Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
intreprindere individuala
Last Updated: Mar 14 2014 07:39, Started by
alin 105
, Nov 12 2010 15:06
·
0
#19
Posted 12 October 2011 - 15:24
neagu_laurentiu, on 12th October 2011, 00:20, said: Se pot in conformitate cu art. 21 codul fiscal: http://static.anaf.r...m#_Toc304299669 tu esti contabil? |
#20
Posted 21 October 2011 - 21:48
Pot sa deschid o vulcanizare (interprindere individuala) avand o diploma de mecanic auto si nu una de vulcanizator ?Cred ca diploma se cere si in functie de ce coduri CAEN are interprinderea , codul Caen ar fi 5020 -Intretinerea si repararea autovehiculelor ,Comert cu piese si accesorii pentru autovehicule .
|
#21
Posted 23 October 2011 - 07:33
eu lucrez de 6 ani la banca,credeti ca pot deschide intreprindere individuala pentru un magazin alimentar si un cafe bar ?
|
#22
Posted 24 October 2011 - 07:09
ce legatura crezi ca exista intre munca la banca si magazinul alimentar+cafe bar?
|
#23
Posted 24 October 2011 - 12:02
#24
Posted 24 October 2011 - 12:04
Mergi la Registrul Comertului si ei te lamuresc. Legea e neclara.
|
#25
Posted 25 October 2011 - 06:26
#26
Posted 25 October 2011 - 06:28
#27
Posted 25 October 2011 - 13:59
aria_cluj, on 24th October 2011, 13:02, said: vanzarea de produse!!! ce zici exista? in primul rand n-ai spus exact ce anume faci sau ai facut la banca aia. majoritatea activitatilor desfasurate intr-o banca nu sunt similare cu vanzarea de produse alimentare sau cu ce se intampla intr-un cafe-bar. in al doilea rand, pentru magazin alimentar cred ca-ti trebuie un curs de Comerciant-vanzator marfuri alimentare (gasesti destule oferte pe internet, ar trebui sa te coste 5-600 lei si sa dureze 2-3 luni). nu cred ca activitatea dintr-o banca e considerata similara (asta daca nu cumva ai invatat la banca chestii despre depozitarea/pastrarea marfurilor alimentare, receptia marfurilor alimentare, operatii legate de depozitarea marfurilor etc) |
#28
Posted 25 October 2011 - 14:09
Cheia povestii e in acele "prevederi legale speciale". Daca stiti care sunt ele ar fi bine sa le publicati.
OUG 44/2008 said: Art. 8. - (3) În cazul în care, potrivit unor prevederi legale speciale, pentru anumite activități economice este necesară îndeplinirea unor condiții de pregătire profesională și/sau de atestare a pregătirii profesionale, persoanele prevăzute la art. 4 trebuie să facă dovada îndeplinirii acestora. ANEXA 2. Documentația de susținere a cererii de înregistrare în registrul comerțului și de autorizare a funcționării întreprinderii individuale 2.4. Fotocopii certificate olograf de pe documentele care atestă pregătirea profesională, dacă aceasta este cerută, potrivit unor prevederi legale speciale 2.5. Fotocopii certificate olograf de pe documentele care atestă experiența profesională, dacă este cazul |
|
#29
Posted 25 October 2011 - 17:09
#30
Posted 25 October 2011 - 17:43
neagu_laurentiu, on 25th October 2011, 15:09, said: Cheia povestii e in acele "prevederi legale speciale". Daca stiti care sunt ele ar fi bine sa le publicati. ar mai fi niste hotarari de guvern (635/2008, 844/2002) care indica ce forma de invatamant trebuie absolvita pentru anumite ocupatii. aria_cluj, on 25th October 2011, 18:09, said: am lucrat cu produse financiare,e tot comert,nu? |
#31
Posted 04 January 2012 - 22:56
Salutare.Eu vreau sa infiintez o inteprindere individuala pe servicii (service it)Recunosc ca la contabilitate sunt cam varza stiu foarte putin.Intrebarile mele sunt:
1.daca eu sunt titularul II pot sa figurez ca angajat,daca nu eu cum figurez(de ex vreau sa fac un imprumut la banca ce venit declar?) 2.trebuie sa-mi fac contract cu CAS 3.contabilitatea cum se tine?in partida simpla ca am mai citit dar mai exact Multumesc. |
#32
Posted 04 January 2012 - 23:34
1. Nu poti fi angajat ca si titular de II tot la tine. Dar la alta firma poti. La banca te duci cu veniturile obtinute.
2. Da, daca nu esti angajat altundeva. Altfel e optional contracul cu CAS (pensii). CASS (sanatate) se plateste indiferent ca mai esti sau nu angajat. 3. In partida simpla si o poti tine tu. Edited by neagu_laurentiu, 04 January 2012 - 23:37. |
#33
Posted 07 January 2012 - 00:32
Buna ziua.
Am o situatie complicata. Am avut un PFA cu norma de venit pe care l-am depus la primaria Cluj Napoca pentru suspendare in 2007 deoarece m-am angajat si nu mai vroiam sa platesc impozit degeaba. De atunci, nu m-am mai interesat de el pana anul trecut cand am vrut sa-l reactivez. Am aflat insa ca mi-a fost radiat din oficiu de registrul comertului in 2010 odata cu modificarea codurilor CAEN. Mi-au eliberat un certificat constatator cu care sa ma prezint la finante ca sa ma radieze si de acolo si abia apoi as putea sa-mi deschid un alt PFA. La finante apaream ca suspendat si mi-au cerut o hartie de la primarie cu perioada de suspendare. Cei de la primarie mi-au dat un raspuns ca nu recunosc ca PFA-ul meu a fost suspendat si ca trebuie sa platesc impozit pe perioada pe care eu credeam ca sunt suspendat. Asta deoarece ei mi-au trimis in 2008 si in 2010 adrese in care mentionau sa ma prezint la primarie sa prezint motive intemeiate ptr care am cerut suspendarea si sa fac o cerere de incetare a suspendarii. Problema e ca eu ma mutasem si nu am primit acele adrese (care defapt au fost trimise la o adresa gresita, ce nu exista!). Cei de la finante, vazand acest raspuns, mi-au zis sa le duc un alt raspuns, in caz contrar, ma pun sa platesc, cu tot cu penalizari. M-am intors la primarie, am fost in 2 audiente, printre care si la viceprimar, care parea un om de treaba si mi-a zis ca vor incerca sa imi dea un alt raspuns, avantajos. Au trecut de atunci aproape 5 luni, cand ei trebuiau sa-mi dea raspunsul in 30-45 de zile. Nu stiu ce sa mai fac ca sa ii determin sa imi raspunda odata! Credeti ca as putea sa ii dau in judecata si sa ii fortez sa imi dea un raspuns? Si mai am o intrebare. As putea sa imi infiintez o intreprindere individuala in conditiile in care eu sunt radiat de la Registrul Comertului dar de la Finante nu? Costa cam 300 de lei infiintarea si nu as vrea sa dau banii degeaba, ca ei sa-mi raspunda sa-mi rezolv mai intai problemele cu finantele. La finante nu apar ca as avea datorii in momentul de fata. Dar ma ingrijorez ptr ce ar putea sa apara in cazierul fiscal. Eu am nevoie urgent de un certificat de inregistrare ca sa pot factura si nu pot astepta la infinit pana primesc un raspuns de la primarie. Multumesc ca ati avut rabdare sa cititi pana la final si multumesc anticipat ptr raspunsuri. |
|
#34
Posted 16 January 2012 - 18:45
tzarov, on 7th January 2012, 00:32, said: M-am intors la primarie, am fost in 2 audiente, printre care si la viceprimar, care parea un om de treaba si mi-a zis ca vor incerca sa imi dea un alt raspuns, avantajos. Au trecut de atunci aproape 5 luni, cand ei trebuiau sa-mi dea raspunsul in 30-45 de zile. 1. Eu as zice sa mai mergi inca o data in audienta la acel viceprimar si sa il rogi sa iti dea raspunsul in timp util. Daca tot nu iti raspund ... va trebui sa ii dai in judecata. 2. Mergi la finante si intreaba Edited by marius001, 16 January 2012 - 18:47. |
#35
Posted 23 January 2012 - 19:10
Fratilor I need help. Sunt PFA cu venit in sistem real, incasari mici < 35000 euro si sunt si angajat cu norma intreaga la alta firma. Rog pe cineva cunoscator in domeniu sa ma lamureasca punctual sau sa imi confirme:
1. In decursul unui an inafara de declaratiile 200, 220 si 392B, mai se depun si alte declaratii. Daca da care ar fi ele si termenul maxim de depunere 2. Stiu ca de fiecare data cand imi venea decizia de impunere ma duceam la Sanatate si plateam contributia aferenta....am inteles ca de anul acesta s-a scos asta....deoarece mai sunt angajat si in alta parte. Rog lamuriri 3. Vizavi de pensii si somaj...eu daca mai sunt angajat si in alta parte trebuie sa le platesc ? 4. este impetuos sa se depuna declaratia estimativa....pentru ca in alt an..am uitat sa o fac si mi-a venit la fel ca in anul anterior.? Va multumesc respectuos, DAN |
#36
Posted 23 January 2012 - 20:24
si apropo....in jurnalul de cumparari trebuie trecute toate cheltuielile...adica atunci cand cumpar ceva sau si atunci cand platesc impozite sau contributii CASS etc.
Deci cu alte cuvinte...jurnalul de incasari si plati trebuie sa bata ca si valori cu sumele din jurnalul pentru vanzari si cel pentru cumparari. Asa e?....si diferenta lor reprezinta venit . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users