Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Canon 40D-Nu mai focalizeaza deloc

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Avalanche

Avalanche

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 15.03.2005
Am o problema cu Canon 40D. Va rog frumos sa ma ajutati sa o scot la capat, nu imi dau seama ce se intampla. Am un Canon 40D cu obiectivul de kit Canon 18-55 IS si un blit Canon 430 EX II. Sunt incepator si am umblat prin setarile manuale ale aparatului. Problema este ca acum nu mai reusesc sa focalizez si sa fac fotografii. Am dat pe Full Auto, imi fixez un reper, apas pana la jumatatea cursei, punctul verde de focalizare clipeste, semn ca nu a focalizat (nu se mai aude motorasul de autofocus), iar daca apas pana la capat nu pot face poza. Daca raman in full auto si setez obiectivul pe Manual Focus si focalizez eu, la un moment dat apar punctuletele rosii de focalizare, imi sta permanent aprins punctul de focalizare dar daca apas pana la fund butonul nu se intampla nimic. Nu reusesc sa fac poze. Blitul este setat pe ETTL. Am incercat si cu blitul aparatului si se intampla la fel. Am desfacut obiectivul fata de body, l-am pus la loc. Am dat Sensor Cleaning. Sunt disperat nu stiu ce sa fac. Imi trebuie aparatul neaparat Sambata  :confuzzled: S-a stricat obiectivul si nu mai focalizeaza? Sau mai grav s-a intamplat ceva cu aparatul? Ma gandesc sa nu fie cumva de prin setarile manuale, desi am dat reset peste tot. In plus am incercat pe Full Auto, care nu are