Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari
 Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

Stimulente AJOFM
 

MSG BOX CU REZULTAT DIN SQL SERVER

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
adrianpavel81

adrianpavel81

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 18.04.2008
Salutare,
cum de ceva vreme ma tot macina aceasta problema..m-am gandit sa va cer parerea si voua. Sunt incepator pe partea de VB iar pe SQL la nivel mediu...
Problema mea este urmatoarea:
vreau ca un eveniment in VB sa execute un script SQL al carui rezultat sa-l afiseze intr-un MSGBOX.Procedura SQL o am gata dar mai imi trebuie si partea de VB la care ma bat degeaba cu pumnii in cap ca tot nu imi iese  :huh:
Multumesc

Aici am functia care ar trebuii sa cuprinda ideea mea:  :D

Public Function CompleteTask(strTaskId As String, strProjName As String, strTaskName As String, iProjID As Integer) As Boolean
Dim ans As Variant: Dim strSubject As String: Dim strMsg As String: Dim strTo As String

    strSubject = strProjName & " [Notificare task incheiat]"
    strMsg = "Notificare: taskul " & "<font color=#993333><b>" & strTaskName & "</b></font> este incheiat."
    
    ans = MsgBox("Sigur doriti sa incheiati acest task ?" & vbCrLf & "Nota: Se va trimite automat un email " & _
        "catre toti recipientii din lista proiectului aferent.", vbYesNo + vbQuestion, "Confirmare")
    
    If ans = vbYes Then
    
        deMain.Commands("spEmpCompleteTask").Parameters(1) = Val(strTaskId)
        deMain.Commands("spEmpCompleteTask").Execute