Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vreau sa "fac" Europa
Last Updated: Feb 01 2008 23:00, Started by
Frankie
, May 20 2005 16:38
·
0
#37
Posted 24 May 2005 - 18:04
da, chestia cu 100% din neuron e cat se poate de adevarata. Vorbesc mult la telefon, indiferent de situatie. Am distrus pana acum cateva hands-free-uri. Fara a avea ceva personal cu ele. De multe ori se intampla sa am black-out-uri de trafic. Mai ales in Bucuresti, unde se intampla sa plec de la A la B si sa ma trezesc in vreo parcare la B continuand discutia. Fara prea multe detalii in memorie despre A-->B.
Cea mai criminala faza a fost cand am inceput sa vorbesc pe undeva pe podul Grant. Si la un moment dat m-am trezit la intersectia de separare dinainte de Ploiesti, pe DN1. Gresisem incadrarea in banda acolo PS: Evident, mergeam spre Brasov, nu voiam sa ajung in Baneasa si m-am trezit la Ploiesti aiurea-n tramvai! |
#38
Posted 24 May 2005 - 19:17
Pana la urma este voie sa conduci in afara tarii daca ai mai putin de 1 an vechime ?
Ce stiti? Vreau un raspuns sigur va rog. Tx |
#39
Posted 24 May 2005 - 22:35
Frankie, pe vremea mea era specificat CLAR. Nevasta-mea a dat examen acum un an, dar spune ca nu-si aduce aminte de asa ceva. Si a invatat ( ).
|
#40
Posted 25 May 2005 - 01:12
Tyby, on May 24 2005, 22:35, said: Frankie, pe vremea mea era specificat CLAR. Nevasta-mea a dat examen acum un an, dar spune ca nu-si aduce aminte de asa ceva. Si a invatat ( ). Si eu am invatat legislatia aia destul de in amanunt , si din cate imi aduc aminte nu era ceva de genul asta specificat. Se pare ca trebuie sa intreb un gabor de la circulatie... |
#41
Posted 25 May 2005 - 09:04
Cunoastem, eram in fata la Ministerul Sanatatii si intreb unde e ministerul (nu mai fusesem) si imi face el o schema la stg la dr and so on.. Mult mai departe
|
#42
Posted 25 May 2005 - 09:14
Pentru ca vad ca nu-i da nimeni omului un raspuns clar:
"Art. 225. - (1) Permisul de conducere eliberat de autoritatile romane este valabil in circulatia internationala pe teritoriul statelor care au aderat la Conventia asupra circulatiei rutiere, incheiata la Viena la 8 noiembrie 1968 si ratificata de Romania. (2) Pentru a circula pe teritoriul statelor care nu au aderat la conventia prevazuta la alin. (1), posesorii permiselor de conducere eliberate de autoritatile romane trebuie sa aiba si un permis de conducere international, eliberat de Automobil Clubul Roman." -citat din Regulamentul noului Cod Rutier din 1.03.2003 (valabil si azi). Stiu pentru ca recent am dat si eu examenul si ma interesa acest subiect (m-ar tenta in viitor o calatorie in "afara" - Germania, Italia, etc.). Deocamdata am masina dar nu si carnet... Probabil ca veti intreba care sunt statele semnatare ale acelei conventii...am cautat la un moment dat si asta si, daca nu ma insel, cam toate statele europene ar fi incluse aici...repet, de asta nu sunt 100% sigur, poate stie altcineva mai exact. P.S. Inainte de "a-mi sari in cap", vreau sa precizez ca nu as face acea calatorie outside inainte de a stii ca am destula experienta (exclus in primele luni de condus). |
#43
Posted 26 May 2005 - 12:11
Mie unul imi pare mai periculos sa mergi pana la mare decat pe afara...asta in cazul in care esti cu capul pe umeri.
In perioada de vara de fiecare data vad 1-2 accidente cu masin pulverizate..si asta in 300 de km. Afara daca am vazut 1 la 2 iesiri a cate 5000. A |
#44
Posted 26 May 2005 - 12:35
daca faceti un drum bucuresti pitesti, uitati-va la parapetul din stanga, cel care desparte sensurile, si uitativa cat este de drept...
cred ca pe fiecare km sant cel putin o strambatura, si ganditi-va ca se si mai repara.. oare de ce? pt asta itzi trebuie experienta, nu trebuie sa fie vina ta intr-un accident, trebuie sa te pricepi si sa eviti unele din cauza altora.. |
#45
Posted 26 May 2005 - 18:59
cerbra, on May 26 2005, 17:34, said: Credeti ca in Germania se circula numai cu viteze ametitoare? Incepatorii lor ce fac? Sunt dopati? |
#46
Posted 26 May 2005 - 22:00
nu dati lectii despre alte tari daca nu stiti cum e acolo..
acolo carnetele sant deosebite, nu poti intre pe autoban fara sa ai experienta, se face scoala seciala pt asta.. intrebeti pe cei care stau in afara cum este.. pana si asigurarile sant deosebite dupa anii de conducere |
|
#47
Posted 27 May 2005 - 00:01
Mi-am luat permisul in '90 si am condus mai mult sau mai putin (probabil 10-15000km) pana in '97 cand am ajuns in Canada-Toronto. Acolo, ca si multi alti romanasi cu permise luate in tara tot cam asa, de cativa ani, am picat cu brio examenul, mai precis testul pe autostrada. Toti eram nemultumiti, cum adica, ma pica pe mine, soferul lui peshte. In principiu ne picau pt ca nu ne uitam peste umar cand schimbam benzile si nu apreciam corect distanta pana la cel din fata la 100km/h. Unde sa fi invatat noi in Romania asa ceva, pe drumurile alea de tara. Cert e ca 8 ani si 100,000 mile mai tarziu le dau toata dreptatea. De nu stiu cate ori m-a scos faza cu privitul peste umar din kkt. Ca sa nu mai zic de distanta cand ala din fata ocoleste sau se opreste in fata unei caprioare sau a unui cauciuc de camion spart.
Ce sa zic, cu numai 3 luni de condus poate ai bafta si scapi fara sa fi pus in situatii limita dar daca te consideri norocos mai bine joaca la loterie. Acolo nu poti decat eventual sa castigi. |
#48
Posted 27 May 2005 - 01:39
Cerbra, am ceva experiente recente cu scoala de soferi din Ro (familie / prieteni). Concluzia la care am ajuns este ca le e lehamite de ce fac (instructorilor) si ca-i invata pe saracii studenti DOAR CAT sa ia examenul la limita (daca fac si atata lucru). In rest?! Sa mearga inainte, sa treaca ora aia pacatoasa. La mine parca a fost altfel, dar poate erau si alte vremuri. Dar tin minte ca primele ore le-am faut in poligon, iar in primele 2 ore am mers cu a I-a cu roata la bordura (poligonului). Imi tremura piciorul stang dupa alea de nu puteam nici sa urc in autobuz. Da' mi-au prins al draqului de bine dupa aia, cand am iesit in trafic cu masina scolii.
Daca as fi parinte de proaspat absolvent si majorer, nu l-as lasa sa se duca nici pana la Pitesti, nu prin Eoropa la plimbare. Dar fiecare isi asterne cum doarme. Sau invers! |
#49
Posted 27 May 2005 - 11:21
incercati sa fiti un pic mai la obiect.. nu intereseaza pe nimeni (cel putin nu pe aceasta arie) cand v-ati inceput viata sexuala
si de la o lege care permite incepatorilor sa circule pe drumuri internationale s-a ajuns la parapeti |
#50
Posted 27 May 2005 - 12:06
ionut am gasit textul legii, dar nu am link.
Hotarare nr. 2507 din 31 decembrie 1969 pentru stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele privind transporturile pe calea ferata, auto, pe apele nationale si teritoriale, precum si folosirea si mentinerea in buna stare a drumurilor nationale ... 28.degradarea totala sau partiala, din culpa, a platformei, santurilor, taluzurilor sau accesoriilor drumului (stilpi de dirijare, borne apararoata, indicatoare de circulatie, marcaj orizontal, indicatori kilometrici si hectometrici, parapete, panouri parazapezi, plantatii de zona, de la locurile de parcare, in jurul fintinilor, perdele de protectie si consolidari), a lucrarilor de aparare a malurilor si zidurilor de sprijin, drenajelor, podurilor, podetelor si a altor lucrari aflate pe drumuri sau in alte locuri dar in intersul drumurilor, precum si a materialelor de constructii necesare acestor drumuri; Te rog sa-i spui lui kador ca drumul Bucuresti-Ploiesti este un drum international. Si sa-si ceara scuze... ca mi-a spus s-o las asa... |
#51
Posted 27 May 2005 - 12:08
Tyby, on May 27 2005, 01:39, said: Cerbra, am ceva experiente recente cu scoala de soferi din Ro (familie / prieteni). Concluzia la care am ajuns este ca le e lehamite de ce fac (instructorilor) si ca-i invata pe saracii studenti DOAR CAT sa ia examenul la limita (daca fac si atata lucru). In rest?! Sa mearga inainte, sa treaca ora aia pacatoasa. La mine parca a fost altfel, dar poate erau si alte vremuri. Dar tin minte ca primele ore le-am faut in poligon, iar in primele 2 ore am mers cu a I-a cu roata la bordura (poligonului). Imi tremura piciorul stang dupa alea de nu puteam nici sa urc in autobuz. Da' mi-au prins al draqului de bine dupa aia, cand am iesit in trafic cu masina scolii. Daca as fi parinte de proaspat absolvent si majorer, nu l-as lasa sa se duca nici pana la Pitesti, nu prin Eoropa la plimbare. Dar fiecare isi asterne cum doarme. Sau invers! |
|
#52
Posted 27 May 2005 - 12:15
burvi.... legea aia nu spune nimic de drumuri europene... este o sanctiune pentru distrugere (intentionata sau nu) a parapetilor (printre altele...)
deci: urmatorul post offtopic va duce la inchiderea acestui thread. s-a pus o intrebare. s-a si raspuns la intrebare. ce mai comentati despre virginitate si parapeti?! |
#54
Posted 27 May 2005 - 12:27
mufa, on May 27 2005, 13:08, said: Nu e peste tot asa. Nevasta-mea si-a luat carnetul acum 2 saptamini, din prima, fara pile, spagi etc. Avind in vedere ca urma sa plec peste 3 zile din tara, am lasat-o doar pe ea sa conduca, ca sa se obisnuiasca cu masina. Nu stiu ce si cum a invat-o instructoarea, dar, cu exceptia primului drum, cind datorita emotiilor si necunoasterii masinii i s-a oprit motorul de multe ori, conduce absolut ok pentru o incepatoare. Iar meritul apartine in proportie de peste 99% instructoarei. Ideea e ca mai sunt instructori, trebuie doar sa stii sa-i cauti. De acord, poate tocmai aici e problema: tre' sa-i cauti. Nevasta-mea a luat anul trecut, tot din prima. A facut cu un instructor bun, recomandat, cu interventii & stuff. Insa eu personal NU am fost multumit de partea "explicativa" - daca pot sa-i spun asa. Soferia se invata LOGIC, si nu "prin exemple" si "repere" (vezi parcarea la copacul din oglinda). A trebuit sa stau sa-i explic ce e aia si de ce functioneaza frana, ce si cum si de ce e schimbatorul de viteze si care e logica lui (mare belea la incepatori), de ce NU trebuie sa calce ambreiajul de cate ori calca frana (alta mare belea), etc. Si asta in conditiile in care e indeajuns de tehnica pentru o femeie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users