Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Benzina Republica Moldova
Last Updated: Aug 20 2015 16:04, Started by
gigimafia
, Jul 23 2010 06:49
·
0
#1
Posted 23 July 2010 - 06:49
As dori un sfat.
As merge sa-mi fac plinul in Republica Moldova...acolo e 3.8 ron deci mai ieftin ca la noi... Masina pe care o detin este un Logan 1.4 euro4 si sfatul dealarului de masini a fost sa ii torn la motor PetromV cu cifra octanica 95 in general..si cateodata ceva mai bun 99 sau 100. Datorita unei diferente de pret intre benzina noastra si cea cumparata din Moldova...as dori sa stiu daca singura diferenta e pretul...sau si calitatea benzinei ? Adica modovenii pun in ea alte substante mai ieftine...sau vand benzina 95 si de fapt ea are cifra octanica 92...si in plus daca imi puteti recomanda o benzinarie serioasa...ar putea fi Petrom sau Bemol ? |
#2
Posted 23 July 2010 - 06:57
La ce distanta esti de prima statie de benzina din Moldova? Nu cumva consumul pana acolo si inapoi + eventuala spaga data la vreun echipaj de politie anuleaza economia pe care ai tu de gand sa o faci?
|
#3
Posted 23 July 2010 - 07:13
Sunt din Iasi...si pana la Ungheni sunt 80km dus-intors...dar iau si alimente...deci costul calatoriei se amortizeaza cu economiile facute cumparand mancarea de acolo.
|
#4
Posted 23 July 2010 - 10:54
Limita de benzina care o poti lua e cat incape in rezervor 50l + cat mai incape in tevile masinii pana la rezervor 10-15l + 10 l intr-o canistra. Aceasta cantitate e LEGALA.
In ceea ce priveste vamesii nu sunt probleme...in maximum 30 de minute ai trecut ambele vami si romana si moldoveana. In ce priveste politia...cel putin pana la Ungheni...nu ai probleme...garantat. Legendele astea cu mita la politie...poate la Ucrainieni...dar la RM...e super Ok. |
#5
Posted 25 July 2010 - 19:41
Daca ai rezervor de 60 de litri, si alimentezi cu 50 de litri de benzina, castigul e undeva la 40 de lei, asta daca faci manevra la Galati, unde ai 10 km pana la vama si socotesti ca pierzi un litru la dus, un litru la intors. La Iasi banuiesc ca e mai departe si castigul e mai mic. Sa zicem ca mai cari si 2 pachete de tigari de persoana, o sticla de spirtoasa si 2 de vin de persoana pe masina, probabil ajungi la 50 de lei castig. Preparatele din carne sunt mai scumpe ca la noi, iar alte lucruri de calitate prefer totusi sa le cumpar din Real sau de la magazinul de la colt, nu merita sa treci granita pentru un salam, sa fim seriosi.
Raman la parerea ca, daca intr-adevar te deranjeaza costul benzinei, cauta sa folosesti mai mult transportul in comun si vei economisi mult mai multi bani. Daca si fumezi si poate cheltui peste 100 de lei pe luna pe tigari, atunci renuntatul la fumat va fi mult mai binefacator pentru buzunar decat economia facuta cu benzina moldoveneasca. De asemenea, daca ai avea diesel, chiar nu recomand alimentarea cu motorina de la moldoveni decat de la statii de renume, ce probabil nu se gasesc chiar la granita, altfel poti sa strici injectoare si te costa reparatul de faci 5 ani naveta la moldoveni sa-ti scoti parleala. Pe de alta parte, cand plec la Odessa sau la Kiev, nu-s nebun sa plec cu plinul de benzina din Galati. |
#6
Posted 18 January 2011 - 19:45
laurentziu83, on 25th July 2010, 19:41, said: De asemenea, daca ai avea diesel, chiar nu recomand alimentarea cu motorina de la moldoveni decat de la statii de renume, ce probabil nu se gasesc chiar la granita, altfel poti sa strici injectoare si te costa reparatul de faci 5 ani naveta la moldoveni sa-ti scoti parleala. A alimentat cineva cu motorina? au fost probleme la masina? observ ca si Petromul nostru are statii in R. Moldova, chiar in Ungheni, care eu numai de la Petrom iau motorina pentru Loganul meu. |
#7
Posted 19 January 2011 - 09:46
Hai salut.
Motorina-Din Ucraina-pot spune ca este de o calitate net superioara celei de la pompele din romania,este de o culoare galben-aurie de initial imi era frica sa o pun in masina din canistra,ca nu cumva sa fie benzina.Masina mea trage mult mai bine cu ea.Diferenta intre a noastra si a lor este ca ei nu pun biodiesel care nu e tocmai benefic pentru motoarele euro 4(si acesta nu e 0,0...001% cum scrie la pompa,caci daca pui motorina intr-un bidon si il lasi in ger vezi cum se fac bulinute de gelatina prin motorina,acela fiind biodieselul si este destul de mult),iar cine va spune ca noi avem aditivi,ei bine aditivii la motorina noastra sunt 10 galeti de benzina la o cisterna de motorina pentru cei ce erau in dubii. -Din moldova-sincer culoarea ei nu m-a incantat,mi-a parut mai nasoala decat a urcainienilor,dar tot peste a noastra din restul punctelor de vedere.astept sa scot filtrul de motorina dupa un pl;in sa vad care-i efectul,caci cu a noastra il scot negru oricand,oricum. Benzina-se stie ca (% la pompele noastre....intelegeti voi.asa ca..fara frica de la cei de dincolo. Numai bine! |
#8
Posted 19 January 2011 - 14:53
Erata: "Benzina-se stie ca cea de 95 de la pompele noastre nu este tocmai ce scrie sus pe tabel.asa ca fara frica"
P.S.-nu uitati ca totusi si moldovenii,si ucrainenii au masini bune,eu sunt din Galati si vara cand trec pe aici de se duc la mare trec convoiuri de cate 5-10 masini de-ale lor si numai una si una zici ca-s coloana oficiala...Lexux-uri,Land Cruiser-e s.a.m.d. si merg 'tu-le ceapa lor.alea nu se mai strica |
#9
Posted 20 January 2011 - 11:21
Alea sunt benzinare toate, singurul masina cu motor diesel de generatie noua pe care am vazut-o in Ucraina era un VW Caddy relativ nou (cred ca nu mai vechi de 2008), in Kiev.
Eu pana la Odessa nu as alimenta cu motorina intr-un Logan dci, la cum arata benzinariile pana acolo, Nelu Galbenus e lux pe langa alea. Dupa Odessa spre Kiev, e altceva, mai gasesti cate-un Lukoil, Mustang, etc dar si acolo sunt destule care nu au decat pompele si o casierie. A, si daca te cheama natura la respectivele bombe, mai bine folosesti copacii decat sa intri la cacastoare, unde totul se rezuma la o gaura in mijlocul podelei. De asta am eu dubii ca o benzinarie la care nici nu poti sa te speli pe maini, au sistemele de filtrare a carburantului inlocuite la timp. Nu zic nu, pot avea motorina buna, dar am auzit si destule cazuri la care le-au picat injectoarele de la motorina de acolo, si nu vreau sa am pe cineva pe constiinta. Eu daca e sa ma duc prin Moldova-Ucraina, aleg o masina pe benzina, oricum e ieftin carburantul pe acolo. Edited by laurentziu83, 20 January 2011 - 11:24. |
#10
Posted 06 June 2011 - 09:49
Am fost si eu de doua ori pana acum si am alimentat de la Lukoil si de la Bemol, masina trage la fel de bine ca si cu motorina de la Rompetrol. Am alimentat numai din Sculeni. Inca nu am ajuns la Ungheni de frica politailor, dar cred ca voi face un drum pana acolo cat de curand.
La vama eu am inteles ca poti trece cu 1 litru de spirtoasa peste 22Grade alcoolice sau 2 litri sub 22grade alcoolice sau 4 litri de vin, iar tigari 2 pachete (40 tigarete) de persoana. Am si o intrebare, cu cate kilograme de bomboane Bucuria poti sa treci vama? |
|
#11
Posted 07 June 2011 - 02:25
Nu stiu daca Bucuria sau altfel (oricum erau de mai multe feluri), dar stiu pe cineva care aduce bomboane cu sacosele cand vine de-acolo.
|
#12
Posted 10 June 2011 - 22:56
La alimente nu comenteaza nimeni nimic,daca sunt in cantitati omenesti.
Iar legat de combustibili pot sa spun ca am vazut cisternele care alimenteaza benzinaria LUKOIL Giurgiulesti si au numere de Romania,adica ei importa combustibilii de la noi. |
#13
Posted 10 June 2011 - 23:03
Or fi importand, dar nu au taxele nesimtite pe care le-avem noi.
|
#14
Posted 10 June 2011 - 23:58
pai asta ar fi singura diferenta,acciza care se aplica,in rest produsul e acelasi,avand in vedere ca republica moldova nu are rafinarii din ce stiu.
|
#15
Posted 09 September 2011 - 19:49
Salut, sunt din Iasi si as vrea sa stiu daca a alimentat cineva cu GPL si benzina de la sculeni, daca da, ce parere si - au facut? Mi-am scos pasaport si am de gand sa fac cateva vizite la pompele lor.
|
|
#16
Posted 09 September 2011 - 20:12
Radovan_eu, on 9th September 2011, 20:49, said: Salut, sunt din Iasi si as vrea sa stiu daca a alimentat cineva cu GPL si benzina de la sculeni, daca da, ce parere si - au facut? Mi-am scos pasaport si am de gand sa fac cateva vizite la pompele lor. |
#17
Posted 25 September 2011 - 19:24
La sfarsit de iulie am facut un drum de Chisinau.
Benzina, motorina si GPL-ul mult mai ieftine decat la noi. La Lukoil respectiv Petrom sunt aceleasi produse cu cele de la noi. Nu am avut probleme nici cu GPL-ul pus la ei, nici cu benzina. Benzina era vreo 4 lei romanesti, motorina vreo 3.8 lei romanesti, GPL-ul cam 1.8 lei romanesti. Eu am alimentat doar din Leuseni, respectiv Chisinau. Pentru cei care traverseaza prin vama Albita/Leuseni, imediat dupa vama pe stanga este un Petrom. La vreo 2 km in directia Chisinau este un Lukoil care are si GPL. *** OffTopic: tigarile erau pana in 5 lei (romanesti). Vin bun se gaseste la crama de la Milestii Mici din Chisinau (pentru doritori pot cauta adresa) la 10 lei romanesti / butelie (vin din 1987). Pentru cumparaturi in Chisinau recomand magazinele Fidesco. Sau pentru cantitati mai mari, recomand Metro. Politia nu e asa al dracului pe cat circula vorba. Pe mine chiar m-au ajutat cand am gresit strada. Au blocat circulatia pe cele 4 benzi (2 pe sens) pentru a putea intoarce. Daca mai sunt intrebari, in masura in care stiu cunosc subiectul, voi raspunde. |
#18
Posted 08 February 2014 - 20:51
A mai facut cineva un drum la moldoveni?, ca data apare taxa pe combustibil, o sa investesc intr-un pasaport sa ajung si eu macar odata la fratii nostrii!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users