpriza...in cateva zeci de mii de km motor=pa).La motoarele normale nu auzi sa schimbe motorul in 100.000km ca la noi la Mazde,dar  schimba  turbinele la motoarele turbo din acelasi considerente: proasta utilizare si/sau ulei prost sau neadecvat!

Sunt cateva reguli de exploatare obligatorii pe care le scriu mai jos in ordinea importantei:

1.NU SE FOLOSESTE ULEI SINTETIC!! Singurul ulei sintetic pt aceste motoare este Idemitsu. Altfel doar ulei Mazda pentru motor rotativ (scrie in manualul de utilizare tipul si nu scrie degeaba). Explicatia este cat se poate de simpla: uleiul utilizat este echivalentul uleiului de amestec de la motoarele in 2 timpi care trebuie sa arda si sa arda curat pentru ca pe fiecare rotor exista cate 2 injectoare de ulei pentru ungerea segmentilor (de aici si consumul de ulei al motorului care este nu numai normal ci si necesar - prox 1L/2500km)Insa nu e o problema pt ca pretul uleiului original nu e o avere ( in jur de 30 ron/litru si oricum se schimba la 5000 km).Daca bagi ulei sintetic sau alte chestii tot uleiul injectat se depune pe rotor,carcase,segmenti,se transforma in depuneri "carbonice" si bituminoase care compromit etansarea si uzeaza motorul. Dar spre deosebire de uleiul de amestec,uleiul de motor rotativ trebuie lubrifieze si cuzinetii,deci are niste specificatii mai deosebite.Oricum solicitarea cuzinetilor este muuult mai mica decat la un motor cu piston cu translatie (clasic)
    Sunt baieti care folosesc ulei sintetic pentru ungere dar au suprimat pompa de ulei pentru injectoare ("metering pump") si  baga ulei de amestec in benzina din rezervor ca sa nu gripeze  motorul.Astfel dispare consumul de ulei din baie.

2.Se opreste "in ture" motorul pentru a pastra presiune de ulei in instalatie (f importanta pentru a nu porni pe uscat pistoanele) si "spray-erea" camerei rotorului.
3.Nu se pleaca de pe loc fara incalzirea motorului (care oricum nu dureaza mult si e procedura normala pt orice motor pe benzina aspirat).Cand motorul e cald (opriri-porniri in trafic) nu trebuie decat o asteptare de cateva zeci de secunde sa se stabilizeze presiunile de ungere (iarasi procedura normala la orice motor si critica la motoarele turbo).

Referitor la capacitate...MOTORUL ARE 1308 cc.Punct!Doua rotoare de 654 cc fiecare.si cel de 192CP si cel de 231Cp."Smecheria" tipic romaneasca pentru a te "arde" la taxe provine din aplicarea fortata a unor diferente in functionare descrie simplu astfel: motorul in 4 timpi, din cauza a doi cicli "morti" pentru  o rotatie a arborelui, "trage" jumatate din volumul de aer necesar functionarii fata de  motorul rotativ si motorul in 2 timp care folosesc intreaga capacitate de "respiratie" a motorului.Adica un motor de 1L in patru timpi va circula teoretic 1L de aer la doua rotatii ale arborelui,iar motoarele rotative si cele in 2 timpi de 1L vor circula 1L de aer la fiecare rotatie.Si atunci ce s-au gandit "baietii destepti" de la noi??"Aaaa ala trage aer pe jumate?Hai sa dublam capacitatea astuia rotativ!Si-asa are putere cam mare pt un amaratul de rand".La motociclete in doi timpi de ce nu maresc capacitatea in acte?Ca e acelasi principiu (pana si functionarea e f asemanatoare - admisie si evacuare cu ferestre,iar ciclurile de distributie sunt dati de pozitia si forma ferestrelor).Dar la motoarele turbo de ce nu le aplica majorare de capacitate echivalenta?Ca si acolo intra fortat in motor mai mult aer decat capacitatea toretica?La curse exista diferentierea asta (motoarele turbo se incadreaza la clasa echivalenta aspirata cu capacitate de 1.5 ori mai mare).Mai bine nu mai continui ca le dau idei "smecherilor" de la RAR si finante...

Si cat depre reparare: Motoarele rotative SE REPARA!
Noi reparam motoare rotative de RX7 si RX8.Si prieteni de-ai nostri repara motoare rotative de barci(ei fiind profilati pe domeniul naval)

#14
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
La noi in oras este o Mazda RX8 care circula frecvent. O vad de cativa ani si m-am intalnit in trafic foarte des cu ea. Daca era atat de proasta, probabil nu ar fi circulat atat.

#15
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Cand au aparut in Romania , RX-8urile au fost livrare fara a li se fi specificat propietarilor condiitile de folosire. Astfel in scurt timp service-urile s-au umplut de RX8.

A avut si un prieten de-al meu un RX-8 aprox 4 ani . Mergea aproape  zi de zi ,insa i-a schimbat 2 motoare in garantie. A aflat conditiile de utilizare ale acestui motor Wankel abia dupa ce a stat nopti intregi sa citeasca forumurile austriecilor.Cei care i-a livrat masina (nu stiu cine erau dar aveau sediul pe Calea Mosilor , iar service-ul il facea la Romcar) nu i-au specificat aceste conditii

As cumpara o Mazda RX-8 insa numai NOUA ! Am avut prilejul sa o conduc si este spectaculoasa. Personal nu o consider masina de zi cu zi , o consider ,daca pot face o comparatie, cu o blonda buna ,usor fandosita, cu gandul la portofel  ,care viseaza non-stop numai la Bamboo si Boa !

Edited by polizei, 19 April 2011 - 13:38.


#16
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

 polizei, on 19th April 2011, 14:34, said:

Cand au aparut in Romania , RX-8urile au fost livrare fara a li se fi specificat propietarilor condiitile de folosire. Astfel in scurt timp service-urile s-au umplut de RX8.

A avut si un prieten de-al meu un RX-8 aprox 4 ani . Mergea aproape  zi de zi ,insa i-a schimbat 2 motoare in garantie. A aflat conditiile de utilizare ale acestui motor Wankel abia dupa ce a stat nopti intregi sa citeasca forumurile austriecilor.Cei care i-a livrat masina (nu stiu cine erau dar aveau sediul pe Calea Mosilor , iar service-ul il facea la Romcar) nu i-au specificat aceste conditii

As cumpara o Mazda RX-8 insa numai NOUA ! Am avut prilejul sa o conduc si este spectaculoasa. Personal nu o consider masina de zi cu zi , o consider ,daca pot face o comparatie, cu o blonda buna ,usor fandosita, cu gandul la portofel  ,care viseaza non-stop numai la Bamboo si Boa !

e super misto masina... am avut placerea sa merg  ca pasager in una... cand aud motorul pe la 9k ture e bestial... nu as lua una pentru ca sunt fan muscle... insa sunt sigur ca in conditii de utilizare normale si conform specificatiilor mazda nu ar avea atatea probleme... totusi orice motor poate fi inbunatatit

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate