DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#2377
Posted 26 October 2013 - 15:45
eugenias, on 25 octombrie 2013 - 21:24, said:
am sa tai in continuare cu ea asa, cind se va strica am s-o repar, mersi de parere, va voii tine la curent cu "au sau nu drujbele chinejesti segmenti" in momentul in care o voi repara pana atunci atentie sporita la taiat strangi suruburile notate cu h si l la maxim , apoi le destringi 1 tura si un sfet pe amandoua, pornesti drujba lantul nu ar trebui sa se invarta , daca se invarte se mai regleaza surubul L prin destrangere. Puterea motorului se regleaza din H, la accelerari scurte motorul trebuie sa se tureze repede fara sa dea semne de inecare. Toate astea dupa ce ai spalat si suflat bine carburatorul, ai curatit toate filtrele, si bujia, ca altfel degeaba te chinui. |
#2378
Posted 27 October 2013 - 18:43
eugenias, on 25 octombrie 2013 - 21:24, said:
strangi suruburile notate cu h si l la maxim , apoi le destringi 1 tura si un sfet pe amandoua, pornesti drujba lantul nu ar trebui sa se invarta , daca se invarte se mai regleaza surubul L prin destrangere. Puterea motorului se regleaza din H, la accelerari scurte motorul trebuie sa se tureze repede fara sa dea semne de inecare. Toate astea dupa ce ai spalat si suflat bine carburatorul, ai curatit toate filtrele, si bujia, ca altfel degeaba te chinui. Da si ba. Deci, faci toata operatia cum a descris-o colegul. Carburatorul are 2-3 jigloare de alimentare dintre care unul alimenteaza la relantiv, cu clapeta aer pe jumate deschisa, iar celelalte intra in functiune cand accelerezi iar clapeta de aer se deschide la maxim. Acestea fiind spuse, trebuie sa te gandesti ca surubul L se regleaza, dupa pornirea utilajului cu jiglorul la 1 1/2, astfel incat gasesti punctul in care simti ca motorul da sa se supraalimenteze (se ineaca - e important sa fie bine alimentat pentru ca prin combustibil ai si ungerea - deci se desface surubul pana la gasirea acestui punct) insa, cand accelerezi el se tureaza rapid, e sprinten (s-ar putea sa trebuiasca sa mai strangi 1/3 tura dupa gasirea punctului pomenit). Jiglerul H se regleaza astfel incat turezi drujba la maxim (cand e incalzita, totul curat, amestecul facut corect si toate ideale), destrangi sau strangi surubul H astfel incat gasesti punctul in care el incepe a se tura mai tare (inseamna ca de acolo incepi sa-i tai alimentarea, ceea ce nu vrei sa faci) dupa care dai 1/3 din tura inapoi (desfaci jiglorul = alimentarea mai buna) astfel incat motorul sa "bolboroseasca" la turatia maxima. Cand ai facut toate astea, din surubul S reglezi relantivul astfel incat sa stea sub punctul de invartire a lantului, sau mai jos (personal imi place mai jos). Evrika! Trebuie sa ai un pic de incredere in tine si niste ureche muzicala. Bafta! Edited by predrag80, 27 October 2013 - 18:45. |
#2379
Posted 28 October 2013 - 08:32
Multumiri! La faza cu urechea muzicala m-ai omorat. Nu prea reusesc sa aud astfel de "fineturi". Credeam ca sunt implicate ceva aparate de masura in reglajele astea. Cu urechea (mea) sigur nu fac decat sa-l stric. Poate daca as vedea un filmulet, in care sa se faca reglajul respectiv, as avea curaj sa incerc.
|
#2380
Posted 28 October 2013 - 21:44
Am pomenit si de incredere in tine, nu?! Hai, curaj gaina ca nu te tai
|
#2381
Posted 28 October 2013 - 21:56
LOCOmotive, on 28 octombrie 2013 - 08:32, said:
...sigur nu fac decat sa-l stric... Fie dai de TGB, fie de predrag80, fie (Doamne feri !) de mine. Da' pentru a nu fi nevoit a pleca pe patru cărări, (chiar daca motofierăstrăul va suna bine), pune mâna de încercă singur, nu-i greu. |
#2383
Posted 29 October 2013 - 06:13
scaiba, on 28 octombrie 2013 - 21:56, said:
În cazul ăsta, iei cap compas vest şi nu pleci nerezolvat. Fie dai de TGB, fie de predrag80, fie (Doamne feri !) de mine. Da' pentru a nu fi nevoit a pleca pe patru cărări, (chiar daca motofierăstrăul va suna bine), pune mâna de încercă singur, nu-i greu. predrag80, on 28 octombrie 2013 - 21:44, said:
Am pomenit si de incredere in tine, nu?! Hai, curaj gaina ca nu te tai Edited by LOCOmotive, 29 October 2013 - 06:08. |
#2384
Posted 29 October 2013 - 10:33
#2385
Posted 29 October 2013 - 15:00
@LOCOmotive: pune mana si incearca sa reglezi acea drujba ca daca o strici, tot la mester ajungi. Daca vii spre Timisoara, arunc-o in portbagaj si nu pleci cu ea nerezolvata. Ada si filmuletul acela dar sa stii ca fara sa o simt la mana nu pot sa ma pronunt prea bine.
|
#2386
Posted 30 October 2013 - 07:03
Eu am reglat-o deja, dupa cum am crezut c-ar trebui reglata. Si din experianta acumulata in incercarile de a regla carburatorul de la motocultor. Cand am zis ca ma tem sa n-o stric nu ma refeream ca n-o mai pot porni, ci la faptul ca s-ar produce uzura prematura datorita ungerii excesiva/insuficienta. Dupa ce incarc bateriile la camera o sa fac si filmul. Trebuie s-o incalzesc inainte de filmare, sau filmez de la prima sfoara? Si cam ce ar trebui sa cuprinda filmarea? (accelerari scurte, mentinere in turatie maxima?) Oricum, daca trec pe la Timisoara nu uit de invitatia ta, macar asa, sa stam de vorba despre motoare 2t, sunt convins ca am si ce si de la cine invata.
|
|
#2387
Posted 30 October 2013 - 07:53
Las-o sa se incalzeasca, apoi tureaz-o de mai multe ori la turatie maxima sa vedem da ca motorul -bolboroseste- cum bine a spus colegul pedrag80.
Poti sa filmezi si o taiere sau mai multe sa vedem cum se comporta in lemn. |
#2388
Posted 30 October 2013 - 19:16
LOCOmotive, on 30 octombrie 2013 - 07:03, said:
Eu am reglat-o deja, dupa cum am crezut c-ar trebui reglata. Si din experianta acumulata in incercarile de a regla carburatorul de la motocultor. Cand am zis ca ma tem sa n-o stric nu ma refeream ca n-o mai pot porni, ci la faptul ca s-ar produce uzura prematura datorita ungerii excesiva/insuficienta. Dupa ce incarc bateriile la camera o sa fac si filmul. Trebuie s-o incalzesc inainte de filmare, sau filmez de la prima sfoara? Si cam ce ar trebui sa cuprinda filmarea? (accelerari scurte, mentinere in turatie maxima?) Oricum, daca trec pe la Timisoara nu uit de invitatia ta, macar asa, sa stam de vorba despre motoare 2t, sunt convins ca am si ce si de la cine invata. Daca bujía e maro cafea cu lapte spre alb e OK. |
#2389
Posted 01 November 2013 - 08:53
daca e maro cafea,e ok,dar daca e un pic albicioasa mai trebuie imbogatit amestecul aer +benzina ca e c-am sarac,ceea ce duce la uzura prematura a ansamblului piston,segment,cilindru,sper ca am fost de folos,sau ia calea vestului.........ca t-i se vor arata in cale multi tapinari destoinici in a-le reglatului.
|
#2390
Posted 01 November 2013 - 09:20
Din ce stiu eu citirea bujiei in functie de culoare
-se foloseste o bujie noua , sa incalzeste utilajul, se fac taieturi succesive , se opreste utilajul in plina turatie fara a-l lasa sa ajunga si sa fuctioneze in turatia de ralanti. Edited by dolmarfan, 01 November 2013 - 09:20. |
#2391
Posted 01 November 2013 - 12:40
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vRClbBeX8oE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Neamtu-i neamt .
http://www.aficionad....net/bujias.htm Acici aveti culoriile pt bujie .Prima ii Normal restul aiurea . Edited by zippo68, 01 November 2013 - 12:32. |
|
#2392
Posted 01 November 2013 - 16:02
La mine sunt ca în imaginile 2 și 3. Am avut la un moment dat și ca în 1 dar mi se părea era amestecul prea sărac. Menționez ca bag 22-24 ml/litru.
Mulțumim pentru site! Edited by RazvanGL1, 01 November 2013 - 16:03. |
#2393
Posted 01 November 2013 - 20:43
Scuze ca ma las asteptat cu filmarea. De cateva zile ajung acasa abia noaptea si nu cred ca vecinii ar fi prea intelegatori.
|
#2394
Posted 01 November 2013 - 21:41
Da-i dracu' de vecini. Daca comenteaza cineva iesi cu drujba in mana, tureaz-o de cateva ori si intreaba-l care-i problema... Si filmeaza reactia
Suma respectelor, Alydor |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users