Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1326 replies to this topic

#19
MV2Player

MV2Player

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,317
  • Înscris: 04.10.2009
Ciubex - Toate S.C. fie ca sunt online, magazine fizice se comporta nemaipomenit pâna în momentul în care trimiti ceva în garantie
La magazinele online este treaba mai sensibila , trebuie sa verifici produsul inainte sa platesti coletul , daca se strica ceva tu platesti transportul coletului catre sediul fizic al firmei si de acolo nu ai garantia ca la predare au rezolvat toate bubele , asta insemnand ca pentru un defect minor sa treaca 1-2 saptamanii pana se rezolva

Edited by MV2Player, 26 December 2009 - 14:06.


#20
danutzola

danutzola

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 31.08.2007
hai sa-mi dau si eu cu parerea...

in primul rand, orice firma care vinde online trebuie sa aiba o adresa de contact, putine au care si vand telefoane mobile, altfel... nu e serioasa! asa am ales (defapt doar m-am gandit) sa-mi cumpar 2 telefoane de la ei, dar inainte le-am trimis un mail ca sa ma lamureasca cu ceva. din moment ce mi-au trimis raspuns inapoi in care nici "buna ziua" sau "multumesc" nu a aparut e clar... ca sa nu mai zic de raspunsurile pe care mi le-au da ei, de ex: i-am intrebat daca le au pe stoc acele telefoane, mi-au raspuns sa fac comanda ca apoi vad ei =)) (habar nu au ce telefoane detin!) si i-am intrebat daca pot sa desfac coletul inainte sa platesc rambursul, logic ca nu, doar dupa ce achit suma pot sa desfac coletul (e logic nu! dupa ce ai platit te poti tot plange ca iti lipseste sau ti-e distrus telefonul de la firma de curierat) si inca una tare, i-am intrebat unde sunt fabricate telefoanele pe care le doream, drept raspuns am primit ca sunt importate din Europa (oare facute pe Dunare!?)

mda... m-am convis cu ei! si sa mai specific si cu garantia asta pe viata, oricand iti vor gasi o chichita ca sa se anuleze intreaga garantie (sunt patit!)

#21
Icelemon

Icelemon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 27.06.2006
Am sunat la ei la inceputul lunii decembrie 2009 sa-mi confirme pretul, stocul si alte detalii importante, pentru un aparat foto Canon, care peste tot era aproape dublu ca pret.
Am sunat la ei dupa ce am mai googalit putin net-ul dupa informatii despre aparat. Am vorbit cu un operator care mi-a confirmat pretul de pe site, iar la intrebarea legata de diferenta foarte mare de pret, mi-a raspuns ca sunt importatori directi. Nu prea cred asta. Sunt magazine fizice de renume, muuult mai mari, unde preturile sunt duble, altex, domo, etc.
Au spus ca este made in japan, ceea ce este perfect adevarat. Transportul se face cu FC si se poate deschide coletul si proba aparatul inainte de a achita banii.
http://www.quickmobi...vrare-i-14.html
Maine am sa sun si la FC sa imi confirme si ei treaba asta, fiindca as vrea sa comand pana la urma, cu orice risc.

#22
raduni131

raduni131

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 13.08.2006
Asa vrea si eu sa-mi comand un fuji s1500, care e cam cu 200 ron mai ieftin fata de alte magazine.

Icelemon, sa ne ti la curent te rog.

#23
danutzola

danutzola

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 31.08.2007
pai... mai Icelemon... sa explic una alta

lucrez la o firma de curierat (concurent cu fan) si sunt 100% ca curierul nu-ti va da coletul pana nu ii semnezi si platesti... asta o garantez eu! plus ca ei mi-au si confirmat acest lucru pe mail, ca doar dupa ce achit plata!
din ce cauza asa!? pentru ca odata desfacut pachetul, iar clientul refuza, ce sa faca firma de curierat cu pachetul!? ptr ca quikmobile ar trebui sa plateasca ca sa fie trimis inapoi, plus ca astfel se pot lua din coletul desfacut... e logic!

nu pare o firma de incredere! (AVETI GRIJA LA CALITATE)

bafta!

#24
LoveGod

LoveGod

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 08.02.2008
Am cumparat un Samsung i900 Omnia de la ei acum vre-un an. Totul perfect, livrare alea alea. Problema a fost cu incarcatorul, ca era dinacela cu priza de UK si adaptor inclus, ceea ce face incarcarea mult mai lunga ca si cu un incarcator normal pentru prizele noastre.

Am mai dat comanda de un Omnia HD de data acesta. Comanda am dat-o pe 29 decembrie si mi-au spus ca va ajunge coletul pe joi(7 ianuarie 2010). Nu a ajuns inca. Am sunat si mi-au spus ca debia saptamana acesta, joi, va ajunge la mine in fata usii(14 ianuarie 2010).

#25
Icelemon

Icelemon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 27.06.2006
mda
am fost la sediul Fan Courier si am intrebat de quickmobile.ro ... au spus ca au fost putine livrari la mine in oras si nimic special, probabil produse banale, totusi fara probleme din partea lor ...
au mai spus ca nu sunt ei singura firma cu care livreaza, ca nu e real ce scriu aia pe site (cum ca livrarea se face NUMAI prin FC)
si ultima treaba, cea mai importanta, au spus ca nu se desface coletul inainte de plata (noua politica FC), chiar daca cei de la quickmobile.ro spun altfel

si in alta ordine de idei, eu am comandat acum un an jumate un LCD de la AVStore care a fost trimis prin FC si m-au pus sa-l verific inainte de plata
in prealabil cei de la AVStore si-au asumat plata transportului in caz ca sunt probleme ce tin de ei ... deci nu a fost asa dintotdeauna, ma refer la politica FC de transport colete.

#26
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,836
  • Înscris: 06.01.2008
Oh boy, din ce am citit aici, se pare ca trebuia sa ma gandesc de doua ori inainte sa comand de la ei.
Treaba sta cam asa in cazul meu: am dat comanda aici in Baia Mare in magazinul lor la un Nokia 5800 blue, ca nu mai aveau in magazin deloc 5800 (asta era in data de 30 dec. 2009) urmand ca saptamana trecuta joi sa dea ei comanda mai departe la distribuitor sau unde anume pentru telefon, si ar fi trebuit sa am telefonul cam intr-o saptamana. Dar deja au depasit timpul cu inca doua zile. Sper sa-mi demonstreze ca sunt totusi baieti seriosi si sa-mi ajunga telefonul pana maxim maine, ca altfel voi "face cu nervii". (nu, nu sunt frustrat, ci doar suparat pt. ca inainte sa dau comanda la ei pentru telefon, am mai asteptat inca la doua magazine vreo doua saptamani si cand mergeam sa-i intreb de sanatate primeam raspunsul sec: "Ne pare rau, dar Orange nu mai are pe stoc acest telefon. Poate daca mai asteptati pana dupa 15 ianuarie." :huh:  )

#27
danutzola

danutzola

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 31.08.2007
aveti grija la 2 aspecte, telefoanele nokia toate vor fi made by nokia (aduse de dincolo, NU din europa)... asa ca mai bine luati telefoane de la gsm-uri sau de la "baieti" care dau si garantie... sunteti tot acolo, doar ca sunt mai ieftine! cel putin in cazul meu (cluj) am gasit cu 150 mai ieftine ca si la quick...

daca ar fi fost made by finland atunci... jos palaria! dar nu sunt  :thumbdown:

#28
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,836
  • Înscris: 06.01.2008
Pana la urma se pare ca se straduiesc sa fie cat se poate de seriosi pentru ca azi dimineata m-au sunat sa-mi spuna ca pot merge dupa telefon. Deci, pana la urma a ajuns cu o mica intarziere, dar a ajuns.

#29
danutzola

danutzola

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 31.08.2007
pai... Hider141 vrei sa spui ca nu ai gasit pe la gsm-uri de centru prin baia-mare mai ieftin cu vreo 1-l2mil? ca tot nu-s facute in finlanda, iar garantia tot nu e nokia... deci eu nu as vedea rentabilitatea cu acest site!

dar, Hider141 sa-l stapanesti sanatos, 5800 e un telefon foarte bun (l-am avut timp de un an)

#30
wlad_cost

wlad_cost

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 25.09.2007

 Hider141, on 15th January 2010, 15:28, said:

Oh boy, din ce am citit aici, se pare ca trebuia sa ma gandesc de doua ori inainte sa comand de la ei.
Treaba sta cam asa in cazul meu: am dat comanda aici in Baia Mare in magazinul lor la un Nokia 5800 blue, ca nu mai aveau in magazin deloc 5800 (asta era in data de 30 dec. 2009) urmand ca saptamana trecuta joi sa dea ei comanda mai departe la distribuitor sau unde anume pentru telefon, si ar fi trebuit sa am telefonul cam intr-o saptamana. Dar deja au depasit timpul cu inca doua zile. Sper sa-mi demonstreze ca sunt totusi baieti seriosi si sa-mi ajunga telefonul pana maxim maine, ca altfel voi "face cu nervii". (nu, nu sunt frustrat, ci doar suparat pt. ca inainte sa dau comanda la ei pentru telefon, am mai asteptat inca la doua magazine vreo doua saptamani si cand mergeam sa-i intreb de sanatate primeam raspunsul sec: "Ne pare rau, dar Orange nu mai are pe stoc acest telefon. Poate daca mai asteptati pana dupa 15 ianuarie." :huh:  )


     Citind pataniile voastre, incep sa am emotii. Pe 06.01.2010 le-am facut plata online in urma unei comenzi la un produs. Asta dupa ce am discutat cu ei inainte referitor la stocul produsului. Mai pe larg, inainte sa comand online produsul i-am si sunat si mi-au spus ca momentan produsul nu se afla in stoc, dar daca vreau sa-l achizitionez, trebuie sa fac comanda online si apoi plata in avans. Zis si facut. Apoi ii sun iar si ii intreb cand aproximeaza ca le vine pe stoc, respectiv la mine. Imi raspunde ca saptamana viitoare luni(11.01.2010) au la randul lor confirmarea la toate comenzile. Revin luni(11.01.2010) cu un telefon la care imi raspund ca produsul meu inca nu a venit si mi-a recomandat sa mai astep o saptamana. Revin peste o saptamana(18.01.2010) si din nou produsul meu nu a sosit la ei. Mi-au spus ca se mai intampla sa le intarzie unele produse si cateva saptamani. M-au intrebat daca doresc sa-mi returneze banii inapoi in cont sau daca vreau sa mai astept. Am optat sa mai astept dupa ce l-am rugat pe cel cu care am vorbit sa se intereseze daca sunt sanse reale(sigure,concrete) ca produsul sa ajunga la un moment dat in stoc, si apoi sa-mi confirme telefonic. Raspunsul lui a fost ca o va face si ma va contacta in aceeasi zi(18.01.2010). E, acest lucru nu s-a intamplat si de aceea revin de unde am plecat si spun ca "Citind pataniile voastre, incep sa am emotii."  Acum raman cu speranta ca lucrurile vor decurge normal si cat de curand voi avea un raspuns clar, concret.

#31
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007
Nu platiti produse in avans !!!Asta e valabil pentru oricare magazin online si nu numai.

#32
lokoman

lokoman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 02.06.2006
Eu nu pot sa spun decat ca am luat de la ei un SE  si de aproape 2 ani nu am avut nici o problema cu el. Mai stiu vre-o 2 persoane care au luat de la ei telefoane fara sa aiba probleme pana acum. Personal prefer un telefon original  care nu a trecut prin mana unui oarecare operator care-l resofteaza, il branduieste si-l vinde la pret de 1 euro.
Teapa nu poate sa fie  prin simplul fapt ca au si magazine in toata regula  nu doar  siteu.

OPC-u, Fan Curieru & shit sunt povesti pe care trebuie sa le triezi. La Opc  toti taranii depun reclamatii fara a fi fondate. Daca au luat amenzi  FOARTE BINE ! eu sunt 100% convins ca opc-u ne face dreptate noua clientilor  si chiar am ramas uimit sa vad cat de mult pot sa ia partea clientului.

Trebuie sa mentionez si eu ca  indiferent ce cumparati ( inca in romania ) sa cumparati doar cu ramburs! Pachetul il desfaci in fata curierului si daca nu e ceea ce ai comandat se face un proces verbal cu curierul care va sta la baza reclamatiei. Exista posibilitatea sa fie necesar sa platesti valoarea de ramburs inainte de a deschide coletul dar incercati sa fiti smecheri :)


:peacefingers:

#33
random77

random77

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 20.01.2010
am intrat si eu pe site-ul lor si am ramas surprins de preturile mici pe care le au, in medie cu 10 la suta mai mic decit la alte magazine de profil la aceleasi produse.

pe www.price.ro, quickmobile are cele mai mici preturi atunci cind cauti un obiect anume.

nu stiu daca e ok sau nu, dar prefer sa ii evit.

am un alt magazin online serios de unde imi cumpar tot ce am nevoie. nu am avut probleme niciodata cu ei in 4 ani de zile. nu o sa le scriu adresa ca sa nu credeti ca le fac reclama.

#34
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,836
  • Înscris: 06.01.2008
@ lokoman: Cand am scris aici prima data eram putin speriat cand am citit ce au patit altii sau poate ce si-au inchipuit altii ca au patit, dar sunt totusi seriosi, pentru ca si eu mai cumpar cate ceva de la ei de un an si ceva. Oricum telefonul mi-a ajuns si e in stare perfecta.
@random77: Nu stiu nici eu de ce au preturi mult mai mici, dar parerea mea e ca merita. Am luat, de exemplu folie protectoare pt. Nokia 5800 de la un alt magazin, era si mai scumpa decat la ei si era de toata jena. N-am lasat-o mai mult de doua zile pe ecran, dupa care am cumparat de la Quickmobile alta folie si mai avantajoasa ca pret, si mai de calitate.

#35
IahimIahim

IahimIahim

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 31.07.2007

 random77, on 20th January 2010, 10:14, said:

am intrat si eu pe site-ul lor si am ramas surprins de preturile mici pe care le au, in medie cu 10 la suta mai mic decit la alte magazine de profil la aceleasi produse.

pe www.price.ro, quickmobile are cele mai mici preturi atunci cind cauti un obiect anume.

nu stiu daca e ok sau nu, dar prefer sa ii evit.

am un alt magazin online serios de unde imi cumpar tot ce am nevoie. nu am avut probleme niciodata cu ei in 4 ani de zile. nu o sa le scriu adresa ca sa nu credeti ca le fac reclama.

Dar antireclama poti sa faci? Taranusule!

#36
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007
Nu au niciodata nimic pe stoc. Daca totusi comazi ceva... te plictisesti pana iti aduce produsul. Nu va incurcati cu ei...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate