Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Protectia la vapori si termoizolarea unei case moderne

- - - - -
  • Please log in to reply
469 replies to this topic

#37
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 16.10.2007
E clar pt. toata lumea ca are avantaje nete.
Cine are bani, e bine sa puna asa ceva. Chiar grosime mai mare de 3 cm.

#38
cipaul

cipaul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,072
  • Înscris: 15.10.2006

View PostTheWarrior, on Feb 20 2008, 08:22, said:

Densitatea 37-43 ..............................................37-43 [kg/mc]
Conductivitate termica ........................................0,026[w/mk]
Comportarea la foc: clasa de reactie E .................. conf.UNE EN ISO 13501-01(C3ROM)

Suna bine ceea ce se spune despre spuma poliuretanica rigida. Spun ei ca se recomanda ptr. finisaj, un tinci de 10mm urmat cu plasa rabitz.
Se cam aduna la deviz si manopera spuma si apoi finisajul.

CUM????
Clasa de reactie la foc E este pt. voi buna in masarda?
Polistirenul extrudat are clasa B, vata clasa C0, polistirenul expandat clasa C1.

Singurul ei avantaj este ca poate umple toate golurile, nu raman punti termice ca la alte materiale.
Dar la mine in masarda  :nonobad:

#39
dan_ghetau

dan_ghetau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 09.03.2007
Se recomanda izolarea planseului mansardei sau e suficienta izolarea acoperisului?Ma gindesc,totusi este perete interior...

#40
dan_ghetau

dan_ghetau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 09.03.2007
Va rog daca se poate sa raspunda cineva la intrebarea precedenta si daca se poate sa expuna cum se face izolarea la nivelul acoperisului,strat cu strat.Acum eu am tabla galvanizata insa intentionez sa aplic tabla ondulata si ferestre de mansarda.
Sint mai multe aspecte:
-trebuie obligatoriu sa dau tabla asta jos sau merge cu ea (fara folia anticondens)?
-sub astereala se lasa spatiu sau se aplica vata direct?
-este necesara vata caserata cu folie de AL si daca da,folia cum se aplica,spre astereala sau interior?
-folia anticondens ( nu cea de peste astereala) se pune peste vata,la interior,se lasa un spatiu de aer si apoi vine rigipsul?

#41
reshizzo

reshizzo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 29.10.2007
deci dupa parerea mea eu nu meas pune spuma poliuretanica find ca este cam scumpa ... comperativ cu celuloza si vata bazaltica care e mult mai ieftina si contin acelasi date tehnice .. dar are densitatea mult mai mare (35-80kg/m3)

#42
haplea82

haplea82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,577
  • Înscris: 21.02.2007

View Postcipaul, on Feb 20 2008, 12:07, said:

CUM????
Clasa de reactie la foc E este pt. voi buna in masarda?
Polistirenul extrudat are clasa B, vata clasa C0, polistirenul expandat clasa C1.

Singurul ei avantaj este ca poate umple toate golurile, nu raman punti termice ca la alte materiale.
Dar la mine in masarda  :nonobad:
nu stiu ce spuma poliuretanica are omul in oferta ,dar cea pe care o foloseste oltchim in realizarea de panouri este clasa c2,deci are proprietati bune pt izolarea mansardelor!de fapt eu am vazut spuma poliuretanica folosita in izolatii frig care nu lua foc nici macar la flacara oxi-acetilenica(de fapt lua foc dar se autostingea)deci este cu totul altceva fata de spuma folosita la fixarea timplariei!partea proasta este ca-ti creste mult pretul la realizarea finisajului,sau arunci o gramada de bani in cazul in care folosesti un strat mai gros ,urmind sa tai din el pt a realiza planeitatea!un alt dezavantaj este izolarea mare fata de vaporii de apa !

#43
luccio2007

luccio2007

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.02.2008
si noi ne dedicam izolatiilor cu spuma pliuretanica dar preturile practicate de noi sint la suprafete mari de 7.50 euro pe mp si la suprafete mai mici de 100 mp 9 euro pe mp. pe acoperisuri se poate aplica spuma pe exterior fara probleme daca este protejata de razele UV, noi utilizam membrana cauciucata care se poate aplica si la - 20 grade fara sa-si piarda proprietatile si rezista de la -40 pina la +80 grade,iar cu izolatiile pe interior se lasa o "camera de aer" care impreuna cu spuma poliuretanica da cel mai bun randament la ora actuala.  atentie insa la spuma aplicata pe interiorul acoperisurilor ...ea nu e garantata ca hidro ci doar ca termo ,aplicata pe exteriorul acoperisului are si calitate hidro datoritasi nu e  procentului de peste 96% de celule inchise. nu este recomandata la izolarea piscinelor sau in locurile unde stationeaza apa o perioada mai mare. spuma la fel ca si membrana cauciucata permite difuzarea de vapori.

uitasem o chestie f importanta arde dar nu propaga focul adica arde numai daca e mentinuta flacara daca dispare flacara se stinge instantaneu

#44
gecs

gecs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 12.02.2008
Fara sa intru in detalii legate de un material sau altul, cam asta e structura unui acoperis (planseu) termo-hidroizolat de la interior spre exterior si rolul straturilor care alcatuiesc aceasta structura:
  • planseu + finisaj interior sau suport pentru finisajul interior daca e vorba de pod (gips-carton);
  • strtat de difuzie cu rolul de a permite transmiterea spre exterior a vaporilor de apa din incapere - trebuie sa comunice cu exteriorul sub sorturile aticurilor la terase sau la nivelul stresinii la acoperisuri in pante;
  • bariera de vapori - cu rolul de a proteja termoizolatie impotriva umezirii de la vaporii de apa din interior;
  • termoizolatie;
  • protectie termoizolatie - daca e vorba de o termoizolatie tasabila, pe care se va circula (terasa circulabila, pardoseala pod netermoizolat etc.);
  • hidroizolatie - reprezentata de straturile unei terase sau invelitoarea acoperisului;
  • protectie hidroizolatie - necesara la terase necirculabile pentru protectia hidroizolatiei la razele uv.
Termoizolatia mai trebuie si aerisita fie prin stratul de aer care se lasa intre termo- si hidroizolatie (sau finisajul exterior etans, ca in cazul peretilor exteriori la fatadele ventilate) fie prin deflectoare sau cum se mai numesc in alte sisteme.

Nu in toate situatiile sunt necesare toate straturile asa cum pot exista si variante in care nu asta e ordinea (sistemul "inversat", de ex.), dar astea sunt rolurile fiecarui strat, bazate pe cateva principii simple: termoizolatia sa fie plasata spre partea rece a constructiei, termoizolatia sa fie protejata impotriva umezirii, vaporii de apa sa fie "condusi" spre exterior pentru a preveni formarea condensului.

Edited by gecs, 03 March 2008 - 13:03.


#45
dan_ghetau

dan_ghetau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 09.03.2007

View Postdan_ghetau, on Feb 28 2008, 14:16, said:

Va rog daca se poate sa raspunda cineva la intrebarea precedenta si daca se poate sa expuna cum se face izolarea la nivelul acoperisului,strat cu strat.Acum eu am tabla galvanizata insa intentionez sa aplic tabla ondulata si ferestre de mansarda.
Sint mai multe aspecte:
-trebuie obligatoriu sa dau tabla asta jos sau merge cu ea (fara folia anticondens)?
-sub astereala se lasa spatiu sau se aplica vata direct?
-este necesara vata caserata cu folie de AL si daca da,folia cum se aplica,spre astereala sau interior?
-folia anticondens ( nu cea de peste astereala) se pune peste vata,la interior,se lasa un spatiu de aer si apoi vine rigipsul?

Ma vad nevoit sa ma citez singur...
In citeva zile ma apuc de izolarea mansardei.Mai mult ca sigur,anul acesta nu voi schimba tabla asa ca ma rezum doar la izolatie.Pe viitor sper ca se va putea intrerupe izolatia pentru ferestre de mansarda.
Pentru acum doresc sa stiu care sint straturile succesive care se pun sub astereala (de la astereala la rigips) precum si pentru peretii laterali (acum am semibirna aparenta).Multumesc anticipat.
PS:Va rog sa va rezumati in a raspunde strict la cele solicitate daca vreti sa fiti de ajutor.

Edited by dan_ghetau, 04 March 2008 - 13:06.


#46
m00n88

m00n88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 19.12.2006
Pentru cunoscatorii de lb franceza:

http://www.ideesmais...es-combles.html

Pe acest site puteti gasi inclusiv informatiile care sunt trecute sub tacere de marii nostri experti: ce materiale sunt cancerigene, ce materiale NU se folosesc la interior, diferentele de comportament vara/iarna,etc.

#47
dan_ghetau

dan_ghetau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 09.03.2007
Am mai studiat problema si am ajuns la alta dilema:bazaltica sau de sticla?
Vata de sticla ar fi Isover iar bazaltica Rockwool...
Izolatia o voi face in 2 straturi dispuse perpendicular de cite 10cm iar cea interioara va fi caserata cu folie de Al.
Nu am gasit preturi pt bazaltica...iar la cea de sticla preturile au evoluat spectaculos de la ultima informare.

Edited by dan_ghetau, 04 March 2008 - 19:13.


#48
dan_ghetau

dan_ghetau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 09.03.2007
Anul acesta voi izola mansarda.Pe acoperis am tabla galvanizata,direct pe astereala,aceasta va fi inlocuita cu tabla ondulata insa nu stiu cind.Pina atunci ma gindeam sa pun in imediata apropiere a tablei vata caserata cu Al,cu folia spre exterior.Peste ea vreau sa pun inca un strat de 10 cm de vata cu folie,de data asta spre interior.In final voi avea 20cm vata cu folie de Al pe ambele parti.Este gresit asa?Mai trebuie folie anticondens inainte/dupa aceste straturi?
Vata se pune diferit (cu spatiu sau fara) daca tabla e plata sau ondulata sau e aceeasi tehnica?

#49
reshizzo

reshizzo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 29.10.2007

View Postdan_ghetau, on Mar 10 2008, 09:14, said:

Anul acesta voi izola mansarda.Pe acoperis am tabla galvanizata,direct pe astereala,aceasta va fi inlocuita cu tabla ondulata insa nu stiu cind.Pina atunci ma gindeam sa pun in imediata apropiere a tablei vata caserata cu Al,cu folia spre exterior.Peste ea vreau sa pun inca un strat de 10 cm de vata cu folie,de data asta spre interior.In final voi avea 20cm vata cu folie de Al pe ambele parti.Este gresit asa?Mai trebuie folie anticondens inainte/dupa aceste straturi?
Vata se pune diferit (cu spatiu sau fara) daca tabla e plata sau ondulata sau e aceeasi tehnica?

20 cm de izolatie e bine dar vata se taseaza in timp

#50
dan_ghetau

dan_ghetau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 09.03.2007
daca este dublu caserata se mai taseaza? folia aia de al nu joaca si rol de bariere de vapori?
oricum ar fi,alta solutie de lucru nu intra in calcul fie din motive financiare fie din motive de punere in opera.

#51
micri

micri

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 05.12.2007
spuma asta poliuretanica despre care se discuta mai sus, nu are si ceva efecte nocive asupra sanatatii in timp, folosita in cantitate asa mare pt. izolatie, la fel cum se discuta si despre vata minerala?...

Stie cineva sa ne lumineze?

Edited by micri, 13 March 2008 - 16:10.


#52
Airbag

Airbag

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,630
  • Înscris: 10.05.2005
[quote name='mihai_amedeo' date='Feb 13 2008, 23:04' post='4081845']
VEDETI  GARANTIA LA VATA SI POLIESTR ? DE obicei vata mucegaieste dupa ceva ani. IZOLAREA CU SPUMA POLIURETANICA ESTE cel mai bun sistem de termoizolatii de pe piata cu aplicare rapida .  SE POT lucra peste 400 mp pe zi . REZISTENTA MATERIALULUI este cit rezista constructia.  GARANTIA lucrarilor lucrate de noi este de 10 ani

De obicei vata mucegaieste daca nu este folosita o bariera antivapori corespunzatoare.Multi confunda bariera antivapori cu o simpla folie de polietilena sau antivant ce se foloseste la acoperisuri.
Bariera antivapori are o importanta covarsitoare in constructiile de lemn si in mansandari.
Aia 3-4 cm de spuma poliuretanica pentru izolatie constituie bani aruncati in vant.Grosimea ar trebui sa fie de minimum 10 cm pentru a avea eficienta.Dar la grosimea assta pretul urca la 50 de euro pe mp.
  No offense daca esti dealer sau intreprinzator in ale spumei poliuretanice dar lumea trebuie sa stie ca exista si alte solutii mai fiabile specifice domeniilor de constructii.

#53
fotojunior

fotojunior

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 861
  • Înscris: 02.05.2006
intrebare pentru mihai_amedeo:
cum stiu eu ca ai dat 3-4 cm de spuma pe un plan inclinat cum este acoperisul?
ma apuc sa masor initial si apoi dupa ce ai dat?
spuma nu va putea fi data niciodata perfect drept, este stropita in valuri, asa ca cei 3-4 cm se pot transforma usor in 2-3 cm si astefel pretul nu mai bate cu cantitatea de material.
daca ma insel te rog accepta-mi scuzele si da-mi explicatia ta.

#54
alexp79

alexp79

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 368
  • Înscris: 14.03.2007
disco lies-spuma in mansarda

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate