Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 08 2024 17:21, Started by
sherban1988
, Sep 28 2009 10:25
·
14
#1063
Posted 02 February 2018 - 15:02
Nu esti de acord, ceri banii. Daca nu au telefon identic, ce vrei sa faca?
|
#1064
Posted 02 February 2018 - 15:09
Corect @slai, eu le-am trimis un e-mail ieri propunandu-le mai multe variante printre care si returnarea banilor. Din ce am citit pe acest topic, cred ca ma pot astepta la orice, asa ca incerc sa strang cat mai multe informatii, pentru a putea fi pregatit de orice. Asadar, revin la intrebarea mea si rog un raspuns pe intrebare, daca cunoaste cineva. Multumesc.
Razvan11, on 02 februarie 2018 - 13:41, said:
Salut, am citit si eu ce s-a mai postat in ultimele pagini pe aici, eu am cumparat un telefon Nexus 5X destinat pietei Emiratelor Arabe Unite de la QuickMobile, care a intrat in bootloop, telefon trimis in garantie, primesc raspuns ca nu se mai poate repara si ca o sa mi se inlocuieasca cu alt telefon, propunerea lor fiind un Nokia 6 cu care nu sunt de acord. Intrebararile mele sunt doua, are vreun rost sa contactez QuickMobile(toate mesajele despre garantie le-am purtat cu Service-Return). Si daca doresc sa fac reclamatie la ANPC, reclamatia o voi face pe numele celor de la QuickMobile sau Service-Return? Mersi. |
#1065
Posted 02 February 2018 - 16:11
Serviceul nu vinde telefoane, nu da bani. Ei dau negatia in caz ca nu pot repara, vanzatorul da banii clientului.
|
#1066
Posted 02 February 2018 - 16:12
Razvan11, on 02 februarie 2018 - 15:09, said:
Corect @slai, eu le-am trimis un e-mail ieri propunandu-le mai multe variante printre care si returnarea banilor. Din ce am citit pe acest topic, cred ca ma pot astepta la orice, asa ca incerc sa strang cat mai multe informatii, pentru a putea fi pregatit de orice. Asadar, revin la intrebarea mea si rog un raspuns pe intrebare, daca cunoaste cineva. Multumesc. CERE BANIII DACA VREI GARANTIE VALABILA |
#1067
Posted 02 February 2018 - 16:20
slai, on 02 februarie 2018 - 16:11, said:
Serviceul nu vinde telefoane, nu da bani. Ei dau negatia in caz ca nu pot repara, vanzatorul da banii clientului. Mersi de sfat @teapaquickmobile . |
#1068
Posted 02 February 2018 - 16:32
Razvan11, on 02 februarie 2018 - 16:20, said:
Asta credeam si eu pana sa am tangente cu garantia de la QuickMobile. Nu e primul produs trimis de mine in garantie, iar de fiecare data am fost contactat de reprezentantii magazinului in vederea inlocuirii sau returnarii contravalorii produsului, si nu de un presupus "centru service". Observ ca nu ai avut tangente cu garantia de la QuickMobile, dar de dat cu parerea si aruncat cu privirea stiu ca suntem buni toti. Mersi de sfat @teapaquickmobile . Samsung Ro,imi repara telefonul fara probleme,eh.. QM nu,dc? Ca are urme de uzura normala,darr au o chestie misto buna pentru mine. Esti un caz fericit ca iti schimba telefonul. Colegul de la CT a dus telefon 10/10 si i-au dat lipsa nustiu ce din el )) Cel din Brasov si-a luat un CAT.. soc mecanic-telefonul fiind pentru socuri mecanice... Altul din Bucuresti i-au dat soc mecanic dar telefonu trebuia rescris softul... Am ffff multe tangente cu ei. Anaf are tangete cu ei, ANPC... intra pe Baia Mare judecatorie sa vezi acolo procese cu ei.. |
#1069
Posted 07 February 2018 - 21:47
Vreau să cumpăr un a5 2017 duos dar nu îl găsesc decât importat prin ei . Risc dacă îl iau ? Mai bine să mă orientez spre altceva sau varianta single SIM vândută direct de eMag ?
|
#1070
Posted 07 February 2018 - 22:15
maistoru, on 07 februarie 2018 - 21:47, said:
Vreau să cumpăr un a5 2017 duos dar nu îl găsesc decât importat prin ei . Risc dacă îl iau ? Mai bine să mă orientez spre altceva sau varianta single SIM vândută direct de eMag ? |
#1071
Posted 07 February 2018 - 22:35
cristina_flo, on 07 februarie 2018 - 22:15, said: Eu nu voi mai cumpara niciodata de la ei. Chiar daca nu voi mai gasi produsul, voi astepta sa il iau din alta parte. Telefonul meu iar si-a facut update....celalalt zero barat. Daca vei avea probleme, plangerile raman in aer. Nu exista telefon de contact unde efectiv sa dai de ei...toate problemele au cam fost expuse mai sus.....tu alegi daca risti sau nu Cauta mai bine SH pe olx cu garanție la producător, pe bune? Noi am scris super clar. Cumperi un telefon fără garanție. |
#1072
Posted 08 February 2018 - 07:59
maistoru, on 07 februarie 2018 - 21:47, said: Vreau să cumpăr un a5 2017 duos dar nu îl găsesc decât importat prin ei . Risc dacă îl iau ? Mai bine să mă orientez spre altceva sau varianta single SIM vândută direct de eMag ? |
|
#1073
Posted 08 February 2018 - 09:35
Treaba se impute si mai tare de cand Samsung a inceput sa blocheze downgrade-ul la bootloader si instalarea ROM-urilor stock din alte regiuni. Cine incearca asa ceva isi strica iremediabil telefonul (hardbrick) si cel mai probabil nici nu primeste altul pe garantia acordata de QM.
Cu alte cuvinte, daca iti cumperi un Samsung lansat in 2017 sau mai recent si e destinat pietei din Asia sau Orient, nu vei putea pune niciodata un ROM stock din Europa, care contine meniu in limba romana si diverse optimizari facute de Sammy pentru piata internationala/europeana. Ramai pentru totdeauna blocat cu varianta pentru Asia/Orient, si cu update-uri lansate rar sau deloc. Edited by Hider141, 08 February 2018 - 09:36. |
#1074
Posted 08 February 2018 - 09:44
Hider141, on 08 februarie 2018 - 09:35, said:
Treaba se impute si mai tare de cand Samsung a inceput sa blocheze downgrade-ul la bootloader si instalarea ROM-urilor stock din alte regiuni. Cine incearca asa ceva isi strica iremediabil telefonul (hardbrick) si cel mai probabil nici nu primeste altul pe garantia acordata de QM. Cu alte cuvinte, daca iti cumperi un Samsung lansat in 2017 sau mai recent si e destinat pietei din Asia sau Orient, nu vei putea pune niciodata un ROM stock din Europa, care contine meniu in limba romana si diverse optimizari facute de Sammy pentru piata internationala/europeana. Ramai pentru totdeauna blocat cu varianta pentru Asia/Orient, si cu update-uri lansate rar sau deloc. Te rog suna ma,ceea ce spui tu imi este de folos in instanta. 0756060590 Sa-ti mai cer niste sfaturi despre asa ceva. |
#1075
Posted 08 February 2018 - 10:14
N-am ce sfaturi sa dau, ma spus doar ce relateaza cei care se ocupa cu astfel de stiri ->https://www.xda-deve...ootloader-odin/
|
#1076
Posted 21 February 2018 - 22:43
Salutare,
Da, am făcut și eu nefericita alegere de a cumpăra de la Quickmobile. Mi-am luat un Asus Zoom ZX551ML 128gb și în jumătate de an mi-au cedat vibrațiile și semnalul gsm , nu mai citea nicio cartelă și mă deranja faptul că nu mai vibra deloc. M-am uitat la ei pe site, am văzut pașii, am trimis la ServiceReturn telefonul și după o săptămână primesc mail de la tovarăși ca a fost trimis în service la o firmă terță, nu la ei după cum credeam. În condițiile în care nu are NICIO zgârietură/lovitură, fiind super îngrijit și având doar folia de sticlă puțin dezlipită, băieții de la ”SAP”( firma terță) au finalizat diagnosticarea spunând că, carcasa telefonului este puțin îndoită și asta nu acoperă garanția și astfel mi-au scos telefonul din garanție și să mi-l trag pe cap de acum încolo. Eu l-am băgat în service pentru vibrații și GSM și mi-au spus că mai trebuie înlocuit touchscreen-ul, ecranul și placa de bază pe banii mei(adică încă odată banii pe care i-am dat pe telefon). Iar mai apoi, mi s-a spus că dacă sunt dubii în privința diagnosticării firmei ăsteia, pot solicita să schimb firma terță în schimbul a 300 lei și dacă ei spun că acoperă garanția atunci mi-l vor face și voi primii cei 300lei înapoi, dacă este contrar, pierd și garanția, mă aleg cu telefonul nefuncțional și mai pierd 300 de lei. Și cealaltă firmă va zice ca prima, sunt convins. Mi se pare absurd să mi se zică că trebuie să-mi înlocuiesc touchscreen-ul și și ecranul dacă ele sunt complet funcționale și asta pe banii mei și pentru un motiv inventat. Bun, acum nu știu ce să fac în continuare...telefonul încă a rămas la ei și în 48 ore mi-l va trimite înapoi dacă nu optez pentru taxa lor de 300 de lei. Eventual, m-am gândit să le trimit un mail-răspuns celor de la SReturn că nu accept această diagnosticare și refuz să optez pentru porcăria lor de taxă și voi refuza și curierul cu telefonul dacă mi-l va trimite nereparat. Nu știu care-cine ar fi de vina pentru problema asta... QM sau SR... fiindcă mă simt prostit în ultimul hal și pentru mizeria asta nu mă las și merg cât de departe pot pe căile legale. Ceva păreri de la cineva care cunoaște astfel de probleme și cum pot proceda corect? |
#1077
Posted 21 February 2018 - 23:18
Doar ANPC.
Vezi că au regula cu telefonul refuzat. Nu rezolvi decât cu ANPC UL. După dacă nu rezolvi faci reclamație la Anaf și le prezinți situația. I.ati răspuns de la Asus că nu este telefon pte Europa. |
|
#1078
Posted 21 February 2018 - 23:36
#1079
Posted 22 February 2018 - 00:09
lool21135, on 21 februarie 2018 - 22:43, said:
În condițiile în care nu are NICIO zgârietură/lovitură, fiind super îngrijit și având doar folia de sticlă puțin dezlipită, băieții de la ”SAP”( firma terță) au finalizat diagnosticarea spunând că, carcasa telefonului este puțin îndoită și asta nu acoperă garanția și astfel mi-au scos telefonul din garanție și să mi-l trag pe cap de acum încolo. Eu l-am băgat în service pentru vibrații și GSM și mi-au spus că mai trebuie înlocuit touchscreen-ul, ecranul și placa de bază pe banii mei(adică încă odată banii pe care i-am dat pe telefon). Iar mai apoi, mi s-a spus că dacă sunt dubii în privința diagnosticării firmei ăsteia, pot solicita să schimb firma terță în schimbul a 300 lei și dacă ei spun că acoperă garanția atunci mi-l vor face și voi primii cei 300lei înapoi, dacă este contrar, pierd și garanția, mă aleg cu telefonul nefuncțional și mai pierd 300 de lei. Și cealaltă firmă va zice ca prima, sunt convins. Mi se pare absurd să mi se zică că trebuie să-mi înlocuiesc touchscreen-ul și și ecranul dacă ele sunt complet funcționale și asta pe banii mei și pentru un motiv inventat. Exact asta mi s-a intamplat si mie, doar ca eu am cumparat de la PCGarage un Zenfone 3 ZE552KL-1A040HK varianta 5.5". Doar ca eu aveam sticla de pe spate sparta, si o plateam sincer si daca costa 300lei. Numai sa imi repare ecranul care avea o pata galbena pe garantie survenita dinaintea sticlei de pe spate (dar am zis ca pentru un lucru nu stau sa astept 14zile fara telefon). Acum, am cumparat din nou de la PcGarage un Smartphone ASUS ZenFone Zoom S ZE553KL, Octa Core, 64GB, 4GB RAM, 5000mAh, Dual SIM, 4G, Tri-Camera, Black [ ZE553KL-3A055WW ] Dupa cum puteti observa prima serie se termina in HK, a doua in WW. Initialele vin de la Hong Kong si WorldWide. Acum am verificat produsul sunand la reprezentanta Asus Romania, care mi-au confirmat ca produsul are garantie in Romania si este eligibil reparatiilor la ESC, ESD si alte centre autorizate (Pfiu....) MARE ATENTIE, VERIFICATI PRODUSELE LA REPREZENTANTA DE LA INCEPUT CA SA FITI SIGURI & LINISTITI ! succes, si nu-i iertati! |
#1080
Posted 22 February 2018 - 07:31
lool21135, știai de ei că sunt țepari înainte să cumperi de la ei?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users