Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

Idee Afacere cu Fonduri Europeene

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
grimlord

grimlord

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 10.03.2009
Buna tuturor.
Ma numesc Marius, am 21 de ani sunt student si vreau sa va cer niste sfaturi, informatii cu privire la accesarea unor fonduri europene.
Sa va explic, in mare, cum sta treaba.

Sunt din Resita, dar am o casa intr-un sat Valisoara, la ~12 km de Caransebes (Caras-Severin). Am sa atasez o poza din Google Earth pt. o descriere mai complexa a locatiei.

[ http://img29.imageshack.us/img29/2447/caransebesvalisoara.th.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dupa cum vedeti in poza, atat Caransebes-ul cat si Valisoara sunt situate pe drumul european E70, un drum foarte circulat, ceea ce este un lucru bun pt. ce vreau eu.
Ideea ar fi ca vreau sa concensionez pt minim 50 de ani de la Primarie un teren de 400x180m, care sa-l folosesc pentru a deschide o afacere.

Terenul ar fi acesta:
[ http://img37.imageshack.us/img37/9303/34834131.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
In partea dreapta a drumului, un vecin a obtinut fonduri europene pt. o ferma (de vaci cred). La fel a facut si el, a concesionat terenul de la Primarie.