Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Puncte credit necesare

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
dj_steel

dj_steel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.09.2007
Salut!Sunt student in anul I la Inginerie Electrica din cadrul UPB si am cam 8 restante acum,inca nu am inteles cate puncte credit imi trebuie sa promovez in anul II? totalul este de 60 si eu stiam ca sunt necesare cel putin jumatate...dar altii au zis ba ca 35 ba ca 40....

#2
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006

 dj_steel, on 31st August 2009, 08:16, said:

Salut!Sunt student in anul I la Inginerie Electrica din cadrul UPB si am cam 8 restante acum,inca nu am inteles cate puncte credit imi trebuie sa promovez in anul II? totalul este de 60 si eu stiam ca sunt necesare cel putin jumatate...dar altii au zis ba ca 35 ba ca 40....

există un regulament oficial pe site-ul upb (posibil și pe siteul fac. de ing. electrică), scrie clar acolo.
Față de acel regulament se mai fac, uneori, dispense, dar asta depinde de la an la an și nu te poți baza pe ele.

#3
TLD

TLD

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 03.01.2005