Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Ploiesti - Viena

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
dvn2007

dvn2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 507
  • Înscris: 30.11.2007
Va salut pe unde e mai bine de iesit din tara in Ungaria? (aglomeratie, stare drum)
M-ar interesa si o ruta buna Ploiesti-Viena observ ca Pot sa tin pe E60 pana in Viena (iesire din tara prin vama Bors) nu cunosc insa starea drumului

Pe googlemap imi arata insa un drum mult mai scurt cu iesire din tara pe langa comuna Mihai Viteazu (cred ca a luat-o razna, nici nu cred ca se poate pe acolo) apoi Debrecen si Budapesta

Unde pot gasi niste rute bune, multumesc si cer scuze daca nu am postat unde trebuie?

#2
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,790
  • Înscris: 28.11.2005
Cel maI SIMPLU:

Attached Files



#3
Alex-AR

Alex-AR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 19.03.2009
Eu zic ca e cam complicat, dupa mine ar fi Sibiu-Arad(iesire Nadlac)-Budapest-Wien. Iar drumul in tara eu zic ca e acceptabil.
Daca pleci , neaparat sa ai cauciucuri de iarna pe TOATE  cele patru roti, e obligatoriu, cel putin in Vienna si in conditiile in care aici ninge.

P.S Aici poti verifica mau multe rute, dar cea mai ok e cum s-a mai spus

www.viamichelin.com

Edited by Alex-AR, 01 December 2010 - 16:57.


#4
Louie-Anderson

Louie-Anderson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,472
  • Înscris: 08.04.2010
Nu pe la Nadlac .
Iesi pe la Turnu .

#5
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,708
  • Înscris: 11.01.2005
E68 (Brasov - Sibiu) este perfect pana la Sibiu, dar multe localitati restrictionate. De aici incolo, catre Deva nu stiu.
Dar iti recomand cea mai simpla si scurta varianta, acum cu autostrada din RO, iesi pe la 13-14 ore. Deci: Ploiesti - Brasov (nu pe centura - prin oras) - Centura Tg. Mures - In Campia Turzii intrii pe Autostrada A3 - 50 km - Iesi in Gilau (eviti Clujul) - Oradea - Bors - Pe langa Szolnok (pe nationale) - Centura Budapesta (M0) si Viena direct. In Ungaria, vei merge 248 de KM pe autostrada si un total de 940 KM din Brasov (+ Ploiesti - Brasov - depinde de noroc)

Edited by vladut_v, 01 December 2010 - 17:42.


#6
dvn2007

dvn2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 507
  • Înscris: 30.11.2007
Salut si multumesc de raspunsuri


Din ce m-am documentat pana acum, pana in Brasov pe E60 si de aici 2 variante:

var1 continuare E60 (Sighisoara; Campia Turzii - Gilau pe A3; inapoi pe E60 pana in Oradea (innoptat aici)), iesire prin Vama Bors E60 pana in Berettyóújfalu.
De aici alte 2 variante:
var1.1 tinut tot pe E60 (Szolnok) observa ca sunt multe sate in drum, oare asta sa fie un dezavantaj
sau
var1.2 schimbat pe E79 (Debrecen si apoi M3 am inteles ca e autostrada)
ambele variante duc la Budapesta, unde mentionez ca vreau sa raman peste noapte.

sau alt traseu calculat de GPS ar fi
var2 de la Brasov pe E68 (Fagaras, Sibiu, Deva, Arad (innoptat aici)), iesire Nadlac apoi prin HUN Mako, Szeged si apoi M5 pana in Budapesta

 Alex-AR, on 1st December 2010, 16:52, said:

Eu zic ca e cam complicat, dupa mine ar fi Sibiu-Arad(iesire Nadlac)-Budapest-Wien. Iar drumul in tara eu zic ca e acceptabil.
Daca pleci , neaparat sa ai cauciucuri de iarna pe TOATE  cele patru roti, e obligatoriu, cel putin in Vienna si in conditiile in care aici ninge.

Am echipat deja masina cu caiucuri de iarna pe toate cele 4, si voi avea si lanturi in portbagaj, deci o pregatire completa de iarna,
Nu stiu insa daca sunt obligatorii aparatorile de noroi pe undeva prin Europa (dupa Viena voi continua drumul mai departe pana in Oslo)

 vladut_v, on 1st December 2010, 17:40, said:

E68 (Brasov - Sibiu) este perfect pana la Sibiu, dar multe localitati restrictionate. De aici incolo, catre Deva nu stiu.
Dar iti recomand cea mai simpla si scurta varianta, acum cu autostrada din RO, iesi pe la 13-14 ore. Deci: Ploiesti - Brasov (nu pe centura - prin oras) - Centura Tg. Mures - In Campia Turzii intrii pe Autostrada A3 - 50 km - Iesi in Gilau (eviti Clujul) - Oradea - Bors - Pe langa Szolnok (pe nationale) - Centura Budapesta (M0) si Viena direct. In Ungaria, vei merge 248 de KM pe autostrada si un total de 940 KM din Brasov (+ Ploiesti - Brasov - depinde de noroc)

Da este o varianta luata in calcul.
La ce te referi cu localitati restrictionate?  :confuzzled:

 Louie-Anderson, on 1st December 2010, 17:17, said:

Nu pe la Nadlac .
Iesi pe la Turnu .

De la Turnu vad ca am de umblat pe drumuri judetene si in perioada cand voi pleca eu ~ 15 dec. nu cred ca e indicat.

Edited by dvn2007, 01 December 2010 - 18:21.


#7
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,708
  • Înscris: 11.01.2005

 dvn2007, on 1st December 2010, 18:29, said:

La ce te referi cu localitati restrictionate?  :confuzzled:

A, nuuu, ma refeream la restrictia de 50 km/h si radare destul de multe. GPS-ul iti da varianta Arad, dar ai actualizate hartile, sa-ti arate si A3-ul nostru ? De cand exista, castigi o ora pe aici, km aproximativ aceiasi. Nu e reglementata nicaieri obligativitatea de aparatori de noroi. Pana in Oslo mai sunt vreo ... 1500 de km :)

#8
Alex-AR

Alex-AR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 19.03.2009
Aparatorile de noroi nu sunt obilgatorii, vezi ca pe centura Budapestei este limita de 80km/h, sunt cateva camere puse pe chestiilea alea mari, iar cand scrie Radar Controll sa stii ca, chiar este radar:)

E ceva pana in Oslo, sa ai un drum bun si fara probleme

#9
dvn2007

dvn2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 507
  • Înscris: 30.11.2007
Da
Exceptia de limita de viteza in localitati de pe DN1 mai e valabila si pe alte DN-uri? S-a mai schimbat ceva?

Inca nu m-am decis ce ruta sa aleg intre E60 si E68
Rute diferite, aproximativ aceeasi distanta pana in Budapesta

#10
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,708
  • Înscris: 11.01.2005

 dvn2007, on 2nd December 2010, 01:20, said:

Inca nu m-am decis ce ruta sa aleg intre E60 si E68
Rute diferite, aproximativ aceeasi distanta pana in Budapesta

Probabil te referi la persisivitatea de circulatie cu 70 de km/h in localitatile de pe DN1. Constructorul de drum, avand asistenta politiei rutiere, poate dispune o limita maxima de viteza de pana la 80 de km/h in localitate. Asta daca este vorba de sectoare limitrofe, express sau de alta natura.

O astfel de permisivitate mai poti gasi pe E60 (intre Turda si Cluj Napoca), in unele localitati, dar pe care oricum le eviti, mergand pe A3 ! Astfel de sectoare sunt totusi rare, se folosesc mai ales in cazul existentei a 2 benzi de circulatie pe sens, nu-ti pune speranta sa gasesti prea multe. De regula in Ardeal, nu ai mai mult de o banda pe sens, iar localitatile travestate sunt sate si comune vechi, unde nu ai nici latime mare, nici drumurile nu evita satele, taindu-le printr-o zona limitrofa ... se trece direct prin ele, ca doar primaria trebuie sa fie la sosea, ce draq  :thumbdown:

#11
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Mie imi place E60 mult mai mult. Mai liber, mai relaxant. Drum destul de bun, cea mai proasta parte e centura Tg. Mures (Acatari-Ungheni), dar nici acolo n-ar trebui sa fie problema,  si pe E68 pana Sibiu sunt locuri mai proaste (coborarea inainte de Sibiu). Acum cu A3 e si mai rapid, cu toate ca si la Sibiu ai centura. Nu stiu de ce ti-a fost recomandat sa nu folosesti centura Brasov. Eu trec des prin Brasov, si cred ca merita sa fie folosit daca mergi in directia Buc-Tg. Mures. Drumul e: intri in Brasov, inainte de pod (care incepe cu o curba spre stanga) mergi inainte: asta e centura de est. Cand se termina centura (treci de doua ori calea ferata), mergin spre dreapta si dupa ce iesi din oras la sensul giratoriu mergi pe stanga (centura de nord). Asta se termina pe E60 intr-un alt sens giratoriu, de acolo Tg. Mures e spre dreapta. Prin oras trebuie sa cunosti drumul si cu totul ca in Brasov se circula bine, sunt multe sensuri unice cu 5-6 benzi de circulatie unde trebuie sa stii cum te incadrezi.

In Ungaria: eu prefer varianta M3  (Bors-Berettyoujfalu-Debrecen) cu toate ca e mai lung ca distanta si la fel ca timp comparand cu nationala prin Szolnok. Acela e mai aglomerat si asfaltul nu e foarte bun in unele locuri. Sa nu mergi dupa Google Maps spre Valea lui Mihai, google are o problema nu vrea sa treci granita la Bors. :)
Singura problema cu M3 e in Debrecen, mai ales fara GPS. Sunt doua locuri unde poti urca pe M3 (la sud de oras si la nord), sper sa gasesti intrarea de la sud, ca altfel trebuie sa treci prin oras. Ideea e: intri in oras, treci de un pod si undeva acolo trebuie sa iei la stanga. Mergi "inapoi", paralel cu drumul pe care ai veni cateva km (pe nationala 4) si dupa aia virezi la dreapta pe autostrada.

Totusi depinde si unde vei sta in Budapesta, M3 intra mai spre nord in oras, nationala 4 mai la sud. Daca ai GPS si treci noaptea prin Budapesta, nu folosi centura M0, e mult mai lung decat trecerea prin oras, mai ales directia M3-M1 (spre Viena)!

#12
dvn2007

dvn2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 507
  • Înscris: 30.11.2007
Multumesc

#13
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,708
  • Înscris: 11.01.2005

 amandigi, on 5th December 2010, 22:05, said:

Mie imi place E60 mult mai mult. Cea mai proasta parte e centura Tg. Mures (Acatari-Ungheni), dar nici acolo n-ar trebui sa fie problema,
E turnat asfalt nou pe centura Tg.Mures, se poate merge fara probleme, exceptand marginea drumului unde trebuie ajut grija la denivelarile care se formeaza imediat dupa turnare, din cauza tonajelor mari. Sectorul ramane totusi unul cu ecartament ingust, deci atentie sporita !

#14
dvn2007

dvn2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 507
  • Înscris: 30.11.2007
E Ok si prin orase mai mari gen Brasov, Tg Mures, Debrecen unde exista ruta ocolitoare, nu ma deranjeaza sa intru prin orase, mai vedem si noi ceva in afara de campuri :)

#15
VladCatalin

VladCatalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 28.01.2008
Pentru drumul spre Viena si eu, si tatal meu preferam urmatoarea varianta:

Tg. Mures - Campia Turzii-Gilau (pe autostrada) - Oradea - Berettyoujfalu - Debrecen - Budapesta - Viena

Tg. Mures e punctul de plecare pentru mine, aici locuind.

De fiecare am traversat Budapesta, nu am ocolit.

Vigneta din Ungaria, recomand sa o cumperi de la prima benzinarie de pe autostrada Debrecen-Budapesta. E preferabil sa platesti in forinti, sau cu cardul. Daca platesti cu euro, e la un curs aiurea.


NU recomand sub nici o forma iesirea din tara prin Valea lui Mihai. Drumul e destul de prost.

#16
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
O corectie: cumpara vigneta INAINTE de a intra pe autostrada. E vigneta electronica, verificarea va fi facuta probabil chiar cand intrii pe autostrada. Eu folosesc cardul in afara daca se poate, si in majoritatea cazurilor se poate. Nu am treaba atunci cu forinti sau alte valute.
Daca vrei evident poti trece si prin orase, dar nu recomand trecerea prin Tg. Mures, Cluj sau Debrecen, pierzi prea mult timp. Cu Brasov e OK daca stii drumul, si cum am spus si traversarea Budapestei poate fi OK daca ajungi acolo in ore potrivite, de exemplu noaptea. De Oradea nu te vei scapa. :)

#17
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

 dvn2007, on 1st December 2010, 18:29, said:

...............................................
De la Turnu vad ca am de umblat pe drumuri judetene si in perioada cand voi pleca eu ~ 15 dec. nu cred ca e indicat.
Doar vreo 30 km (poate nici atat).
Ia-o pe la Turnu ca e mai rapid.

Edited by Octavian___, 08 December 2010 - 08:08.


#18
dvn2007

dvn2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 507
  • Înscris: 30.11.2007
Multumesc,
dar prin card nu se face mai intai conversia HUN > EUR si apoi EUR > RON ?

Iar de la Turnu nu inteleg ce traseu e de urmat, sunt 60 km pana la Oroshaza

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate