Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

ROMTELECOM DOLCE = TEAPA

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
16 replies to this topic

#1
internetromania

internetromania

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 09.11.2009
Pe data de 12 februarie 2010 am solicitat online un abonament la Dolce.
A doua zi am fost sunat si mi s-a facut oferta care includea:
- 6 luni abonament gratuit
- instalare gratuita
- multifunctionala epson cadou

Au trecut mai bine de 30 zile de la comanda online, timp in care am facut nenumarate sesizari referitoare la faptul ca nu am primit multifunctionala promisa.
Mi s-au spus urmatoarele:

Stimate Domnule Mxxxx Axxxxx Nxxxxxx,

Ca urmare a mesajului primit, va informam ca imprimanta multifunctionala Epson va fi livrata gratuit prin curier, în maximum 30 de zile din momentul confirmarii comenzii online. Solicitarea dumneavoastra, s-a inregistrat in data de 12.02.2010.


O zi placuta,
Echipa Romtelecom!


Am asteptat si tot degeaba, azi 16 martie 2010, am primit un telefon de la 021 400 6919 (Romtelecom Bucuresti) prin care am fost anuntat ca nu sunt eligibil sa primesc acest cadou - multifunctionala - din cauza ca trebuie sa mi fac extensie la abonament cu inca 2 euro.

Am facut chiar si un blog http://romtelecomdolce.blogspot.com unde am scris aceste randuri, in speranta ca cei care trebuie sa ia masuri o vor face.

Va recomand sa nu va faceti abonamente la Dolce mai ales daca vi se promit cadouri, bonusuri, etc.
Serviciul e ok - insa oamenii care lucreaza acolo sunt asa de fomisti incat unu din ei mi-a furat multifunctionala cadou.
Nemernicii!

Le doresc sa si-o bage in pamant si alaturi de ce le e mai drag!

#2
Header

Header

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,505
  • Înscris: 13.09.2009
Citeste inca odata clauzele contractului si vezi daca se specifica conditia primirii acelei imprimanta daca este conditionata de valoarea abonamentului.

Daca nu,faci plingere la politie pentru inselaciune si una la protectia consumatorului.

#3
internetromania

internetromania

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 09.11.2009

 Header, on 16th March 2010, 15:47, said:

Citeste inca odata clauzele contractului si vezi daca se specifica conditia primirii acelei imprimanta daca este conditionata de valoarea abonamentului.

Daca nu,faci plingere la politie pentru inselaciune si una la protectia consumatorului.


Asta e buba, in contract nu se specifica nimic de cadouri si bonusuri.
Oferta online e altceva decat oferta standard Romtelecom.

In plus acum pe site, daca dai click pe bannerul cu multifunctionala te duce aiurea la un serviciu de voce, fara nicio legatura cu asa zisa premiere pt abonatii noi!

#4
Header

Header

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,505
  • Înscris: 13.09.2009
Ei bine astfel de tertipuri si asa zise premii sunt mereu sansa unora de a face clientii sclavii contractelor,stimabilul avocatul Urban a atras atentia in nenumarate rinduri referitor la aceste aspecte.

In concluzie,din punct de vedere legal firma se pare e acoperita,nu exista nici garantia ca daca semnezi o valoare mai mare a bonamentului primesti acea imprimanta.

De ce ai semnat fara sa primesti pe loc asa zisul premiu ?
Tot nu am inteles felul acesta de gandire,oare cati mai semnati contracte pentru un banal premiu,o banala imprimanta,o banala tigaie ori sapca ?
Niciodata,niciodata in viata asta nu semnati nimic daca nu primiti pe loc ceea ce ce spune ca trebuie sa primiti,ce-i in mina nu-i minciuna.

#5
internetromania

internetromania

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 09.11.2009
Am sa i sun la numarul gratuit pe care l-am obtinut cu greu pana mi se acreste.
Daca ai probleme si vrei sa suni la relatii clienti Romtelecom gratis din orice retea apeleaza 0800836523.

Attached Files



#6
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003

 internetromania, on 16th March 2010, 16:42, said:

Am sa i sun la numarul gratuit pe care l-am obtinut cu greu pana mi se acreste.
Daca ai probleme si vrei sa suni la relatii clienti Romtelecom gratis din orice retea apeleaza 0800836523.

Pastreaza print screen-ul, fa reclamatie la ANPC si ANCOM, iti garantez ca se rezolva, eu am schimbat datele de pe site-ul RTC, la lansarea IPTV se specifica ca "serviciul necesita o linie de minim 6 MB", avand in vedere ca linia mea suporta mai mult am reclamat ca nu vor sa imi ofere un serviciu pe care il promoveaza, au urmat scuze si schimbarea mesajului.

Edited by becali, 16 March 2010 - 19:19.


#7
internetromania

internetromania

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 09.11.2009
Reclamatie inregistrata la ANCOM impotriva Romtelecom, pentru retragerea licentei de functionare pe motiv de inselaciune

................................................................................
.................................................................................
..................
Buna ziua,

In data de 12.02.2010 am solicitat online o oferta Romtelecom Dolce de pe site-ul companiei.
A doua zi am fost contactat de reprezentanti pentru a configura comanda si am ales un abonament Dolce cu perioada de 24 luni pentru care s-a garantat abonament gratuit 6 luni, instalare gratuita si o multifunctionala cadou, marca Epson trimisa gratis prin curier in maxim 30 zile.
In data de 16 am fost instalat, iar pe 23.02.2010 am solicitat informatii despre multifunctioanala raspunsul venind cu o confirmare precum ca comanda mea este in atentia lor si pana la finalizarea perioadei de 30 zile voi primi multifunctionala.
Incepand cu data de 14 martie, am solicitat in continuu informatii despre multifunctionala si cu stupoare am fost instiintat astazi 16 martie ca nu mai sunt eligibil pentru ca nu am facut comanda online sau pentru ca trebuie sa maresc abonamentul cu 2 euro.
Doresc retragerea licentei de functionare pentru Romtelecom S.A. pentru ca m-au inselat ca sa ma abonez oferindu-mi in oferta produse de care nu beneficiez si pentru care "nu mai sunt eligibil" ca sa le obtin!
................................................................................
.................................................................................
..................

#8
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
retragerea licentei ? :)) fii serios

#9
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 internetromania, on 16th March 2010, 19:30, said:

Reclamatie inregistrata la ANCOM impotriva Romtelecom, pentru retragerea licentei de functionare pe motiv de inselaciune

................................................................................
................................................................................
.
..................
Buna ziua,

In data de 12.02.2010 am solicitat online o oferta Romtelecom Dolce de pe site-ul companiei.
A doua zi am fost contactat de reprezentanti pentru a configura comanda si am ales un abonament Dolce cu perioada de 24 luni pentru care s-a garantat abonament gratuit 6 luni, instalare gratuita si o multifunctionala cadou, marca Epson trimisa gratis prin curier in maxim 30 zile.
In data de 16 am fost instalat, iar pe 23.02.2010 am solicitat informatii despre multifunctioanala raspunsul venind cu o confirmare precum ca comanda mea este in atentia lor si pana la finalizarea perioadei de 30 zile voi primi multifunctionala.
Incepand cu data de 14 martie, am solicitat in continuu informatii despre multifunctionala si cu stupoare am fost instiintat astazi 16 martie ca nu mai sunt eligibil pentru ca nu am facut comanda online sau pentru ca trebuie sa maresc abonamentul cu 2 euro.
Doresc retragerea licentei de functionare pentru Romtelecom S.A. pentru ca m-au inselat ca sa ma abonez oferindu-mi in oferta produse de care nu beneficiez si pentru care "nu mai sunt eligibil" ca sa le obtin!
................................................................................
................................................................................
.
..................
cateva amanunte nu se potrivesc :
1) Dolce Variat se ofera la uncontract de 24 de luni din care PRIMA (o luna )gratuita !
2) Dolce Star se ofera la un contract de 29 de luni din care 6 luni gratuite incepand cu luna a saptea din contract.
informatiile sunt si pe site,probabil ai discutat/negociat dar ai amestecat cele doua oferte in favoarea ta. e ceva in neregula aici. care a fost motivul invocat pentru neeligibilitate in acordarea multifunctionalei ?

Edited by unchiujim, 16 March 2010 - 22:39.


#10
riseof

riseof

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 229
  • Înscris: 05.02.2007

 unchiujim, on 16th March 2010, 22:38, said:

cateva amanunte nu se potrivesc :
1) Dolce Variat se ofera la uncontract de 24 de luni din care PRIMA (o luna )gratuita !
2) Dolce Star se ofera la un contract de 29 de luni din care 6 luni gratuite incepand cu luna a saptea din contract.
informatiile sunt si pe site,probabil ai discutat/negociat dar ai amestecat cele doua oferte in favoarea ta. e ceva in neregula aici. care a fost motivul invocat pentru neeligibilitate in acordarea multifunctionalei ?
Si raspunsul din MyAccount , insinuezi unchiujim, ca e de la altcineva? Omul l-a atasat si pe acesta. La cate am tras eu cu ROMTELECOM-ul eu ii dau dreptate 100 %.

#11
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 riseof, on 16th March 2010, 22:43, said:

Si raspunsul din MyAccount , insinuezi unchiujim, ca e de la altcineva? Omul l-a atasat si pe acesta. La cate am tras eu cu ROMTELECOM-ul eu ii dau dreptate 100 %.
E parerea ta si o respect. de acord mai face si RT gafe ,recunosc dar ceva nu se leaga in povestea colegului. e clar ca au fost si greseli din partea operatorului... dar si amestecul celor doua oferte....

#12
riseof

riseof

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 229
  • Înscris: 05.02.2007

 unchiujim, on 16th March 2010, 22:48, said:

E parerea ta si o respect. de acord mai face si RT gafe ,recunosc dar ceva nu se leaga in povestea colegului. e clar ca au fost si greseli din partea operatorului... dar si amestecul celor doua oferte....
Daca a primit confirmarea prin MyAccount, cred ca totusi a beneficiat de o oferta care ii dadea dreptate, nu? Altfel ar fi primit un raspuns negativ.
Daca esti inside de ce nu-l contacteti pe PM si incercati sa vedeti care e totusi problema. Poate omul a luat Dolce doar pentru imprimanta, sau si-a facut contract pe 3 ani pentru ea.
Nu e mai bine pentru firma un client multumit care sa aduca alti clienti, nu unul nemultumit care sa alunge potentiali clienti?
Cu stima.

Edited by riseof, 16 March 2010 - 22:55.


#13
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003
Despre competenta lucratorilor si ofertele operatorilor:
1. Am cerut in vara detalii despre aparitia unor canale HD la Dolce, in My Account mi s-a raspuns ca Dolce deja transmite HBO si pachetul Maxpack.
2. In vara am prins la lichidare de stoc la Orange un Nokia E52 la 40E, mi s-a emisa factura, s-a confirmat comanda, dupa cca 3 saptamani in care am solicitat primirea respectivului terminal, mi se transmite ca acea comanda a fost anulata, NU ERA TELEFONUL PE STOC.
Incep sa afac scandal, aveam printscreen cu factura emisa, confirmarea comenzii etc, ei mi-au "oferit" posibilitatea de a achizitiona un telefon la fidelizare, asta era logic, oricine o putea face, am spus ca respectivul telefon beneficia de o reducere de cca 70% pentru ca era la lichidare de stoc, am solicitat explicatii si despre o alta magarie a celor de la Magazinul Online (au vandut Samsung Omnia cu 100E, dar au fost pe site doar cateva ore intr-o noapte, oare cine le-a luat?), pana la urma, mi-au oferit posibilitatea de a achizitiona un alt termnal cu o reducere din partea lor astfel as fi platit 40 de E pentru un Nokia E 63
Mi s-au alocat 930 puncte TY, partea proasta pentru ei e ca incepuse promotia cu 50% mai multe puncte la achizitii online, astfel incat 930 puncte valorau 139.5 E, iar telefonul a fost 137 E. Motivatia lor (care apare la numarul pe care s-a facut alocarea manuala de puncte - asa apare in webcare-) a fost  "clientul are dreptate, a fost o greseala de sistem si exista dovezi" (programull Orange este auditat 100%, orice interventie este inregistarta cu explicatii;e de rigoare si oricine are acces la intranet-ul lor poate vedea aceste lucruri)

So, chiar daca nu corespunde oferta, "Profesionalismul" celor de la my account (cu raspunsul lor) vor duce, in final, la solutionarea in favoarea clientului.

#14
internetromania

internetromania

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 09.11.2009

 unchiujim, on 16th March 2010, 22:38, said:

cateva amanunte nu se potrivesc :
1) Dolce Variat se ofera la uncontract de 24 de luni din care PRIMA (o luna )gratuita !
2) Dolce Star se ofera la un contract de 29 de luni din care 6 luni gratuite incepand cu luna a saptea din contract.
informatiile sunt si pe site,probabil ai discutat/negociat dar ai amestecat cele doua oferte in favoarea ta. e ceva in neregula aici. care a fost motivul invocat pentru neeligibilitate in acordarea multifunctionalei ?


DA, 29 LUNI, CU 6 LUNI GRATUITE INCEPAND DIN A 7 LUNA, MY FAULT!
M-am zapacit la cate telefoane si mesaje le-am trimis, aici scriam randurile in timp ce discutam cu operatoarele prin telefon, ... a nu stiu cat` a oara!

Ca sa nu fie singura beleaua, comandasem sa ajunga ieri de la EMAG, un telefon Evolio sa il fac cadou soacrei mele  -  pret 50 ron, iar cei de la Fancurier nu mi dadusera niciun semn desi se facuse ora 16:00. I-am sunat eu si cu stupoare am aflat ca nu mai vin sa mi-l aduca ca "v-am sunat dar nu ati raspuns, ne intalnim maine, azi avem treaba". Degeaba i-am zis omului ca am stat sa ii astept si ca daca ma sunau vedeam si eu apelul, n-am avut cu cine sa discut, in final am sunat la cineva care cunostea pe altcineva de la ei din conducere si in 10 minute a ajuns coletul la usa. Fericit si linistit! Dar nu erau de vina baietii de la Fancurier, mi-au aratat ca descoperisera ceva: numarul meu de telefon de pe hartiile lor era altul - era modificata o cifra, noroc ca ii sunasem eu, altfel primeam coletul din parti! Si soacra-mea cadoul tot la fel.

Deci sper sa se inteleaga de ce am trecut din greseala 24 in loc de 29 luni, la perioada contractuala cu RT.
Multumesc!

 riseof, on 16th March 2010, 22:55, said:

Daca a primit confirmarea prin MyAccount, cred ca totusi a beneficiat de o oferta care ii dadea dreptate, nu? Altfel ar fi primit un raspuns negativ.
Daca esti inside de ce nu-l contacteti pe PM si incercati sa vedeti care e totusi problema. Poate omul a luat Dolce doar pentru imprimanta, sau si-a facut contract pe 3 ani pentru ea.
Nu e mai bine pentru firma un client multumit care sa aduca alti clienti, nu unul nemultumit care sa alunge potentiali clienti?
Cu stima.

Am primit confirmarea prin myaccount, neoficial am primit confirmarea si de la baietii care au instalat antena, totul a fost confirmat ca voi primi si multifunctionala pana atunci cand s-au terminat cele 30 zile in care trebuia sa primesc cadoul de care beneficiam.


Pe de alta parte eu aveam deja o multifunctionala HP, pe care am dat-o cuiva care studiaza la o facultate si nu are asa ceva si ce-am zis: hai  sa o dau acelei persoane ca invata si merita un ajutor daca pot sa ajut, pentru ca oricum o sa primesc alta de la RT.

La primele telefoane date catre RT referitoare la cadoul pe care trebuie sa il primesc doamnele de la Relatii Clienti RT s-au aratat mirate ca nu am fost contactat de curier si ca acea multifunctionala nu a ajuns la mine desi trecusera zile bune de la comanda online - adica din momentul in care trebuiau sa proceseze si sa trimita cadoul meu.

E magarie, am citit pe un alt forum ca unul a primit doar cablul de date in cutie, din cate stiu eu imprimanta multifunctionala nu are cablu de date, trebuie sa iti cumperi.

Deci cineva isi bate joc acolo la ei, o sa se termine si asta cumva, candva!

Edited by internetromania, 17 March 2010 - 08:43.


#15
ian_sarchiz

ian_sarchiz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 23.06.2006
Speaking of "tzeapa" , eu am tel + net + dolce (client fidel  :deadtongue:  ) ,mi-am mutat domiciliul , cateva strazi de la 01 martie , pe 24 februarie am facut cerere de mutare a serviciilor , ba chiar am apelat si la niste cunostinte din rtc pt ca totul sa mearga "smooth"... Se pare ca degeaba, nici pana acum nu m-a sunat nimeni sa ma intrebe de sanatate desi i-am contactat de cel putin 10 ori pe diferite cai ... la inceput mi-au spus ca au pierdut cererea, ca a fost o problema cu sistemul, ca mi-au gasit cererea intrun sertar dar nu a fost inregistarta, ca s-a inregistrat dar nu s-a eliberat nustiu ce deviz....asa ca mai am cateva zile pana termin toate jocurile din pc, dupa care o sa stau inca o luna sa ii astept pe cei  de la RDS .... probabil .... :coolspeak:

#16
internetromania

internetromania

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 09.11.2009

 ian_sarchiz, on 17th March 2010, 12:44, said:

Speaking of "tzeapa" , eu am tel + net + dolce (client fidel  :deadtongue:  ) ,mi-am mutat domiciliul , cateva strazi de la 01 martie , pe 24 februarie am facut cerere de mutare a serviciilor , ba chiar am apelat si la niste cunostinte din rtc pt ca totul sa mearga "smooth"... Se pare ca degeaba, nici pana acum nu m-a sunat nimeni sa ma intrebe de sanatate desi i-am contactat de cel putin 10 ori pe diferite cai ... la inceput mi-au spus ca au pierdut cererea, ca a fost o problema cu sistemul, ca mi-au gasit cererea intrun sertar dar nu a fost inregistarta, ca s-a inregistrat dar nu s-a eliberat nustiu ce deviz....asa ca mai am cateva zile pana termin toate jocurile din pc, dupa care o sa stau inca o luna sa ii astept pe cei  de la RDS .... probabil .... :coolspeak:


Am pe cineva la RDS la relatii clienti, nu iti recomand RDS-ul - la ce mi-a zis acea persoana mi s-a facut pielea de gaina.
La promptitudine RT e mai bun ca RDS-ul insa sunt banditi.

Problema mea cu RT nu e promptitudinea ci faptul ca nu onoreaza promisiunile. Serviciul Dolce merge bine.
Iti recomand sa iti faci cont la www.romtelecom.ro - din my account poti trimite solicitarea ta catre ei, la sectiunea contact.
Sau poti suna gratuit la 0800836523 pentru a discuta cu operatoarele de la Relatii Clienti.
Bafta!

#17
internetromania

internetromania

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 09.11.2009
S-a rezolvat, am fost contactat de staff-ul Romtelecom si mi-au oferit reducere pt 2 ani la un abonament de voce.
Persoana care a facut greselile respective a fost sanctionata, anyway - nu ma incalzeste cu nimic, dar poate sunt mai atenti pt viitor.

Thank you RT.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate