Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Universitatea Romano Americana

- - - - -
  • Please log in to reply
1666 replies to this topic

#1
badger

badger

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 27.05.2003
Am cateva intrebari legata de aceasta universitate pentru cei care sunt studenti acolo si nu numai :) .

1. Din cate/cati stiu eu care sunt studenti pe acolo ori au de munca ori au alte preocupari. Daca vrei sa mergi la cursuri, seminarii se face ceva scoala? Te invata ceva?

2.De pe site nu am reusit sa aflu care este taxa de camin, cum e caminul?

3.Alte impresii ? :)

Multam' fain.

#2
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
3: tipele stiu meserie :)

#3
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,144
  • Înscris: 09.09.2003
1. NU se face nici un fel de scoala, platesti o adeverina pe an si o diplomna la sfarsit...  :death:
2. Caminele sunt extrem de faine, calculator ion camere % shit da-s superscumpe si se iau numai pe spaga/pile
3. Daca n-ai pe ce sa arunci banii potio sa faci si facultatea asta.

#4
zuppy

zuppy

    elbonian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,247
  • Înscris: 12.10.2002
1) depinde de facultate. la informatica nu se invata, dar la celelalte da (cel putin la unele dintre ele).

#5
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005