Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

ajutor excel

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
dj_sherbu

dj_sherbu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 17.01.2007
Salutari.

Am o intrebare: am intr-un fisier excel 2 sheet-uri cu date; in primul sheet am niste date despre clienti, vreo 20.000 la numar: nume, prenume, cnp, adresa, mail, telefon etc; in al doilea sheet am date legate tot de clienti, dar care satisfac un anumit criteriu, vreo 6500, insa nu am decat nume, prenume si cnp;

Exista cumva posibilitatea sa copiez din primul sheet in al doilea datele care imi lipsesc (adica adresa mail si telefon), fara a ma chinui sa fac manual copierea? Ma refer daca exista vreo formula excel, ceva de genul asta, care sa imi copieze dintr-un sheet in altul pe baza unui camp comun si unic, in cazul asta cnp-ul.
10x

#2
C.F.S.

C.F.S.

    Jos comunismul!

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,214
  • Înscris: 04.10.2007
Lookup, hlookup, vlookup

Cel mai probabil rezolvi cu cea bolduita.

Edited by ciuly, 12 February 2009 - 18:07.
ster ps-u


#3
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006
In baze de date se numeste "joining tables", cautand pe google dupa excel joining tables am gasit http://www.digdb.com...e_tables_lists/

Alt link dintre rezultate ar putea fi mai de folos.

#4
dj_sherbu

dj_sherbu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 17.01.2007
ok, ms mult, incerc si vad ce iese.
110x

#5
flowrent

flowrent

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,170
  • Înscris: 09.07.2005
Tot despre excel si tot despre 2 coloane:
Am un fisier de stocuri si 2 coloane , una cu denumirea scurta a produselor si una cu o descriere mai detaliata .
Exista vreo formula prin care pot face "insert comment" denumirea lunga pentru toate produsele deodata ?
Deci denumirea scurta sa aiba inserata ca si comentariu descrierea detaliata ...

#6
gabirds

gabirds

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 09.10.2006

 flowrent, on Feb 13 2009, 08:36, said:

Tot despre excel si tot despre 2 coloane:
Am un fisier de stocuri si 2 coloane , una cu denumirea scurta a produselor si una cu o descriere mai detaliata .
Exista vreo formula prin care pot face "insert comment" denumirea lunga pentru toate produsele deodata ?
Deci denumirea scurta sa aiba inserata ca si comentariu descrierea detaliata ...


Sub AdCom()
    For x = 2 To 15
        Range("A" & x).AddComment Range("B" & x).Value
    Next
End Sub

#7
flowrent

flowrent

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,170
  • Înscris: 09.07.2005
Merci foarte mult pentru formula, dar nu am inteles nimic  :huh:
Imi poti aplica te rog pe fisierul atasat cu trebuie sa scriu formula ?

Attached Files



#8
gabirds

gabirds

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 09.10.2006

 flowrent, on Feb 13 2009, 21:40, said:

Merci foarte mult pentru formula, dar nu am inteles nimic  :huh:
Imi poti aplica te rog pe fisierul atasat cu trebuie sa scriu formula ?
Nu este o formula  ci un macro!!
Va trebui sa permiti rularea acestui macro (probabil excel te va avertiza la deschiderea fisierului de existenta acestuia).

Daca vei complecta tabelul si apesi pe buton, va adauga textul din celulele coloanei D  in celulele coloanei C  sub forma de comentariu.

Pentru a intra in VBA, sa editezi sau sa creezi noi rutine, apasa Alt + F11 (in excel).

Despre macrouri citeste mai multe pe Google!!

Attached Files


Edited by gabirds, 14 February 2009 - 04:43.


#9
flowrent

flowrent

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,170
  • Înscris: 09.07.2005
Am reusit ,merci mult , intrebarea mea acum este cum se poate modifica fontul in comment sa fie mai mic decat coloana principala si cum se poate extinde dreptunghiul in care apare comment-ul ..pe orizontala si verticala

#10
gabirds

gabirds

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 09.10.2006

 flowrent, on Feb 14 2009, 12:07, said:

Am reusit ,merci mult , intrebarea mea acum este cum se poate modifica fontul in comment sa fie mai mic decat coloana principala si cum se poate extinde dreptunghiul in care apare comment-ul ..pe orizontala si verticala

am facut modificarile cerute, (tipul si marimea fontului poti sa le schimbi, dupa placul inimii - Alt+ F11),
dar sa stii ca asa nu vei reusi niciodata sa realizezi vre-o rutina singur, si nu vei gasi intotdeauna ajutorul pe tava!!

altadata cauta si citeste pe google ca sa poti sa te descurci si singur! nu este imposibil!!
pentru inceput iti propun sa vizitezi http://www.theexceladdict.com/
poti invata o multime de lucruri despre excel!
ciao!

Attached Files



#11
flavius1990

flavius1990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 04.08.2007
Ca sa nu mai deschid un topic nou. Cine imi zici si mie va rog frumos care este formula in excel pentru a calcula de ex: 100 de grame de Susi costa  110 de ron, cat costa 250 de grame?

#12
Ranger

Ranger

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 15.10.2005
Regula de trei simpla:
100 g........110 lei
250 g.........x lei
______________

x=250*110/100

#13
flavius1990

flavius1990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 04.08.2007
Deci nu exista o formula prestabilita in Excel. Bun. Mersi mult

#14
Muttley_wr

Muttley_wr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 13.12.2005

 flavius1990, on 9th June 2009, 16:08, said:

Deci nu exista o formula prestabilita in Excel. Bun. Mersi mult

:death:

#15
flowrent

flowrent

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,170
  • Înscris: 09.07.2005
Am niste tabele in excel care vor fi updatate permanent cu noi randuri si vreau sa le centralizez pe toate . Vreau sa le preiau automat cu o formula in centralizator, iar continutul sa fie ordonat ascendent dupa denumirea de pe coloana A ( x apoi y apoi z ).
Cel mai important , vreau sa gasesc o solutie ca sa nu existe conflicte in preluarea randurilor , in momentul cand in tabelul A se introduce un rand de X sa nu intre in conflict in centralizator cu randul de y existent deja in tabelul B la aceasi pozitie , ci sa se suplimenteze automat cu un rand liber . Sper ca am reusit sa va explic ce as vrea . Atasez si cateva fisiere demo .

Attached Files



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate