Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Directie Dacia Logan

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
aWp_viTal

aWp_viTal

    Romania's Special Operations Forces

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 06.10.2007
Salut,

Am inceput un mic project (WRC) , am o Dacia Logan 1.4 MPI (2005) cu 30.000 KM , mai mult sta parcata intr-un garaj (am alta masina) , de vandut nu merita pentru ca este cel mai ieftin model (Ambiance parca) iar dupa cum stiti nu prea merge piata auto , plus ca e buna ... consuma putin iar odata la cateva saptamani mai am nevoie de ea cate o zi doua .

Modelul respectiv nu are AC , Geamuri Electrice , Servo Directie and stuff . Acest lucru ma bucura , pentru ca  sunt kg in minus iar dupa cum stiti o masina de WRC mai mult sau mai putin modificata pentru treaba asta trebuie sa fie cat mai usoara ..... mai putin lipsa Servo Directiei ....

Deci , ce presiune este indicata in roti , ce pot schimba/unge pentru ca masina sta cu saptamanile nemiscata iar din cate am inteles acest lucru afecteaza . Nu pentru a-mi reduce turele volanului .... dar daca se poate misca o idee mai bine , de ce nu ...

La momentul actual , e chiar ok fara servo ... si vin de pe un Passat B6 unde directia pluteste ...  singura chestie "naspa" a fost cand am plecat cu pedala la fund cu viraj stanga dintr-o intersectie si m-am dus putin pe sensul opus , ma rog asta cred ca este si datorita "experientei" mele de 3 luni ...

De dragul subiectului : Fara servo-directie nu este asa rau cum sustin unii , mai greu este cand virezi pe loc ... dar te obisnuiesti imediat si nu este nimic de plans ... cel putin la Logan .


Astept sfaturi ...

#2
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
WRC? 1.4 75cp? :roflmao:

#3
pastel3005

pastel3005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,379
  • Înscris: 11.08.2006

 aWp_viTal, on 27th September 2009, 14:48, said:

Salut,

De dragul subiectului : Fara servo-directie nu este asa rau cum sustin unii , mai greu este cand virezi pe loc ... dar te obisnuiesti imediat si nu este nimic de plans ... cel putin la Logan .[/i]

Astept sfaturi ...
logan-ul fara servo-directie, e foarte nasol mai ales cand trebuie parcat intr-un loc stramt.
de multe ori parchez la o distanta mai mare de locul unde as vrea, doar ca sa nu fac 4-5 manevre
intr-un loc stramt. la cel cu servo, e altceva.
cat despre wrc... no comment.

#4
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,924
  • Înscris: 06.04.2007

 aWp_viTal, on 27th September 2009, 14:48, said:

Salut,
........................................
Si pana acum ce ai reusit sa faci la proiectu asta?
Directia las-o asa, multi piloti prefera fara servo pt ca au control mai bun, simt mai bine masina.
Uite niste pasi ca sa o faci de raliu:
1) tai tzava de evacuare (elimini si catalizatoru) si o scoti pe lateral, sa vina la usa soferului (ai grija sa nu te arzi la picior cand te dai jos) - iei 1 cal.
2) o REMAPEZI, din treaba asta castigi șasă cai frumoși.
3) frezezi chiuloasa (stie mesteru cat) si schimbi axa cu came, axa de forje (vreo 320 Euro costa) castigi sigurat vreo 7-8 cp, astia nu sunt asa de frumoși ca aia din remapare (merge prost motoru in ture mici, inca nu este soft dedicat)
4) pui alt kit de ambreaj, unu' mai tzapan (nu stiu cum ii zice).
5) schimbi cauciucele cu unele cu diametru mai mici, sa ai doua seturi, unu dedicat macadam altu asfalt.
6) schimbi telescoapele si arcurile, pui ceva cool, Weitech sau Eibach
7) la schimbator pui un ''short shifter'', schimbi mai repede treptele
8) FILTRU SPORT, foarte important, nu iei mai mult de juma de cal, dar suna fain si faci impresie buna
9) fetele de usi afara cu ele, bancheta spate la fel, rezervoru de benzina il inlocuiesti cu unu mic (maxim 20 litri) de Mobra sau ceva de genu, imbracat in fibra de carbon sa reziste, sudezi de asemenea niste bare metalice (din Al cele mai bune) in interior, macar sa fie de efect.
10) foloseste numai benzina Carrera 100 (sau Alto 101) in care mai bagi vreo doua tuburi de aditivi sa o faca leizar

Mai sunt multe, dar astia 10 pasi sunt ca si cele Zece Porunci.
Astfel ai ceva sanse sa te pui cu un Subaru sau un Mițubiși WRC.

#5
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008
Pentru mai multe idei, necesare de altfel acestui proiect de anvergura, poti sa consulti cu incredere tutorialul de aici.
Intradevar, se refera la o varianta diesel, dar am incredere ca poti extrage esentialul, aplicand ulterior cele invatate la varianta ta.
Succesuri!

#6
aWp_viTal

aWp_viTal

    Romania's Special Operations Forces

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 06.10.2007
Pe mine nu ma intereseza cum sa fac masina "de wrc"  :lol: . Aici nu este problema , am inceput ....

Am intrebat doar despre directie , nu vreu sa particip la asa ceva ... sau cine stie ... peste ani . Eu vreu un WRC mai "de oras" . Este o pasiune de mic... nu-mi plac masinile cu tuning'ul asta underground . Plus ca loganul imi permite sa fac asta ... adica nu stiu cum sa zic dar sa incep sa-mi fac Passat'ul de WRC nu prea merge... imi imaginam acum cand am venit cat de penal ar arata in interiorul ala un volan cu adevarat sport . Plus ca nu m-ar lasa tata .....

Loganul l-am remapat , am desfacut azi o fata a unei usi sa vad ce si cum ... pentru ca , caut sa pun ceva sa acopera tabla aia.... (app. o idee ceva ?) dar cred ca renunt la idee pentru ca nu castig mai nimica , fetele alea nu sunt prea grele (plastic pur) . Am remapato , iar urmatorul pas este evacuarea completa sport ....

Urmeaza multe schimbari , mai greu cu alea scumpe ... am 18 ani ... nu muncesc , masina am ... iar asta este un vis ce va deveni realitate , iar parintii nu finanteaza prostile (zic ei) mele... Sper ca sapt. viitoare sa schimb arcurile cu unele sport (amortizoarele mai tarziu)

Octavian___28 , 1) de ce langa usa ?

Edited by aWp_viTal, 27 September 2009 - 21:51.


#7
aWp_viTal

aWp_viTal

    Romania's Special Operations Forces

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 06.10.2007

 pastel3005, on 27th September 2009, 15:58, said:

logan-ul fara servo-directie, e foarte nasol mai ales cand trebuie parcat intr-un loc stramt.
de multe ori parchez la o distanta mai mare de locul unde as vrea, doar ca sa nu fac 4-5 manevre
intr-un loc stramt. la cel cu servo, e altceva.
cat despre wrc... no comment.

Sa inteleg ca esti anti-dacia desi ai una ? O parchezi la fel de usor , doar ca tragi putin mai tare de volan si mai dai o tura jum. in plus (parca) . Imi place in schimb foarte foarte mult faza asta "doar ca sa nu fac 4-5 manevre" sa inteleg ca tu esti atat de bun incat parchezi intr-un loc stram numai din frana de mana ? Intr-un loc stramt faci lejer 5 miscari cu si fara servo....

#8
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008

 aWp_viTal, on 27th September 2009, 22:34, said:

Octavian___28 , 1) de ce langa usa ?

Serios acum, traseul de evacuare ii mai scurt, suna mai bine si evident arata superb. :naughty:

Attached File  0_cobra6_opt.jpg   51.01K   24 downloads

#9
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
cred ca trebuie omologate toate artificiile de mai sus, nu?
:)

#10
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,171
  • Înscris: 02.04.2007
Numa' daca te dai pe drumuri publice si/sau numa' daca te opreste careva sa te intrebe de sanatate.  ;)

#11
aWp_viTal

aWp_viTal

    Romania's Special Operations Forces

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 06.10.2007

 Cutzu, on 28th September 2009, 10:29, said:

cred ca trebuie omologate toate artificiile de mai sus, nu?
:)

Problema nu prea ar fi cu omologarea , toate se rezolva !  ;) Masina va circula pe drumuri publice . Mai nasol este cu airbag'ul soferului care va disparea

Edited by aWp_viTal, 28 September 2009 - 11:38.


#12
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,924
  • Înscris: 06.04.2007
In locul volanului stock, se poate pune un volan tip manșa-avion, ai priza mult mai buna la el.

PS: eu la a mea i-as schimba arcurile si amortizoarele (in cuplu) sa o cobor cu ~35 mm ,  cauciuce cu ~3 cm mai mici in diametru+jante aliaj si filtru sport pt impresii.

#13
gabytzu29

gabytzu29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 274
  • Înscris: 24.03.2009

 aWp_viTal, on 27th September 2009, 23:05, said:

Sa inteleg ca esti anti-dacia desi ai una ? O parchezi la fel de usor , doar ca tragi putin mai tare de volan si mai dai o tura jum. in plus (parca) . Imi place in schimb foarte foarte mult faza asta "doar ca sa nu fac 4-5 manevre" sa inteleg ca tu esti atat de bun incat parchezi intr-un loc stram numai din frana de mana ? Intr-un loc stramt faci lejer 5 miscari cu si fara servo....
NU sunt fan Logan dar nici nu critic masina-cert este ca la varianta fara sevo raportul de demultiplicare e jenant de mare-se "termina volanu"daca iei un viraj mai scurt :D parerea mea este ca nu prea e potrivit ptr o masina de raliu-WRC
Nu sariti pe mine ca eu conduc doar cu servo  B)

#14
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
mai bine comanzi niste piese de caroserie de carbon, aripi fataa plus capota fata spate/fata
castigi ceva la greutate
si la aprindere poti incerca bujii ceva maii bune, fise

oricum iti trebuie multe modificari pentru stabilitatea masinii in viraje, presupunand ca vei prinde cu ea o viteza xtrem de mare:)
cum spunea si octavian, alte arcuri, gume, de ce nu si un tunel de aer sa vezi cum sta treaba cu loganul :)))

nu stiu daca merge pus motorul de la Clio sport v6 de de 3 litri, cu el puteai incepe un proiect dragut
in rest nu vad decat schimbari si bani aruncati aiurea, doar doar sa iti dea impresia de o masina de curse, de wrc e mult spus, acolo se toaca multi bani, plus ca iti trebuie tractiune integrala
chiar si pe motorul de care spuneam sunt bani aruncati, pentru ca trebuie schimbte multe

#15
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Daca ai bani de bagat eu spun ca ultimul lucru e sa-i bagi in power box , cip tuning si alte minuni care la un benzinar te arunca in sus cu maxim 10 cp dar bagi peste 1000Eu . Loganul este o masina non agresiva ca si conceptie a motorului si cutiei de viteze - e aici ar fi un cistig sa-i schimbi cutia . Ce merita sa faci : sa pui o toba finala din inox - suna mai frumos si scoti banii in timp daca e de calitate , daca sti poti sa-i maresti priza de aer , dar nu cu filtre sport ca alea is un fel de plase de tintari inaintea galeriei si termini motorul in scurt timp ( micsorezi viata cu 30-40%) . Poti baga bani la design exterior cum bine a subliniat mai sus un coleg de-al nostru . Un motor daca doresti sa-l faci agresiv trebuie pornit de la interior spre exterior , doar schimbarea unei harti de injectie va face ca masina sa fie mai nervoasa de la aproximativ 4000-4500 tur/min in sus si nu stiu zau cit de des mergi in halul asta prin oras . Vad pe multi ca pun o gramada de grozavi pe la motor , gen al 5-lea injector , turbine , minuni dar nu am auzit pe niciunul sa vorbeasca de racire ... puterea motorului creste , caldura idem dar la radiator nimic , una e sa circuli prin oras 10km sa te dai in spectacol si alta e sa mergi 500-1000km intins , e , atunci ce te faci cind incep sa cada una dupa alta piese si senzori prin motor .
Presiunea la Logan e 2,2 fata si 2,4 spate . La interval de 2-3 luni dai cu spray WD40 pe cauciucurile de la bucse si scapi de zdranganit pe spate si directia va merge mai cursiv . La interval de 1 an desfaci cuiele de la usi , scoti minunea aia de plastic si bagi vaselina , le stringi frumos inapoi si scapi de zdranganit la usi .
Cu banii bagati aiurea in motor nu reusesti decit sa ai cel mai tare logan (ca reprize) intre logane  :) , nimic altceva ...  ;) Nu in ultimul rind un motor mai puternic cere frine mai puternice , telescoape , tralalauri care costa cit una gata gindita pentru asa ceva . Sunt posesor de logan , am avut si eu vise dinastea dar mi-au trecut repede cind am studiat ce inseamna sa prepari o masina . Singurul lucru pe care l-am facut inspirat din carti de specialitate a fost sa fortez aerul sa intre in filtru cu un ventilator care cupleaza la 3000 tur/min , nu e ca 16v clar dar se simte la depasiri si in al 2-lea rind schimb filtru de aer la 1 an indiferent de nr. de km parcursi care sunt cam 6000/an  :lol: .

#16
pastel3005

pastel3005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,379
  • Înscris: 11.08.2006

 aWp_viTal, on 27th September 2009, 23:05, said:

Sa inteleg ca esti anti-dacia desi ai una ? O parchezi la fel de usor , doar ca tragi putin mai tare de volan si mai dai o tura jum. in plus (parca) . Imi place in schimb foarte foarte mult faza asta "doar ca sa nu fac 4-5 manevre" sa inteleg ca tu esti atat de bun incat parchezi intr-un loc stram numai din frana de mana ? Intr-un loc stramt faci lejer 5 miscari cu si fara servo....
nu sunt anti-dacia, doar am scris exact realitatea.
conduc vreo 3 feluri de Logan, la servici.
e o diferenta enorma intre cel cu servo-directie, si celelalte 2 fara...
iar legat de parcare, sa te vad pe tine cum parchezi intr-un loc stramt,
cu cel fara servo :)
decat sa invart ca un apucat, si dat inainte-inapoi, plus privirile/ claxoanele celor din spate
care asteapta... mai bine merg mai in fata, pana gasesc un loc cam cat sa incapa
o duba, ca acolo merge din prima :)
e adevarat ca si masinile sunt forjate, si intretinute mai mult verbal...,
la cel dci merge chiar foarte greu directia.
si, nici nu am experienta prea mare, am doar de 12 ani carnet :)

Edited by pastel3005, 29 September 2009 - 14:30.


#17
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Bre, amede64, stii ce-i aia bara stabilizatoare ? Ia verifica daca ai la masina aia asa ceva la puntea fata ! Pe bune !

Edited by cristi.r, 29 September 2009 - 20:24.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate