Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 

La munte cu Peugeot Partner 2.0 HDI

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#37
AIWAMAN

AIWAMAN

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 4,532
  • Înscris: 26.11.2001
Omule am un amic cu 2 Peugeot...si am sa-i dau link la asta e super misto povestea...
Poate il conving sa-si cumpere si un Partner!

#38
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Domnilor va multumesc pentru aprecieri.  :)

Referitor la consum, nu am avut ocazia sa i-l fac dar din banuielile mele, parcurzand circa 1500 de km cu ea din cei 7000 pe care ii are acum, cred ca la drum intins consuma in jur de 6,5-7,5l/100km si in oras cam 7-9L/100km. Sigur ca vreau sa va dau info mai exacte astfel incat consumul pe care il banuiesc nu este foarte aproape realitatii dar cred ca in viitorul apropriat va voi da informatii mai exacte in aceasta privinta.

In viitorul apropriat voi posta si alte imagini, majoritatea fiind poze facute in interiorul masinii, comentarii, in special punctele slabe pe care le-am constatat, lucru care, desigur, ne intereseaza pe toti.

Edited by Zvastrici, 01 January 2006 - 22:26.


#39
RTL

RTL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 491
  • Înscris: 07.06.2004
Sa postez si eu macar o imagine dat fiind faptul ca am fost prezent la "testarea masinii". Buna masina... da!  :D

Imagine facuta la cativa km dupa Transfagarasani mergand pe partea Sibiu-lui.

Attached Files



#40
cipris

cipris

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 31.07.2004
Cum sta Partner-ul cu zgomotul interior, in special la viteza mare? Nu e zgomotos?
Tare ma bate gandul ca viitoarea mea masina sa fie ceva Peugeot Partner, Renault Kangoo sau Citroen Berlingo. Am observat insa la Renault Kangoo ca interiorul nu este capitonat complet si astfel o cam suspectez de a fi zgomotoasa. Pe langa ca nu imi place cum arata metalul ala, ca la Matizurile alea mai ieftinutze.
Cum sta Partner-ul din puct de vedere al finisajelor interioare si al zgomotului?

#41
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
La viteza mare este zgomotos, da, este o masina inalta cu o aerodinamicitate scazuta. Depinde insa de pretentiile fiecaruia... Zilele trecute am avut ocazia de a conduce un Zafira monovolum si un Alhmbra si nu exista termene de comparatii intre ele si Partner, deci daca privim din acest unghi, Partner este o autoutilitara bogata in dotari si atat.

Calitatea materialelor din interior a crescut fata de modelele predecesoare si pentru aceasta clasa finisarea lor este ok dar depinde de ce isi doreste fiecare si de pretentiile fiecaruia. Motorul este destul de zgomotos, va dati seama ca Peugeot nu si-a permis sa-l antifoneze foarte mult pentru a proteja buna cariera si a altor modele marca Peugeot insa avand in vedere pretul acestei masini, dotarile sale, compromisul bun intre confort, spatiu, putere, etc., este, dupa opinia mea, o masina excelenta.

O mai conduc din cand in cand si astazi. In prezent are 15500 km parcursi si din fericire revizia de 15000 a decurs in stil monoton, schibandu-se consumabile, ungandu-se balamale, etc., totul ok, nimic nelalocul lui...

Ca hibe din ce discutii am purtat cu un fost proprietar de Citroen Berlingo am inteles ca aceasta masina nu este suficient de fiabila la articulatie, respectiv capetele de bara care isi dau duhul prematur. Nici amortizoarele si bileletele de directie nu sunt foarte durabile din ce am inteles de la acest fost proprietar... Am luat in calcul si faptul ca el a avut un Berlingo model vechi, iar restilizarile si imbunatatirile aduse la Berlingo/Partner modelul nou sper sa fie aduse si la fiabilitatea articulatiei.

La acest Partener articulatia este ca noua si chiar ar fi fost culmea sa dea vreun semn de oboseala dat fiind faptul ca 12000-13000 de km au fost parcusi la drumuri lungi, in afara Bucurestiului.

Ca bug-uri, cutia de viteze are rapoarte lungi, mult prea lungi, motorul zgomotos, bancheta din spate mult inalțată avand un sezut de marime mica, sistemul de prindere al burdufului manetei de viteze este mediocru, total dezamagitor, in viitorul apropriat se va merge la Peugeot pentru niste scaiva reclamatii pentru sa se desprinde de la locasul sau subit si des...

In viitorul apropriat voi merge din nou cu ea la munte si abia astept pentru ca este o masina excelenta la drumuri lungi si sa nu uitam ca sub capota are un 2.0HDI by Peugeot... Tot dupa acea calatorie voi dezvalui plusurile si minusurile...

Edited by Zvastrici, 24 September 2005 - 19:41.


#42
andrei1986us

andrei1986us

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 19.06.2005
Desi reply-ul meu este destul de tarziu(acum am vz topicu) tin si io sa te felicit pentru prezentarea calatoriei + poze.Cred ca a fost super.Si eu sunt fan si al muntelui si a marii da cum la mare=manele....mai bine la munte.
Cat despre masina...ce sa zic...daca nu tia facut probleme pana la revizia asta de 15000km e bine.S-o conduci sanatos cat mai mult...

A si mai pune niste poze daca mai faci niste calatorii prin tzara cu masina....si cu alte peisaje asa mishto

#43
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Zilele trecute am mai parcurs circa 800 de kilometrii...

Minusuri:

- cursa lunga a levierului de viteze
- rotile se vireaza insuficient, fiind nevoie de o extra manevra pentru intoarceri complete
- diferenta de inaltime dintre pedala de acceleratie si cea de frana este prea mare, trebuie acordata extra atentie pentru a nu avea surprize dezastruoase in cazul unei franari de urgenta
- maneta de semnalizare revine greu la pozitia initiala, de multe ori ramanand activata semnalizarea chiar si dupa ce am efectuat virajul
- geamul electric din dreapta nu are automatizare ca cel din stanga (tii apasat 1,5 secunde si preia comanda pana la capat)
- sezutul banchetei din spate este scurt, deci la curse lungi e chiar bad
- din relantiu, la apasarea rapida a pedalei de acceleratie exista un delay deranjant care iti taie din viteza unei manevre rapide (insa impresie subiectiva, este un diesel HDI)
-  cu geamurile usilor din fata coborate complet si rulaj pe macadam se aud zgomote ale macaralelor, mici scartaituri, voi raporta proprietarului sa ia masuri la revizie
- HDI-ul - silentiozitate scazuta, feeling de tractoras
- cand masina este full si se ruleaza cu 60 km/h cu geamurile usilor din fata coborate complet, cei din spate nu pot suporta mai mult de cateva minute curentul imens care se acumuleaza in spate, iar acesta nu poate fi diminuat cu ajutorul geamurilor din spate pentru ca acestea se desprind doar usor spre exterior ceea ce este bad, very bad la caldura mare, fara AC, si 4 persoane on board. - spre exemplu cum am mers noi la munte si nu vroiam AC, eram 4, si rulam cu geamurile aproape ridicate... acest aspect m-a macinat tot drumul, aiurea si de kkt!
- usile culisante din spate nu pot fi deschise din interior de catre orice persoana, mai ales de sex feminin, fiind nevoie de brat puternic
- in curbe trebuie viteza mica, suspensia moale fiind vinovata in acest sens
- busonul oval al rezervorului de combustibil este tricky de pus si necesita obijnuinta
- stergatorul lunetei nu stie decat de o singura viteza

Plusuri:

- motor puternic, impresia rezervei de putere fiind omniprezenta, mai mult de 3000 rpm nefiind nevoie
- serpentinele sunt joaca de copil pentru 2.0 HDI, ajungand nenumarate masini din urma + faptul ca electroventilatorul nu cred ca a functionat vreodata
- consum bun in acesti 800 de km, masina fiind incarcata (2tipi+2tipe+bagaje), consumul constatat: aproximativ 6L-7L/100km
- accesul in interior pentru sofer este elegant, chiar daca am 188 inaltime, sar imediat la volan
- pozitie de condus excelenta, volanul este la locul lui, dar nu are o pozitie ideala... totusi, nici o jena, foarte ok
- AC-ul nu supara puterea motorului in mod deranjant
- portbagajul inghite tot daca se scoate acoperitorul de bagaje
- faruri excelente, ochii mari isi fac treaba
- suspensii moi si placute pe drumuri rele

After all, o parere personala, este o masina excelenta chiar si asa, imi place foarte mult sa o conduc, pozitia inalta de condus fiind un mare avantaj fata de turismele clasice, fiind tot timpul cu un pas inainte in ceea ce inseamna vizibilitate + tractorasul de sub capota care imi permite rulaj rapid in caz de nevoie, puterea este suficienta, acceleratiile rapide fiind foarte ok pentru aceasta clasa.

In prezent are 19 000 de kilometrii parcursi si nu s-a intamplat vreodata sa nu porneasca sau ceva de genul acesta, precum s-a intamplat la altii.  :naughty:

In imagine Partner-ul pozat de pe veranda cabanei Plaiul Foii.  :naughty:

Attached Files


Edited by Zvastrici, 01 January 2006 - 22:35.


#44
prafuit

prafuit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 28.06.2005
Ar trebui sa scrii o carte!!

Posesor de Berlingo, cu acelasi motor de 2.0 HDI. Al meu este model vechi, chiar inainte de a suporta acea operatie estetica, toamna lui 2002!!! Acum a ajuns la 60000km si se comporta foarte bine.

Este adevarat ca eu nu am modelul atat de dotat. Am luat la dotarile de baza un A/C, ca deh sa nu intampinam probleme cu geamurile deschise. Eu si 9in momentul de fata ma felicit pentru alegerea facuta. Motorul are suficienta putere ca sa "dovedeasca" multe masini care se cred puternice. Pentru mine a fost masina care m-a satisfacut timp de 2,9 ani, pentru ca acum am trecut tot la un Citroen dar mult mai micut C3. Pot sa spun ca HDI-ul de la PSA m-a facut sa nu imi mai placa benzinarele. Poate sa dezvolte orice putere la orice turatie un benzinar, nu ma mai impresioneaza (poate doar 4,2 quatrro de la Audi cu 335CP, dar nici cu viitorul 4,2 TDI de 300CP nu imi va fi rusine). Marturisesc ca atunci cand mi-am luat Berlingo am vrut sa fac combinatia intre o dacie papuc si o supernova, si, intradevar am reusit sa fac aceasta combinatemai mult decat perfect.

Acum parti proaste sunt cu franele, se consuma tare repede, ma refer la placute si implicit si discurile. O sa spuneti ca sunt eu un maniac si rup frana pe sosea, dar nu este doar parerea mea ci si a celor de la service! Si la articulatii am avut probleme (model vechi), si este prost ca pivotul a trebuit sa il schimb cu tot cu bascula (dar am facut in asa fel, scisori in Franta si alte chestii, sa il schimb pe garantie la 29000 km). Si apoi interiorul este mai adecvat penru utilitara decat pentru un model sportiv.

Eu unul m-am simtit si ma simt perfect in acel mic tanculet. Ii spun mic tanculet in comparatie cu mingiuta de acum. Aici la munca nu am poze sa ma dau si eu mare :(

Pentru iesiri la munte, la mare, in strainanate, la padure masina este perfecta. Sa nu mai vorbim ca mai puti face si un ban cand mai cari niste canapele, niste opere de arta si alte lucruri, deh - utilitara!

Gata ca v-am plcitisit destul!!!

Keep it on the road!

#45
proxxxy

proxxxy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 15.07.2003
Zvastrici m-ai provocat, nu m-am putut abtine  :coolspeak:

acum 2 saptamani am fost si eu la lacul balea tot cu un Peugeot partner 2.0 hdi (peugeot partner ushuaia grand raid cica  :D )

atasez imagini (ultimile 2 poze sunt mai vechi)

voi mai pune informatii si poze cand mai am timp  :peacefingers:

Attached Files



#46
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
:) Cool.

Baga detalii, km parcursi, kikițe, problemele, tot meniul.

#47
proxxxy

proxxxy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 15.07.2003
pai nu am fost eu soferul  :confuzzled:  ci taica-miu.. asa ca nu iti prea pot spune multe despre masina;

are 2 ani si aproape 150.000km parcursi; masina foarte incapatoare (asta a fost si motivul pentru care am pornit cu el la drum) - au incaput haine, cort, mancare, tot.. e si normal pentru o masina de marfa :)
masina sufera la capitolul fiabilitate (pana acum s-a rupt cablul de ambreiaj, discurile de frana schimbate, portierele din spate nu mai pot fi deschise decat dinauntru, maneta de semnalizare defecta (nu se mai tine, in gropi "cade" pe semnalizare stanga), airbag nefunctional (apare la bord) si au mai fost probleme, nu le mai stiu eu acum); in plus prelucrarea este mediocra; >motiv pentru care a doua masina, este o corolla  :) )
in rest masina poate fi catalogata dept off-road, avand garda la sol destul de mare, este o masina economica, spatioasa, confortabila si chiar cu un design  :coolspeak: (cel putin fata de concurenta);

mai revin cu informatii  ;)

#48
florinvasile

florinvasile

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 18.10.2008

View Postproxxxy, on Aug 22 2005, 23:18, said:

pai nu am fost eu soferul  :confuzzled:  ci taica-miu.. asa ca nu iti prea pot spune multe despre masina;

are 2 ani si aproape 150.000km parcursi; masina foarte incapatoare (asta a fost si motivul pentru care am pornit cu el la drum) - au incaput haine, cort, mancare, tot.. e si normal pentru o masina de marfa :)
masina sufera la capitolul fiabilitate (pana acum s-a rupt cablul de ambreiaj, discurile de frana schimbate, portierele din spate nu mai pot fi deschise decat dinauntru, maneta de semnalizare defecta (nu se mai tine, in gropi "cade" pe semnalizare stanga), airbag nefunctional (apare la bord) si au mai fost probleme, nu le mai stiu eu acum); in plus prelucrarea este mediocra; >motiv pentru care a doua masina, este o corolla  :) )
in rest masina poate fi catalogata dept off-road, avand garda la sol destul de mare, este o masina economica, spatioasa, confortabila si chiar cu un design  :coolspeak: (cel putin fata de concurenta);

mai revin cu informatii  ;)
Care umblati cu masinile pe plaiuri mioritice, dati-mi si mie cateva trasee pe unde sa hoinaresc si eu cu Loganul MCV, si ma refer ma munti si vai ;)

Attached Files



#49
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Tu vrei sa faci off-road pe munti si vai cu MCV-ul sau n-am inteles eu bine? Peste vre-o luna baga un Transalpina si ne zici cum tine MCV-ul. Nu e offroad insa nici foarte departe nu e. :D

Edited by filipxxx, 28 April 2009 - 23:57.


#50
florinvasile

florinvasile

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 18.10.2008

View Postmaniaku, on Oct 12 2002, 21:00, said:

Daca acel camp ID este auto_increment nu poti sa faci nimic. ID-urile de tip auto_increment sunt gestionate intern de catre mysql.

numai bine,
maniaku


View Postfilipxxx, on Apr 29 2009, 00:56, said:

Tu vrei sa faci off-road pe munti si vai cu MCV-ul sau n-am inteles eu bine? Peste vre-o luna baga un Transalpina si ne zici cum tine MCV-ul. Nu e offroad insa nici foarte departe nu e. :D

Cu ce te deranjeaza daca ai intalni un MCV pe un drum forestier, in Bucegi, de exemplu ?

#51
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007
Zvastrici , ce mai face mașina ? Îmi place modul tău de relatare a întâmplărilor :D .

Edited by ady_chesnoiu, 24 May 2009 - 15:24.


#52
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006

View Postflorinvasile, on Apr 29 2009, 00:42, said:

Care umblati cu masinile pe plaiuri mioritice, dati-mi si mie cateva trasee pe unde sa hoinaresc si eu cu Loganul MCV, si ma refer ma munti si vai ;)

daca te tine inceraca traseele descrise aici  :)

#53
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
D'nilor, va salut!

Chiar daca au trecut vreo 5 ani de la data initierii acestui topic, cum niciodata nu este prea tirziu dar niciodata nu spune niciodata, haideti sa observam, constatam si concluzionam situatia la zi a Partenerului din acest topic.

Anii au trecut, km s-au adunat, produsul in cauza mai exista in preajma mea..., so!: in prezent Partenerul are 98000 de km si e cam... carutza! :D

Il mai conduc si astazi dar din ce in ce mai rar si fara subiectivisme and shit, e cam rubish! :D NU ai calitate a rulajului de nici un fel cu aceasta masina, este doar un autovehicul pentru deplasari. :D Motorul este prea puternic pentru ce tren de rulare are si, mai ales, pentru faptul ca nu mai este noua. Scirtiie cam multe si trancane cam multe... dar nu le auzi foarte bine pt ca e diesel.

Revizile le efectueaza in continuare la PGT, (nebunia proprietarului, eu n-as da 200 de lei sau cit e, pe un filtru de motorina). In mare, s-au schimbat pina acum cam urmatoarele repere:

- brat inferior (cam pe la 50 000 de km)
- cablu ambreiaj - de 2 ori!!!
- evident, placute de frina dar inca nu sabotii
- un cap, de bara, poate doua :D
- si fulia de motor (se uzeaza la toate undeva intre 50 000 si 70 000) - factura acestei operatiuni - 1000 de lei
- evident, 4 anveliope noi, identice ca cele initiale,
- atit!

Greieri in habitaclu sint suficienti (sint greieri adulti), in rest totul functioneaza in parametrii... :) Motorul trage f bine si in prezent, totul OK.

De la prezentarea ei atunci cind era noua, in 2004, am mai facut cu ea cel putin 20 de iesiri la munte, inclusiv cu biciclete (3 la numar puse in spate), este super ok pt astfel de iesiri, iar consumul este la cote foarte bune.

Cam atit deocamdata.

#54
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Update la problema: :)

Tocmai ce Partenerul cu pricina a mai facut o revizie si se pare ca am omis un mare neajuns la postuli precedent: usile glisante, problemutza cu ele, in special cea de pe partea soferului, care refuza sa functioneze cum trebuie, clapeta aia trebuie gidilata ca sa o poti inchide, motiv pentru care un alt utilizator ocazitional al modelului in cauza a rupt clapeta exterioara de deschidere/inchidere si necestita o lucrare de aprox 200 de lei manopera + piesa/piese, nu stiu exact ce mai trebuie inlocuit inafara de clapeta rupta.
Dupa aceasta revizie, mecanicul s-a pronuntat: maxim 15000 de km pina ce discurile de frana trebuie schimbate. Pe original, undeva la 380 lei perechea. Pe aftermarket, respectiv producatori consacrati, undeva la 95 lei bucata. Personal, la banii astia, puneam discuri noi+placute frana, ieri, cel tirziu astazi (if you know what i mean), Made in UK la banii aia... A, si a mai fost electropompa spalatorului de parbriz care a fost inlocuita cu una noua, originala, la o suma rezonabila, circa 50 lei.

Piesele nu-mi par a avea preturi exagerate dar atunci cind mai pui si manopera la service Peugeot, deja urci prea mult... Pt ca nu mai este in garantie de mult, bagi un aftermarket elegant + un service stiut de tine si aia e!

Edited by Zvastrici, 27 October 2009 - 20:38.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate