Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...
 Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Muzica anilor 80-90? Cine isi mai aminteste de ea(2)

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

myxmax90s

myxmax90s

• Grup: Members
Cum spuneam muzica anilor e mult mai cunoscuta decat muzica anilor '90.Sunt un mic fun al genului eurodance.Ce aduce nou.TECHNOTRONIC-Pump up the jam,Get up,Move this shake that body.Vine un hit eurodance al anilor 90 CULTURE BEAT-Mr.Vain apoi Anything,Inside out.SNAP-Rhythm is a dancer,mai tarziu Welcome to tomorrow,The power.SNOW-Informer(93),Real 2 Real-I like to move it.MO-DO:Eins zwei polizei,Super Gut.?ine?i-vă bine: DR.ALBAN-It's my life,Sing.Halleluyah(nu mi-a plăcut).CORONA-The rhythm of the night,apoi Baby baby,Try me out,Baby i need your love,I wanna be a star.THE BELOVED-Sweet harmony.HADDAWAY-Life,What is love,I miss you.2 UNLIMITED-No limit,Twilight zone.MAXX-No more,Get away.THE CRUSH DUMMIES-MMMMMMMMMMMM.DEEP BLUE SOMETHING-Breakfast at Tiffany's.TLC-Waterfalls,Creep.NEW RADICAL-You get what you give.TEARS FOR FEARS-Shout.DIANA KING-She guy,I say a little prayer for you.ROZALLA-Everybody's free.DOUBLE YOU-Please don't go(originalul apar?ine-KC& THE SUNSHINE BAND-1980),Run to you.LA BOUCHE-Be my lover,Sweet dreams,Fallin' love again,S.O.S,Where do you go?(solista forma?iei a murit în anul 2001).LE CLICK-Tonight is the night.PLAYAHITTY-The summer is magic.THE CRANBERRIES-Ode to my family,Linger,Zombie,Animal instinct,Dream.SHERYL CROW-Tomorrow never die,All i wanna do.BLACK BOX-Ride on time.C&C MUSIC FACTORY-Gonna make you sweat(Everybody dance now).CJ LEWIS-Sweets for my sweet.SCATMAN JOHN(John Paul Larkin-a murit pe 6 dec.1999)-Scatman(Ski Ba Bop Ba Dop Bop),Scatman World,Ichi,ni,san...go! OASIS-Wonderland.GUNS& ROSES-November rain(singura melodia care imi place de la Guns&Roses).MR PRESIDENT-Cocojambo,Jojo action,Happy people,Simbaleo.REAL MCCOY-Run away,Another night,Love& devotion,Come on get your love,Atomatic lover.CAPTAIN JACK(a murit in 2005)-Captain Jack,Solider solider,Little boy.DAFT PUNK-Around the world.WES-Alane.MAGIC AFFAIR-Energy of light.TWENTY 4 SEVEN-Slave to the music.SHAGGY-Carolina,In the summertime,You my darling,Bombastic.CAPTAIN HOLLYWOOD PROJECT-Only with you,More(3X).DJ BOBO-There is a party,Somebody dance with me,Everybody,Take control,Let the dream come true,Love is all around.SUPERGRASS-Allright.SMASH MOUNTH-All star.BG&THE PRINCE OF RAP-Colour of my dream.Uitasem GIPSY KINGS-Pida me la,Volare,Soy,Escucha me,Baila me,Bem bem Maria.ADVENTURES OF STEVIE-Money talks.TASMIN ARCHER-Sleeping satelite.KLF-3 am eternal.EMF-Unbeliavable.BBE-7 days& 1 week.ROBERT MILES& MARIA NAYLER-One& one,ROBERT MILES-Children,Fable(Dream version).ATB-9 PM till i come,Don't stop,Ectasy,Cocolio feat LV-Gansta paradise.WORLDS APART-Je te donne.SIMPLY READ-Fairground,Star.JAMIROQUAI-Virtual insanity.SOUL ASYLUM-Runaway train.PETER ANDREW-Mysteries girl.THE OFFSPRING-Give it to me baby.ALANISE MORISETTE-Ironic,You oughta now.AZZUCARO MORENO-Bandido,Solo se vive una vez,Ole ole,Viva la vida.GARCIA-Vamonos,Bamboleo.SOLID BASE-Mirrow mirrow,Come on everybody.LIGHTHOUSE FAMILY-High.R KELLY-If i could turn.PARADISIO-Bailando.LOONA-Baila mi ritmo,Bailando,Hijo de la luna.KHEB CHALED-Aisha.FATBOY SLIM-Brimful of asha.FUN FACTORY-I wanna be with you,Close to you,Celebration,Don't go away.WHIGFIELD-Saturday night,Sexy eyes,Another day,Big time.JESSICA JAY-Casablanca,Baila chili cha cha.CHILLI feat CARAPICHO-Tic tic tic tac.TARKAN-?îkîdîm.SAVANGE GARDEN-Trully madly deeply,To the moon and back,I want you.ENRIQUE IGLESIAS-Vailamos,Viva la musica.NO MERCY-Please don't go,Where do you go?,Hello how are you,When i die,Kiss you all over.COOLIO-I'll C you when you get there.PANDERA-Joy and fun.BEASTIE BOYS-Body movin'.SOUL II SOUL-Back to life.ROBBIE WILIAMS-Milenium.TONI BRAXTON-Breathe again,Un break my heart.FIVE-Keep don't movin.RICKY MARTIN-Livin la vida loca,Maria,She bangs,The cup of life.JANET JACKSON-Escapade,Everytime,Whoops now,Togheter again,Doesn't really matter,Runaway,I get so lonely.SHOLA AMA-You might need somebody.ALL4ONE-I Swear.INNER CIRCLE-A la la long.BIG MOUNTAIN-Baby i love you.REM-Losing my religion.BECK-Loser.BON JOVI-Blaze of glory,Always,It's my life,Bed of roses.AEROSMITH-Crazy,I don't wanna miss thing,Amazing,Crying.CONNELS-74-75.BRYAN ADAMS-Please forgive me,Have you ever really loved a woman,That only thing looks good on me.SUZANNE VEGA-Tom's diner.SASH-Ecuador,Mysterious time,La primavera,Colour the world,Encore un fois.IN-GRID-Tu es foutu,En tango.ALIZEE-Moi...Lolita.E-ROTIC-Fred come to bad,Help dr.dick,Wild love.ACE OF BASE-All that she wants,Life is a flower,Never gonna say i'm sorry,C'est la vie,Cruell summer,Sign,Happy nation,Beautifull life,Don't turn around.M PEOPLE-Don't look any further,One night in heaven,Movin' on up,Search for a hero,Angel street,Dreaming.GINA G-Fiesta,Ti amo.LOS UMBRELOS-No tengo dinero.LOS DEL RIO-Macarena,CHAMA-Meneaito,KING AFRICA-La bomba.BOYZONE-Love for a raison.BINGOBOYS-No comunucation.ANDREU DONALDS-Michelle.TEXAS-Summer son,Say what you want.4NON BLONDES-What's up! SHAMPOO-Trouble.SPICE GIRLS-Wannabe,Say you'll be there,Stop,Too much,Viva forever.SALT'N' PEPA-Let's talk about sex,Push it.SHANICE-I love your smile.MELANIE C-Never be the same again.FUGEES-Killing me softly.VENGABOYS-Boom!boom!boom!,We are going to Ibiza,Uncle John from Jamaica,Sha la la la(in the morning),Kiss,We like to party.T-SPOON-Sex on the beach,BACKSTREET BOYS-Quit playin' games,Everybody,We've got going on,Shape of my heart,Larger than,I want it that way,As long as you love me,THE REMBRANDTS-I'll be there for you.PUFFY DADDY-I'll be mising you.CARRIE UNDERWOOD-I'll stand by you.THE PRINCE-Almost beautifull girl in the world.EAST 17-Thunder,Stay another day,House of love,Around the world.POINT BREAK-What about us? BOMBFUNK MC'S-Freestayler.DESTINY'S CHILD-Bootylicious.EIFFEL 65-Blue,Move your body.CHER-Belive,Dove l'amore.MASTERBOY-Mister feeling.4 IN THE CAUSE-Stand by me.ALL SANITS-Never ever.ADAM CLAYTON&LARRY MULLEN-Mission imposisible.CELINE DION-Porque tu m'aimes encore,My heart will go on,Falling into you,Cause i'm your lady(and you ar my man),I'm alive.AQUA-My oh my,Barbie girl,Dr.Jones.LARA FABIAN-I will love again.TOY&BOX-Tarzan boy.SHAFT-Mucho mambo (Sway).RIGHT SAID FRED-I'm too sexy,Don't talk just kiss.DR BOMBAY-S.O.S.ENIGMA-Sadness,Return to inocence.ANDREA BOCELI&SARAH BRIGHTMAN-Con te partiro,ANDREA BOCELI&HELENE SEGARE-Vivo per lei(varianta in franceza) Vivo per lei(GIORGIA).NENEH CHERRY&YOUSSOU 'N DOUR-7 secondsEAGLE EYE CHERRY-Save tonight.BOB MARLEY-Iron Lion Zion.WET WET WET-Love is all around.SEAL-Kiss from a rose.CROWDED HOUSE-Wheather with you,Don't dream it's over.NANA-He's comin,Lonely,Darkman.C-BLOCK-Time is ticking away,So strung now,Keep Movin.E-TYPE-I just wanna be with you,E-TYPE&NANA-Life.SPIKE-Respect.Bineîn?eles că e loc ?i de mai bine dar până acum astea-s cele mai tari din anii 90.PE CURÂND!!!

Edited by myxmax90s, 25 December 2009 - 04:35.

Official

Official

Forzza ASA!

• Grup: Senior Members
ATB - Ecstasy a aparut in 2004 nu in anii 90. Celelalte doua da.
Ti-a luat ceva pana ai scris lista aia. Felicitari pentru efort.

eu_unul

eu_unul

mason lvl 78

ime is ticking away,So strung now

Sunt sigur ca se numea "So strong out".

Ok, muzica anilor 90 e faina, imi place si am o colectie mare de piese ale acelor ani dar care e scopul acestui topic?

December

December

Liberate te ex inferis !

• Grup: Super Moderators
Official, ai reusit sa citesti toata lista aia? E scrisa putin cam "inghesuit"...
Myxmax, am in masina cel putin 10 discuri doar cu muzica din anii 90.
Nikita - Eterna Divina o mai tine minte careva?

Alecsandre

Alecsandre

eu cred ca stiu cine isi mai aminteste de muzica anilor 80, domnule myxmax90s. cei care pana si de ajunul craciunului, de fapt era deja prima zi de craciun la ora 4 dimineata, stau cu ochii beliti in calculator.
get a life ! sick people

Edited by Alecsandre, 25 December 2009 - 10:02.

Volvo

Volvo

BANAT

eu nu inteleg care e problema ta alecseandre sau cum ti`o zice
e problema omului ce faci la ora 4 dimineata  :nonobad:

on-topic si mie imi place muzica anilor 80-90 ca de exemplu modern talking sau cc catch  :dj:

dan84

dan84

DMS - Cumva candva desi e ceva mai recenta

Edited by dan84, 25 December 2009 - 18:31.

myxmax90s

myxmax90s

View PostOfficial, on 25th December 2009, 06:53, said:

ATB - Ecstasy a aparut in 2004 nu in anii 90. Celelalte doua da.
Ti-a luat ceva pana ai scris lista aia. Felicitari pentru efort.
:thumbup: MULTUMESC PENTRU ATENTIONARE.Am omis cateva melodii cum ar fi:ATC-Around the world,My heart beats like a drum.NO DOUBT-Don't speak.LA SUSPECHOSA-La Tumpadora.APOLLO 440-Ain't talkin'bout dub.SOPHIE B HAWKINS-Right beside you.SADE-And i miss you.LENNY KRAVITZ-Are you gonna go my way,American woman,It ain't over'til it's over.MARIAH CAREY-Kelly.WITNEY HOUSTON(orig.Chaka Khan)-I'm every woman.WITNEY HOUSTON&MARIAH CAREY-When you belive.OMC-How bizzar.MEJA-All about the money.ZUCCHERO feat PAUL YOUNG-Senza una donna.PACO-Amor de mis amore.ASWAD-Shine(like a star).ERASURE-Oh l'amour,Always.JENNIFER LOPEZ-Let's get loud.ARMY OF LOVERS-Crucifed,Give my life.YAKI-DA-I saw you dancing.LENE MARLIN-Stiing down here.

View Posteu_unul, on 25th December 2009, 07:01, said:

:nonobad:

[ http://www.euro-rap.com/images/artists/cblock/cdcovers/SoStrungOutF.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

myxmax90s

myxmax90s

View PostVolvo, on 25th December 2009, 11:02, said:

eu nu inteleg care e problema ta alecseandre sau cum ti`o zice
e problema omului ce faci la ora 4 dimineata  :nonobad:

on-topic si mie imi place muzica anilor 80-90 ca de exemplu modern talking sau cc catch  :dj:
La mulți ani Volvo.Primul topic era și despre MODERN TALKING,C C CATCH și mulți alții din păcate nu merge să-l deschid.Numai bine! :peacefingers:

myxmax90s

myxmax90s

View Postmyxmax90s, on 26th December 2009, 16:58, said:

:thumbup: MULTUMESC PENTRU ATENTIONARE.Am omis cateva melodii cum ar fi:ATC-Around the world,My heart beats like a drum.NO DOUBT-Don't speak.LA SUSPECHOSA-La Tumpadora.APOLLO 440-Ain't talkin'bout dub.SOPHIE B HAWKINS-Right beside you.SADE-And i miss you.LENNY KRAVITZ-Are you gonna go my way,American woman,It ain't over'til it's over.MARIAH CAREY-Kelly.WITNEY HOUSTON(orig.Chaka Khan)-I'm every woman.WITNEY HOUSTON&MARIAH CAREY-When you belive.OMC-How bizzar.MEJA-All about the money.ZUCCHERO feat PAUL YOUNG-Senza una donna.PACO-Amor de mis amore.ASWAD-Shine(like a star).ERASURE-Oh l'amour,Always.JENNIFER LOPEZ-Let's get loud.ARMY OF LOVERS-Crucifed,Give my life.YAKI-DA-I saw you dancing.LENE MARLIN-Stiing down here.
Ar mai fi M.A.R.S-Pump up the volume.LOU BEGA-Mambo #5.CHRISTINA AGUILERA-Come on over baby.REDNEX-Cotton eye joe,Old pop in an oak.COOL CULT-Do u 2 want 2 do it in my room,Please let me know.LAURA PAUSINI-Strani amori,E ritorno da te.BRUCE SPRINGSTEEN-Human touch,Hungry heart.BRUCE HORNSBY-The way it is.Cui i-a plăcut PRODIGY-No good,Firestarter :thumbdown: .VERVE-Bitter sweet symphony.NIGHTCRAWLERS-Push the feeling on(videoclipul e cam aiurit,dar melodia chiar a fost în 95 în topuri).CAPELLA- U got 2 let your music(dar ai impresia că e un CD care se învârte în continuu timp de vreo 3-4 min).INI KAMOZE-Here comes the hotsteeper

View Posteu_unul, on 25th December 2009, 07:01, said:

Ok, muzica anilor 90 e faina, imi place si am o colectie mare de piese ale acelor ani dar care e scopul acestui topic?
Dar gândește-te că alții poate nu-și mai amintesc anumite hituri și e nevoie din când în când să-și mai amintească cineva de ele.Am ales doar cele mai bune melodii ale anilor 90.Cele mai bune formații cele mai bune hituri.Sute și mii de eurodances,techno și altele.Un an bun plin de împliniri și la cât mai multe melodii ale anilor '90 :peacefingers:  :peacefingers:  :peacefingers:

myxmax90s

myxmax90s

View Postmyxmax90s, on 26th December 2009, 16:58, said:

SOLID HARMONIE-I want you to want me.DARIO G-Sunchyme.SASHA-I feel lonely.NIRVANA-Smells like teen spirit.2pac feat dr.dre-California love.CHRTSTINA AGUILERA-Genie in a bottle.MC HAMMER-U can touch this.JOAN OSBORNE-One of us.BOSSON-One in a million.SQEEZER-Blue jeans,Saturday night.WAMDUE PROJECT-King of my castle.KRIS KROSS-Jump.MEREDITH BROOKS-Bitch.COLECTIVE SOUL-Shine.SPIN DOCTORS-Two prince,How could you want him.Ar mai fi și T7-Passion(eurodance) sau U96-Das boot.JAM & SPOON-Right in the night

View Postdan84, on 25th December 2009, 18:30, said:

DMS - Cumva candva desi e ceva mai recenta
E din 2004,toamna.Un an de milioane! :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

pitycutz

pitycutz

• Grup: Banned
Toate melodiile lui Michael Jackson in afara de You Rock My World (2000-2004,numai stiu exact anul ),Kaoma - Lambada,Mr.President Coco Jambo,Scatman John: Scatman,Culture Beat - Mr. Vain,Haddaway-What is Love,La Bouche- Be My Lover,La Bouche - Sweet Dreams,Le Click - Tonight is the Night,La Bouche - S.O.S.,Snap - Rhythm Is A Dancer si lista e lunga nu stau sa le spun pe toate.

charme

charme

the same

View Postmyxmax90s, on 28th December 2009, 23:59, said:

SOLID HARMONIE-I....

zgarie destul pe ochi si un sigur post, nu te mai cita! :)

strict la intrebarea din titlu - eu. de citit asa-zisele liste nu pot, nici macar juma' de rand.

pavelescu

pavelescu

Si FANCY cu Lady of Ice, Slice me nice etc. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YUDMp4cKM48?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

MariusMIonescu

MariusMIonescu

CORRS - Runaway, So young, I never really loved you anyway, All the love in the world
SIXPENCE NONE THE RICHER - Kiss me
NO DOUBT - Don't speak, Bathwater, Just a girl
OASIS - Wonderwall, Don't look back in anger
FUN FACTORY - I wanna be with you, Do Wah Diddy(cover dupa Manfred Mann)
JESSICA J - Casablanca
SHERYL CROW - Leaving Las Vegas, If it makes you happy, Every day is a winding road
FATBOY SLIM - Praise you
CORNERSHOP - Brimful of Asha
FOOL'S GARDEN - Lemon tree(my all time favorite!!), Suzy, Wild days
PAUL WELLER - Wild wood, Changing man
FAITH NO MORE - I'm easy(original: LIONEL RICHIE)
DEE-LITE - Groove is in the heart
ALEXIA - Uh la la la(I love you, baby)
R KELLY - I believe I can flyyyyyyyy(remember Space Jam)
NKOTB - Step by step, Hanging Tough, You got it(The right stuff), Tonight
NO MERCY - Where do you go, Please don't go, And when I die
TAKE THAT - Sure, Could it be magic, Relight my fire, How deep is your love
GEORGE MICHAEL - Freedom '90, Faith, Father Figure, Somebody to Love(cu Queen), These are the days of our lives(cu Queen și Lisa Stansfield), Jesus to a child, I want your sex, I knew you were waiting for me(cu Aretha Franklin)
DAVID BOWIE - Hello Spaceboy
QUEEN - I'm going slightly mad, Innuendo, The show must go on, Too much love will kill you(lansată inițial de chitaristul Brian May pe un disc solo)
PRINCE & NEW POWER GENERATION - Diamonds and pearls, Get off
STATUS QUO - In the army, I didn't mean it
ANNIE LENNOX - Why, Walking on broken glass, Little bird, No more I love you's, Young and beautifull
ROBBIE WILLIAMS - Freedom(cover după George Michael), Rock DJ, Millenium, Angels, She's the one
AEROSMITH - Pink, Crazy, Crying
METALLICA - Nothing else matters
OZZY OSBOURNE - See you on the other side, Dreamer
GUNS AND ROSES - Pacience, Don't cry
AC/DC - Thunderstruck, Hard as a rock
BEATLES - Free as a Bird, Real Love
PAUL MCCARTNEY - Hope of deliverence, Freedom
ROD STEWART - This old heart of mine(cu Ron Isley), All for love(cu Sting și Bryan Adams), Rhythm of my heart
BRYAN ADAMS - Have you ever really loved a woman?
TINA TURNER - The best
STING - Shape of my heart, Fragile, Fields of gold, La belle dame sans regrets
ELTON JOHN - Sacrifice
JOE COCKER - You can leave your hat on, Summer in the city, Up where we belong, You are so beautiful
MADONNA - Secret, Don't cry for me Argentina, You must love me, You'll see, Ray of light, Beautiful Stranger
MARIAH CAREY - Dreamlover, Always be my baby, One sweet day(cu Boyz 2 Men), Endless Love(cu Luther Vandross)
CELINE DION - Think twice, Because you love me, Beauty and the beast(cu Peabo Bryson)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate