A3 - noua autostrada a Romaniei
Last Updated: Jan 03 2011 23:21, Started by
jumborom
, Nov 26 2009 08:00
·
0
#1
Posted 26 November 2009 - 08:00
PROMISIUNE. Panglica pentru primii 42 de kilometri ai Autostrăzii Transilvania va fi tăiată pe 1 decembrie.
Primii 42 de kilometri ai autostrăzii A3 Tran sil vania vor fi inau gurați la termenul promis de autorități: 1 decembrie. Asfaltul de pe tronsonul 2B, Turda - Câmpia Turzii, a fost turnat. Se mai montează parapeții pe câteva sute de metri. Directorul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Cluj, Ion Pantelimon, a declarat ieri că reprezentanții Companiei Na ți o nale de Autostrăzi și Drumuri din România (CNADNR) întocmesc deja procesul-verbal de luare în folosință. „Procesul durează până pe 27 noiembrie. Până acum, totul e foarte bine. Cei din comisie au decretat că tronsonul de 42 de kilometri este cel mai bun drum existent în România”, a spus Pantelimon. Tot tronsonul, gata în iulie Șoferii care vin dinspre Oradea și se îndreaptă spre sudul României, pe direcția Alba-Iulia, vor putea intra pe A3 pe la Gilău, unde Bechtel a construit un nod rutier care se intersectează cu DN 1, cu șapte benzi de circulație. După parcurgerea celor 42 de kilometri, lângă Turda, șoferii vor intra din nou pe DN 1, prin sensul giratoriu din intesercția dintre autostradă și drumul național. Viteza pe viitorul tronson de autostradă va fi, în primă fază, de doar 110 kilometri pe oră. Ulterior, va crește la 130 de kilometri pe oră, viteza maximă legală pe autostrăzile din România. Potrivit șefului Direcției de drumuri Cluj, până în luna iulie 2010, se vor finaliza și restul de nouă kilometri ai tronsonului 2B. „Acum, Bechtel mută utilitățile patru magistrale de gaz și una de energie electrică. Terenurile sunt expropriate integral, iar până în iulie lucrările vor fi terminate”, susține Pantelimon. Statul are datorii la Bechtel În ciuda entuziasmului de la CNADNR, statul are datorii de peste 100 de milioane de euro către Bechtel. Surse din cadrul in stituției au declarat că facturile scadente la 26 octombrie și 25 noiembrie nu au fost plătite. Bogdan Sgârcitu, director de comunicare al Bechtel, nu a negat informația, dar nu a dorit să o comenteze. Sursa. Alte informatii: Despre Autostrada Transilvania |
#3
Posted 26 November 2009 - 09:01
ady_chesnoiu, on 26th November 2009, 09:38, said: Dar toata autostrada cand o vor termina ? Intai sa construiasca americanii Deep Space Nine, si prima colonie umana pe Marte, si dupa aia se mai gandesc. Ma uitam la un reportaj la Discovery, englezii au facut in anii '80, 1600 de kilometri de autostrada intr-un an. |
#5
Posted 26 November 2009 - 09:27
#6
Posted 26 November 2009 - 09:29
Oameni incompetenti. Tara asta nu o s-o duca bine nici in urmatorii 50 de ani..
Mi-e scarba de ei... dar cum ii e scris romanului sa fie un hot imputit, posibil ca toti ar face la fel daca ar ajunge acolo sus.. Da-l in ma-sa de popor, eu trebuie sa imi fac repede avere , ca e posibil sa stau decat un mandat. |
#7
Posted 26 November 2009 - 09:38
Quote Bogdan Sgârcitu Hmm... Oricum, pana va fi gata... mai e. Edited by reovel, 26 November 2009 - 09:43. |
#8
Posted 26 November 2009 - 10:54
E buna si bucatica asta. Decat nimic.
Dar oricum incompetenta e la noi ca acasa. |
#9
Posted 26 November 2009 - 12:45
Uau, 110 Km/h?
E asa de bun asfaltul? Le e frica sa nu pleci cu el acasa.. pe roti! |
#10
Posted 26 November 2009 - 12:47
povestea incepe? poate telenovela...sute de episoade, drama, suspans..
|
|
#11
Posted 26 November 2009 - 12:56
Continuare din numarul trecut.
Autostrada Bechtel, bună deocamdată doar ca centură a Clujului Autor: Andrei Hărăguș / Sursa Publicat: 26 Noiembrie 2009 Cei 42 de kilometri de autostradă dintre Turda și Gilău, care vor fi inaugurați cel mai probabil de Ziua Națională, nu vor ajuta aproape deloc traficul rutier pe distanțe medii și lungi. În schimb, această secțiune va juca mai degrabă rolul de centură ocolitoare pentru municipiul Cluj-Napoca. Potrivit ministrului interimar al Transporturilor, Radu Berceanu, secțiunea de autostradă care va fi inaugurată pe 1 decembrie va avea un efect mai mult local. „Practic, această porțiune de autostradă are un rol de centură ocolitoare nu numai pentru Cluj-Napoca, ci pentru întreaga zonă. Aceasta va fi completată și cu centura de vest a municipiului, care este în lucru”, a declarat, pentru capital.ro, ministrul Berceanu. Drum mai scurt cu 75 de kilometri Federația Operatorilor Români de Transport (FORT) este de părere că acești 42 de kilometri de autostradă sunt importanți numai pentru transporturile locale, cu un gabarit de până la 12 tone. „Cei 40 de kilometri de autostradă nu contează prea mult pentru transportul pe distanțe medii și lungi, ci doar pentru transporturile locale, de până la 12 tone. Pentru cei care au de transportat ceva din Constanța până în Oradea, sau Ungaria, acești 40 de kilometri nu înseamnă aproape nimic”, a explicat, pentru capital.ro, președintele FORT, Augustin Hagiu. El a precizat că pentru traseele lungi, secțiunea Turda - Gilău scurtează cu circa 75 de kilometri ruta tradițională parcursă în zonă pe DN1-E60. Totuși, Hagiu a declarat că deși „acest tronson înseamnă puțin raportat la problemele cu care infrastructura se confruntă, nu înseamnă chiar nimic”, pentru că „orice metru de autostradă contează pentru transportatorii rutieri, iar acesta este un plus de normalitate pentru transportul rutier în România”. Traficul greu, redus cu 40% în Cluj Napoca Traficul rutier care tranzitează în prezent municipiul Cluj Napoca dinspre Bihor și Oradea spre Alba, Sibiu și mai departe spre București va fi preluat în mare parte de autostradă. Astfel, odată cu deschiderea secțiunii de autostradă va fi degajat traficul din zona de sud-vest a orașului, respectiv pe Calea Turzii, str. Observator, varianta Zorilor - Mănaștur, str. Primărverii, str. Islazului și Calea Florești. Potrivit reperezentanților Inspectoratului de Poliție Cluj și ai Primăriei Cluj-Napoca, traficul rutier ar putea scădea cu 30%-40%, în special în privința vehiculelor grele, care circulă pe DN1 - E60 și sunt nevoite să treacă prin oraș pentru a merge mai departe. Conform unui studiu de trafic realizat de Search Corporation în urmă cu câțiva ani și actualizat cu marja de creștere de 15% pe an estimată în cadrul documentului, traficul rutier în zona vizată a ajuns în prezent la aproximativ 16.000 autovehicule pe zi. |
#12
Posted 26 November 2009 - 20:48
#13
Posted 26 November 2009 - 22:08
Este foarte bine, natiune, sa aplaudam efortul baietilor un cincinal=42 de Km. Le urez la toti care au contribuit la acest proiect mamut de spoliere a statului roman sa se duca langa impuscatu pentru a putea primi toti laurii cuveniti cu aceasta ocazie memorabila.
|
#14
Posted 27 November 2009 - 00:00
Aia in cinci ani au burghelit patru tuneluri de 50 km pe sub ocean, dar la noi e greu de construit, ca e-n camp deschis si intervin probleme... neprevazute.
De genul "iar mi-a luat un bou terenul si platesc romanii un deceniu ca sa-l expropriez". P.S. Apropo de asta, ma uitam si la amaratul ala de pasaj de la Baneasa. Au avut nevoie de 10 ani sa observe ca se fac cozi de cinci kilometri la intrarea in Bucuresti. Si mai aveau tupeul sa ne spuna ieri la radio ca a costat nu stiu cate milioane de euro. Who gives a fuck, really ? La cati bani le dam, vrem sa vedem rezultate. Edited by Tomkaten, 27 November 2009 - 00:03. |
#15
Posted 27 November 2009 - 10:42
cel mai nefericit o sa fie MB
Quote Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat ca ii pregateste personal lui Mircea Badea penele pe care acesta a promis ca si le va "pune in fund" daca actualul Executiv va reusi sa finalizeze lucrarile la Autostrada Bechtel propuse pentru acest an. |
|
#16
Posted 27 November 2009 - 10:55
o sa fie cea mai "circulata" artera
toata autostrada nu va fi terminata niciodata |
#17
Posted 27 November 2009 - 10:55
40 de kilometri in 5 ani. E un record jalnic.
Tot ce vedeti este rezultatul comunismului. Comunismul a distrus un popor intreg iar raul facut se pare ca nu se va indrepta decat in sute de ani. Din punctul meu de vedere nu avem sanse sa iesim din impas prin propriile puteri, trebuie sa asteptam mila unor popoare mai civilizate sau interesul lor. Probabil ca Romania va cunoaste o evolutie normala cand va fi sufocata de datorii iar conducerea va fi preluata de creditori. |
#18
Posted 27 November 2009 - 11:09
ungurii au rezolvat simplu, fara bani: imediat dupa caderea comunismului au concesionat autostrazile, au fost construite si exploatate si cind visteria s-a umplut, le-au rascumparat...
acest lucru nu era posibil la noi, ca tatuca ilici a bagat lozinca cu nu ne vindem tara, ca doar trebuia dat totul gratis, lor... Edited by H725, 27 November 2009 - 11:11. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users