Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 

Nu vreau sa imi dau demisia !

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
Costynnn

Costynnn

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 15.01.2007
Buna seara. Lucrez ca sofer distribuitor la un depozit de medicamente. Acum 2 zile am primit o veste de la seful meu direct : ma da afara. Am fost invitat sa imi scriu demisia. Nu am facut-o si nici nu prea am de gand. Motivul invocat a fost ca in urma cu o luna nu am adus facturile rosii (exemplarul care se intoarce la depozit, stampilat si semnal de catre farmacii) la timp. Am avut o intarziere de o saptamana din cauza unor probleme. Dupa aceasta saptamana, m-a sunat seful, m-a intrebat daca am facturile care lipsesc, i-am spus ca le am si le aduc urmatoarea zi. Zis si facut, le-am adus, le-a numarat, nu a fost niciuna lipsa. S-a incheiat problema atunci.  Precizez ca nu exista nici o penalizare, paguba, sau orice prejudiciu adus firmei sau farmaciei daca nu se intorc facturile la depozit in cel mai scurt timp. Acum vrea sa ma dea afara , pe motivul asta. A fost singura abatere a mea. In rest nu a mai spus nimic, pentru ca nu are ce. Nu m-am abatut cu nimic fata de regulament.

Acum. Treaba este ca nu vreau sa imi dau demisia. Mi se pare un motiv neintemeiat pentru o asa actiune. (de fapt motivul se stie, trebuie sa faca loc noului angajat, care este un var al sefului).