Nu cumparati Ikea
Last Updated: Nov 21 2018 18:30, Started by
bog669
, Nov 27 2010 21:01
·
0
#1
Posted 27 November 2010 - 21:01
Am cumparat acum ceva vreme scaunul cel mai scump de la Ikea:
http://www.ikea.ro/p...w/code/50070364 Cand l-am cumparat am dat pe el aprox 10 milioane. L-am folosit aproape in fiecare zi la birou, utilizare normala, o singura persoana. Dupa ceva mai mult de un an a inceput sa se vada buretele din sezut! Scaunul in general este ok, doar calitatea este extrem de proasta. Nu am mai patit asa ceva nici cu scaune de 150 lei luate din metro. Anyway, am sunat si am intrebat cat are garantie - mi s-a specificat ca 2 ani, trebuie doar sa vin cu scaunul si il vor schimba. Asa ca m-am dus cu el la Ikea Baneasa. Acolo prima reactia a fost: "A, doar atata are?" (pot atasa niste poze, doar atata inseamna ca a iesit buretele pe o portiune de 10 cm) A doua dupa ce am aratat bonul a fost: "Ne pare rau, nu aveti garantie pt ca ati luat factura!" Cand se emite factura se pierde garantia. Mentionez ca Ikea are o carticica cu conditiile de garantie in care mentioneaza garantia pentru persoane fizice, DAR NU mentioneaza ca persoanele juridice NU au garantie (in mod expres). Am intrebat - si daca cumpar ceva acum, ma duc acasa si constat ca ete defect. Raspunsul: "Daca sunteti persoana juridica, asta este. Persoanele juridice nu au niciun fel de granatie." Practica aceasta mi se pare cel putin ciudata. Defapt se bazeaza pe faptul ca OPC nu actioneaza in cazul firmelor. Oricum, imi pare rau ca am cumparat de la ei o gramada de lucruri, nu voi mai cumpara niciodata. |
#2
Posted 27 November 2010 - 21:23
bog669, on 27th November 2010, 21:01, said: "Daca sunteti persoana juridica, asta este. Persoanele juridice nu au niciun fel de granatie." Practica aceasta mi se pare cel putin ciudata. Defapt se bazeaza pe faptul ca OPC nu actioneaza in cazul firmelor. Oricum, imi pare rau ca am cumparat de la ei o gramada de lucruri, nu voi mai cumpara niciodata. |
#3
Posted 27 November 2010 - 21:31
da, aiurea. eu am mult mobilier de la ikea si nu am probleme.
|
#4
Posted 27 November 2010 - 21:34
Scaunele astea au vreun cod de identificare pe undeva?
|
#5
Posted 27 November 2010 - 21:37
Evident, produsul este insotit de garantie, nu persoana care l-a cumparat. Cel mult se poate specifica in conditiile de garantie utilizarea improprie. Oricum este clar ca ii iau drept tampiti pe toti. Oricum pe mine m-au enervat rau.
c72_c72, on 27th November 2010, 21:34, said: Scaunele astea au vreun cod de identificare pe undeva? Nu cred ca au, dar mi se pare nasol sa mai cumpar un scaun pe PF doar ca sa iau garantia |
#6
Posted 27 November 2010 - 21:58
Quote Oricum, imi pare rau ca am cumparat de la ei o gramada de lucruri, nu voi mai cumpara niciodata. |
#7
Posted 27 November 2010 - 22:12
#8
Posted 27 November 2010 - 22:21
Am patit si eu cu o bormasina Blcak&Decker. Nu vroiaiau sa o repare pe garantie pentru ca era cumparata pe firma. Cu argumente si ulterior cu amenintari au rezolvat problema.
Incearca sa vorbesti cu seful de magazin si cu PR-ul lor si explicale ca vei apela la mass media si ulterior le vei intenta un proces pentru refuzul lor de a remedia/schimba produsul in perioada de garantie. Discutia ar trebui sa fie in scris: "in data de...am fos cu un scaun ce avea urmatoarea problema ce se poate vedea si in poza atasata. Am vorbit cu un angajat care a refuzat ....................." Nu uita sa postezi aici rezultatul discutiilor. Edited by dacadrean, 27 November 2010 - 22:29. |
#9
Posted 27 November 2010 - 23:21
dacadrean, on 27th November 2010, 22:21, said: Am patit si eu cu o bormasina Blcak&Decker. Nu vroiaiau sa o repare pe garantie pentru ca era cumparata pe firma. Cu argumente si ulterior cu amenintari au rezolvat problema. Incearca sa vorbesti cu seful de magazin si cu PR-ul lor si explicale ca vei apela la mass media si ulterior le vei intenta un proces pentru refuzul lor de a remedia/schimba produsul in perioada de garantie. Discutia ar trebui sa fie in scris: "in data de...am fos cu un scaun ce avea urmatoarea problema ce se poate vedea si in poza atasata. Am vorbit cu un angajat care a refuzat ....................." Nu uita sa postezi aici rezultatul discutiilor. Intamplator am un argument care probabil ii va determina f rapid sa schimbe scaunul, problema este insa una de fond. Este pur si simplu un abuz, cum ai fost tu probabil ca au mai fost si altii care i-au amenintat si au rezolvat problema. Insa au cheltuit timp aiurea pt ceva pt care platisera deja. In pretul unui produs este inclusa si garantia (ca si cost) si nu imi amintesc sa fi platit mai putin cumparand produsul ca persoana juridica. |
#10
Posted 28 November 2010 - 10:33
Eu nu cumpar de la ikea doar fiindca e imbulzeala maxima in weekend (in timpul saptamanii n-am timp de cumparaturi), iar preturile mi se par nejustificat de mari. Ikea sta cel mai bine la a stii sa isi faca reclama si sa isi faca produsele dorite de catre omul de rand.
Imi pare rau ce ti s-a intamplat cu scaunul, e bataie de joc in primul rand sa iasa buretele la un scaun care a costat atat. Edited by diesel_power, 28 November 2010 - 10:34. |
|
#11
Posted 28 November 2010 - 15:15
Am citit ghidul lor de garantie si am remarcat ca acest scaun are garantie 10 ani defapt (e o exceptie). Deci va dati seama ce "bun" e.
Dar chiar si la persoane fizice garantia este lasata la mila Ikea, care poate considera ca produsul nu a fost utilizat corect Poate Ikea ar trebui sa faca si un curs de sezut pe scaun corect. Edited by bog669, 28 November 2010 - 15:15. |
#12
Posted 29 November 2010 - 08:42
m-am lecuit de Ikea, inainte de a da banii
cautam o canapea, dar solida, ca sunt cam mare (190) si greu (110) dupa ce le-am incercat pe toate disponibile, de fata cu un consultant ma oprisem la una care mi se parea mai cum trebuie cand m-am asezat, simteam cu trosneste sub mine... m-am ridicat inainte de a produce vreo paguba parerea mea (si nu numai) este ca aceste magazine vand doar produse de vitrina, nu de uz constant pana la urma am facut-o pe comanda ... intr-adevar, am dat cu 150 lei mai mult decat ar fi fost acolo, dar nu-mi pare rau |
#13
Posted 29 November 2010 - 09:05
well, n-ai zis si cit ai fi vrut sa dai pe canapea. e adevarat ca stifturile de 5 milioane se desfac in bucati, dar ma indoiesc ca una de piele de 30 de milioane ar avea vreo problema
|
#14
Posted 29 November 2010 - 09:15
am multa mobila din ikea (dulapuri, mese, pat, scaune, obiecte decorative, canapea piele, camera copilului etc.).
unele piese au aprope 3 ani. nu am avut probleme cu ele. o singura problema am avut atunci cand am cumparat canapeau din piele: fiind la un pret foarte bun, o vindeau "pe sub mana". sunam seara (orele 20-21) si imi spuneau ca vor scoate a doua zi din magazie 5 bucati la vanzare, a doua zi la ora 9 dimineata imi spuneau ca s-au vandut toate! dupa un singur mail in Suedia, m-au sunat si m-au "invitat" sa ridic produsul. sfat: un mail in limba engleza la firma "mama" s-ar putea sa-ti rezolve problema! nu-i ierta, trage-le-o bine nesimtitilor care au franchiza din ro!!! |
#15
Posted 29 November 2010 - 09:26
Crezi ca pielea din canapea rezista mai bine la greutate? Sau faptul ca dai mai multi bani inseamna automat ca si calitatea e superioara?
La pomul laudat sa nu te duci cu sacul. IKEA este firma de rahat (globalizata) recunoscuta prt. produse scumpe si de calitate indoielnica. Sunt buni doar la marketig |
|
#16
Posted 29 November 2010 - 09:40
Mosotti, on 29th November 2010, 09:05, said: well, n-ai zis si cit ai fi vrut sa dai pe canapea. e adevarat ca stifturile de 5 milioane se desfac in bucati, dar ma indoiesc ca una de piele de 30 de milioane ar avea vreo problema or, la o canapea care e folosita zilnic pentru dormit/stat pe ea, e nasol sa te trezesti ca trebuie tot timpul sa repari asa, am dat aproape 27, dar, repet nu-mi pare rau deloc |
#17
Posted 29 November 2010 - 09:52
n-am stiu ce fac nenorocitii astia, dar e bine de stiut de-acum
|
#18
Posted 29 November 2010 - 10:15
si mai este o firma care isi bate joc (poate exista deja un alt topic), adica Mobexpert
o ruda a luat acum vreo 3 ani o canapea si doua fotolii din piele, a dat atunci echivalentul a aproape 3000 euro daca nu ma insel probleme majore la canapea. nu a fost folosita pentru dormit decat in rare cazuri (musafiri), iar dupa cateva utilizari, nu se mai inchidea cum trebuie, asta in primul an. chiar si salteaua (daca o pot numi asa) care se intinde pe partea mobila are o grosime de 2-3 cm. cand ne-am uitat sa vedem despre ce e vorba: mecanismul era din tije f subtiri de aluminiu care s-au indoit si descentrat cand au fost chemati sa constate, au pus o intrebare: "S-a dormit pe ea??"... inteleg ca poate sunt lucruri care sa fie doar expuse si sa stea pisica pe ele, dar la acesti bani, fa-o dom'le cum trebuie |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users