Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...
 

Pareri despre CEL.ro

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#1
laurentiu_m

laurentiu_m

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 02.01.2008
CE PARERE AVETI DESPRE CEL.RO


Acum cateva zile am avut "placerea" de a cumpara ceva de la acest "magazin"
Am fost sa cumpar un monitor si din nefericire am gasit sa cumpar de la Cel.
Totul a inceput bine dar s-a terminat cat se poate de prost.
In prima zi cand am fost sa ridic ce comandasem am observat ca au pt teste un calculator cu o rezolutie de 1024 pt a testa un monitor in 1680 /1050.
Printre icoanele care erau pe ecran trebuia sa vezi daca erau pixeli morti.
Din fericire in prima faza am observat ca avea.Pt .ei nu afost nici o problema ,mai aveau inca unul cu o cutie facuta praf.Am crezut ca nu este afectata decat cutia dar nu a fost asa ,fiind nevoit sa astept un alt monitor.Acesta a venit dupa 2 zile dar acasa am observat ca are un pixel mort.Asa ca daca aveti de gand sa cumparati nu mai stati pe ganduri ,mergeti si luati teapa.
Poate ca voi nu aveti "ghinion" sa cumparati de la niste "profesionisti".
Sigur am uitat sa va spun ca monitorul era un samsung 2233bw si nu au mai dorit sa il schimbe chiar daca era in cele 24 de ore.
Bafta la cumparaturi!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by laurentiu_m, 26 January 2009 - 22:42.


#2
934

934

    Rain Man.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,360
  • Înscris: 14.04.2007
http://forum.softped...showtopic=97283  Incearca aici. Sint 12 pagini despre cel.ro si alte .ro.

#3
laurentiu_m

laurentiu_m

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 02.01.2008
Multumesc !
Acum asta este .Poate ca avem bafta cu marea criza si mai scapam de unele firme minunate.

#4
DC_

DC_

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.09.2007
Feriti-va de CEL_ro si de e-book reader Kindle
Povestea mea este simpla si poate se potriveste cu a multora dintre voi.
Am cumparat dela CEL_ro un e-book reader Kindle, care s-a defectat dupa numai 10 zile, nu se mai vedea nimic pe jumatatea superioara dreapta a ecranului. Am sunat la ei si mi-au spus sa-l trimit cu FanCurier la departamentul lor de service, eu nu sunt din Bucuresti.Dupa vreo 4-5 zile si dupa multe telefoane si mailuri din partea mea catre departamentul service ma suna si imi zic ca ecranul este fisurat si chiar daca nu se vede pe exterior vreo urma de soc mecanic display-ul poate sa fie fisurat pe interior. Deci teparii dela CEL_ro in directia asta au impins discutia si in felul asta ei incerca sa se absolve de orice responsabilitate pentru un defect de echipament. Pe scurt, dupa multe discutii telefonice si mailuri imi cer sa le platesc pentru reparatie o suma care reprezinta mai mult de 90% din pretul unuia nou.
Am incercat sa scriu negativ despre e-book reader Kindle pe situ-ul lor dar m-au blocat, in schimb au "publicat" o parere pozitiva a unui asa-zis consumator fericit ca manuieste un Kindle dela teparii CEL_ro (http://www.cel.ro/eb...-kindle-wifi-l/). Deci ce scrie la ei pe site nu luati de buna. Uitati-va pe Emag_ro si veti vedea ca mai sunt persoane care au avut cam acelasi tip de problema cu display-ul. Macar cei dela Emag sunt impartiali si lasa si pe cei nemultumiti sa-si exprime parerea despre calitatea unui produs, si acest lucru spune multe despre teparii CEL_ro (http://www.emag.ro/e...fi--pKindleWIFI).
Ar fi interesant de aflat cati dintre noi am avut probleme cu e-book reader Kindle si in special cu diplay-ul.
O zi buna!

#5
nalexion

nalexion

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 18.09.2007
Salut,

Eu nu am fost asa de inspirat sa dau de acest forum si am apucat sa achizitionez acest produs in luna August de pe cel.ro si am descoperit pe pielea mea doua lucruri:

1. Produsul care este  pus la pret mai mic (~640 RON cam cat costa de la Amazon+ cateva zeci de RON) este versiunea Special Offer - care este o versiune cu reclame care este mai ieftina cu 20 de USD fata de cel fara reclame - cei de la Cel.ro au reusit sa jonlgeze cu informatia aceasta foarte importanta scriind-o pe ultimul rand desi ar fi trebuit sa fie in numele produsului,
2. Garantia:  Am patit-o cu ecranul care s-a defectat (acest lucru se intampla des la terminalele Kindle -- probabil la transport -- si Amazon stie de problema), asa cum a scris si DC l-am timis la QuickService (cei cu care cel.ro are contract); acestia fiind din Baia Mare au trimis un curier care a preluat Kindle-ul si l-a livrat cu ecranul mai stricat decat plecase de la mine (sau ecranul a fost schimbat acolo in service). Am primit raspuns sec ca produsul a iesit din garantie pe motiv  ca s-a apasat tare pe ecran si acesta s-a spart (defectiunea s-a constatat cand sotia mea l-a scos din geanta dupa ce l-a folosit doar 2 zile) si culmea culmilor mi-au facut deviz de reparatie mai mult decat am dat eu pe el --640 RON (eu platind 628 RON).
L-am cerut inapoi asa cum era si am luat legatura direct cu Amazon care ne-au trimis altul in schimb (curier gratis si primire si trimitere terminal defect) fara a mai face presupuneri aberante si a cere inca odata pretul de achizitie pentru terminal. Deci concluzia, daca ecranul se defecteaza din senin, apelati direct la Amazon, nu la hotii de la QuickService - Amazon schimba pe loc terminalele cu probleme la display daca sunt achizitionate de nu mai mult de 1 an - atata timp cat nu a trecut trenul peste el.
Urmatorul lucru pe care o sa-l fac, o sa dau un mail la [email protected] si cu cc la [email protected] ;))

La fel si cu "Exprima-ti opinia" despre produs, am submis-o dar nu am sperante ca o sa apara pe site la produs.


O zi lipsita de hotzomani!

 DC_, on 18th July 2011, 03:23, said:

Feriti-va de CEL_ro si de e-book reader Kindle
Povestea mea este simpla si poate se potriveste cu a multora dintre voi.
Am cumparat dela CEL_ro un e-book reader Kindle, care s-a defectat dupa numai 10 zile, nu se mai vedea nimic pe jumatatea superioara dreapta a ecranului. Am sunat la ei si mi-au spus sa-l trimit cu FanCurier la departamentul lor de service, eu nu sunt din Bucuresti.Dupa vreo 4-5 zile si dupa multe telefoane si mailuri din partea mea catre departamentul service ma suna si imi zic ca ecranul este fisurat si chiar daca nu se vede pe exterior vreo urma de soc mecanic display-ul poate sa fie fisurat pe interior. Deci teparii dela CEL_ro in directia asta au impins discutia si in felul asta ei incerca sa se absolve de orice responsabilitate pentru un defect de echipament. Pe scurt, dupa multe discutii telefonice si mailuri imi cer sa le platesc pentru reparatie o suma care reprezinta mai mult de 90% din pretul unuia nou.
Am incercat sa scriu negativ despre e-book reader Kindle pe situ-ul lor dar m-au blocat, in schimb au "publicat" o parere pozitiva a unui asa-zis consumator fericit ca manuieste un Kindle dela teparii CEL_ro (http://www.cel.ro/eb...-kindle-wifi-l/). Deci ce scrie la ei pe site nu luati de buna. Uitati-va pe Emag_ro si veti vedea ca mai sunt persoane care au avut cam acelasi tip de problema cu display-ul. Macar cei dela Emag sunt impartiali si lasa si pe cei nemultumiti sa-si exprime parerea despre calitatea unui produs, si acest lucru spune multe despre teparii CEL_ro (http://www.emag.ro/e...fi--pKindleWIFI).
Ar fi interesant de aflat cati dintre noi am avut probleme cu e-book reader Kindle si in special cu diplay-ul.
O zi buna!


#6
bogenel

bogenel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 17.06.2008
Am cumparat acum o saptamna un Samsung S3350 de la cel.ro si dupa o saptamana am vrut sa-l returnez deoarece nu am fost multumit de el. Mi-au dat acceptul pentru returnare, am mers de la Buzau personal la Bucuresti ca sa-l reutrnez si sa-mi iau alt model, tot de la ei. Cand am ajuns bineinteles ca a inceput maimutoiul de la service sa caute motive sa nu mi-l returneze. A gasit o julitura foarte fina pe capacul spate care se vedea cu lupa de care s-a legat si nu a vrut sa mi-l returneze sub nicio forma. Deci chestia cu poti returna produsul dupa 15 zile daca nu-ti convine produsul este praf in ochi!

Tin sa precizez ca am returnat produse si la emag dar nu am avut nici cea mai mica prob cu ei.

In situatia aceasta o sa le fac reclamatie la OPC, alta solutie nu am!

Deci evitati sa cumparati de la cel.ro daca nu sunteti sigur ca o sa fiti multumit de acel produs!!

Edited by bogenel, 28 September 2011 - 19:28.


#7
roua

roua

    Purtam marea in buzunarul de la piept.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,901
  • Înscris: 05.11.2006
Eu nu stiu, ori sunt eu norocoasa ori citesc cu atentie datele produsului si nu ma astept decat la ceea ce scrie acolo.

Am scris si pe celalalt topic. Mi-am achizitionat anul trecut un laptop Toshiba de la ei, nu am avut probleme de niciun fel, ba chiar m-a surprins placut profesionalismul lor. Am trimis mail, in circa 2 minute mi s-a raspuns, m-au sunat, mi-au luat datele, am mers la banca sa achit, pe alea de la banca le-am rugat sa-mi faca o copie la dovada platii nu au facut, ca sa le-o trimit lor in asa fel inca comanda sa vina intr-o zi, si am sunat sa le spun ca desi mi-au promis ca-mi fac o copie si o trimit ei nu au facut-o, cei de la CEL mi-au spus ca verifica ei contul si daca se constata ca plata a fost facuta nu mai asteptam confirmarea. Ceea ce s-a si intamplat. A doua zi, la ora 12, asa cum au spus, s-a prezentat cu laptopul impachetat foarte frumos si ingrijit, o persoana de la curier. Am verificat toate piesele, laptopul, programele puse pe el, geanta si a fost in regula.

#8
edwardeeu

edwardeeu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 21.09.2007
Si eu am cumparat de la Cel.ro! Ghinion!

Erau mai multe componente de PC. A venit curierul, am platit si dupa ce a plecat si am desfacut pachetul... surpriza. Lipsea un SSD de 500 RON. I-am sunat si mi-au zis ca nu e vina lor, e vina furnizorului, ca le-a trimis doar unul. Mi-au zis ca imi trimit a doua zi produsul. Am rugat-o sa-mi scrie un e-mail in care sa confirme acest lucru. Mi-a zis ca nu e necesar, ca se va ocupa personal de asta. Am insistat la telefon si nu am lasat-o pana nu mi-a scris. Cand am sunat dupa patru zile pentru ca nu primisem nimic, se facea ca nu mai stie despre ce este vorba. Abia cand i-am amintit de e-mail a zis aaaaaa, da: pai abia azi ni l-a trimis furnizorul... nu mai lungesc. Au trecut doua saptamani si dupa interminabile discutii la telefon, abia au reusit sa-mi trimita produsul.

Morala:
1. NU cumparati de la Cel.ro
2. Daca va mananca sa luati de la ei, verificati pachetul avand curierul de fatza.
3. Si totusi, NU cumparati de la ei!!!

#9
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
Si platiti ramburs !

#10
zamf323

zamf323

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 11.08.2009
Citesc mai sus despre "interminabile discutii la telefon". Se pare ca si-au schimbat tactica din februarie, pana in prezent. Intre timp nu mai raspund la telefon.
Daca suni la ei iti inchid dupa ce te tin un pic in coada de asteptare.

#11
doio77

doio77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 18.02.2007
Confirm ca sunt PRAF ca firma si angajati. Azi dim comand un router, confirm comanda, ma suna pe urma ca pot sa vin sa il ridic si dupa ce platesc vad papitoii aia ca se plimba cu factura in mana pentru cu nu gaseau router-ul. Pe urma se scuza si imi baga pe gat alt router mai scump, mi-am luat banii inapoi si acum va scriu si voi sa nu mai cumparati de la aceasta firma de 0,2 bani care pune clientul pe drum si surpriza, NU AVEM PRODUSUL. Rusine CEL.ro sunteti o firma cu angajati VARZA.

Edited by doio77, 04 January 2013 - 17:42.


#12
Zganarel

Zganarel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 01.10.2008
Am cumparat in luna noiembrie un hdd de la cel.ro
Acum cateva zile hardul a inceput sa dea semne de oboseala si pana la urma a cazut.
Fiind in garantie, am trimis pe site-ul lor solicitarea de service (deoarece nu exista un service faptic unde sa te prezinti cu produsul defect) si am primit urmatorul raspuns:
Stimate(a) ....
Cererea dvs de primire in service a HDD SEGATE BARRACUDA 500GB 7200RPM
din data de 29.May.2013 a fost inregistrata
cu numarul de service SV2097
Puteti urmari statusul cererii de service din pagina de administrare a contului dvs.

Cu stima, echipa CEL.ro
021.311.93.08 / 0733.94.95.00 / [email protected]

Vad ca aceasta firma este condusa de tepari care au inchiriat o aripa de la APACA.

#13
sandu_0129

sandu_0129

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.06.2013
Mi-am fost facut cont doar pentru a impartasii experienta mea cu aceasta"minunata" firma.
Am facut proasta decizie sa achizitionez un laptop(usor mai scump sa nu am surprize) si la mai putin de un an dupa ce lam luat a inceput sa aiba probleme.Se incingea prea tare(pentru ce era folosit) si se inchidea la un task "solicitant"(filme de calitate hd).L-am trimis in service la ei.Dupa ce m-au tinut in asteptare vreo zece zile l-am primit inapoi cu un bilet:problema este de softwere,fiind ilegal.Bun,si eu ce am platit softwerul sau hardwerul?L-am trimis pentru probleme de soft sau de hard?In fine,pe langa asta,mi-au trimis si cablu de acumulare pe"bucati",asa ca am mai asteptat o saptamana sa imi trimita si adaptorul,fara nici macar un bilet in care sa se scuze.
Asa ca,daca vreti sa apelati la o firma serioasa,cu staff serios,faceti orice,numai NU apelati la CEL.RO.
P.S:M-au tinut ca ultimu fraier la telefon pana sa ma bage in seama,a trebuit chiar sa reapelez odata.

Edited by sandu_0129, 19 June 2013 - 20:52.


#14
SergiuSerban

SergiuSerban

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.08.2014
am facut un grup pe facebook pentru toti cei care au fost pagubiti de cel.ro adica SC Corsarul Online srl aici https://www.facebook...biticelpunctro/

tocmai am patit-o si eu, povestea pe scurt mai jos.

- Comanda facuta online pe data de 7 august 2014 pentru un televizor Led 39 samsung ue39f5000 full hd , pret 1799 RON.
- Livrarea a fost facuta tot pe 7 august 2014 dupa ora 8.30pm, adica dupa ora anuntata de ei intre 5-8pm cand nu eram la adresa de livrare. NU am semnat de primire pentru ca nu eram la locatie si nu am putut verifica daca produsul este cel comandat si functional.
- Am incercat sa instalez televizorul pe 8 august 2014 dimineata, televizorul era aparent intact fara nicio urma de lovitura, fapt ulterior confirmat si in formularul de retur al cel.ro, dupa mult scandal cu ei, au acceptat sa scrie ca arata intact. Insa la pornire, televizorul nu avea displayul functional (am pus o poza pe https://www.facebook...&type=1 )
- Am notificat in scris, prin cerere online de retur firma, in aceeasi zi pe 8 august, fapt confirmat pe email.
- Am fost informat ca pot sa aduc returul la sediu luni 11 august 2014
- Am adus produsul la sediul cel.ro (SC Corsarul Srl) in data de marti 12 august 2014 si dupa lungi discutii, reprezentantul firmei de la service a acceptat sa il primeasca, cu mentiunea pe formular ca televizorul nu are urme de lovituri si ca displayul este nefunctional. Am fost instiintat ca televizorul urmeaza sa fie evaluat de un service autorizat si voi fi informat asupra deciziei firmei, desi normal era sa imi fie returnati fie banii fie un produs nou si functional pentru care am platit integral cu cardul personal.
- vineri seara, pe data de 15 august 2014 am fost informat pe email ca televizorul si-a pierdut garantia fiind evaluat ca prezinta defectiuni cauzate de lovituri mecanice, desi acestea nu erau vizibile, si ca pozitia firmei este ferma, anume ca acest defect este imputat exclusiv clientului care are doua variante: reparatia la un cost de 2044 RON (pentru un televizor care nou a costat 1799 RON!!!!) sau sa il ridic stricat de la sediul firmei cand voi fi anuntat, ulterior.
- luni 25 si marti 26 august, nu am primit niciun raspuns telefonic si nici in scris de la firma SC Corsar Online SRL in ciuda demersurilor facute prin telefon, email si personal la sediul lor, de a discuta cu o persoana abilitata. doar in urma insistentelor la sediul lor, am primit pe email !?! un raspuns ca pozitia firmei ramane aceeasi, produsul este deteriorat de end-user si ca il pot repara la pretul promotional de +2000 ron!
A fost imposibil de a primi datele de contact altele decat adrese de email de la orice persoana din conducerea firmei pentru a stabili o intrevedere.
Acum am facut deja reclamatie la OPC si am contactat o firma de avocatura pentru a merge in instanta.

#15
tonimatei

tonimatei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 26.02.2014
Buna ziua. am cumparat un produs de la corsar online. ( cel.ro) dupa 1 an sa defectat. l-am trimis in service specificand ca am date extrem de importante e acel produs ( este vorba de un hard extern). am avut neplacuta surpriza sa imi fie trimis unul nou fara sa fiu instiintat de asta si fara sa mi se ceara acordul. i-am contactat imediat si am insistat sa mi se repare hdd-ul sau sa imi fie trimis inapoi pentru a recupera datele chiar cu riscul de a pierde garantia, m-am lovit de refuzul impertinent al responsabililor magazinului pe motiv ca este trimis la producator pentru a se recupera banii din casare sau asa ceva. va rog mult sa ma indrumati ce sa fac pentru a-mi putea recupera hardul vechi si implicit datele continute.
va multumesc !

#16
PS2RO

PS2RO

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,694
  • Înscris: 18.08.2009
Nu ai ce face, nu e obligatia lor sa iti salveze tie datele sau sa iti faca back-up. Data viitoare citeste mai bine contractul!

#17
tonimatei

tonimatei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 26.02.2014

 PS2RO, on 20 martie 2015 - 00:40, said:

Nu ai ce face, nu e obligatia lor sa iti salveze tie datele sau sa iti faca back-up. Data viitoare citeste mai bine contractul!
da, dar nici sa il inlocuiasca fara acordul meu nu au dreptul.

#18
cdan

cdan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,144
  • Înscris: 17.11.2003
Atentie la livrare, sunt total NESERIOSI. Am comandat si am achitat 3000 lei avans iar la data promisa (azi) NU au livrat. TOTAL NEMULTUMIT! Vorbe goale de ademenit clientii. NESERIOSI, este ultima data cand cumpar de la ei. Aviz amatorilor! Daca doriti sa asteptati si sa sunati la ei ore in sir fara sa raspunda, comandati la ei!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate