Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Suspendare firma, asigurare garantii produse?

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
silkening

silkening

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 26.10.2007
Salutare! Sper sa ma puteti ajuta cu problema mea. Am o firma X, avand ca obiect de activitate retail produse IT. Ca urmare a crizei, am fost nevoita sa suspend activitatea firmei. Asadar, in acest moment am 6 luni de cand nu mai am activitate, depun bilantul pe 0. Ok..acum intrebarea mea se refera la partea de garantii produse. Avand activitate de retail, ofeream garantii pt produsele vandute. va rog sa ma indrumati cum trebuie sa procedez cu aceste garantii? Sunt obligata prin lege sa preiau in continuare aceste garantii, sa ma ocup de produsele trimis espre garantie? Practic garantia nu este asigurata de mine ca firma ci de importatorul direct. Practic procesul ar merge cam asa: suna clientul, ma intalnesc cu el, iau produsul defect, il duc in service la importator, astept sa-l repare sau sa-l inlocuiasca, il ridic tot eu de la importator, apoi il imnanez clientului. Asa procedez in acest moment. E un proces lesne de inteles dar foarte dificil si greu de urmat in cazul meu., eu nemaiavand activitate in firma X. Mai exista de asemenea situatia in care importatorul sa nu-mi poata inlocui produsul si sa-mi returneze banii si atunci iata alta problema: eu nu mai am voie sa primesc facturi sau sa emit facturi pe firma X, evident! Si atunci ce se poate face?
As vrea sa stiu practic care este legea in acest caz? Sau cum se poate proceda? Se poate trimite clientul direct la importator pt efectuarea garantiei, pe baza facturii scanate trimise de mine? In acest mod ma gandesc ca as reduce acest proces deosebit de dificil de parcurs din punctul meu de vedere.

Va multumesc!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate