Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Novell - administrare din interfata web
Last Updated: Mar 01 2009 11:21, Started by
Skodaru
, May 03 2005 14:29
·
0
#1
Posted 03 May 2005 - 14:29
as avea si io o intrebare...
se da un server cu Novell Small Business Suite v6.5, si o statie cu Win XP Home. Pana la reinstalarea SO-ului pe Statie (inainte era tot XP Home) reuseam sa modific parametrii serverului de pe statie prin IE (https://IP:2200). Acum nu mai pot, dupa ce am reinstalat Win XP Home pe statie. Poate sa-mi spuna cineva de ce? Multumesc . |
#2
Posted 04 May 2005 - 08:38
Skodaru, on May 3 2005, 14:29, said: as avea si io o intrebare... Cu placere, intr-un alt fir, fiindca aici este off-topic. Poate rezolva moderatorul. |
#4
Posted 04 May 2005 - 10:50
Scri direct in browser calea sau mergi prin "Start - All Programs etc.
Ce versiune de client ai instalata? Ai vreun firewal pe statie? Am aproape aceeas configuratie ca si tine si poate te ajut. Primadata vezi daca portul e bun 2200 sau nu cumva e 8009. |
#5
Posted 04 May 2005 - 11:12
scriu direct in browser, dar cum fac sa merg prin "Start -> Programs..."?
Client Novell e v 4.90 firewall nu am decat cel din Win, dar conexiunea la server nu e cu firewall am incercat si cu port 2200, si cu 8009... nimic. Edited by Skodaru, 04 May 2005 - 11:13. |
#6
Posted 04 May 2005 - 14:36
Din moment ce te conectezi cu adminul ce are drepturi depline tie tre sa iti apara in start - all programs un director "Novell SB" , acesta apare numai daca te conectezi la server cu adminul, daca nu iti apare atunci fie nu esti conectat cu adminul fie nu ai instalat clientul bine.
Aceeas versiune o folosesc si eu de client si am XP sp2. De pe alt calc. iti merge? |
#7
Posted 05 May 2005 - 06:54
Am reinstalat clientul de novell. Am dat custom si am mai instalat si o componenta, Remote Management (asta nu era instalata inainte), dar tot nu ma ajuta cu nimic...
Inainte se intampla asa: - in browser bagam IP-ul si portul, binenteles era pagina secure, deci https:// ... - apoi imi cerea Loginul si parola, ma logam ca admin, chiar daca initial nu eram logat de pe statie ca admin, ci ca un user. - si aveam acces la parametrii serverului. Cam asa se intampla atunci, acum, dupa reinstalarea SO-ului pe statie nu mai merge figura asta, imi apare in browser "Page cannot display"...blablabla... "Cannot find server or DNS Error". Nu pot sa-mi dau seama unde am gresit pt ca sunt nou in ale novellului. |
#8
Posted 05 May 2005 - 07:47
Banuiesc ca ai o retea mai mare, mai multe calc. de pe un alt calc. logat cu adminul nu tre sa fie neaparat xp merge?. Nu ai modificat nimic pe server dupa instalarea SO ?
|
#9
Posted 05 May 2005 - 09:17
da. sunt 16 sisteme in retea. nu merge nici de pe alt calc...
pe server nu am modificat nimic. |
#10
Posted 05 May 2005 - 09:46
Vezi daca nu ai vreo eroare la incarcarea severului sau verifica ip.
Pe server ai acelas ip pentru toate serviciile si porturi diferite sau ip-uri diferite. Ti sa intamplat ceva pe server. |
|
#11
Posted 05 May 2005 - 10:13
probabil sa fie o eroare pe server, pt ca la noi merge non-stop, si stiu ca intr-o sambata s-a luat curentu mai mult timp, incat si UPS-ul s-a oprit. si a oprit serveru.
acuma, cum fac sa vad daca e vro eroare? sau cum verific daca am acelasi IP pe toate serviciile? sau porturi diferite? |
#12
Posted 05 May 2005 - 12:48
Skodaru, on May 5 2005, 10:13, said: probabil sa fie o eroare pe server, pt ca la noi merge non-stop, si stiu ca intr-o sambata s-a luat curentu mai mult timp, incat si UPS-ul s-a oprit. si a oprit serveru. acuma, cum fac sa vad daca e vro eroare? sau cum verific daca am acelasi IP pe toate serviciile? sau porturi diferite? Ghid de depanare IManager (Novell TID 10078877 "The information contained in this document covers troubleshooting iManager version 1.2, although many of the same steps can be used to troubleshoot iManager 1.5. The URL for logging into iManager on NetWare is: https://ipaddress:22...e/iManager.html This URL is case sensitive. You should also be able to access iManager by going to https://ipaddress:2200 and selecting eDirectory iManager. This URL displays the NetWare Web Manager home page with links to certain services. You obtain iManager 1.2 by installing NetWare 6 and selecting NetWare Web Access as one of the optional items to install. There is not a separate install for iManager 1.2 that is available for download. Make sure you have done this. The files for iManager are stored on the server in the /webapps/eMFrame directory. It is a good idea to quickly verify the existence and integrity of these files. Remember that some of the directory names and files are case sensitive. SSL is required for iManager to work. To reach the iManager URL you must have SSL properly configured and running on the server you are connecting to. Verify the existence and configuration of the SSL and SAS NDS objects for the server you are attempting to connect to. SAS Service Servername (verify the IP address configured on this object is correct) SSL CertificateDNS Servername SSL CertificateIP Servername One way to verify if SSL is binding correctly on a server is to launch TCPCON, select Protocol Information, TCP, hit Enter, then look for ports 443 (default SSL port) and 636 (default SSL port for LDAP). If you do not see these, SSL is not working and the iManager page will not load. Apache / Tomcat Web server information The Web server and Web application server used by iManager is Apache / Tomcat. Port 2200 is the default port used. Port 2200 is actually the Apache web server port which is redirected to the Tomcat web apps servers. Because of the dependence on Tomcat and Apache, iManager is not currently supported on NetWare 5.1. To access iManager directly you do not need PORTAL.NLM or HTTPSTK.NLM running on the server. However, to access iManager through the NetWare Remote Manager (NRM) page you must have PORTAL and HTTPSTK running. NRM uses HTTPSTK as its web server and does not require Apache / Tomcat to be running. fix Steps to troubleshoot "Page not found" error when attempting to load iManager URL In addition to making sure ports 443 and 636 are bound in TCPCON, you must also have port 2200 bound. If you do not see port 2200 in the list of bound TCP ports in TCPCON, the iManager page will never load. One reason port 2200 will not bind is because SSL is not configured or working properly on that server. Another reason port 2200 will not bind is because there is a problem in the Apache configuration. Open and examine the following files and make sure the correct IP address is used and the correct port numbers are used for SSL (443) and LDAP (636). Also, if you change the servers IP address you will need to modify most of these files. SYS:APACHE\CONF\HTTPD.CONF SYS:APACHE\CONF\ADMINSERV.CONF SYS:ETC\HOSTS SYS:ETC\HOSTNAME SYS:APACHE\IFOLDER\SERVER\HTTPD.CONF SYS:APACHE\IFOLDER\SERVER\HTTPD_ADDITIONS_NW.CONF You can stop and start Apache on the server by executing NVXADMDN and NVXADMUP. When doing this look at the NW 6 logger screen for any errors. " |
#13
Posted 01 March 2009 - 11:21
ca sa nu deschid alt thread nou folosesc pe acesta vechi.
Bună, când am folosit Novell iManager-Files and Folders-Properties Am ales un dosar de la volumul meu NSS și când am apăsat OK pentru a adăuga / elimina user sau moștenire filtre arată această eroare. După cum puteți observa, butonul Add trustee este activ, iar dupa ce l-am utilizat sa adaug un user si drepturile aferente, am apăsat OK / Apply dar rezultatul este: "java.lang.String incompatibile cu java.util.Vector" Ajutati-mă, va rog! Mulțumesc în avans Edited by forza-stiinta, 01 March 2009 - 11:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users