Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Mar 04 2024 21:08, Started by
sherban1988
, Sep 28 2009 10:25
·
14
#1081
Posted 22 February 2018 - 08:09
#1082
Posted 22 February 2018 - 08:16
Nu știai = nu aveai internet înainte să cumperi telefonul? sau nu te-ai gândit să dai un google search după numele magazinului ca să vezi dacă e serios sau nu?
(Nu fac mișto, serios, încerc să înțeleg cum magazine ca qm sau cel încă mai există, deși e plin google de plângeri la adresa lor) |
#1083
Posted 22 February 2018 - 10:08
Nu stă nimeni să citească 60 de pagini pe un forum când telefonul e cu câteva zeci/sute de lei mai ieftin ca în alte părți.
În plus, toate magazinele au topicul lor unde mereu există nemulțumiți, deci n-ar mai trebui să cumperi de nicăieri. Aș vrea sa văd și eu acel magazin pentru care toate postările sînt pozitive. Să nu se înțeleagă că iau apărarea quickmobile, problema mea este cu cei care răspund de genul "trebuia să citești înainte". |
#1084
Posted 22 February 2018 - 10:14
#1085
Posted 22 February 2018 - 10:26
georgica, on 22 februarie 2018 - 10:08, said:
problema mea este cu cei care răspund de genul "trebuia să citești înainte". QED. |
#1086
Posted 25 February 2018 - 11:19
lool21135, on 21 februarie 2018 - 22:43, said:
Salutare, Da, am făcut și eu nefericita alegere de a cumpăra de la Quickmobile. Mi-am luat un Asus Zoom ZX551ML 128gb și în jumătate de an mi-au cedat vibrațiile și semnalul gsm , nu mai citea nicio cartelă și mă deranja faptul că nu mai vibra deloc. M-am uitat la ei pe site, am văzut pașii, am trimis la ServiceReturn telefonul și după o săptămână primesc mail de la tovarăși ca a fost trimis în service la o firmă terță, nu la ei după cum credeam. În condițiile în care nu are NICIO zgârietură/lovitură, fiind super îngrijit și având doar folia de sticlă puțin dezlipită, băieții de la ”SAP”( firma terță) au finalizat diagnosticarea spunând că, carcasa telefonului este puțin îndoită și asta nu acoperă garanția și astfel mi-au scos telefonul din garanție și să mi-l trag pe cap de acum încolo. Eu l-am băgat în service pentru vibrații și GSM și mi-au spus că mai trebuie înlocuit touchscreen-ul, ecranul și placa de bază pe banii mei(adică încă odată banii pe care i-am dat pe telefon). Iar mai apoi, mi s-a spus că dacă sunt dubii în privința diagnosticării firmei ăsteia, pot solicita să schimb firma terță în schimbul a 300 lei și dacă ei spun că acoperă garanția atunci mi-l vor face și voi primii cei 300lei înapoi, dacă este contrar, pierd și garanția, mă aleg cu telefonul nefuncțional și mai pierd 300 de lei. Și cealaltă firmă va zice ca prima, sunt convins. Mi se pare absurd să mi se zică că trebuie să-mi înlocuiesc touchscreen-ul și și ecranul dacă ele sunt complet funcționale și asta pe banii mei și pentru un motiv inventat. Bun, acum nu știu ce să fac în continuare...telefonul încă a rămas la ei și în 48 ore mi-l va trimite înapoi dacă nu optez pentru taxa lor de 300 de lei. Eventual, m-am gândit să le trimit un mail-răspuns celor de la SReturn că nu accept această diagnosticare și refuz să optez pentru porcăria lor de taxă și voi refuza și curierul cu telefonul dacă mi-l va trimite nereparat. Nu știu care-cine ar fi de vina pentru problema asta... QM sau SR... fiindcă mă simt prostit în ultimul hal și pentru mizeria asta nu mă las și merg cât de departe pot pe căile legale. Ceva păreri de la cineva care cunoaște astfel de probleme și cum pot proceda corect? Marea mea nelămurire acum este dacă să refuz sau nu telefonul când vine curierul cu el, nefiind reparat și fiind scos din garanție. Am făcut rost și de răspunsul celor de la Asus cum că ei nu suportă garanția telefonului meu, el provenind din Hong Kong și având garanție locală. |
#1087
Posted 25 February 2018 - 12:12
lool21135, on 25 februarie 2018 - 11:19, said:
Marea mea nelămurire acum este dacă să refuz sau nu telefonul când vine curierul cu el, nefiind reparat și fiind scos din garanție. Am făcut rost și de răspunsul celor de la Asus cum că ei nu suportă garanția telefonului meu, el provenind din Hong Kong și având garanție locală. |
#1088
Posted 25 February 2018 - 13:10
dorinpopa, on 25 februarie 2018 - 12:12, said:
Ce rezolvi făcând asta? O să îl ducă înapoi la ei și ei o să...nimic. |
#1089
Posted 25 February 2018 - 13:51
nu mai cumparati de la ei, e simplu
eu cand mi-am cumparat telefonul (de BF 2016) Xiaomi Mi4C mi-am asumat RISCUL ca NU am nici o garantie (initial vroiam sa-l iau din China, dar la 450 lei era oferta mai buna la QM) telefonul merge excelent si acum, dar cum am zis, cine cumpara de la QM isi asuma ca e acelasi lucru ca si cum ar cumpara din China (deci nema garantie) |
#1090
Posted 25 February 2018 - 13:52
deci produsul tău, proprietatea ta, ei ți-l returnează și tu refuzi să îl primești pentru că ei nu ți l-au reparat pe gratis. da, are logică.
doar că nu. |
|
#1091
Posted 25 February 2018 - 17:25
#1092
Posted 06 March 2018 - 08:03
Sa inteleg ca nu si-au revenit cu garantia ?
Se mai si lauda aia de la service-return ca lucreaza pentru amazon si vreo 2 magazine din franta si germania ... Tot asa sunt , bisnitari , oleixari cu acte "in regula" ( poate ) si cu sediu ? Edited by dr_junior1980, 06 March 2018 - 08:04. |
#1093
Posted 16 March 2018 - 00:11
Service-ul celor de la QuickMobile, respectiv intermediarul SERVICE RETURN este o mare hotie, mare grija cand cumparati produse si au ca service firm asta, pentru ca daca aveti probleme cu telefonul cumparat veti primi raspuns ca service-ul partener nu poate face reparatia din motive puerile si va anuleaza si garantia. Fugiti de Service Return cat puteti, eu le-am facut plangere la ANPC, inca nu am primit raspuns.
Atentie! Service Return nu repara nimic, ei sunt intermediari de servicii, trimit telefoanele la service-uri no name-uri, de unde primesc asa zisele constatari, in speta negatii ca telefoanele au suportat tot felul de socuri scoase din imaginatia lor si scot telefoanele din garantie, asa ca faceti reclamatii la ANPC online, nu este greu, altfel isi vor extinde serviciile intermediarul asta. Am vazut ca si Emag a acceptat ca partener de service la telefoane firma asta de tot rasul, cu numar de telefon la.tarif de 1.5 euro pe minut, |
#1094
Posted 16 March 2018 - 10:03
Nu mai cumpar in viata mea de pe Quickmobile datorita service-ului Servicereturn. Am scapat telefonul pe jos si l-am trimis in service sa imi schimbe ei ecranul fara sa pierd garantia, telefonul avand 8 zile. Cand a ajuns la ei a trebuit sa treaca mai bine de o saptamana sa ii conving ca telefonul era pe numele sotiei, plecase de la adresa din factura dar sesizarea de ce a fost facuta de pe email-ul meu. M-au intrebat cum am intrat eu in posesia telefonului. Nu gaseau motive sa anuleze garantia. Dupa multe email-uri l-au trimis in service si dupa cateva zile primesc raportul, in care scrie ca a pierdut garantia si daca vreau sa il repar la ei. Avand in vedere timpul pierdut fara telefon le-am trimis raspuns sa il repare. Dupa doua saptamani ii contactez sa vad ce se intampla cu telefonul. Timp de 3 saptamani imi trimiteau mereu email-uri cum ca asteapta raspuns de le service, dupa care primesc intr-o zi din nou acel mesaj in care era raportul telefonului si daca vreau sa il repar la ei, Dupa 3 saptamani ? I-am intrebat de ce isi bat joc de mine ? Le-am raspuns ca trebuia reparat pana atunci avand in vedere raspunsul trimis de 3 saptamani, i-am amenintat cu ANPC si chiar am facut o sesizare. Dupa 5 zile surpriza, fara sa fiu anuntat ca ajunge telefonul il primesc. SURPRIZA MARE : cand am deschis pachetul nu mai aveam adaptorul de la incarcator si in dreptul camerei foto pe interior urme de degete si camera vede in ceata, iar pe spate se vede ca a fost desfacut deoarece folia de pe sticla este sifonata pe unele laturi. I-am contactat sa le explic dezastrul si doar mi-au trimis un adaptor si gata au uitat de garantia de 90 zile primita pentru lucrare. Cum sa ai incredere in asa animale care isi bat joc de consumator. Am fost la un service sa il desfaca si sa stearga sticla in dreptul camerei si mi-au spus ca folia deja este bulita si ca daca il desfac iar, va trebui inlocuita sticla de pe spatele telefonului. Dezastru total.
Edited by mykytot, 16 March 2018 - 10:05. |
#1095
Posted 16 March 2018 - 10:09
Boss, ce garantia vietii vrei sa mai pastrezi daca i-ai dat buleala la telefonul ala.
Intamplator eram pe la depanero cand venise unul acolo cu un telefon cu ecranul spart de voia sa-l repare pe garantie (gratis) I-au explicat frumos ca in momentul in care l-ai scapat, adio garantie, chiar daca ii schimba ecranul la ei, nu mai ii ofereau nicio garantie la telefon, ci pentru lucrare (vreo 3 luni). mykytot, on 16 martie 2018 - 10:03, said:
Nu mai cumpar in viata mea de pe Quickmobile mykytot, on 16 martie 2018 - 10:03, said:
Dupa multe email-uri l-au trimis in service si dupa cateva zile primesc raportul, in care scrie ca a pierdut garantia si daca vreau sa il repar la ei. Chiar daca il reparai la ei, garantia initiala a telefonului nu mai era valida. Edited by gumball3000, 16 March 2018 - 10:09. |
|
#1096
Posted 16 March 2018 - 10:13
Trebuia sa mergi la un service din orasul tau, era mai ieftin si vedeai calitatea lucrarii cand il ridicai. Astia de la ServiceReturn lucreaza in scarba.
|
#1097
Posted 16 March 2018 - 23:38
In caz ca avea cineva dubii, quickmobile=service return
https://imgur.com/a/SpHpI - numele e al unuia, mailul al altuia, numarul de tel a a3a persoana https://www.facebook...ion&pnref=about E pe felie cu auchanu, probabil telefoanele le "repara" dupa job. Edited by OmulLLORT, 16 March 2018 - 23:46. |
#1098
Posted 17 March 2018 - 01:08
Mikelis75, on 16 martie 2018 - 00:11, said:
Service-ul celor de la QuickMobile, respectiv intermediarul SERVICE RETURN este o mare hotie, mare grija cand cumparati produse si au ca service firm asta, pentru ca daca aveti probleme cu telefonul cumparat veti primi raspuns ca service-ul partener nu poate face reparatia din motive puerile si va anuleaza si garantia. Fugiti de Service Return cat puteti, eu le-am facut plangere la ANPC, inca nu am primit raspuns. Atentie! Service Return nu repara nimic, ei sunt intermediari de servicii, trimit telefoanele la service-uri no name-uri, de unde primesc asa zisele constatari, in speta negatii ca telefoanele au suportat tot felul de socuri scoase din imaginatia lor si scot telefoanele din garantie, asa ca faceti reclamatii la ANPC online, nu este greu, altfel isi vor extinde serviciile intermediarul asta. Am vazut ca si Emag a acceptat ca partener de service la telefoane firma asta de tot rasul, cu numar de telefon la.tarif de 1.5 euro pe minut, |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users