Problema Golf 3 1.4 benzina, 1993
Last Updated: Oct 14 2008 02:41, Started by
semibreve
, Oct 06 2008 10:55
·
0
#1
Posted 06 October 2008 - 10:55
Am observat de curand ca la un drum campina ploiesti(DN1-30km) temperatura motorului a ajuns la 90, iar motorul era mult prea cald, frigea chiar.
Daca asta ar fi fost problema.....na ...poate ca mai treaca mearga...insa am observat ca consulma si fff mult undeva la 7 7.5 extraurban si nici putere nu prea are in comparatie cu un Opel tot din 93, acelasi motor. Care ar fi problema de consuma asa de mult si se incalzeste asa de tare?Sa fie din reglaje de la carburator sau de la vreun senzor de temperatura? |
#2
Posted 06 October 2008 - 11:30
90 de grade e o temperatura cat se poate de normala!!!nu ai de ce sa te sperii....acum cu consumul,sunt o multime de factori care ar putea sa il influenteze....da-ne si tu mai multe detalii!!!!scoate fum,nu scoate,filtrele sun schimbate?bujiile in ce stare sunt,alte probleme,comportament anormal al motorului?
|
#3
Posted 06 October 2008 - 11:37
Fum nu scoate, bujiile sunt bune, filtru de aer e schimbat.Motorul se aude frumos si merge rotund, uleiul e ok....ce as mai putea verifica?....
Se poate ca amestecul de benzina din carburator sa nu fie ok?....adica prea multa benzina si putin aer |
#4
Posted 06 October 2008 - 12:10
Arunca un ochi si la bujii, daca nu le-ai verificat. Vezi daca mai ai bujii, cum arata(daca sunt afumate) ar putea sa-ti dea indicii despre calitatea amestecului(afumate =>amestec bogat; albicioase =>amestec sarac). De asemenea, verifica si fisele(empiric, daca sunt la vedere: noaptea, pe intuneric, salta capota si vezi daca nu ai scantei pe acolo=>vreo fisa intrerupta; mai profi, cu un micrometru, verifica rezistenta interna, insa pentru VW nu stiu ce valoare ar trebui sa ai).
Consumul mare il poti avea si din cauza benzinei, nu stiu daca s-a trecut la benzina de iarna(mai volatila) iar benzina de vara+temperaturi scazute scad performantele masinii si cresc consumul. Temperatura de 90 de grade pentru un motor benzinar este ok, acolo trebuie sa stea. P.S: Ignora partea cu bujiile, acum am vazut ca le-ai verificat. Edited by closchkutza, 06 October 2008 - 12:11. |
#5
Posted 06 October 2008 - 14:51
semibrave dupa problema ta cu temperatura motorului imi dau seama ca nu te prea pricepi la motoare(iarta-ma daca gresesc).tu spui ca bujiile sunt bune...ce vrei sa spui cu asta?descriele:ce culoare au,care e distanta la electrod?
|
#6
Posted 06 October 2008 - 19:59
Pai daca ma pricepeam nu mai scriam pe forum....o rezolvam eu!Bujiile sunt bune in sensul ca s-a uitat un prieten care le are cat de cat a avut si el masini la viata lui si mi-a zis ca-s bune.
In alta ordine de idei......de ce 90 grade la 30 km parcursi e normal?(asta pt un VW poate?).La un Opel tot de 1.4 benzinar tot 93 nu sare de 70 maxim 75.Dar poate asta e o caracteristica a masinilor golf 3.ma rog.....o sa caut un service care sa poata sa-mi spuna sigur ce e in neregula....ca asa sunt satul de nea X,Y care incepe si pune surubelnita pe masina asa dupa ureche....iti ia banu si constati ca nu ti-a facut nimic.... |
#7
Posted 06 October 2008 - 21:30
semibreve, on Oct 6 2008, 11:55, said: Am observat de curand ca la un drum campina ploiesti(DN1-30km) temperatura motorului a ajuns la 90, iar motorul era mult prea cald, frigea chiar. Daca asta ar fi fost problema.....na ...poate ca mai treaca mearga...insa am observat ca consulma si fff mult undeva la 7 7.5 extraurban si nici putere nu prea are in comparatie cu un Opel tot din 93, acelasi motor. Care ar fi problema de consuma asa de mult si se incalzeste asa de tare?Sa fie din reglaje de la carburator sau de la vreun senzor de temperatura? Ca ce ai spus tu din observatii, nu sare cu nimic din tipar (mers normal), adica: apa la 90grC, consum de ~7% extraurban. |
#8
Posted 06 October 2008 - 22:32
Masina o am de 2 saptamani(adusa din germania) deci....totusi 7l/100km extraurban nu e mult la motor de 1.4?
|
#9
Posted 07 October 2008 - 12:43
Normal ca nu e mult. Eu cu motor 1.2 pot sa scot si 7.5-8% daca merg cu 140-150
|
#10
Posted 14 October 2008 - 02:41
semibreve, on Oct 6 2008, 11:37, said: Fum nu scoate, bujiile sunt bune, filtru de aer e schimbat.Motorul se aude frumos si merge rotund, uleiul e ok....ce as mai putea verifica?.... Se poate ca amestecul de benzina din carburator sa nu fie ok?....adica prea multa benzina si putin aer |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users