Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1326 replies to this topic

#1297
horean

horean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 19.01.2007
Nuuuu, cine ar fi crezut? Poate nu le-a plăcut cafeaua.

#1298
vladcosmin

vladcosmin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 14.03.2007
De ce nu e bine sa va luati dupa anumite bloguri, unde interesul e sa faca reclama.
I-au laudat in nenumarate randuri, ca sunt seriosi, ofera garantie, etc:
https://www.androidr...BQDeO3NuBixLMFk

Cand au avut probleme cu produsul cumparat de la Quickmobile, au apelat la producator pentru ca le-a fost frica sa trimita produsul in garantie la cei carora le faceau reclama, adica Quickmobile Posted image) :
https://www.androidr...DIHxMQUmA3l_ppE

Amuzant, este? Posted image

Edited by vladcosmin, 04 March 2021 - 12:17.


#1299
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
cam ciudat totusi, ma asteptam sa vanda versiunea de china pe quickmobile, caz in care nu prea avea cum sa-l trimita in polonia ca sa i-l repare gratis

#1300
Nouth

Nouth

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.09.2015
Salut. Am facut si eu o comanda la quickmobile de niste casti wireless. Plata cu cardul. Fix dupa ce am facut plata am dat si peste aceste forumuri cu plangeri si peste niste clipulete de pe yt. Am zis sa las asa, sa astept sa.mi vina castile. Castile erau si inca sunt "disponibile la furnizor" si in circa 7 zile zicea tipa aia de la telefon ca trebuie sa vina. Am asteptat, statusul comenzii s.a actualizat pe 31 mai ca sunt confirmate de furnizor, dar pana nici acum nu au fost pregatite pentru curier. Am dat anulare comandam.  

Acum, intrebarea mea, o sa.mi primesc banii inapoi pe card? Si daca da, in cat timp?  



#1301
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,721
  • Înscris: 10.12.2006
Legal 30 de zile.

#1302
SorinCioby

SorinCioby

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 12.07.2021
Buna ziua,
Legat de site-ul QuickMobile si al lui ServiceReturn sunt una si aceeasi firma si se ocupa cu furtul cu acte in regula din buzunarul clientului !
ServiceReturn deserveste si alte firme care fac parte din aceiasi firma si da au preturi mai bune dar garantie nu ai de nici un fel !
QuickMobile si ServiceReturn nu repara telefoanele venite in garantie chiar daca defectele fac obiectul garantiei. Cand veti trimite in service totul pare in regula dar nu este ! Va vor spune ca nu ai trimis factura desi ei o au inregistrata pe site daca faci garantie extinsa, vor pune poze false sau chiar vor deteriora telefonul tau in asa fel ca sa iti anuleze garantia ! ANPC are nenumarate reclamatii si ii amendeaza mereu - dar ei nu au nici o problema cu asta !
Nu cumparati de la QuickMobile deoarece nu aveti parte de garantie din prima zi ! Sunt persoane care au reclamat produs defect in primele zile - saptamani si au ramas cu produsul nereparat sau mai rau au primit un produs defect. Produs defect din cauze ce nu depind de client si tin de garantie - primind rezolutia de defect din cauza clientului  = Frauda ! Produselre se scot din garantie prin motive provocate de ei de cele mai multe ori = Frauda !

#1303
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,303
  • Înscris: 14.06.2006
Ăăăăăă.... știm :)

#1304
Pedro2008

Pedro2008

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 22.11.2008
Prosteala continuă și în 2022, interesantă este finanțarea www.service-return.com :"Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritara 2 – Îmbunătățire competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor, în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2014-2020, prin Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Organism Intermediar."

#1305
geluadi2000

geluadi2000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 08.02.2006
asta e next level - se trece la BDSM !     Posted Image

Edited by geluadi2000, 18 February 2022 - 20:01.


#1306
R10

R10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,652
  • Înscris: 29.03.2010
S-a fript și un prieten cu quickmobile. A luat un Pixel 5a anul trecut iar acum s-a defectat ecranul, nu mai afișează nimic, dar sună alarma, ia amprenta, etc, deci telefonul răspunde la comenzi. Era absolut impecabil, ținut mereu în husă și folie. L-a trimis la ei pentru garanție și răspunsul a fost că are o zgârietură pe ecran din cauza unui șoc (i-au și trimis poză cu zgârietura ce au făcut-o ei), așa că reparația costă 1400 de lei. A refuzat și a cerut telefonul înapoi.

Urmează să facă reclamație la OPC/ANPC.

Attached Files


Edited by R10, 09 November 2022 - 09:16.


#1307
thomasstar

thomasstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 15.06.2009
Nu e de-ajuns ANPC! Mai trebuie si un avocat bun,e cea mai bună combinatie! ANPC+Avocat bun este peste Aghiazma Mare a Sfintei Oale din Constanta!Crede-mă!

#1308
SorinCioby

SorinCioby

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 12.07.2021
As vrea sa explic ce experienta am avut eu ! Pana acum amspus clar sa nu cumparati de la QuickMobile si bine faceti daca nu luati de la ei.
Am luat in 2020 un Samsung Flip 2 de la ei - un pret cam cu 500 lei mai bun decat Emag sau Altex - si am dat comanda ! Comanda a venit greu tare in 6-7 zile parca - nu conteaza, dar era cadou si incepusem sa imi fac griji caci banii ii dadusem !
In fine a venit telefonul in regula totul dar era pentru arabi ca scria in Araba pe eticheta !!!
Cand sunasem pentru update in legatura cu livrarea ca intarzia mi s-a propus si un card ServiceReturn care ma ajuta in legatura cu garantia - O extindea si imi garantau ca in 7 zile mi se va repara - in caz de ... - telefonul si va ajunge si inapoi ! Am acceptat si am mai platit cred 150 lei in plus pe care i-am dat la livrare !
Dupa 8 luni de utilizare - Z Flip 2 - ului i-a aparut o fisura pe zona de pliere a ecranului. Crapase sticla finuta pe care o are telefonul peste display-ul propriuzis si peste Touch !
Samsung spunea in toate reclamele ca telefonul - sticla si displayul - rezista la 200 de mii de plieri minim insemnand cam 5 ani de utilizare intensiva !
Asa ca nu am asteptat nici o zi sa se mai intample ceva si am sunat au spus sa il trimit ( dura ore pana sa dai de ei dar reuseam)
Am fost inspirat sa ii fac poze inainte si chiar filmare cu el deoarece stiam - am lucrat in telefonie mobila - ca in service este posibil sa zgarie telefonul din greseala dar si cateodata pentru a il scoate din garantie - mai rar intalnit dar da se intampla !!!
Am trimis telefonul prin cufier cu plata ramburs la ei cu tot ce continea pachetul in cutia originala si cu factura si certificatul de garantie atasat !
Abia dupa 4 zile imi slun ca telefonul a ajuns dar nu are factura atasata - aveam poze si cu modul de ambalare dar nu se vedea factura ca era intr-o punga de protectie !
Ii sun si le spun ca au factura la ei pe site ca mi-au cerut - pentru cardul de extra garantie sa o incarc ! Ei spun ca nu au acces la ea si le-o trimit pe mail !
Dupa 2 zile primesc o respjngere a garantiei - dupa 2 zile desi au spus ca tel este la ei si au facut verificarea lui la primire de unde si "constatarea" ca ca nu are factura atasata !!!
ATENTIE !!! ServiceReturn este in aceeasi cladire cu QuickMobile !!! Se vede pe Google Earth !
Deci primesc refuz de servisare pe motiv de proasta utilizare si atasat poze cu defecte la display - zona innegrita pe zona de pliere si o zgarietura in zona mufei de incarcare si inca cateva urme care le stiam dar nu aveau legatura cu telefonul, in plus m-au acuzat ca am udezlipit display-ul aratand o urma care nu o recunosteam!
Mi-au spus ca il repara daca platesc 2500 lei si ce credeti display-ul costa pe net 2400 lei ! Daca ai Service autorizat Samsung macar ai discounturi si nu trebuiau sa ceara mai mult de 1200-1300 lei pe prima reparatie chiar daca era vina mea ! Deci Service Autorizat NU AU !
De aici a inceput cearta puternica cu ei refuzand sa imi mai trimita tel inapoi in aceasta stare si ca fac reclamatie ceea ce am si facut !
Dar ei au trimis inapoi telefonul anuland garantia !
Intre timp cumparasem copilului alt telefon caci era pandemie si avea cursuri online !
Am primit totusi telefonul meu inapoi - NU Cel pozat cu marile defecte - da cu cateva zgarieturi fine pe rama bonus !
Deci Cumparati cu mai multi bani dar cu o Garantie sigura de la magazine consacrate !
Apropo Z Flip-ul acela il foloseste sotia si acum si functioneaza perfect cu exceptia ca acea aproape invizibila fisura initiala este acum mai groasa de 0.5 mm dar display-ul e perfect functional deranjant fiind dunga aceea pe pliere !
Samsung Romania a spus ca nu pot primi in service telefoane care nu sunt din Uniunea Europeana - il reparau gratis - si nici nu aveau o varianta contra cost in aceasta situatie vazand ca IMEI,-ul este de Asia !

#1309
thomasstar

thomasstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 15.06.2009
Nu numai de la ei(Quickmobile) nu trebuie cumpărat,ci nu trebuie luate in general electronice scumpe de la noi din tară!Când ai probleme de garantie,cam toti vin cu figuri si cu povesti nemuritoare!

#1310
reb

reb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 22.11.2005
Aviz amatorilor de produse Apple: sa nu cumparati tablete iPad de la acesti tepari, quickmobile.ro (Fragra Design SRL). Poate ca, in cazul altor marci, puteti sa aveti o expreienta de cumparare ok (eu am mai luat de la ei un mouse de gaming si un adaptor bluetooth) insa in cazul produselor Apple aveti mari sanse sa primiti un produs cu priza pentru China (arata ca cea pentru SUA, insa ma indoiesc ca se aprovizioneaza de pe piata americana). In plus, posibil sa primiti (sau nu) un convertor de la stecherul pentru China la priza din UE. Daca il primiti, va fi un produs cu un aspect atat de ieftin (plasticul si componentele metalice; greutate foarte mica, finisajul, culoarea) incat nu numai ca face nota discordanta cu produsul iPad-ul, dar ti-e si frica sa bagi ceva in priza prin intermediul acelui "știft".
Confruntati cu aceasta problema au pretins ca totul e ok, ca scrie pe pagina produsului (de fapt in specificatii nu scrie, ci doar intr-o zona cu un text foarte general, si lung, pe care nu-ti vine sa-l citesti, ca produsele ar putea sau nu sa vina cu adaptor pentru priza româneasca, si tot acolo scrie ca in cutie vei gasi un manual in limba romana  si un certificat de garantie, ceea ce este complet fals).
In cazul in care se solicita retur, vor pretinde 33 lei cost de transport (desi la venire costul a fost aproape jumate). Si evident exista riscul sa spuna ca produsul a fost spart etc- -deci in caz de retur, filmati tot. Un fel de un-unboxing de fata cu curierul.

Edit: Un articol interesant...
https://2mnews.ro/fa...00-000-de-euro/

Se vinde Quickmobile Showroom din Baia Mare, lichidatorul a scos imobilul la licitație la peste 900.000 de euro
ianuarie 24, 2022

URMĂRILE UNUI FALIMENT DE RĂSUNET. Showroom-ul Quickmobile, construit în 2013 pe Bulevardul București nr. 118, și aflat în proprietatea firmei în faliment Electro Distribution SRL (care a fost unul dintre primii 10 comercianți de IT&C din România), este scos la vânzare prin licitație publică de lichidator, la suma de 902.880 euro.
Imobilul conține clădirea cu două etaje (sediu/showroom), o hală pe un singur nivel (cu suprafața de 1.250 mp), o magazie metalică de 231,60 mp (neîntabulată) și o suprafață de teren de 2.842 mp. Licitația are loc joi, 27 ianuarie 2022.
Decriptarea unei afaceri
Quickmobile este brandul sub care soții Tudor Iulian Țiboc şi Angela Ţiboc au demarat în 2005 afacerea de comercializare a tehnologiei smart (inițial, on-line). În septembrie 2018, Electro Distribution SRL, compania de distribuție a Quickmobile, a intrat direct în faliment, prin procedură simplificată, având datorii totale de peste 34,4 milioane lei (datoriile inițiale au fost raportate la 98 de milioane de lei, însă aproape două treimi, respectiv 61 de milioane de lei, au fost eliminate, fiind către firma germană Iluţ Boutique GmbH, a lui Gavril Bogdan Iluț, cumnatul Angelei Țiboc, și erau formate prin aplicarea unei penalităţi reprezentând de 17 ori valoarea unui echipament „pretins comandat şi nelivrat”).
Cea mai mare datorie a Electro Distribution este către băncile UniCredit şi First Bank (aproape 30 milioane de lei). Până când băncile încearcă să recupereze ce pot din datoriile firmei (de exemplu acum, prin vânzarea celui mai mare showroom al brandului Quickmobile), afacerea merge în continuare, pentru că înaintea falimentului programat, business-ul Quckmobile a fost pasat pe o altă firmă, Electro Mobile SRL (firmă deținută de Tudor Țiboc).
Însă după doar 1 an (octombrie 2019) și această firmă a intrat în procedură de insolvență (la cererea Firstbank). Inutil, din nou brandul a fost pasat altei firme, Fragra Design SRL Baia Mare (care din iunie 2020 îl are ca unic asociat pe Adrian Ioan Silaghi, un vechi și devotat angajat al soților Țiboc – era director de vânzări internaționale al firmei), iar o parte din segmentul de vânzări pe firma Euro Retail Tech.
Inițial, firma Euro Retail Tech a avut-o ca unic asociat pe Angela Țiboc, iar în august 2018 i-a fost pasată temporar aceluiași Adrian Ioan Silaghi, care în iunie 2020 (era și pandemie, lumea era concentrată la altele) i-a pasat-o lui Gavril Bogdan Iluț (cumnatul lui Angela Țiboc, știți, cel cu datoria către Electro Distribution gonflată din penalități la 61 de milioane de lei, prezentată în instanță de avocații UniCredit ca fiind o „încercare de fraudă”), care îi schimbă denumirea în Prevention Distribution SRL (în august 2020, adică așa cum se numește astăzi).
Simplificat, firmele prin care soții Țiboc au gestionat Quickmobile sunt în faliment sau insolvență, afacerea fiind trecută pe firme administrate scripitc de angajați sau rude. De pildă, în 2020, după ce a preluat afacerea Quickmobile (de vânzare de gadgeturi), Fragra Design (care are sediul social fix în showroomul Quickmobile și deține și domeniul de internet aferent afacerii) și-a crescut cifra de afaceri de aproape 6 ori, de la 20 de milioane de lei la 116,5 milioane de lei, iar profitul net de aproape 7 ori, de la 655.000 lei la 4,4 milioane de lei.
Cătălin VISCHI

Edited by reb, 11 November 2022 - 02:10.


#1311
secure98

secure98

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.10.2019
O parnaie de magazin. La achizitie e ok dar daca vrei sa faci retur ultimii tepari am cumparat 2 telefoane google pixel (unul avea probleme), dat la retur efectiv au indoiat telefonul si imi dau poza cum ca lipseste cablul de alimentare care efectiv este prezent in poza trimisa de ei + raspunsul asta:
"Mentionam ca returul nu va ofera dreptul de a folosi produsul decat cel de a determina natura acestuia precum intr-un magazin fizic. Prin urmare acesta poate fi doar verificat de catre dumneavoastra insa nu poate fi utilizat ca si un bun propriu atat timp cat se doreste retur."
Daca vrei sa vorbesti cu firma de retur/ garantie prin apel te costa 1.5 euro /minut. Iar prin mail raspund foarte greu.
https://imgur.com/a/Kg28oWl

#1312
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,426
  • Înscris: 10.04.2009
mai cumpara cineva de la ei in 2022/ 2023 ?

totusi... cine ia, trebuie sa isi asume si un mare risc... dar poate lumea e masochista, nu stiu

mai bine iau de la un amanet de cartier/ olx si macar sunt in castig ca il iau mai ieftin, decat de la rapanosii astia :)

evitati "magazinul" asta! spuneti-le si cunoscutilor... altfel nu vor disparea niciodata, si vor continua sa joace "alba neagra" cu voi

cu cat continuati sa cumparati de la ei, cu atat ii alimentati sa ramana mai mult timp pe piata

vreti mai ieftin... olx, amaneturi, etc... se gasesc o gramada de surse... decat sa cumperi un telefon nou (de pe piata gri eventual, ca asa vand ei) si fara garantie

#1313
R10

R10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,652
  • Înscris: 29.03.2010
Ai fi surprins câți oameni nu știu asta. Nu toți stau să citească ca noi.
Am un prieten care și-a luat un telefon de la ei acu vreo 2 ani și i-am zis că nu e ok magazinul. Cam după 1 an i s-a dus display-ul, l-a trimis la garanție și l-au refuzat pe motivul că avea o ciobitură. Ceea ce e complet fals, l-a întreținut ca pe un bibelou, cu folie și husă, era absolut impecabil. I-au făcut ei o ciobitură și s-au lepădat de responsabilitatea de a îl repara pe banii lor. De aceea sunt produsele și puțin mai ieftine

#1314
Mumulenka

Mumulenka

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.07.2023

 beavis03, on 14 iunie 2023 - 10:43, said:

mai cumpara cineva de la ei in 2022/ 2023 ?

totusi... cine ia, trebuie sa isi asume si un mare risc... dar poate lumea e masochista, nu stiu

mai bine iau de la un amanet de cartier/ olx si macar sunt in castig ca il iau mai ieftin, decat de la rapanosii astia Posted Image

evitati "magazinul" asta! spuneti-le si cunoscutilor... altfel nu vor disparea niciodata, si vor continua sa joace "alba neagra" cu voi

cu cat continuati sa cumparati de la ei, cu atat ii alimentati sa ramana mai mult timp pe piata

vreti mai ieftin... olx, amaneturi, etc... se gasesc o gramada de surse... decat sa cumperi un telefon nou (de pe piata gri eventual, ca asa vand ei) si fara garantie


Era s-o musc si eu cu ei, cautam un telefon bun, macar decent. Mi-a atras atentia un Xiaomi 13 PRO, un pret incredibil, 4300 RON fata de 6100 la toti ceilalti.
BUN, zic, asta-i, hai sa n-o mai lungim, asta-i.
Platesc, primesc confirmarea de plata pe mail, a doua zi primesc confirmarea de comanda, toate bune si frumoase, a treia zi (adica azi) minunea se termina...
"NU e confirmata comanda".
Curios, zic, ce drac' s-o fi intamplat?! Si-ncep sa sap, dupa ce le trimit un mail cu bataie de obraz.
Din fericire, gasesec forumurile, in special asta, si m-am CONVINS de nenorocitii astia.
Evident, am anulat si comanda si am facut si o plangere la ANPC, pentru promisiune mincinoasa.
Sa vedem...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate