Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Probleme display Acer Extensa

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#1
uccio

uccio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 07.09.2008
Acum 3 saptamani am cumparat un notebook Acer Extensa 5630(de pe net).
      Problema e ca deseori cand il deschid displayu' mi se face alb si ramane asa pana la logarea la windows(atunci cand trebuie sa imi selectez contul pe care intru). Se mai intampla doar sa inchid displayu'(nu stiu cum sa zic, il pliez peste tastatura..) si cand il ridic se face iar alb. Daca e alb in timp ce sunt in windows, nu am ce sa mai fac. Trebuie sa il restartez automat.
      Ma gandesc ca tine de hard(si inca mai sper sa gresesc,abia l-am cumparat), dar nu stiu exact. Sa apelez la garantia pe care mi-au dat-o cei de la care l-am cumparat sau sa merg intr-un service?(daca tine de hard).

      Astept sugestii.!!!

Ma poate ajuta cineva???

#2
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
service direct.
e problema fie la panglica fie la placa video, daca se albeste si cand il pornesti, pana sa se incarce windows-ul.

#3
Campers

Campers

    Just ..tired of this shit ..

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,409
  • Înscris: 24.04.2006
service
n-are absolut nici o legatura cu hardul

#4
uccio

uccio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 07.09.2008
Voiam sa zic ca e ceva care tine de partea hard... Niste service-uri in Iasi??? Si cam in cat timp s-ar rezolva problema daca stie cineva...

Doar atat va mai intreb.

#5
Campers

Campers

    Just ..tired of this shit ..

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,409
  • Înscris: 24.04.2006
aa , scuze
pai daca ai garantie , de ce sa te comlpici cu service-uri ? vei pierde garantia apoi in caz de doamne fereste ceva mai scump ..

cred k e in jur de 2 mil ..(cred doar , nu dati cu parul)

Edited by Campers, 29 October 2008 - 14:01.


#6
uccio

uccio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 07.09.2008
Acum iar mi s-a intamplat am miscat putin display'u laptopului si s-a facut alb instantaneu. A trebuit sa restartez laptop'u.


inca mai astept sugestii

Eu sunt din Iasi, laptopu' l-am luat  de pe cel.ro. Au astia service'uri in Iasi?

#7
bit 61

bit 61

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,567
  • Înscris: 17.09.2005
Contacteaza firma de la care a fost cumparat laptop-ul pentru a vedea daca au un service propiru
sau agreat in Iasi.
Defectiunea este hard.
Nu te complica sa o rezolvi "singur" atata timp cat este in garantie.

#8
uccio

uccio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 07.09.2008
Mersi mult celor care m-au ajutat cu sugestii.

#9
oxyd

oxyd

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 25.08.2005
si eu am aceasi problema, tot cu un laptop acer extensa 5630 si culmea, tot de cateva saptamani cumparat..

la mine se albeste cand vrea el, nu are standarde, ba in windows ba inainte de bootare, totusi cred ca si la tine si la mine ar putea plecat de la bios,
inainte sa updatez bios-ul nu facea asa, l-am updatat si dupaia a inceput sa faca urat, am pus v1.22 si acum ma gandesc sa il pun inapoi pe cel cu care a venit laptopul, adica 1.20 ..

#10
oxyd

oxyd

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 25.08.2005
imi cer scuze ca postez de doua ori dar nu am gasit edit, am vrut sa va spun ca nu e de la bios, am pus versiunea cu care a venit laptop-ul si tot asa face, singura solutie e sa mergem cu ele la garantie sau service ..

#11
RveMO

RveMO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 15.04.2008

View Postoxyd, on Jan 19 2009, 13:18, said:

si eu am aceasi problema, tot cu un laptop acer extensa 5630 si culmea, tot de cateva saptamani cumparat..

la mine se albeste cand vrea el, nu are standarde, ba in windows ba inainte de bootare, totusi cred ca si la tine si la mine ar putea plecat de la bios,
inainte sa updatez bios-ul nu facea asa, l-am updatat si dupaia a inceput sa faca urat, am pus v1.22 si acum ma gandesc sa il pun inapoi pe cel cu care a venit laptopul, adica 1.20 ..

Trist...am si eu aceeasi problema:( Problema a aparut la nici o sapt de cand l`am cumparat...la inceput facea mai ara..acum face aproape la fiecare pornire.

#12
BH2

BH2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 09.02.2007
problema la acest model este una de serie, trebuie sa mergeti cu laptopul la service daca aveti garantie pt a va schimba displayul si invertorul deoarece diferenta de tensiunea dintre placa de baza si display este foarte mare ,aceasta ducand la ecran alb:) biosul nu are nici o legatura cu aceasta problema.

Edited by BH2, 17 April 2009 - 17:40.


#13
RveMO

RveMO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 15.04.2008

View PostBH2, on Apr 17 2009, 18:39, said:

problema la acest model este una de serie, trebuie sa mergeti cu laptopul la service daca aveti garantie pt a va schimba displayul si invertorul deoarece diferenta de tensiunea dintre placa de baza si display este foarte mare ,aceasta ducand la ecran alb:) biosul nu are nici o legatura cu aceasta problema.

Multumim pentru raspuns BH2. Mi`am dat si eu seama ca e o problema de serie o data ce nu mi s`a intamplat numai mie..
Eu credeam ca e ceva de pe la placa video..

Oricum...uar ca n`au avut si ei curiozitatea sa testeze 2-3 laptop`uri inainte sa le lanseze pe piata...

O sa`l trimit la garantie :D

#14
denisvas89

denisvas89

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 26.04.2009
Tin sa va anunt ca aceeasi situatie o am si eu lam cumparat de vreo 1 saptamana si la mine face mai rar dar face cand il deschid face din start alb ecranu si cand vreau sa aleg useru cu care sa ma conectez atunci isi revine mam gandit sa bag xp sau sa schimb driveru de la video cu unu mai nou am inteles ca ar putea sa se rezolve, as prefera sa il rezolv eu decat sa il trimit la service miau spus ca poate dura pana la 3 saptamani, si sa ma trezersc ca imi schimba biosul si win si mil trimit napoi ca am vb cu cei de la service si miau spus sa incerc biosul update sau win asta stiam si eu in fine o sa mai contactez forumul acesta sa vedem daca sa rezolvat

#15
RveMO

RveMO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 15.04.2008

View PostRveMO, on Apr 24 2009, 19:29, said:

Multumim pentru raspuns BH2. Mi`am dat si eu seama ca e o problema de serie o data ce nu mi s`a intamplat numai mie..
Eu credeam ca e ceva de pe la placa video..

Oricum...uar ca n`au avut si ei curiozitatea sa testeze 2-3 laptop`uri inainte sa le lanseze pe piata...

O sa`l trimit la garantie :D

O sa vreau sa`i dau si eu un update la bios..
De la windows nu e sigur..si nici de la driverul video..pentru ca ecranul se albeste inainte ca tu sa intrii in windows si sa`ti incarce driverele video. Asa m`am gandit si eu la inceput. Ar fi bine sa fie de la bios..desi..nu cred. Eu o sa incerc sa`i dau update la bios..am vazut ca e un CD bootabil pe site`u lor care da.

Ultima solutie..e service`u. Bafta!

#16
denisvas89

denisvas89

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 26.04.2009
eu am gasit o "solutie" care nu sunt 100% ca e de la aia dar va spun si voua sa incercati. Deci... unde este butonu de pornire trageti cu putina foa plasticul acela ce acopera difuzoarele si gasiti acolo un cablu alb ce merge la butonu de pornire si la mine acela pare sa fie intrerupt undeva si era incalcit lam indreptat si lam bagat mai tare in mufa respectiva si parese ca nu mai face asa des acum incercati si voi dar nui sigur ca e de la mufa aceea nici la mine... oricum putine sanse sa il trimit laservice ca nici ei nu rezolva mare lucru sunt mai mult ca sigur pt ca nu se albeste tot timpu numa uneori ceea ce ii deteremina pe ei sa nu se bage in el si il trimit napoi si spun ca nare nimik, in fine spor la treaba

#17
BH2

BH2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 09.02.2007

View Postdenisvas89, on May 5 2009, 22:18, said:

eu am gasit o "solutie" care nu sunt 100% ca e de la aia dar va spun si voua sa incercati. Deci... unde este butonu de pornire trageti cu putina foa plasticul acela ce acopera difuzoarele si gasiti acolo un cablu alb ce merge la butonu de pornire si la mine acela pare sa fie intrerupt undeva si era incalcit lam indreptat si lam bagat mai tare in mufa respectiva si parese ca nu mai face asa des acum incercati si voi dar nui sigur ca e de la mufa aceea nici la mine... oricum putine sanse sa il trimit laservice ca nici ei nu rezolva mare lucru sunt mai mult ca sigur pt ca nu se albeste tot timpu numa uneori ceea ce ii deteremina pe ei sa nu se bage in el si il trimit napoi si spun ca nare nimik, in fine spor la treaba



panglica de la butonul de power nu are nici o legatura cu albirea displayului.atata timp cat ai reusit sa pornesti laptopul de la buton inseamna ca e ok panglica.acum in legatura cu service-ul depinde foarte mult unde il duci,te sfatuiesc sa il trimiti in bucuresti.dupa cum spuneam si mai sus e o problema de serie destul de veche pt modelu asta asa k mai bine il duceti in service daca aveti garantie sa va schimbe display-ul si invertorul.update-ul de bios nu are o solutie pt prob asta si nici OS nu tine de problema asta.

#18
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,482
  • Înscris: 19.04.2009
aceiasi problema o am si eu. se face alb insa, mi-am setat butonul de power pe "stand by" . eu am un aspire
unde gasesc un service? garantie nu mai am, laptopul l-am luat din s.u.a. si am avut o garantie "electronica" insa ma mancat s-a n-o activez :|

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate