Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#1045
cristina_flo

cristina_flo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 05.10.2009
Aveti mai jos mesajul trimis celor de la Quickmobile...tind sa cred ca degeaba l-am trimis dupa tot ceea ce am citit aici. Am tot sunat dar nu se auzea decat un robot. In momentele in care plecam din tara va dati seama ca nu am avut nicio sansa sa dau de ei. Am vorbit cu ei pe messenger, dar spun sa le dau mail ca nu stiu ce solutie sa imi dea, iar la telefon am asteptat de cateva ori cu telefonul pe speaker si o ora si jumatate si nu a raspuns nimeni, telefonul inchizandu-se de la sine.
As dori sa stiu daca a mai patit cineva ce am patit noi. Am inca un telefon exact la fel luat de pe emag si acela este ok.
Cum ati rezolvat astfel de probleme si ce a ma sfatuiti sa fac? Nu vreau sa il trimit catre service asa cum au sugerat ei initial deoarece nu am chef de alte surprize, mai ales ca am vazut cat de seriosi sunt!
In plus cred ca pe facebook ar fi mai usor si mai vizibil daca ati mai pune link-uri cu aceste discutii, deoarece abia acum cand am vazut ca nu dau de ei am aflat cat de "seriosi"  sunt. Pe pagina lor nu exista niciun comment, nu au rating, deci nu iti poti da seama cum sunt,mai ales ca peste tot sunt reclame cu ei.



"Bună ziua!
Am achiziționat un Huawei p9 plus de la dumneavoastră și până acum nu și-a făcut niciun update.
Am discutat cu cei de la Huawei și iată ce răspuns am primit:

<<Iti multumim pentru informatia trimisa!
Referitor la solicitarea ta, pe baza codul IMEI aferent smartphone-ul, am verificat in baza noastra de date, iar dispozitivul este destinat comercializarii in Sinagapore, Asia, ceea ce este putin posibil ca acest dispozitiv sa primeasca  vreun update.
Actualizarile sunt trimise la nivel local de catre server, iar serverul din Asia nu se poate conecta la serverul din Europa.

Daca te putem ajuta si cu alte informatii, nu ezita sa ne contactezi!
O zi frumoasa,
Echipa Huawei Romania>>


Concluzia este că dumneavoastră mi-ați vândut un telefon care nu avea voie să fie vândut în România deoarece era clar că nu își va face update. Actualmente celelalte telefoane ca al meu folosesc
EMUI 5.0.1 versiune VIE-L09C432B379 , in timp ce al meu are programele inițiale de acum 1 an, nefacandu-si niciun update!!! EMUI 4.1 versiune VIE-L29C636B130!!!
Telefonul arata impecabil și funcționează impecabil, insa se văd diferente enorme între telefonul meu și celelalte telefoane ce își fac update.
Consider că m-ați înșelat vanzandu-mi cu bună știință un telefon ce nu avea ce sa caute pe piata din Romania. Nu doresc sa aud de trimiterea lui în service sau rescriere de soft. Eu nu am platit un telefon second- hand, am platit un telefon nou-nouț ce ar fi trebuit să funcționeze la parametri la care funcționează restul telefoanelor Huawei P9 plus, ce au soft ce își face update in tara noastră.
În plus, serviciul dvs de relații cu clienții este egal cu zero, deoarece am sunat in nenumărate rânduri și nu am dat decât de robotul dumneavoastră așteptând zeci de minute fara niciun rezultat (ultima așteptare 39 minute...și celelalte așteptări tot în jurul a 30 de minute fara niciun succes).
Doresc înlocuirea telefonului cu unul pe care ar fi trebuit să îl primesc încă de la inceput!
Aveți atașate mai jos copii ale facturilor. Telefonul are și o garantie suplimentara de 1 an."

Ce este de facut? Ma apuc de scris plangeri?  In cat timp ati primit raspunsuri de la ei?

#1046
teapaquickmobile

teapaquickmobile

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 10.12.2017
Buna, suna ma 0756060590. Te voi învăța.

#1047
EdyJay92

EdyJay92

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 12.01.2018
Las si asta aici, https://www.google.r...dd5399764a3e3,1,
v-am zis adineauri de importatorul World Comm Trading GFZ
Cititi ultimele 2 review-uri.
Eu cred ca o sa incerc sa merg mai departe cu PcGarage sa ma duc sa cumpar de la ei, il deschid nici nu-i dau tiplele jos, sun la ESD/ESC si la Asus Romania verific IMEI si SN si va spun cum mi-a mers.
TOTUSI, acelasi produs la PcGarage costa 1700-1800RON, la Ideall.ro costa 2200. Oare de ce? Aia-s mai fraieri? Sau eu sunt fraier ca inghit galusca cred nu...? Unibody din aluminiu cu ecran FHD Amoled, 5000mAh, Tri-Camera cu 64GB stocare si 4GB Ram, procesor Snapdragon 625... banuiesc ca e cam ieftin...
Daca tot am mentionat de Ideall.ro va recomand, am plasat o comanda de Craciun si in prima zi lucratoare mi-au livrat-o la 7 seara (atunci cand am vrut si eu).
De aceea cred ca sunt mai seriosi, dar sa vedem... (a fost doar o singura comanda)

EDIT***
A, si ca sa completez produsul era 26.995 PHP (Peso mexican cred ceva...) dupa ce ii transform in lei da undeva pe la 2040RON. Deci nu vad de ce la noi in tara noastra ar fi mai ieftin decat la altii.

Edited by EdyJay92, 12 January 2018 - 22:13.


#1048
cristina_flo

cristina_flo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 05.10.2009
Aveti mai jos raspunsul lor . Intr-un cuvant, ti-am vandut un telefon de Asia si mai lasa-ne in pace. Nu conteaza daca nu isi face update, ca nu ai nevoie de el. Trist dar adevat......

Buna ziua,
    Produsul comandat, Huawei P9 se comercializează de către subscrisa SC Electro Mobile SRL în conformitate cu dispozițiile legii interne precum și a legislației europene, având inscripționat marcajul CE, ceea ce îl face conform cu utilizarea în orice țară din UE, inclusiv România. Nu există o contravenție care să sancționeze vânzarea în România a unui produs destinat de către producătot a fi vândut în alte țări, în cazul de față - Asia, întrucât acest produs nu se vinde doar în Asia și nu este destinat a fi utilizat exclusiv în această regiune.
    Legea română (art. 12 HG 130/2015)  obligă vânzătorul să menționeze doar dacă există limitări ale utilizării produsului în România, ori în cazul acestui produs nu există astfel de limitări, el având inscripționat marcajul CE ceea ce îl face conform utilizării.
    Prin aplicarea marcajului CE, producătorul declară și își asumă responsabilitatea pentru conformitatea produsului cu toate cerințele aplicabile prevăzute de legislația comunitară de armonizare. Marcajul CE se aplică atât pe produse fabricate în statele membre cât și pe produse fabricate în țări terțe și comercializate în Spațiul Economic European. Prin urmare, marcajul CE nu indică faptul că un produs este fabricat în Spațiul Economic European, ci confirmă faptul că produsul îndeplinește cerințele legale pentru a fi comercializate pe piața europeană. Răspunsul reprezentantului din România că produsul este destinat pieței din Asia este unul pur comercial și ține de strategia de piață a producătorului și nu presupune faptul că acest produs nu poate fi folosit conform în Europa sau România, ci, cel mult faptul că Huawei a vândut acest produs pentru prima dată unui reprezentant din Asia. Subscrisa, în calitate de comerciant, nu are cum să cunoască în ce țară hotărăște producătorul să pună în vânzare pentru prima dată produsul său, iar atunci când achiziționăm produse de la alți comercianți ceea ce verificăm este dacă produsul poate fi folosit în Europa, inclusiv România, dacă are marcajul CE și dacă prezintă limitări de utilizare pe teritoriul României.
    În cuprinsul reclammatiei dvs., se face referire la update software, operațiune  care se află în afara posibilității de control al subscrisei, primindu-se direct  de la producător, update  care însă nu afectează utilizarea telefonului pentru scopul pentru care a fost conceput,  nefiind o lipsă de conformitate a acestuia, iar în al doilea rând acest update se primește la o  dată  stabilită  în mod arbitrar de producător, dar se primește indiferent că un produs a fost pus in vânzare într-o țară sau alta.
O zi frumoasa!

#1049
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007
asta e, au dreptate. piata gri nu e ilegala. doar imorala.
si service trebuie sa-ti asigure, legea nu prevede ca sa fie la reprezentanta sau la gigi gsm, service din coltul blocului, care ii da doua ciocane si ti-l scoate din garantie pe motiv de soc mecanic.

#1050
teapaquickmobile

teapaquickmobile

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 10.12.2017

 slai, on 17 ianuarie 2018 - 22:38, said:

asta e, au dreptate. piata gri nu e ilegala. doar imorala.
si service trebuie sa-ti asigure, legea nu prevede ca sa fie la reprezentanta sau la gigi gsm, service din coltul blocului, care ii da doua ciocane si ti-l scoate din garantie pe motiv de soc mecanic.

Da,dar cand producatorul iti spune ca service ul nu este agreat de ei si producatorul iti spune ca acel telefon trebuie reparat doar la ei..
Producatorul iti spune clar ca nu este pentru spatiul Europrean. Producatorul iti spune ca daca era in garantie la el il repara deoarece arata 9.5/10.
Producatorul spune ca nu are soc mecanic.
Mergem mai departe cu ei.

#1051
teapaquickmobile

teapaquickmobile

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 10.12.2017
Bun,
dupa cum am discutat cu avocatul...
Se cumpara 100 de telefone,10 se intorc la garantie, 8 le dam soc,2 le reparam. Din alea 8 1 se gaseste sa ne dea in judecata,din 7, 3 fac reclamatie la ANPC-uraaa firma fericita.
Acel 1 care ne da in judecata-castiga. Ce castiga? Daune minime si telefon reparat.
= tot firma iese in avantaj.
Ei merg fix pe premiza asta. Nu.i intereseaza ca tepuiesc clientii. Isi dau singuri like(asta am verificat eu si asa este) nu au recenzii negative,toata lumea fericita.

#1052
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
Foarte frumos. Noi cu toții bănuiam asta. De ce mai stau astfel de firme în piață?

#1053
teapaquickmobile

teapaquickmobile

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 10.12.2017

 TraianRR, on 23 ianuarie 2018 - 07:55, said:

Foarte frumos. Noi cu toții bănuiam asta. De ce mai stau astfel de firme în piață?

Pentru ca spaga la ANPC,ANAF.
Dupa cum am spus mai sus.
Aloca 100 de mil telefoanelor. Profit 1000% si de aici 10% spaga ANPC, 10% spaga ANAF si tot asa.
Iti dai seama ca este clara situatia,ei sunt acoperiti prin acte,dar doar fictiv,cand incepi sa.i sapi,opaaa descoperi tot.

#1054
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
My friend, eu înțeleg perfect situația. Încă de când mi-au anulat garanția la LG g flex fără multă discuție. Totuși, de ce țepari ca astia încă sunt în piață?!

#1055
teapaquickmobile

teapaquickmobile

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 10.12.2017

 TraianRR, on 23 ianuarie 2018 - 10:29, said:

My friend, eu înțeleg perfect situația. Încă de când mi-au anulat garanția la LG g flex fără multă discuție. Totuși, de ce țepari ca astia încă sunt în piață?!
Pentru ca spaga este in floare.

#1056
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016

 teapaquickmobile, on 23 ianuarie 2018 - 08:51, said:


Pentru ca spaga la ANPC,ANAF.
Dupa cum am spus mai sus.
Aloca 100 de mil telefoanelor. Profit 1000% si de aici 10% spaga ANPC, 10% spaga ANAF si tot asa.
Iti dai seama ca este clara situatia,ei sunt acoperiti prin acte,dar doar fictiv,cand incepi sa.i sapi,opaaa descoperi tot.

 TraianRR, on 23 ianuarie 2018 - 10:29, said:

My friend, eu înțeleg perfect situația. Încă de când mi-au anulat garanția la LG g flex fără multă discuție. Totuși, de ce țepari ca astia încă sunt în piață?!

 teapaquickmobile, on 23 ianuarie 2018 - 10:34, said:

Pentru ca spaga este in floare.
Pt ca exista "buruieni" in toate domeniile. De ce n-ar fi si in comert? Cu sau fara spaga, se gasesc solutii. Si am convingerea ca exista si situatii in care nu e nevoie de spaga, avand in vedere incompetenta institutiilor noastre...

#1057
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
Sunt de acord cu comentariul tău. Întrebarea rămâne.

#1058
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Atita timp cit exista clienti care sa cumpere de la firme de genul, nu vor disparea niciodata.
Atita timp cit un pret mai mic are prioritate fata de garantie, nu vor disparea niciodata.


#1059
teapaquickmobile

teapaquickmobile

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 10.12.2017

 MediumPlayer, on 23 ianuarie 2018 - 10:43, said:

Pt ca exista "buruieni" in toate domeniile. De ce n-ar fi si in comert? Cu sau fara spaga, se gasesc solutii. Si am convingerea ca exista si situatii in care nu e nevoie de spaga, avand in vedere incompetenta institutiilor noastre...
I-am dat ANPC ului absolut tot.
In prima reclamatie i-am dat ca telefonul nu este destinat spatiului european,in a 2 a reclamatie i-am dat ca telefonul meu nu prezinta socuri mecanice-mai exact placa de baza,ceea ec au spus ei.
Autoritatile noastre sunt numai pe spaga-daca ar face un raport si ar prezenta mai sus....
Sa vedem ce face ANAF ul-le-am facut plangere pe site, oricine le poate face.

#1060
Razvan11

Razvan11

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 864
  • Înscris: 26.11.2011
Salut, am citit si eu ce s-a mai postat in ultimele pagini pe aici, eu am cumparat un telefon Nexus 5X destinat pietei Emiratelor Arabe Unite de la QuickMobile, care a intrat in bootloop, telefon trimis in garantie, primesc raspuns ca nu se mai poate repara si ca o sa mi se inlocuieasca cu alt telefon, propunerea lor fiind un Nokia 6 cu care nu sunt de acord. Intrebararile mele sunt doua, are vreun rost sa contactez QuickMobile(toate mesajele despre garantie le-am purtat cu Service-Return). Si daca doresc sa fac reclamatie la ANPC, reclamatia o voi face pe numele celor de la QuickMobile sau Service-Return? Mersi.

#1061
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,857
  • Înscris: 06.01.2008
Mai exact pentru ce vrei sa faci reclamatie? Nu ți-au anulat garantia, ti-au dat alt telefon in locul celui defect, si nu ti-au dat cu flit.

#1062
Razvan11

Razvan11

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 864
  • Înscris: 26.11.2011
Pe aceeasi logica ca daca un Dacia Duster devine dauna totala din cauza producatorului s.a.m.d si se afla in garantie, nu primesti o Dacia Logan in schimb.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate