Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Scoala Superioara de Aviatie Civila

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
charlie3girl

charlie3girl

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 01.09.2009
stie cineva ce cursuri si diplome trebuie pentru o scoala asemanatoare in strainatate? si ce medie la bac? sper ca nu e prea tarziu sa ma apuc dintr-a 11a, nu?

#20
adipaunescu86

adipaunescu86

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.09.2009
eu am dat de 2 ori admitere si am picat .... testele fizice sunt foarte naspa, este prima proba si este eliminatorie....De regula se inscriu 300-400 de candidati, dar dupa testele fizice raman vreo 50-60. Eu anu asta o sa dau admitere la o scoala de aviatie din Republica Moldova unde se intra mult mai usor. Iti urez succes, vad ca subiectu e de 2 ani pe forum, inseamna ca in toamna asta dai examenu  :D

media de bac nu-ti ajuta la nimic, la toate scolile de aviatie se da examen la fizica, matematica (geometrie, trigonometrie si algebra), la limba engleza (oral si eliminatoriu) si test fizic ( la care pica cei mai multi candidati)

#21
bogdans22

bogdans22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 13.09.2007

View Postadipaunescu86, on 2nd September 2009, 11:52, said:

eu am dat de 2 ori admitere si am picat .... testele fizice sunt foarte naspa, este prima proba si este eliminatorie....De regula se inscriu 300-400 de candidati, dar dupa testele fizice raman vreo 50-60. Eu anu asta o sa dau admitere la o scoala de aviatie din Republica Moldova unde se intra mult mai usor. Iti urez succes, vad ca subiectu e de 2 ani pe forum, inseamna ca in toamna asta dai examenu  :D

media de bac nu-ti ajuta la nimic, la toate scolile de aviatie se da examen la fizica, matematica (geometrie, trigonometrie si algebra), la limba engleza (oral si eliminatoriu) si test fizic ( la care pica cei mai multi candidati)

salut adi

tare interesant si eu de asta! sunt a 11a si ar fi grozav daca as intra! nu mi-e prea frica de probele teoretice; mi-e de examenul psihologic si de examenele de sanatate!
din moment ce tu ai dat de doua ori cam stii pe ce se pune accentul mai mult si mai mult?!

zi-mi, te rog frumos, tot ce stii!

multumesc mult!

#22
nightboy20

nightboy20

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 30.10.2009
am shi eu o intrebare:plata studiilor poate fi achitata in rate?mrs anticipat....

#23
MIKI3000

MIKI3000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 08.02.2007
Salut! Si eu vreau sa urmez tot academia de aviatie civila! Sunt la liceu in clsa X-a si sunt curios cam la ce nivel trebuie sa fii ca sa prinzi un loc la buget pt ca bani de taxa nu prea am si poate fac rost de bani dar nu as arunca in vant zeci de mii de euro. Nu poate sa ne zica un student si noua cum e la academia asta? Sau un pilot fericit care a terminat academia sa ne vorbeasca si noua.







P.S. Mai nou imi pierd timpul cu simulatoarele de zbor Microsoft flight Sim sa invat cum se piloteaza avioanele! :P

#24
robert93

robert93

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 10.08.2009
eu port ochelari: daca la ochiul stang port o lentila cu o dioptrie de +1,5 am o sansa sa trec examenul medical??? (ochiul drept e 100% OK)

si ma mai intereseaza care a fost ultima medie de admitere la buget :)....eu mai am 2 ani de liceu si as vrea sa intru la SSAvC pt a deveni pilot....daca media mea de admitere ar fii intre 8,5 - 9,00 as avea o sansa sa intru la un loc fara taxa? :P

#25
tzooshck

tzooshck

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 18.03.2010
la testele fizice treb sa ai doar conditie fizica sau treb sa depasesti o anumita inaltime,greutate?
mentionez ca sunt cam mic de inaltime(aprox 1,70) si cam slabanog(dar greutatea nu prea cred ca conteaza).

#26
Popescu93

Popescu93

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 02.07.2010

View Postcata_csm, on 21st September 2008, 16:35, said:

am intarat pe site-ul de la SSAvC si am citit cateva noutai. De anul acesta cursul pt piloti de transport public aerian s-a redus la doar 2 ani. aici este articolul intreg:

Scoala Superioara de Aviatie Civila anunta prin prezenta scoaterea la concurs a unui numar de 20 burse integrale de studiu in vederea formarii de PILOTI TRANSPORT AERIAN PUBLIC AVION. Bursele sunt acordate din bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor in conformitate cu Ordinul Ministrului Transporturilor nr 1182 / 18.09.2008. Durata instruirii este de 2 ani (02.12.2008 - 01.12.2010) si este mentionata in anexa la ordinul de mai sus.
Acest curs are ca referinta cerintele Subpartii G a JAR-FCL 1 si a fost dezvoltat in cadrul SSAvC in conformitate cu Amendamentul 7 al acestui document.
Cursul se adreseaza persoanelor care nu detin experienta prealabila de zbor, asigurand prin cele doua parti (teoretica si practica) cunostintele teoretice si abilitatile practice necesare obtinerii licentei ATPL(A) frozen / CPL(A)/IR MEP, adica necesare ocuparii unei pozitii de copilot pe o aeronava multimotor, multiechipaj pentru operare in regim de transport aerian public.
1. Date generale despre curs.
Cerinte preliminare:
Licenta medicala Clasa I JAR-FCL 3
Diploma de bacalaureat
Varsta minima 18 ani (21 ani la momentul obtinerii ATPL(A)); varsta maxima 27 ani (impliniti in anul 2008)
Cazier judiciar
Depunerea la sediul SSAvC a unui dosar cuprinzand copii ale unor acte de identitate, studii si stare civila (diploma bacalaureat sau adeverinta eliberata de liceu si copie legalizata, copie legalizata certificat nastere, copie carte de identitate), cazierul judiciar in original, 4 fotografii tip pasaport si chitanta reprezentand contravaloarea taxei de inscriere si examinare (200 RON, se achita la depunerea dosarului).
Recrutarea:
Candidatii inscrisi vor fi evaluati la limba engleza, matematica si fizica in vederea stabilirii cunostintelor initiale, in scopul respectarii cerintei ca fiecare cursant sa detina un nivel minim de cunostinte care sa-i permita deplina intelegere a continutului cursului. In termeni reali, notele minime ce trebuie obtinute sunt 7.50 la limba engleza scris (si calificativul “admis” la limba engleza oral) si 7.00 la fiecare dintre celelalte doua discipline (matematica si fizica).
Cursul – partea teoretica
Cursul propriu-zis, 750 ore,
Cursul de radiotelefonie (in vederea obtinerii certificatului de operator radio in serviciul aeronautic mobil si aeronautic mobil prin satelit), 32 ore
Cursul de medicina aeronautica pentru piloti, 8 ore
Cursul de securitate aeronautica pentru piloti, 32 ore
Cursul de calificare clasa SEP Land (C172SP), 30 ore
Cursul de calificare clasa MEP (PA34), 60 ore
Cursul de MCC (inclus in cursul propriu-zis), 21 ore
Nota: Cursurile acopera toate disciplinele prevazute de JAR-FCL1, in continutul lor regasindu-se prezentari, seminarii, evaluari progresive si finale, cu mijloace didactice si tehnice moderne adecvate cerintelor actuale la nivel european si international. Cursurile se desfasoara in cadrul sediului central din Bucuresti si la Aerodromul Strejnicu-Ploiesti aflate in administrarea SSAvC.
Cursul – partea practica (in zbor si sintetic)
Numarul total al orelor de instruire practica in zbor si zbor sintetic (pe simulator) este cel prevazut de catre Appendix 1 to JAR–FCL 1.160 & 1.165(a)(2) si AMC FCL 1.160 & 1.165(a)(2), adica de 180 ore.
In cadrul partii practice cursantii vor fi instruiti pe aeronavele din dotarea SSAvC (C172SP, C172SP NAV III, PA34) si pe simulatorul Frasca 242 FNPT II, dupa un program aprobat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana si inclus in Manualul de Instruire al FTO(A) SSAvC.
Cursurile se desfasoara in patru faze de instruire, la Aerodromul Strejnicu Ploiesti, la Aeroportul International Aurel Vlaicu Bucuresti, si, dupa caz, cu operare pe toate aeroporturile deschise transportului aerian public din Romania. Cursurile de zbor sintetic se desfasoara la simulatorul FNPT II aflat la sediul central SSAvC.
Diplome, certificate
La finalul cursurilor, absolventilor li se emit diplome recunoscute de catre autoritatea JAA (AACR) care sa ateste parcurgerea fiecarui curs teoretic si derularea instruirii practice in zbor si zbor sintetic. Foile matricole si rezultatele progresive obtinute se arhiveaza conform legii, putand fi puse, la solicitare, la dispozitia cursantului.
In baza documentelor emise de catre SSAvC, cursantul se poate prezenta in vederea obtinerii licentei la AACR.
Durata cursului, costuri de instruire, diverse
Cursul, in formula prezentata mai sus, conform JAR-FCL 1, se incadreaza in durata recomandata de 12-36 luni; in conformitate cu Ordinul MT mai sus mentionat, durata de instruire este 2 ani.
Bursele acordate de catre Ministerul Transporturilor includ:
Instruirea teoretica si practica (integral)
Manuale de instruire Jeppesen Oxford (set complet) precum si alte elemente de documentare produse in cadrul SSAvC
Log book ATP(A), set de rigle de navigatie (complet), un echipament de zbor (complet), alte elemente de tip consumabil necesare instruirii teoretice si practice
Cazare si masa (complet) pe intreaga desfasurare a instruirii practice derulate la Aerodromul Strejnicu Ploiesti, in locatia proprie refinisata si amenajata la standarde 2008
Costurile prelungirii licentelor medicale
Costurile implicate de sustinerea examenelor teoretice si a celor practice in vederea obtinerii licentelor si a certificatelor de radiotelefonie (pentru cel mult doua sesiuni diferite)
Costurile de operare pe toate aeroporturile unde se desfasoara activitatea de instruire practica in zbor si costurile de tip TANC si RANC inregistrate in cadrul procesului de instruire practica in zbor
Asigurari complete pe intreaga desfasurare a procesului de instruire practica in zbor pentru cursant, aeronava si terti
Data de incepere a cursului: 02.12.2008
2. Programul de desfasurare a concursului de admitere la curs.
22 Septembrie - 14 Noiembrie 2008 ora 11.59: inregistrarea candidatilor, efectuarea vizitei medicale si depunerea dosarelor la sediul SSAvC (biroul “Registratura”, sediul central, parter, luni-vineri, program 7.00 -15.00)
14 Noiembrie 2008 ora 12.00: incheierea situatiei cu inscrierea candidatilor;
17 Noiembrie 2008, ora 09.00: examen de selectie la cunoasterea limbii engleze, proba scrisa - 3 ore;
20 - 21 Noiembrie 2008, ora 08.00: examen de preselectie la cunoasterea limbii engleze, proba orala;
24 Noiembrie 2008, ora 09.00: examen scris Matematica, 3 ore
25 Noiembrie 2008, ora 09.00: examen scris Fizica, 3 ore
28 Noiembrie 2008: afisare rezultate finale concurs admitere.
3. Programele pentru selectia la limba engleza si examen.
LIMBA ENGLEZA
Se cere candidatilor un nivel bun de cunoastere a limbii engleze, corespunzator programei de liceu pentru limba straina principala, clasele cu 2-3 ore de predare pe saptamana .
Proba scris si oral; standardul de performanta pentru fiecare solicitant este considerat acceptat daca în urma examinarilor, acesta înregistreaza urmatoarele rezultate :
- proba scrisa - nota minima : 7.50;
- proba oral - calificativul “admis”
Important: participarea la proba oral este permisa numai daca la proba scrisa la limba engleza a fost obtinuta cel putin nota 7.50.
COMPETENTE DE COMUNICARE SCRISA
Pentru a evalua competentele de comunicare scrisa, candidatilor li se va cere rezolvarea unor sarcini specifice de lucru. Candidatii trebuie:
sa dovedeasca intelegerea sensului global al unui text necunoscut ;
sa recunoasca / ordoneze argumente si sa identifice concluzii dintr-un text argumentativ pe teme cunoscute ;
sa identifice si sa comenteze informatii semnificative/ detalii relevante din text (ideiile principale, tema, perspectiva narativa, tonul autorului, mesajul etc.).
sa schimbe perspectiva narativa intr-o povestire / intr-un text si sa comenteze implicatiile acestei schimbari ;
sa exprime propriile pareri in legatura cu ideiile / continutul textului respectiv ;
sa analizeze si sa interpreteze un aspect / o idee din textul dat ;
sa descrie locuri cunoscute / imaginare activitati ;
sa descrie / caractizeze o persoana ;
sa relateze un eveniment / un fapt divers / si o intamplare / o experienta personala ;
sa continue un text, o idee, folosindu-se de propria fantezie ;
sa construiasca un text pe baza unei teme date ;
sa redacteze un eseu corespunzator subiectului primit;
sa comenteze un subiect ;
sa exprime si / sau sa argumenteze o parere personala / un punct de vedere, pornind de la un text prin redudcere / expansiune ;
sa parafrazeze un citat folosind exemple personale / prin raportare la experienta altor persoane ;
sa faca rezumatul unui text intr-un numar dat de cuvinte ;
sa faca rezumatul unui text intr-un numar de cuvinte ;
sa foloseasca corect structurile lexicale si gramaticale studiate ;
COMPETENTE DE COMUNICARE ORALA
Pentru a evalua competentele de comunicare orala, candidatii vor fi solicitati :
sa citeasca corect, fluent si expresiv un text necunoscut / sa raspunda la intrebari si sa rezolve sarcinile de lucru primite ;sa recunoasca elementele de vocabular si structurile gramaticale dintr-un text dat ;
sa recunoasca ideiile principale din textul dat ;
sa recunoasca argumentele si sa identifice concluziile dintr-un text ;
sa selecteze informatiile relevante dintr-un text in vederea indeplinirii unei sarcini de lucru ;
sa comenteze o informatie/ o parere / un citat/ un proverb pentru a realiza un discurs oral pe o tema data ;
sa prezinte un film / o carte prin raportare la experienta profesionala ;
sa relateze un eveniment / un fapt divers / o intamplare / o experienta personala ;
sa descrie un obiect, o persoana / un personaj, o activitate, locuri cunoscute / imaginare ;
sa demonstreze capacitatea de intelegere a textului respectiv, sa emita judecati de valoare, sa faca referiri la alte texte cunoscute sau la propria experienta de viata si sa redea continutul textului cu propriile cuvinte ;
sa identifice sensul cuvintelor si al relatiilor semantice dintre ele ;
sa schimbe perspectiva narativa intr-un text si sa comenteze implicatiile acestei schimbari ;
sa parafrazeze un citat prin raportare la experienta personala / experienta altor persoane ;
sa faca rezumatul unui text intr-un numar dat de cuvinte ;
sa exprime si / sau sa argumenteze o parere personala / un punct de vedere, pornind de la un text / o tema data, sustinut/a de exemple relevante, asociatii si comparatii cu texte cunoscute, situatii si experiente personale sau experientele altor persoane ;
sa foloseasca corect si adecvat structurile gramaticale si lexicale studiate .
ELEMENTE DE GRAMATICA
SUBSTANTIV
pluralul substantivelor;
substantive defective de numar ;
ADJECTIV
comparatie intensiva;
VERB
timpurile verbale;
subjonctivul;
verbe modale / modalitate;
infinitivul / participiul / gerunziu;
constructii cu infinitivul si cu participiul ;
ADVERB
grade de comparatie ;
CUVINTE DE LEGATURA
prepozitii, conjunctii, locutiuni ;
ARTICOLUL
hotarat, nehotarat, zero, omisiunea articolului;
cazuri speciale de utilizare a articolului;
SINTAXA
ordinea cuvintelor in propozitie;
tipuri de propozitii;
propozitii conditionale;
conditionale I,II,II,mixte;
corespondenta timpurilor;
vorbire directa / indirecta ;
PRECIZARI :
Timp de lucru :
Proba scrisa : timp de lucru 3 ore.
Proba orala : timp de prezentare : 15 minute
FIZICA
I. MECANICA
CONTINUTURI
1.Principiile mecanicii newtoniene si tipuri de forte :
1.1. Principiile I, II si III
1.2. Forta de frecare
1.3. Forta de tensiune
1.4. Forta elastica. Modelul corpului elastic
1.5. Forta centripeta
1.6. Momentul fortei in raport cu un punct; cuplu de forte
2. Cinematica punctului material :
2.1. Miscarea rectilinie uniforma a punctului material
2.2. Miscarea rectilinie uniform variata a puntului material
2.3. Miscarea uniform circulara a puntului material
3. Teoreme de variatie si legi de conservare in mecanica :
3.1. Lucru mecanic(marime de proces). Putere mecanica
3.2. Energia mecanica (marime de stare).
3.3. Teorema variatiei energiei cinetice a punctului material
3.4. Energia potentiala gravitationala
3.5. Energia potentiala elastica
3.6. Conservarea energiei mecanice
3.7. Teorema variatiei impulsului mecanic si legea conservarii impulsului
II. ELEMENTE DE TERMODINAMICA SI FIZICA MOLECULARA
CONTINUTURI
1. Echilibrul termic. Temperatura
2. Modelul gazului ideal. Teoria cinetico-moleculara a gazului ideal
3. Transformari simple ale gazului ideal.
4. Caldura si lucrul mecanic in termodinamica
5. Coeficienti calorici
6. Energia interna. Primul principiu al termodinamicii
7. Aplicatii ale primului principiu al termodinamicii
8. Al doilea principiu al termodinamicii
9. Motoare termice. Randamentul motoarelor termice. Ciclul Carnot.
III. ELECTRICITATE SI MAGNETISM
CONTINUTURI
1. Electrocinetica
1.1. curentul electric
1.2. Legea lui Ohm
1.3. Legile lui Kirchoff pentru retele electrice
1.4. Gruparea rezistoarelor si a generatoarelor electrice
1.5. Energia si puterea electrica. Transferul optim de putere
2. Electromagnetism
2.1. Campul magnetic
2.2. Inductia campului magnetic
2.3. Forta electromagnetica
2.4. Forta electrodinamica (interactiunea magnetica a curentilor electrici stationari )
2.5. Forta Lorentz
2.6. Fluxul magnetic
2.7. Inductia electromagnetica. Legea lui Faraday
2.8. Autoinductia.
MATEMATICA
I. competente de evaluat
1. Folosirea corecta a terminologiei specifice matematicii in contexte variate de aplicare ;
2. Prelucrarea datelor de tip cantitativ, calitativ, structural, contextual cuprinse in enunturi matematice ;
3. Utilizarea corecta a algoritmilor matematici si a rationamentelor in rezolvarea de probleme cu diferite grade de dificultate ;
4. Exprimarea si redactarea corecta si coerenta in limbaj formal sau in limbaj cotidian, a rezolvarii sau a strategiilor de rezolvare a unei probleme ;
5. Analiza unei situatii problematice si determinarea ipotezelor necesare pentru obtinerea concluziei ;
6. Generalizarea unor propietati prin modificarea contextului initial de definire a problemei sau prin imbunatatirea sau generalizarea algoritmilor ;
II. continuturi
Clasa a IX-a
Algebra ;
Geometrie si trigonometrie ;
Clasa a X-a
Algebra : Progresii.Functii. Polinoame. Elemente de combinatorica. Medii; dispersia. Operatii cu evenimente. Probabilitatea unui eveniment .
Elemente de geometrie in plan si in spatiu : Numere complexe sub forma algebrica, conjugatul, operatii cu numere complexe. Interpretarea geometrica a adunarii, a scaderiinumerelor complexe si a inmultirii acestora cu un numar real. Numere complexe sub forma trigonometrica; produsul; puterea (formula lui Moivre); radacinile de ordinul n ale unitatii ; interpretarea geometrica a inmultirii numerelor complexe sub forma trigonometrica; aplicatii ale numerelor complexe in geometrie.
Produsul scalar a doi vectori in plan si in spatiu-conditii de perpendicularitate. Determinarea distantelor, ariilor sau a volumelor folosind calculul sintetic sau vectorial .
Clasa a XI-a
Elemente de algebra liniara si geometrie analitica. (Nu se cer elemente de programare liniara) .
Elemente de analiza matematica. (Nu se cer marginile unei multimi si diferentiala).
Clasa a XII-a
Elemente de algebra . ( Nu se cer relatii de echivalenta, partitii si subinele ).
Elemente de analiza matematica .
NOTA: toate subiectele sunt elaborate in concordanta cu programa scolara, fara a reflecta in mod special viziunea unui manual anume.
4. Note. Observatii generale.
Pentru a putea fi admis la examenele de matematica si fizica candidatul trebuie sa obtina la preselctia de limba engleza o medie cel putin egala cu 7.50.
Pentru a putea fi declarat admis la concurs candidatul trebuie sa obtina o nota cel putin egala cu 7.00 la fiecare dintre examenele de matematica si fizica.
Vor fi declarati cursanti primii 20 candidati in ordinea mediilor, de la cea mai mare la cea mai mica. Media se calculeaza ca medie aritmetica intre notele obtinute la examenele de matematica si fizica.
In situatia in care mai multi candidati obtin medii egale, nota obtinuta la examenul de matematica stabileste ordinea acestora (cel cu medie mai mare la matematica are intaietate).
In situatia in care mai multi candidati au medii egale si note la matematica egale (conditie simultana), nota obtinuta la proba de limba engleza scris stabileste ordinea acestora (cel cu nota mai mare la limba engleza scris are intaietate).


pai la ce iti baga atatea la admitere? te folosesti mult de ele in aviatie?

View PostMIKI3000, on 7th April 2010, 19:04, said:

Salut! Si eu vreau sa urmez tot academia de aviatie civila! Sunt la liceu in clsa X-a si sunt curios cam la ce nivel trebuie sa fii ca sa prinzi un loc la buget pt ca bani de taxa nu prea am si poate fac rost de bani dar nu as arunca in vant zeci de mii de euro. Nu poate sa ne zica un student si noua cum e la academia asta? Sau un pilot fericit care a terminat academia sa ne vorbeasca si noua.







P.S. Mai nou imi pierd timpul cu simulatoarele de zbor Microsoft flight Sim sa invat cum se piloteaza avioanele! :P


Si tu vrei la aviatie? Lol :))

View Postadipaunescu86, on 2nd September 2009, 11:52, said:

eu am dat de 2 ori admitere si am picat .... testele fizice sunt foarte naspa, este prima proba si este eliminatorie....De regula se inscriu 300-400 de candidati, dar dupa testele fizice raman vreo 50-60. Eu anu asta o sa dau admitere la o scoala de aviatie din Republica Moldova unde se intra mult mai usor. Iti urez succes, vad ca subiectu e de 2 ani pe forum, inseamna ca in toamna asta dai examenu  :D

media de bac nu-ti ajuta la nimic, la toate scolile de aviatie se da examen la fizica, matematica (geometrie, trigonometrie si algebra), la limba engleza (oral si eliminatoriu) si test fizic ( la care pica cei mai multi candidati)
si ai reusit?

#27
flyislife

flyislife

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 12.08.2010

View Postcata_csm, on 19th July 2008, 23:21, said:

Mai am 2 ani de liceu si imi trece prin cap sa devin pilot de avion.  :P  Singurul loc din Romania in care poti sa devi pilot este Scoala Superioara de Aviatie Civila. Am tot cautat informatii despre acest subiect si pana acum stiu cateva lucruri:

- dureaza 3 ani
- locuri fara plata is putine, in jur de 20, iar la plata, taxa este de 60.000 EURO :huh:
- tre sa dai admitere din matematica, fizica si engleza

Cam atat stiu despre aceasta scoala. Au si site dar este in constructie www.aviationacademy.ro , informatile is putine si neclare.

Daca aveti informati despre scoala asta sau orice fel de pareri pro si contra pt. meseria de pilot......astept sa le discutam :D

Apropo de admitere, nu uita de examenul medical, care este ce mai greu, deasemenea este eliminatoriu! http://www.vimeo.com/7627799 <-- sper sa iti fie de folos!

View Postcata_csm, on 19th July 2008, 23:21, said:

Mai am 2 ani de liceu si imi trece prin cap sa devin pilot de avion.  :P  Singurul loc din Romania in care poti sa devi pilot este Scoala Superioara de Aviatie Civila. Am tot cautat informatii despre acest subiect si pana acum stiu cateva lucruri:

- dureaza 3 ani
- locuri fara plata is putine, in jur de 20, iar la plata, taxa este de 60.000 EURO :huh:
- tre sa dai admitere din matematica, fizica si engleza

Cam atat stiu despre aceasta scoala. Au si site dar este in constructie www.aviationacademy.ro , informatile is putine si neclare.

Daca aveti informati despre scoala asta sau orice fel de pareri pro si contra pt. meseria de pilot......astept sa le discutam :D

Apropo de admitere, nu uita de examenul medical, care este ce mai greu, deasemenea este eliminatoriu! http://www.vimeo.com/7627799 <-- sper sa iti fie de folos!

#28
ZiaM

ZiaM

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.08.2010
Hey.
Exista un forum, Hangar Talk Forum, unde se vorbeste doar despre aviatie.
Cititi cu atentie tot ce scrie pe acolo si de-abia dup-aia intrebati, sa nu va sara oamenii in cap...Unii dintre ei sunt studenti la ssavc si altii sunt "pretendenti". O sa gasiti sigur tot ce va intereaza (chiar si ce program au cursantii de la ssavc) daca cititi cu atentie.
http://aviatia.freef...piloti-f24.html

Pe scurt:
-dureaza 2 ani
-de obicei, Ministerul Transporturilor scoate 20 de locuri (burse) pe an, dar se poate intampla sa nu se scoata deloc intr-un an; normal ar fi sa se anunte pe la sfarsitul lui august, dar de obicei lucrurile se intarzie (anul trecut s-au anuntat la sfarsitul lui septembrie si examenul s-a dat in noiembrie; pentru ca nu s-au ocupat decat 7 locuri fiindca restul n-au avut medii peste 7 la mate si la fizica, s-a mai tinut o sesiune de examene in februarie). Anul asta inca nu se stie nimic de burse...asteptam stiri pe www.aviationacademy.ro
-certificatul medical clasa I (care este obligatoriu la dosarul de inscriere) se obtine dupa ce ti-ai facut fisa medicala la INMAS. Fisa medicala costa 660 RON.
-daca ti-ai luat certificatul medical urmeaza inscrierea (daca se scot locuri), care costa 200 RON, engleza oral si scris eliminatoriu, mate si fizica scris. Examenele la mate si fizica nu sunt chiar de Bac...anul trecut in prima sesiune doar 7 oameni au reusit sa aiba medii peste 7 pentru ca s-a dat "prea greu"...In sesiunea din februarie au fost mai usoare subiectele, dar oricum, nu de Bac, mai degraba de admitere la Politehnica
-fisa medicala (pe care tocmai am facut-o si am luat-o  :peacefingers: ) consta in examinari  la cabinetele: medicina interna, oftalmolgie, ORL (audiograma si giroscaun), radiologie, chirurgie, laborator analize, neurologie, psihiatrie si psihilohic (care dureaza doua zile: intri in prima zi de dimineata la 8 si dai diverse teste pe calculator, de inteligenta, orientare in spatiu, coordonare etc; iar a doua incepi tot de dimineata si mai dai alte teste, printre care si cu probleme de mate, la calculator, plus un test de coordonare la un aparat special)
-pentru examenul oftalmologic poti sa ai dioptrii +/-5 maxim
-cele mai nasoale examene medicale, la care se pica cel mai des, sunt giroscaunul (care iti testeaza urechea interna, echilibrul) si psihologicul, dar oricum se pot lua daca esti atent, concentrat si nu minti (la psihologic,ma refer)
-pentru psihologic, poti sa faci de pe net teste de inteligenta, coordonare, viteza de reactie, logica etc; in rest, trebuie sa fii sanatos cat de cat...nu cred ca se tine cont de inaltime si greutate, eu am tot 1,70 si n-am avut probleme :)
Mda...cam atat, in mare....
Sper sa va fie de folos informatiile, dar oricum cititi de pe forum pentru ca o sa gasiti raspuns la orice intrebare ati avea.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate