Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
motor masina spalat
Last Updated: Jul 20 2016 23:37, Started by
iepurache2004
, Jul 01 2010 19:32
·
0
#1
Posted 01 July 2010 - 19:32
am luat un motor de masina de spalat wirlpool de la cineva ,are o cupla de alimentare cu 7 contacte,l-am alimentat la tensiune dupa modelul : 4 comun .2-5 agitare.3-6 stoarcere.nu s-a pupat de lok cu combinatia asta(gasita pe net dar pt cupla de 5 contacte fara specifcatie model),abia intre 5 si 6 a inceput sa mearga dar f incet si dupa ce lam ajutat un pik.am incercat si alte combinatii dar abia se roteste ajutat si nu are forta.motorul este bun.cupla e de 7 nu de 5 contacte,pt ce sunt doua in plus?bec de atentionare k este in priza?
puteti sa ma ajutati cu schema legarii corecte,sau indicatii sai dau de cap cu multumiri anticipate |
#2
Posted 02 July 2010 - 01:06
Tu vrei indicatii la ''un motor'' de la ''o masina'' de spalat? Coduri/fotografii/detalii?
|
#4
Posted 02 July 2010 - 08:53
mister_rf, on 2nd July 2010, 02:06, said: Tu vrei indicatii la ''un motor'' de la ''o masina'' de spalat? Coduri/fotografii/detalii? multam pt raspuns vreau sa stiu kare este ordinea contactelor de pe regleta motorului,care este lamela papucului pt comun,stoarcere,agitare.am vazut pe net mai multe aplicatii cu motoare de masini de spalat,vreau sal alimentez dar nu am reusit. |
#6
Posted 02 July 2010 - 09:04
Si daca motorul are o alta ordine de legare? B)
Ce o fi asa de greu sa mai spunem ceva acolo? Poate un mic detaliu, ca o fi ce scrie pe motor sau codul masinii de spalat... Trebuie sa facem totul la intamplare, poate, poate ca merge? PS: si daca se poate sa scrii fara ''k''... OK? |
#8
Posted 02 July 2010 - 09:12
Eu am invatat ca exista intodeauna si un procent de risc, acesta trebuie eliminat, lucrurile nu se fac asa, 'dupa ureche'... B)
|
#9
Posted 02 July 2010 - 09:29
vergil_br, on 2nd July 2010, 09:52, said: Poate te ajuta asta multam pt informatii. am o intrebare :ordinea contactelor de pe schema e aceiasi cu cea de pe regleta?si de unde incepe ,de la stnga la dreapta sau invers sau are vreun indiciu , la mine mufa are 10 spatii,7 ocupate,incepe cu albastru,gri,portocaliu,maro,negru,rodu,rosu/alb si 3 spatii goale. Puntea se face pentru stabilirea turatiei (spalare respectiv stoarcere) , din montajul electronic sau trebuie sa o fac eu din papuci? as fi vrut sa stiu ca intr papuci nr..... x si y am turatie mare si intre x si z turatie mica (x fiind comun)intr-un sens... samd Ideea e k vreau sal folosesc la un compresor sau am mai vazut pe net si alte aplicatii cu motoare de la masini scoase din uz,macar sal pornesc pe asta si ma hotaresc dupa aia :thumbup: astept lamuriri cu multumirile de rigoare |
#10
Posted 02 July 2010 - 09:36
Ori nu citesti cum trb, ori nu intelegi .Ca sa poti face o aplicatie iti mai trebuie si ceva cunostinte despre un motor electric . Totusi pune o poza cu cupla motorului .
|
|
#11
Posted 02 July 2010 - 10:37
vergil_br, on 2nd July 2010, 10:36, said: Ori nu citesti cum trb, ori nu intelegi .Ca sa poti face o aplicatie iti mai trebuie si ceva cunostinte despre un motor electric . Totusi pune o poza cu cupla motorului . Uite pozele de la cupla si schema gasita pe net pentru cupla cu 5 contacte Attached Files |
#12
Posted 02 July 2010 - 10:57
Asa da .Ce am discutat pina acum nu e valabil pentru acest tip de motor .
Acest tip de motor, este cu rotor nebobinat . Statorul contine 2 infasurari distincte a cate 3 poli fiecare. Fiecare infasurare , are cate trei fire la iesire . In cazul asta se pot determina usor infasurarile cu un aparat de masura .Fiecare infasurare corespunde unei turatii . Legarea se face cu condesator, pentru defazare . Altfel nu porneste . |
#13
Posted 02 July 2010 - 12:26
vergil_br, on 2nd July 2010, 10:08, said: In cazul de fata nu poate fi alta ordine . mister_rf said: Eu am invatat ca exista intodeauna si un procent de risc, acesta trebuie eliminat, lucrurile nu se fac asa, 'dupa ureche'... vergil_br, on 2nd July 2010, 11:57, said: Asa da .Ce am discutat pina acum nu e valabil pentru acest tip de motor . Vezi ca totusi o poza face cat 1000 de cuvinte? |
#14
Posted 03 July 2010 - 07:54
Multumesc pentru lamuriri,esti super amabil,o sa pun instrumentul de masura pe el sa vad care cum se leaga.Daca am inteles eu bine(sau poate nu),statorul are 2 infasurari pe sens (functie de viteza)cu 3 poli din care unu este nulu,da?Deci exista posibilitatea sa nu aiba un nul comun?totusi mai ramane firul nr7??!!Iar cu instrumentul nu pot sami dau seama decat daca exista continuitate intre un nul si o iesire a unei infasurari(diferente pe ohmetru functie de infasurare la viteze),asa e sau e altfel?unde inseriez condensatorul?
Scuze pentru insistenta,am mai lucrat cu motoare dar cu de astea de masina mai de loc :huh: multam pentru rabdare ps : am citit posibile aplicatii pe www.emil.matei.ro ,sectiunea aparate electrocasnice (Reutilizarea motorului cu 2 viteze de la masina de spalat automata) Edited by mister_rf, 03 July 2010 - 10:52. |
#15
Posted 03 July 2010 - 10:18
Fiecare infasurare reprezinta o turatie . Schimbarea sensului se face din comutarea celor 3 fire a fiecarei infasurari . Firul al 7-lea e posibil sa fie masa , legat la carcasa . Daca nu e legat la carcasa , face parte dintro infasurare , care are ca rol modificarea turatiei ( in cazul turatiei de stoarcere , poate exista 2 turatii) . E mai greu de depistat . Nu exista un fir comun . Deci la o infasurare trb sa gasesti 3 fire , iar la cealalta 4 fire . Recomand folosire celor 3 fire , daca nu deslusesti starea celor 4 . Infasurarile nu au nimic in comun . Acest tip de motor nu are un moment puternic la pornire , si nu cred ca face fata la un compresor care necesita momente ceva mai mari la pornire .
Pentru inversarea turatiei se comuta alimentarea de la borna 5 la 6 (respectiv B , C Attached Files |
|
#16
Posted 03 July 2010 - 18:15
Evita citarea textului anterior! Foloseste cu incredere butonul de RASPUNS RAPID!!!
................................................................................ .................................................... mersi de raspuns.o sa incerc sa identific cate trei fire ..posibil contactul 7 e pt lampa de control(zic eu)cand motorul e sub tensiune.Masa are un contact pe carcasa,acu problema e cum leg condensatorul.o sa o iau prin eliminare.daca mai ai sfaturi eu le primesc cu placere.Poate mai deranjez ,daca nu e suparare! Edited by mister_rf, 03 July 2010 - 18:37. |
#17
Posted 03 July 2010 - 21:18
In poza a 2a e si placa de timbru a motorului, de ce nu te uiti si pea ea?
|
#18
Posted 04 July 2010 - 22:20
imi spuneti va rog diferenta intre um motor DIRECT DRIVE si un MOTOR INVERTER? care ar fi mai bun ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users