Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Disciples III

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
krossfire

krossfire

    Lord of the Bunnies

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,346
  • Înscris: 21.04.2006
Presupun ca exista cativa printre voi care au inteles si apreciat epica serie Disciples (in special al doilea titlu + addon-urile). Diferenta fundamentala fata de seria Heroes (de unde am apreciat in mod deosebit al doilea si al patrulea titlu) era faptul ca nu puteai muta efectiv unitatile. Aranjarea strategica dinaintea luptei ramanea si in batalie. Erai fortat practic sa te bazezi pe combinatii tactice, pe vrajile folosite in afara bataliei si pe un management inteligent al upgradeurilor - unitatile capatau nivele, nu primeau upgradeuri mecanice ca-n Heroes. Asta cam elimina din start strategia de tip : Fac 1000 de unitati X si intru pe el. Sistemul de teritorii si managementul castelului au reusit sa ma prinda mai tare decat in Heroes.

In fine, Disciples III - Renaissance a schimbat vreo 2-3 developeri, motiv pentru care foarte putina lume se mai astepta sa iasa pe piata. Rusii si nemtii care au ajuns sa-l distribuie (alaturi de cei care au ajuns sa-l produca - veteranii Akella) s-au grabit destul de mult cu lansarea, motiv pentru care produsul pare nefinisat.  Versiunea pentru UK, cu voiceover in engleza, se poate deja procura din diverse surse, mai mult sau mai putin legale.  Rusii, cei care au primit prima versiune a jocului, n-au fost mai deloc incantati. Aparent versiunea pentru piata americana va suferi ceva modificari si imbunatatiri.

Experienta personala cu jocul m-a adus la urmatoarele puncte :

Plusuri :

+Muzica e ste bine executata.
+Desi jocul este full 3D, unitatile au cam acelasi feeling ''gothic'', similar jocurilor precedente. De fapt, unitatile sunt in mare aceleasi (la factiunile disponibile si la cele neutre) iar marimea ''la scara'' in joc este iar un bonus binevenit.
+S-a pastrat sistemul de management al castelului, resursele , managementul vraijilor (desi scroll-urile au fost inlocuite de rune) si sistemul de recrutare
+S-a pastrat sistemul de evolutie (upgrade) al unitatilor si sistemul de leveling
+Grafica 3D nu incurca desfasurarea jocului prea mult, iar itemurile eroului sunt reprezentate si vizual.
+Un sistem mai desteptel de evolutie a eroului principal, unul care merita folosita si in alte titluri.
+Eliminarea ''rod''-urilor si a eroului care le planta. A aparut un sistem similar care mai echilibreaza putin strategiile de tip ''furat teren & resurse''. ''Nod''-urile folosite acum sunt fixe, nu mai pot fi plantate aleator. Nu stiu daca e neaparat un punct pozitiv dar e cu siguranta mai tactic.
+Aparitia unui mic ''shop'' in castel care permite cumpararea de potiuni de vindecare & co.
+Terenul de lupta ofera nista ''casute'' cu puteri speciale (care trebuie capturate) si obstacole. Unitatile au posibilitatea de a folosi abilitatea ''cover'' , inclusiv fata de alte unitati.
+Thieful a devenit un erou ''complet''

Minusuri :

-Doar trei rase in joc (Imperiul, Elfii si Legiunea)  si nici ele prea bine conturate la nivel de campanie
-Desi personajele sunt bine dezvoltate, grafica nu e grozava (Heroes V like) si e si destul de slab optimizata. In unele momente, un antialiasing micut ar fi facut minuni.
-Camera nu are un scroll speed modificabil, ci accelereaza in functie de miscare (va lua ceva sa te obisnuiesti)
-Naratorul (voice acting) este pur si simplu teribil. Aici e vina Kalypso , publisherii nemti , care au cam stricat interludiile animate.
-Buguri, buguri si iar buguri desi versiunea actuala in engleza nu este prima lansata.
-Lipseste multiplayer-ul (exista doar Hot Seat)
-Lupta se desfasoara acum in regim clasic, pe sistem ''hex based'' (adica unitatile se misca in functie de punctele de miscare)  - desi miscarile sunt limitate iar tacticile se pastreaza in mare (nu poti recruta mai mult de 4-6 unitati, in functie de nivelul eroului), asta implica un efort in plus.
-Campaniile sunt destul de plictisitoare si repetitive, desi hartile sunt bine facute. Scenariile simple lipsesc, iar hartile pentru skirmish sunt destul de putine.
-Tutorialul este destul de nasol desi e necesar pentru jucatorii ''la prima mana''.
-A.I-uri are cateva probleme de organizare (poti intalni party-uri identice care sa se comporte complet diferit, iar rezultatul bataliei sa fie la randu-i diferit).
-Cerinte de sistem maricele, cauzate de lipsa de optimizare.


Concluzie :

Desi Disciples III incearca sa aduca acelasi feeling si sa ancoreze seria in prezent , modul in care se prezinta acum nu-l face un candidat grozav pentru seria al carei nume il poarta. Poate dupa 2-3 patch-uri si un add-on, vom avea un Disciples III numai bun :)

Krossfire

P.S : Am jucat versiunea 1.06 pentru UK pe un laptop cu un Core 2 Duo de 2.2Ghz, 4GB ram si un Geforce 220M cu 1GB DDR3  - desi placa nu e printre cele mai stralucite (era medium class pe laptopuri la vremea ei) am scos in jur de 60 FPS constant pe 1366x768. Cerintele minime nu sunt foarte mari dar sunt maricele comparativ cu ce ofera jocul.

#2
JayBird

JayBird

    IT Professional

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,511
  • Înscris: 15.09.2009
Mie imi placea sa termin campaniile cu eroul de plant rod de la undead. Era printre singurii care reusea sa captureze castelele inamice. Pacat ca l-au scos in vesiunea asta.

Cat despre seria Heroes, versiunea 4 a fost un fiasco de proportii, noroc ca s-au mai redresat un pic cu Heroes 5, mai ales ultimul expansion care pare intr-adevar un joc complet din toate punctele de vedere.

#3
krossfire

krossfire

    Lord of the Bunnies

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,346
  • Înscris: 21.04.2006

View PostJayBird, on 12th July 2010, 20:59, said:

Mie imi placea sa termin campaniile cu eroul de plant rod de la undead. Era printre singurii care reusea sa captureze castelele inamice. Pacat ca l-au scos in vesiunea asta.

Cat despre seria Heroes, versiunea 4 a fost un fiasco de proportii, noroc ca s-au mai redresat un pic cu Heroes 5, mai ales ultimul expansion care pare intr-adevar un joc complet din toate punctele de vedere.

A fost un fiasco pentru ca n-au stiut sa-l prezinte. Lumea in genera a luat contact cu Heroes la versiunea a treia, joc care nu mi-a placut de nicio culoare. Multe unitati inutile, schimbare brutala de peisaj, tactica prea usor de contrabalansat prin numar pur, etc. Heroes II a fost pentru mine piatra de temelie a TBS-ului (am jucat si Heroes I la timpul lui si King's Bounty). Era genul de joc la care puteai insista enorm pe fiecare batalie. Heroes IV voia sa reseteze tot si putea fi un joc genial, doar ca 3DO n-au stiut cum sa-l prezinte si sa-l finiseze, iar grafica imbatranise deja. Oricum, combinatia New World Computing si 3DO deja intrasera in groapa cu Might & Magic IX, un joc in care s-a investit enorm pentru a obtine o porcarioara greu de jucat...

Edited by krossfire, 12 July 2010 - 20:15.


#4
krossfire

krossfire

    Lord of the Bunnies

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,346
  • Înscris: 21.04.2006
Ar mai fi de adaugat :

Plus : - Aparitia questurilor auxiliare
Minus : - Limitarea serioasa a miscarii eroului pe harta mare. In Disciples II nu erau probleme in a mai ''scurta'' din drumuri. Aici sunt harti in care literalmente tot ce poti face este sa clichezi pe poteca (alternativa fiind sa primesti niste avertismente scrise iritante)

#5
koltzu

koltzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 445
  • Înscris: 16.07.2006
Eu tot nu ma prind daca 'battlefield'-urile sunt generate in mod aleatoriu sau e in functie de terenul din jurul de unde a inceput lupta. La un moment dat m-am trezit pe o harta unde nu puteam ajunge cu melee units din cauza ca era un zid de piatra care mergea vertical, in mod continuu, pe mijlocul hartii. M-am chinuit sa omor unitatile inamice cu un archer.. mi-a luat ceva timp pana a doborat orc-ul.

#6
edy_wheazel

edy_wheazel

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,989
  • Înscris: 31.07.2007
Nu pot sa spun ca seria Disciples mi-a placut mai mult decat Heroes, dar in mod sigur am jucat-o mai mult, incepand cu primele (Disciples I si Heroes I). Am asteptat de mult timp sa apara Disciples III si cand am inceput sa-l joc n-am inteles nimic, ma tot raportam la cel anterior. Daca ma intreba cineva ce nota ii dau ii dadeam 5/10, in timp insa am inceput sa ma obisnuiesc cu el, sa-i accept schimbarile si sa apreciez plusurile. I-as da un 8/10.
Sunt dezamagit ca nu exista (poate doar deocandata) undead-u', care era rasa mea preferata.

#7
bfg2008

bfg2008

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,053
  • Înscris: 15.08.2008

View Postedy_wheazel, on 13th July 2010, 01:34, said:

Nu pot sa spun ca seria Disciples mi-a placut mai mult decat Heroes, dar in mod sigur am jucat-o mai mult, incepand cu primele (Disciples I si Heroes I). Am asteptat de mult timp sa apara Disciples III si cand am inceput sa-l joc n-am inteles nimic, ma tot raportam la cel anterior. Daca ma intreba cineva ce nota ii dau ii dadeam 5/10, in timp insa am inceput sa ma obisnuiesc cu el, sa-i accept schimbarile si sa apreciez plusurile. I-as da un 8/10.
Sunt dezamagit ca nu exista (poate doar deocandata) undead-u', care era rasa mea preferata.
banuiesc ca celelalta rase, undead si clanurile vor aparea in viitoarele expansion-uri.
Oricum mie imi place mai mult decat 1 si 2 la un loc, cel putin bataliile bat catre homm si leadership peste 5 mi se pare numai frumos!!
Este un pic mai diferit fata de jocurile precedente, dar mie mi s-a parut super schimbarea. Cati nervi imi faceau rodurile de exemplu....

Edited by bfg2008, 13 July 2010 - 01:36.


#8
krossfire

krossfire

    Lord of the Bunnies

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,346
  • Înscris: 21.04.2006

View Postkoltzu, on 13th July 2010, 01:20, said:

Eu tot nu ma prind daca 'battlefield'-urile sunt generate in mod aleatoriu sau e in functie de terenul din jurul de unde a inceput lupta. La un moment dat m-am trezit pe o harta unde nu puteam ajunge cu melee units din cauza ca era un zid de piatra care mergea vertical, in mod continuu, pe mijlocul hartii. M-am chinuit sa omor unitatile inamice cu un archer.. mi-a luat ceva timp pana a doborat orc-ul.

Mi s-a intamplat si mie...pietroaie in mijlocul campului !


View Postedy_wheazel, on 13th July 2010, 01:34, said:

Nu pot sa spun ca seria Disciples mi-a placut mai mult decat Heroes, dar in mod sigur am jucat-o mai mult, incepand cu primele (Disciples I si Heroes I). Am asteptat de mult timp sa apara Disciples III si cand am inceput sa-l joc n-am inteles nimic, ma tot raportam la cel anterior. Daca ma intreba cineva ce nota ii dau ii dadeam 5/10, in timp insa am inceput sa ma obisnuiesc cu el, sa-i accept schimbarile si sa apreciez plusurile. I-as da un 8/10.
Sunt dezamagit ca nu exista (poate doar deocandata) undead-u', care era rasa mea preferata.

Nu ma omoram cu undeadul dar totusi, Disciples I si II au pus standardul de rase la patru :)

View Postbfg2008, on 13th July 2010, 02:29, said:

banuiesc ca celelalta rase, undead si clanurile vor aparea in viitoarele expansion-uri.
Oricum mie imi place mai mult decat 1 si 2 la un loc, cel putin bataliile bat catre homm si leadership peste 5 mi se pare numai frumos!!
Este un pic mai diferit fata de jocurile precedente, dar mie mi s-a parut super schimbarea. Cati nervi imi faceau rodurile de exemplu....

Asa intentionau sa faca, add-onuri & co dar e foarte posibil ca lipsa de succes a jocului de fata sa opreasca productia. Ar fi pacat, pentru ca asa cum spuneam , 2-3 patchuri sanatoase, reintorducerea celorlalte 2 rase, cateva scenarii in plus + Lan multiplayer ne-ar oferi un joc complet.

#9
JayBird

JayBird

    IT Professional

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,511
  • Înscris: 15.09.2009
Disciples nu a fost si n-o sa fie niciodata un joc multiplayer. Campaniile impotriva calculatorului sunt tot ceea ce poate oferi. Daca ar juca 2 oameni, nici un erou n-ar mai aparea pe harta. Cum iese de sub fog of war cum dispare sub cateva vraji, nici n-ar ajunge sa se intalneasca vreodata. Calculatorul nu-ti face niciodata treaba asta, adica mai da el cu o vraja ceva dar niciodata suficient cat sa-ti omoare eroul de tot.

#10
krossfire

krossfire

    Lord of the Bunnies

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,346
  • Înscris: 21.04.2006

View PostJayBird, on 13th July 2010, 13:16, said:

Disciples nu a fost si n-o sa fie niciodata un joc multiplayer. Campaniile impotriva calculatorului sunt tot ceea ce poate oferi. Daca ar juca 2 oameni, nici un erou n-ar mai aparea pe harta. Cum iese de sub fog of war cum dispare sub cateva vraji, nici n-ar ajunge sa se intalneasca vreodata. Calculatorul nu-ti face niciodata treaba asta, adica mai da el cu o vraja ceva dar niciodata suficient cat sa-ti omoare eroul de tot.

Pe hartile mari nu era o problema sincer. In Disciples problema e ca foarte rar vei investi la fel de mult in eroii secundari pe cat o faci in primul erou. Astfel, daca ai avea 2-3 eroi puternici, n-ai avea o problema in multiplayer, mai ales daca harta e suficient de mare. Chiar mai mult, dupa ce terminai campania, exportai eroul principal spre utilizare in multiplayer si da, se putea juca. Practic  jucai veterani vs. veterani si 1-2 vraji erau complet inutile de multe ori. In general jocul se termina cu blocarea economiei prin inconjurarea castelului principal cu Rod-uri + 1-2 eroi puternici.

Acum, cu sistemul de nodes si mai putine surse de mana, o harta inteligenta, fie ea si mica, poate permite un joc pertinent in multiplayer.

Edited by krossfire, 13 July 2010 - 14:48.


#11
krossfire

krossfire

    Lord of the Bunnies

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,346
  • Înscris: 21.04.2006
Si ar mai fi si mica problema a dificultatii. Pe normal, jocul e destul de greu...nu datorita strategiei de tip ''toti pe el'' a A.I-ului ci pentru ca adversarul porneste deja cu niste eroi foarte puternici, unii greu de construit in mod cinstit de-alungul jocului.
  
krossfire is online now Report Post    Send a message via Yahoo to krossfire Edit/Delete Message

#12
KodrutZ

KodrutZ

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 17.05.2006
Am jucat DII si mi s-a parut foarte ok, insa 3-ul e BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORING!!! Spun asta fiind totusi jucator avid de Civilisation sau Heroes...

#13
krossfire

krossfire

    Lord of the Bunnies

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,346
  • Înscris: 21.04.2006
Sa nu uit : fog of war e foarte iritant pe harti mari.

#14
krossfire

krossfire

    Lord of the Bunnies

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,346
  • Înscris: 21.04.2006
In greaca sau rusa sa fie semnul ? (as merge pe chirilica)

Attached Files


Edited by krossfire, 19 July 2010 - 22:16.


#15
krossfire

krossfire

    Lord of the Bunnies

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,346
  • Înscris: 21.04.2006
Vad ca deja se discuta despre primul add-on (cel cu undeazii - The Resurrection of Mortis). Rusii il asteapta de la lansare, DIII-ul lor fiind dezastruos : Disciples III: Ressurection of Mortis addon

#16
edy_wheazel

edy_wheazel

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,989
  • Înscris: 31.07.2007

View Postkrossfire, on 19th July 2010, 23:11, said:

In greaca sau rusa sa fie semnul ? (as merge pe chirilica)

E in greaca.

#17
krossfire

krossfire

    Lord of the Bunnies

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,346
  • Înscris: 21.04.2006
Lol, e deja a doua oara in campanie cand joc cu rasa inamica pe motiv de buguri. Literalmente ma trezesc ca pot construi in castelul lui fara probleme sau avertismente.

#18
credit

credit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 04.05.2007
La Disciples3 ma enerveaza ca nu ai libertatea de miscare din D2 ceea ce a stricat mult din farmecul jocului. Trebuie sa mergi doar pe poteci si nu te poti abate de la drum pentru o plimbare prin padure.
In plus strategia de lupta este total diferita (gen heroes). Un foarte mare minus din punctul meu de vedere, asa pot sa joc heroes daca vreau hexagoane pe monitor.
Un al treilea minus este ca sunt prea multe proprietati pentru leader (gen diablo), asta nu inseamna ca nu imi place diablo. Atat diablo2 cat si heroes 1,2,3 chiar si patru sunt cele mai misto jocuri, dar daca le combini pe astea doua nu inseamna ca vei avea succesul insumat al acestor doua titluri ci din contra.

Disciples2 a fost un succes tocmai prin simplitate si libertate iar D3 s-a abatut mult de la aceste doua caracteristici.

Nu stiu de ce am impresia ca si Diablo3 va fi un esec. Va fi doar grafica si atat.
Pe diablo2 l=am jucat ani de-a randul, si la fel si heroes2,3. Nu se vor mai naste prea curand asemenea titluri.
Daca ma intrebati de ce a avut succes diablo 2 as raspunde ca dropurile random si rejucabilitatea au fost piesele de rezistenta. Il bateai de diablo sau mephisto de n* ori doar doar mai cade vreun item super si astea te tinea intreaga noapte in fata pc-ului.
Eeee, de, acu producatorii trebuie sa se adapteze pietei, ca daca ar mai scoate jocuri care sa placa doar nostalgicilor ar da faliment. Trebuie sa produca pentru marea masa de consumatori carora le place sa vada mult sange sa castige mereu si sa dea mult click stang.

Cati dintre voi de exemplu au terminat hitman prima editie in care nu aveai posibilitatea de salvare in timpul misiunii? sau cati l-au jucat?

Traim intr-o societate in care producatorii se adreseaza majoritatii pretentiilor consumatorilor in schimbul profitului ba chiar ii si educa in sensul dorit de ei.
Ni se spune ce sa mancam, cu ce sa ne imbracam (daca casa de moda de la "paris" traseaza trendul ca anul asta se poarta chiloti cu capse magazinele vor fi toate pline cu acestia iar noi putem alege doar chiloti cu doua capse cu trei sau cu patru capse, ceea ce ne face sa credem ca avem posibilitate de alegere).

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate