Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
Last Updated: Aug 27 2021 18:26, Started by
catalinoprescu
, Jan 06 2010 10:38
·
0
#1
Posted 06 January 2010 - 10:38
Vreau sa infiintez o firma de transport avand un parc auto compus dintr-o singura utilitara . Vreau sa fac transport international de marfa cu ea. Vreau si eu informatii daca mai merge transportul cu 3,5 tone.
Am lucrat un an la o firma care tot asa avea o singura masina si plecam numai pe extern si mergea bine in perioada respectiva (2007). La astea mici se merge foarte mult pe grupaje pentru ca se castiga mai bine si la pachetele mici nu se baga nimeni cu tirul. M-am uitat pe o bursa de transport, am studiat terenul in ultimul an. Am vazut ca i principiu se gasesc curse de venire in tara, in special din germania si franta. E mai greu cu plecarea din tara. Ideea este ca daca plec din tara in franta de exemplu, plec pe 400 euro acopar combustibilul pana acolo. De acolo daca fac 10 incarcari la cate 100 - 150 euro, pe intoarcere as lua undeva la 1200 - 1300 euro. Din astia as ramane si eu cam cu 1000 euro minus cat dau la sofer. Ocazional ar mai pica si cate un local, asta mai mult in weekend-uri. As vrea si eu mai multe informatii daca ceea ce am calculat eu coincide cu realitatea, care sunt necunoscutele pe care nu le cunosc. Masina o cumpar numerat la mana a doua (nu implica rate la banci sau leasing), bani sa supravietuiesc cateva luni sau chiar si un an ar fi. Imi poate da cineva un sfat? cineva care lucreaza in domeniu, merita sa fac investitia? Ceea ce am calculat eu este corect? Si am auzit ca in germania, utilitarele cu masa peste 2,8 tone trebuie sa completeze tabel cu timpii de condus si toate cele. E adevarat? Este doar pe hartie sau se fac si controale in privinta asta? |
#2
Posted 06 January 2010 - 17:00
Pai daca ai bani sa supravietuiesti un an si sa-ti iei o duba cu banii jos....de ce nu-ti iei un camion mare?
|
#3
Posted 06 January 2010 - 23:47
coracao, on 6th January 2010, 17:00, said: Pai daca ai bani sa supravietuiesti un an si sa-ti iei o duba cu banii jos....de ce nu-ti iei un camion mare? Cu 3,5 tone ajungi repede la destinatie, daca are sarcina utila de 2 tone poti pune pe ea 3 - 3,5 tone fara nici o problema (am pus odata 5 tone). Pana la 3 tone merge bine dar sincer nu as pune mai mult de 3 tone pe masina mea pentru ca o rupi in 2 si nu cred ca se merita. |
#4
Posted 07 January 2010 - 01:53
catalinoprescu, on 6th January 2010, 23:47, said: ... daca are sarcina utila de 2 tone poti pune pe ea 3 - 3,5 tone fara nici o problema (am pus odata 5 tone). ... Ce model de utilitara ai vazut tu cu sarcina maxima de 3.5 to si cea utila de 2 to ? Ca eu n-am gasit decat cu 1,5 to - la un volum acceptabil, adica caroserie furgon maxi ... |
#5
Posted 07 January 2010 - 09:51
[quote name='horia66' date='7th January 2010, 01:53' post='7612672']
Ce model de utilitara ai vazut tu cu sarcina maxima de 3.5 to si cea utila de 2 to ? Ca eu n-am gasit decat cu 1,5 to - la un volum acceptabil, adica caroserie furgon maxi ... [/quote La o utilitara de 3,5 tone sarcina utila este intre 1,4 (gen pegeot boxer care nu are roti duble pe spate si are suspensia moale, tractiunea pe fata si la greutatea asta merge precum o barca, zici ca ai 3 tone pe ea) si 1,7 - 1,8 gen iveco daily cu "cutie" sau prelata. Cifrele sunt aproximative, + - 200 kg). Ca volum intre 17 si 20 mc. Lungimea maxima disponibila la 3,5 tone ar fi de 4,8 metri (ma refer la "cutie", nu la lungimea totala care ajunge la 7 metri. Ideea este ca poti pune mai mult, poti ajunge la maxim 3 tone (in situatia in care este masina ta si tii la ea) Informatiile pe care le ceream erau informative, daca are cineva firma de transport cu 3,5 tone sa-mi spuna si mie daca merge bine internationalul. |
#6
Posted 07 January 2010 - 16:05
pai trebuie respectate diagrame si acte si alea alea dar si banii sunt in numar direct proportional cu marimea...restrictii de greutatat pe dincolo?????pe unde??? cred ca mai degraba daca mergi cu duba cu marfa de da pe dinafara te iau controalele in ochi...
|
#7
Posted 07 January 2010 - 17:24
eu sincer cred ca merge daca ai face coletarie sa aduni din tarile unde mai lucreaza romanasu ca tot timpul cara saracu ca furnica . eu am mai facut treaba asta da acum nu mai am cu ce si relatiile inca au mai ramas in it daca ar fi sa ma apuc dinou de transport oameni si pachete . da nu mai am masina sa fac treaba asta
|
#8
Posted 08 January 2010 - 10:52
b93lfk, on 7th January 2010, 17:24, said: eu sincer cred ca merge daca ai face coletarie sa aduni din tarile unde mai lucreaza romanasu ca tot timpul cara saracu ca furnica . eu am mai facut treaba asta da acum nu mai am cu ce si relatiile inca au mai ramas in it daca ar fi sa ma apuc dinou de transport oameni si pachete . da nu mai am masina sa fac treaba asta coracao, on 7th January 2010, 16:05, said: pai trebuie respectate diagrame si acte si alea alea dar si banii sunt in numar direct proportional cu marimea...restrictii de greutatat pe dincolo?????pe unde??? cred ca mai degraba daca mergi cu duba cu marfa de da pe dinafara te iau controalele in ochi... |
#9
Posted 08 January 2010 - 23:58
pai vad ca tu esti setat ca idee sa cari peste limita tonajului....stiu si eu de cantare, nu-ti fa probleme. acum sunt niste preturi foarte mici la capete tractor SH...tu sti mai bine
|
#10
Posted 09 January 2010 - 01:51
10 incarcari de colete (ma refer pachete, pachetele orice altceva de dimensiuni reduse, nu paleti) este un nr mare (acum depinde si pe durata pe in care se va realiza), depinde de tara (in franta nu cred ca ai sa mergi pe autostrazi pt ca sunt f scumpe, iar daca mergi pe partea de sud nu au asa multe drunuri nationale N-uri care sunt ca autostrazile aproape). o alta problema pe care o vei intalni este cea legata de clienti : pana ii inveti pe cei care platesc, pe cei care platesc cu intraziere si pe cei care nu prea mai platesc dureaza timp si o sa te coste bani, nimeni nu o sa iti zica toate astea (iti spun din prorpie experiente), pe germania ai tageskontrollblat nu stiu daca am scris corect ( este un tahograf dar il scrie soferul de mana si se aplica pt dube intre 2.8-3.5t). iar cu livratul to sa faci livrarea coletelor sau a paletilor fie ele la clinet direct sau la depozit. 1500\luna este un pic cam greu in cazul in care ai angajat sofer (diurna, salariu si mai stiu eu ce), leasing, telefon, si lista poate contiuna. sper ca poate iti foloseste si inainte studiaza bine si apoi ia decizia. bafta
Edited by marmota05, 09 January 2010 - 01:51. |
|
#11
Posted 11 January 2010 - 17:43
marmota05, on 9th January 2010, 01:51, said: 10 incarcari de colete (ma refer pachete, pachetele orice altceva de dimensiuni reduse, nu paleti) este un nr mare (acum depinde si pe durata pe in care se va realiza), depinde de tara (in franta nu cred ca ai sa mergi pe autostrazi pt ca sunt f scumpe, iar daca mergi pe partea de sud nu au asa multe drunuri nationale N-uri care sunt ca autostrazile aproape). o alta problema pe care o vei intalni este cea legata de clienti : pana ii inveti pe cei care platesc, pe cei care platesc cu intraziere si pe cei care nu prea mai platesc dureaza timp si o sa te coste bani, nimeni nu o sa iti zica toate astea (iti spun din prorpie experiente), pe germania ai tageskontrollblat nu stiu daca am scris corect ( este un tahograf dar il scrie soferul de mana si se aplica pt dube intre 2.8-3.5t). iar cu livratul to sa faci livrarea coletelor sau a paletilor fie ele la clinet direct sau la depozit. 1500\luna este un pic cam greu in cazul in care ai angajat sofer (diurna, salariu si mai stiu eu ce), leasing, telefon, si lista poate contiuna. sper ca poate iti foloseste si inainte studiaza bine si apoi ia decizia. bafta |
#12
Posted 11 January 2010 - 18:22
Imi spune si mie cineva unde gasesc mai multe informatii referitor la acel tabel cu timpi de odihna din germania la dube intre 2.8 si 3,5 tone? Pe google nu am gasit
Imi poate da cineva mai multe informatii? - sunt mari amenzile? - timpi de odihna sunt doar pe hartie? sau se fac si controale? (am lucrat in 2008 pe sprinter si am mers mult prin germania si nu m-a intrebat nimeni de tabel, nici nu stiam ca exista) - daca vi din austria si tranzitezi germania (sa zicem spre olanda), "cronometrul" porneste cand intru pe teritoriul germaniei? sau trebuie tinut tabel pe toata durata calatoriei? - de cand s-a introdus acest sistem in germania? - mai sunt alte tari din UE cu timpi odihna la utilitare de maxim 3.5 tone? - se fac controale la diagrama la 3,5 tone si pe drumurile nationale? sau numai autostrazi? |
#13
Posted 12 January 2010 - 05:26
Si altceva, am gasit pe net (in limba germana si le-am tradus cu google translate - deci prea multe nu am inteles) ca trebuiesc pastrte ultimele 15 foi din alea. Daca esti in tranzit cum procedezi? Nu ai 15, ai una singura
|
#14
Posted 12 January 2010 - 23:49
- amenzile sunt crescatoare din cate stiu eu , incep de la 20-30 euro si de fiecare data cand te opreste si nu creste fata de data trecuta ( pe mine m-a oprit in nov si pana in prezent nu am primit nimic, sper sa fie un avertisment pt prima abatere).
-la un singur sofer cred ca este destul de greu sa pui timpii cat sa iesi in regula, deoarece se uita pe cmr si vede cand ai incarcat, iar pe foaia aia tre sa scrii nr de km de cand incepe adica de cand incarci si au idee ca pe romania faci mult si au idee cat de cat de distante . ( daca nu te-a intrebat nimeni ai avut noroc zic eu , sa te uiti la politistii aia cu verde cate dube opresc si cati sunt, te uiti din passau pana la stuttgart in parcari ii vezi daca esti un pic atent si iti faci idee cati sunt - foaia de tre o sa o ai in regula atat timp cat esti pe terit germaniei si porneste din mom in care ai incarcat -am auzit de la un coleg ca ar fi valabile de prin 92-95 nu mai tin minte, demult oricum... - tot din auzite cica ar fi si cehia, dar sincer nu cred. - poate sa te intrebe oriunde pe terit DE, deci nu mai pe autobahn ai in linkul de mai zos tabelul pe pg 2. http://www.regierung...8_t___3_5_t.pdf bafta |
#15
Posted 13 January 2010 - 10:26
marmota05, on 12th January 2010, 23:49, said: - amenzile sunt crescatoare din cate stiu eu , incep de la 20-30 euro si de fiecare data cand te opreste si nu creste fata de data trecuta ( pe mine m-a oprit in nov si pana in prezent nu am primit nimic, sper sa fie un avertisment pt prima abatere). -la un singur sofer cred ca este destul de greu sa pui timpii cat sa iesi in regula, deoarece se uita pe cmr si vede cand ai incarcat, iar pe foaia aia tre sa scrii nr de km de cand incepe adica de cand incarci si au idee ca pe romania faci mult si au idee cat de cat de distante . ( daca nu te-a intrebat nimeni ai avut noroc zic eu , sa te uiti la politistii aia cu verde cate dube opresc si cati sunt, te uiti din passau pana la stuttgart in parcari ii vezi daca esti un pic atent si iti faci idee cati sunt - foaia de tre o sa o ai in regula atat timp cat esti pe terit germaniei si porneste din mom in care ai incarcat -am auzit de la un coleg ca ar fi valabile de prin 92-95 nu mai tin minte, demult oricum... - tot din auzite cica ar fi si cehia, dar sincer nu cred. - poate sa te intrebe oriunde pe terit DE, deci nu mai pe autobahn ai in linkul de mai zos tabelul pe pg 2. http://www.regierung...8_t___3_5_t.pdf bafta Edited by catalinoprescu, 13 January 2010 - 10:37. |
|
#16
Posted 13 January 2010 - 11:03
aia cu droguri nu te intreaba, daca te-au oprit aia in verde si nu te-au intrebat de tabel ai avut noroc. referitor la tabel nu am avut de loc pt ca eu credeam ca trebuie cumparat , sa aibe vreo stampila pe el sau mai stiu eu ce, dar am inteles de la cineva ca ala il printezi si scrii pe el si asa am facut , dar nu m-au mai oprit de atunci si nu pot sa iti spun daca e ok sau e vrun loc special de cumparat, politistul de m-a oprit pe mine mi-a zis ca pot cumpara de la shelul din suben, ultima benzinarie din AT. daca pot sa te ajut cu altceva.
|
#17
Posted 13 January 2010 - 12:39
Pana la urama care este parerea voastra? Inca se mai merita sa faci transport cu duba de 3.5 to? Daca te uiti pe bursa de transport este suficient de carat acuma nu stiu daca sunt si seriosi.
|
#18
Posted 13 January 2010 - 13:09
cand se vand camioane la pret de autoturisme si dubele de 3,5 stau parcate cu lunile
cand firmele de leasing nu mai au loc sa parcheze masinile recuperate pt neplata credeti ca merge transportul? cand motorina e 4 lei si pretul la 40 de tone e 2 lei /km ....oare merge transportul? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users