Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Digi.Mobil

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
1738 replies to this topic

#1
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006
Datorita faptului ca topicul Digi Mobil a fost inchis datorita faptului ca "Acest thread este deja imposibil de urmarit" :P am lust initiativa de a deschide acest nou topic :D

1. De vreo 2 zile, iar nu merge info cost :(

2. Pt cei care au 2 sau mai multe mobile si/sau fixuri RDS : pe factura va apar costurile pt fiecare numar in parte ( RDS.Tel 03xxxxxxx ....3 euro, Digi 07xxxxxxxx ....0 etc) sau cum va apare pe factura?

3. Sunt persoane care se plang ca  platesc mai mult decat vorbesc la telefonia de la RDS :( .... de cate ori ati patit lucrul asta si cat de mari au fost diferentele intre ceea ce ati vorbit si ceea ce ati platit?  Eu am decat 1 Digi.Mobil ... care sunt sansele sa fiu pus sa platesc in plus?


Va multumesc pentru raspunsuri.

Si sper ca acest topic sa aiba "viata lunga" :P si sa contina cat mai putine flame-uri :D

#2
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Se doreste deschiderea de subiecte de discutii exacte. Ai o problema, pune-o in titlu. Fara locuri de discutii generale, adica unde sa facem circ :D

Ca sa iti raspund la 2 si 3: Apare costul cumulat si mi se pare normal sa platesti cat vorbesti :D nu ceva abstract :)

Edited by Blackhawk, 26 February 2009 - 21:27.


#3
parintily

parintily

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,571
  • Înscris: 08.01.2007
2 Din cate am inteles vin in ordinea data de data si ora initierii apelului pe aceeasi factura. Daca ai  2 nr de fix vine factura separata ptr fiecare fix. Nr de mobil vin pe facturile aferente fiecarui fix cu care sunt legate. Daca ai abon de 2 euro la mobil desfasuratorul va veni pe factura fixului de la adresa din buletin

#4
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

View Postvasilemadalincristian, on Feb 26 2009, 21:15, said:

Datorita faptului ca topicul Digi Mobil a fost inchis datorita faptului ca "Acest thread este deja imposibil de urmarit" :P am lust initiativa de a deschide acest nou topic :D

1. De vreo 2 zile, iar nu merge info cost :(

2. Pt cei care au 2 sau mai multe mobile si/sau fixuri RDS : pe factura va apar costurile pt fiecare numar in parte ( RDS.Tel 03xxxxxxx ....3 euro, Digi 07xxxxxxxx ....0 etc) sau cum va apare pe factura?

3. Sunt persoane care se plang ca  platesc mai mult decat vorbesc la telefonia de la RDS :( .... de cate ori ati patit lucrul asta si cat de mari au fost diferentele intre ceea ce ati vorbit si ceea ce ati platit?  Eu am decat 1 Digi.Mobil ... care sunt sansele sa fiu pus sa platesc in plus?


Va multumesc pentru raspunsuri.

Si sper ca acest topic sa aiba "viata lunga" :P si sa contina cat mai putine flame-uri :D
1.mie oricum nu-mi arata costul exact.
2.prima luna cu un digi in plus 2e si a aparut pe factura...pun poza, astept desfasuratorul pt ca pe digi nu am vb de 36lei 100%, doar de pe fix si pimul digi, luna viitoare va aparea inca un ab de 2E,fix si primul digi.
3.nu stiu,nu am adunat minutele pt ca erau 250minute in orange(oricum e mai ieftin de pe digi 0.08centi,acum am schimbat tot pe 2+2E,deci 0.05centi)....poate ca unii au in plus,dar apare si nr de pe care ai sunat asa ca slabe sanse,verifici numerele si gata.cea mai mare factura,doar convorbiriile 124lei.

Attached Files

  • Attached File  rds.JPG   26.53K   322 downloads

Edited by easy90rider, 26 February 2009 - 22:47.


#5
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,370
  • Înscris: 21.11.2008
La punctul 2:

La RDS, desfasuratoarele de convorbiri detaliate sunt asa:

a. Daca ai doar Fix, sus apare fix-ul, apoi jos: pe ce numere s-a sunat de pe acel fix;

b. Daca ai Fix, cuplat cu un Mobil, sus apare fix-ul, apoi jos: pe ce numere s-a sunat, dar fie de pe Fix, fie de pe Mobil-ul cuplat;

c. Daca ai si un alt Mobil, sau un alt Fix cuplat cu alt Mobil, dar tot pe acelasi ID de client -cu vreuna din situatiile de mai sus, iti apare un listing separat pentru al doilea, avand sus fie Mobil-ul, apoi jos: pe ce numere s-a sunat de pe acel Mobil, sau fie -sus Fix-ul.. si vezi cazul b. .


De asemenea, sunt trecute si SMS-urile, cand au fost trimise de pe vreun Mobil, cuplat sau independent.


Apar costurile fiecarei convorbiri sau fiecarui SMS, dar nu se calculeaza pentru Tarifare decat acelea care sunt Costuri Suplimentare.


La RDS, data, ora si minutul -sunt data, ora si minutul INCHEIERII apelului, nu ale INITIERII, ca la alte firme...


Nu factureaza in plus, ba chiar in lunile Gratuite de promotie -nu au facturat niste Costuri Suplimentare, de obicei se intampla, mai acum 1-2 ani, in luna Fractionara de la inceput...

Edited by Lopatar, 27 February 2009 - 03:18.


#6
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006
Nu prea ma pricep, dar odata ce RCS-RDS are o baza de date in care este monitorizat traficul de voce in RDS.Tel si in special Digi.Mobil pentru fiecare client in parte si in care sunt contorizate minutele si/sau mesajele disponibile si/sau consumate in fiecare luna de toti clientii..... ce ii impiedica / de ce mai au nevoie pentru a face functional serviciul Info Cost si eventual acest serviciu sa afiseze pentru clientii cu numar limitate de minute corespunzator abonamentului gratuit contractat?

Sunt doar curios... :P

Va multumesc pt raspunsuri

#7
Bobby_ro

Bobby_ro

    Celebru Anonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,629
  • Înscris: 30.04.2005

View Postvasilemadalincristian, on Feb 27 2009, 22:15, said:

Nu prea ma pricep, dar odata ce RCS-RDS are o baza de date in care este monitorizat traficul de voce in RDS.Tel si in special Digi.Mobil pentru fiecare client in parte si in care sunt contorizate minutele si/sau mesajele disponibile si/sau consumate in fiecare luna de toti clientii..... ce ii impiedica / de ce mai au nevoie pentru a face functional serviciul Info Cost

In baza aia de date se contorizeaza tot traficul facut de abonat, dupa care la sfarsit de luna se prelucreaza baza de date corespunzator tipului de abonament pe care il are fiecare utilizator in parte, (se scad gratuitatile si se aplica tarifele in functie de destinatie si durata in conformitate cu abonamentul contractat) toate astea au loc in maxim 20 - 22 de zile dupa incheierea lunii facturate, de exemplu convorbirile efectuate in luna februarie sunt stocate si inregistrate in baza de date in stare bruta pana in data de 28.02.2009 ; 00:00 dupa care pana la data emiterii facturii ~ 22 - 23.03.2009 sunt prelucrate si se emite factura clientului cu suma totala datorata si eventual desfasuratorul convorbirilor. Pentru serviciul info cost aceste date trebuie prelucrate in timp real sau pe aproape ceea ce nu poti face chiar asa usor. Spre exemplu zilele trecute cand info costul a fost activ raspundea la solicitari dupa 5 - 6 ore iar datele oferite erau cu cateva zile in urma  <_< , acum iar nu mai este activ deloc, semn ca totusi se lucreaza la acest aspect :) .

Edited by Bobby_ro, 27 February 2009 - 23:01.


#8
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006

View PostBobby_ro, on Feb 27 2009, 22:58, said:

In baza aia de date se contorizeaza tot traficul facut de abonat, dupa care la sfarsit de luna se prelucreaza baza de date corespunzator tipului de abonament pe care il are fiecare utilizator in parte, (se scad gratuitatile si se aplica tarifele in functie de destinatie si durata in conformitate cu abonamentul contractat) toate astea au loc in maxim 20 - 22 de zile dupa incheierea lunii facturate, de exemplu convorbirile efectuate in luna februarie sunt stocate si inregistrate in baza de date in stare bruta pana in data de 28.02.2009 ; 00:00 dupa care pana la data emiterii facturii ~ 22 - 23.03.2009 sunt prelucrate si se emite factura clientului cu suma totala datorata si eventual desfasuratorul convorbirilor. Pentru serviciul info cost aceste date trebuie prelucrate in timp real sau pe aproape ceea ce nu poti face chiar asa usor. Spre exemplu zilele trecute cand info costul a fost activ raspundea la solicitari dupa 5 - 6 ore iar datele oferite erau cu cateva zile in urma  <_< , acum iar nu mai este activ deloc, semn ca totusi se lucreaza la acest aspect :) .

Multumesc pentru informatii

Edited by vasilemadalincristian, 28 February 2009 - 08:32.


#9
rollandcar

rollandcar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 387
  • Înscris: 23.12.2007
Fratilor , am vorbit in seara asta la *777 relatii cu clientii si mi-au spus ca luna viitoare (adik martie 2009) dau drumu' la date si cost control. Nu a putut sa imi precizeze o zi anume dar a fost ferm in ceea ce a afirmat. Sfatul meu este sa ii sunati si voi sa intrebati dupa care ne gasim tot pe topicul asta pentru raspunsuri. BAFTA !!!

Edited by rollandcar, 28 February 2009 - 23:18.


#10
Un-Baiat

Un-Baiat

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 881
  • Înscris: 31.07.2006
Si eu auzisem ca in martie se pornesc datele.

Edited by Un-Baiat, 28 February 2009 - 23:39.


#11
Bobby_ro

Bobby_ro

    Celebru Anonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,629
  • Înscris: 30.04.2005
Legat de date, intradevar circula vorbe despre luna martie, ramane de vazut daca vor ramane la stadiul de zvonuri sau se vor materializa.

Edited by Rangerul, 02 March 2009 - 10:54.


#12
rollandcar

rollandcar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 387
  • Înscris: 23.12.2007

View PostUn-Baiat, on Feb 28 2009, 23:34, said:

Si eu auzisem ca in martie se pornesc datele.
SURSA? ne poti dezvalui sursa?

#13
Un-Baiat

Un-Baiat

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 881
  • Înscris: 31.07.2006

View Postrollandcar, on Feb 28 2009, 23:50, said:

SURSA? ne poti dezvalui sursa?
De la un prieten care are cunostinte pe la rds.

#14
rollandcar

rollandcar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 387
  • Înscris: 23.12.2007

View PostUn-Baiat, on Mar 1 2009, 00:04, said:

De la un prieten care are cunostinte pe la rds.
Pe la RDS Bucuresti?

#15
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Nu știu cei de la *777, stați liniștiți... Ei află ultimii :P

#16
dyjay2004

dyjay2004

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 558
  • Înscris: 29.09.2008
Am sunat si eu la RC si mi-au zis ca nu imi pot spune data lansarii servicilor de cronos si date,doar ca in viitorul apropiat se va face acest lucru.Au schimbat placa "suntem in ultima faza de implementare"care tine de vreun an.Poate cine dupa aici sa vina cu informatii noi.......

#17
shadow_ro

shadow_ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 28.12.2005
Se pare ca nu s-a vofirmat nici zvonul cu 28 februarie pentru lasnarea datelor :(. Au pierdut o gramada de potentiali clienti pentru ca au amanat atat. Nu stiu ce o fi in capul lor.

#18
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006

View Postdyjay2004, on Mar 2 2009, 10:22, said:

Au schimbat placa "suntem in ultima faza de implementare"care tine de vreun an.Poate cine dupa aici sa vina cu informatii noi.......

:lol: si mie mi-au trantit aceeasi placa prin ianuarie :D

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate