Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...
 

Scoala Superioara de Aviatie Civila

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
cata_csm

cata_csm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 07.09.2007
Mai am 2 ani de liceu si imi trece prin cap sa devin pilot de avion.  :P  Singurul loc din Romania in care poti sa devi pilot este Scoala Superioara de Aviatie Civila. Am tot cautat informatii despre acest subiect si pana acum stiu cateva lucruri:

- dureaza 3 ani
- locuri fara plata is putine, in jur de 20, iar la plata, taxa este de 60.000 EURO :huh:
- tre sa dai admitere din matematica, fizica si engleza

Cam atat stiu despre aceasta scoala. Au si site dar este in constructie www.aviationacademy.ro , informatile is putine si neclare.

Daca aveti informati despre scoala asta sau orice fel de pareri pro si contra pt. meseria de pilot......astept sa le discutam :D

#2
stf_fane

stf_fane

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 15.07.2007

 cata_csm, on Jul 19 2008, 23:21, said:

Singurul loc din Romania in care poti sa devi pilot este Scoala Superioara de Aviatie Civila.

sau Academia Fortelor Aeriene de la Brasov ;)
depinde ce fel de pilot vrei sa fii. . . .

#3
gio_bari

gio_bari

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 246
  • Înscris: 27.12.2007

 stf_fane, on Jul 22 2008, 07:24, said:

sau Academia Fortelor Aeriene de la Brasov ;)
depinde ce fel de pilot vrei sa fii. . . .
Aia e aviatie militara,baiatul asta vrea sa fie in aviatia civila,nu vrea sa primeasca ordine ca la militari. :death:

#4
shobi

shobi

    dabãl iu ti ef?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,945
  • Înscris: 18.01.2005
cata, am un prieten care e la genu asta de sc, numai ca e la sarbi... pentru ca acolo e "doar" 40.000 euro. merita sa incerci ;)

o sa iti spun mai multe detalii cand aflu.

#5
cata_csm

cata_csm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 07.09.2007
am intarat pe site-ul de la SSAvC si am citit cateva noutai. De anul acesta cursul pt piloti de transport public aerian s-a redus la doar 2 ani. aici este articolul intreg:

Scoala Superioara de Aviatie Civila anunta prin prezenta scoaterea la concurs a unui numar de 20 burse integrale de studiu in vederea formarii de PILOTI TRANSPORT AERIAN PUBLIC AVION. Bursele sunt acordate din bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor in conformitate cu Ordinul Ministrului Transporturilor nr 1182 / 18.09.2008. Durata instruirii este de 2 ani (02.12.2008 - 01.12.2010) si este mentionata in anexa la ordinul de mai sus.
Acest curs are ca referinta cerintele Subpartii G a JAR-FCL 1 si a fost dezvoltat in cadrul SSAvC in conformitate cu Amendamentul 7 al acestui document.
Cursul se adreseaza persoanelor care nu detin experienta prealabila de zbor, asigurand prin cele doua parti (teoretica si practica) cunostintele teoretice si abilitatile practice necesare obtinerii licentei ATPL(A) frozen / CPL(A)/IR MEP, adica necesare ocuparii unei pozitii de copilot pe o aeronava multimotor, multiechipaj pentru operare in regim de transport aerian public.
1. Date generale despre curs.
Cerinte preliminare:
Licenta medicala Clasa I JAR-FCL 3
Diploma de bacalaureat
Varsta minima 18 ani (21 ani la momentul obtinerii ATPL(A)); varsta maxima 27 ani (impliniti in anul 2008)
Cazier judiciar
Depunerea la sediul SSAvC a unui dosar cuprinzand copii ale unor acte de identitate, studii si stare civila (diploma bacalaureat sau adeverinta eliberata de liceu si copie legalizata, copie legalizata certificat nastere, copie carte de identitate), cazierul judiciar in original, 4 fotografii tip pasaport si chitanta reprezentand contravaloarea taxei de inscriere si examinare (200 RON, se achita la depunerea dosarului).
Recrutarea:
Candidatii inscrisi vor fi evaluati la limba engleza, matematica si fizica in vederea stabilirii cunostintelor initiale, in scopul respectarii cerintei ca fiecare cursant sa detina un nivel minim de cunostinte care sa-i permita deplina intelegere a continutului cursului. In termeni reali, notele minime ce trebuie obtinute sunt 7.50 la limba engleza scris (si calificativul “admis” la limba engleza oral) si 7.00 la fiecare dintre celelalte doua discipline (matematica si fizica).
Cursul – partea teoretica
Cursul propriu-zis, 750 ore,
Cursul de radiotelefonie (in vederea obtinerii certificatului de operator radio in serviciul aeronautic mobil si aeronautic mobil prin satelit), 32 ore
Cursul de medicina aeronautica pentru piloti, 8 ore
Cursul de securitate aeronautica pentru piloti, 32 ore
Cursul de calificare clasa SEP Land (C172SP), 30 ore
Cursul de calificare clasa MEP (PA34), 60 ore
Cursul de MCC (inclus in cursul propriu-zis), 21 ore
Nota: Cursurile acopera toate disciplinele prevazute de JAR-FCL1, in continutul lor regasindu-se prezentari, seminarii, evaluari progresive si finale, cu mijloace didactice si tehnice moderne adecvate cerintelor actuale la nivel european si international. Cursurile se desfasoara in cadrul sediului central din Bucuresti si la Aerodromul Strejnicu-Ploiesti aflate in administrarea SSAvC.
Cursul – partea practica (in zbor si sintetic)
Numarul total al orelor de instruire practica in zbor si zbor sintetic (pe simulator) este cel prevazut de catre Appendix 1 to JAR–FCL 1.160 & 1.165(a)(2) si AMC FCL 1.160 & 1.165(a)(2), adica de 180 ore.
In cadrul partii practice cursantii vor fi instruiti pe aeronavele din dotarea SSAvC (C172SP, C172SP NAV III, PA34) si pe simulatorul Frasca 242 FNPT II, dupa un program aprobat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana si inclus in Manualul de Instruire al FTO(A) SSAvC.
Cursurile se desfasoara in patru faze de instruire, la Aerodromul Strejnicu Ploiesti, la Aeroportul International Aurel Vlaicu Bucuresti, si, dupa caz, cu operare pe toate aeroporturile deschise transportului aerian public din Romania. Cursurile de zbor sintetic se desfasoara la simulatorul FNPT II aflat la sediul central SSAvC.
Diplome, certificate
La finalul cursurilor, absolventilor li se emit diplome recunoscute de catre autoritatea JAA (AACR) care sa ateste parcurgerea fiecarui curs teoretic si derularea instruirii practice in zbor si zbor sintetic. Foile matricole si rezultatele progresive obtinute se arhiveaza conform legii, putand fi puse, la solicitare, la dispozitia cursantului.
In baza documentelor emise de catre SSAvC, cursantul se poate prezenta in vederea obtinerii licentei la AACR.
Durata cursului, costuri de instruire, diverse
Cursul, in formula prezentata mai sus, conform JAR-FCL 1, se incadreaza in durata recomandata de 12-36 luni; in conformitate cu Ordinul MT mai sus mentionat, durata de instruire este 2 ani.
Bursele acordate de catre Ministerul Transporturilor includ:
Instruirea teoretica si practica (integral)
Manuale de instruire Jeppesen Oxford (set complet) precum si alte elemente de documentare produse in cadrul SSAvC
Log book ATP(A), set de rigle de navigatie (complet), un echipament de zbor (complet), alte elemente de tip consumabil necesare instruirii teoretice si practice
Cazare si masa (complet) pe intreaga desfasurare a instruirii practice derulate la Aerodromul Strejnicu Ploiesti, in locatia proprie refinisata si amenajata la standarde 2008
Costurile prelungirii licentelor medicale
Costurile implicate de sustinerea examenelor teoretice si a celor practice in vederea obtinerii licentelor si a certificatelor de radiotelefonie (pentru cel mult doua sesiuni diferite)
Costurile de operare pe toate aeroporturile unde se desfasoara activitatea de instruire practica in zbor si costurile de tip TANC si RANC inregistrate in cadrul procesului de instruire practica in zbor
Asigurari complete pe intreaga desfasurare a procesului de instruire practica in zbor pentru cursant, aeronava si terti
Data de incepere a cursului: 02.12.2008
2. Programul de desfasurare a concursului de admitere la curs.
22 Septembrie - 14 Noiembrie 2008 ora 11.59: inregistrarea candidatilor, efectuarea vizitei medicale si depunerea dosarelor la sediul SSAvC (biroul “Registratura”, sediul central, parter, luni-vineri, program 7.00 -15.00)
14 Noiembrie 2008 ora 12.00: incheierea situatiei cu inscrierea candidatilor;
17 Noiembrie 2008, ora 09.00: examen de selectie la cunoasterea limbii engleze, proba scrisa - 3 ore;
20 - 21 Noiembrie 2008, ora 08.00: examen de preselectie la cunoasterea limbii engleze, proba orala;
24 Noiembrie 2008, ora 09.00: examen scris Matematica, 3 ore
25 Noiembrie 2008, ora 09.00: examen scris Fizica, 3 ore
28 Noiembrie 2008: afisare rezultate finale concurs admitere.
3. Programele pentru selectia la limba engleza si examen.
LIMBA ENGLEZA
Se cere candidatilor un nivel bun de cunoastere a limbii engleze, corespunzator programei de liceu pentru limba straina principala, clasele cu 2-3 ore de predare pe saptamana .
Proba scris si oral; standardul de performanta pentru fiecare solicitant este considerat acceptat daca în urma examinarilor, acesta înregistreaza urmatoarele rezultate :
- proba scrisa - nota minima : 7.50;
- proba oral - calificativul “admis”
Important: participarea la proba oral este permisa numai daca la proba scrisa la limba engleza a fost obtinuta cel putin nota 7.50.
COMPETENTE DE COMUNICARE SCRISA
Pentru a evalua competentele de comunicare scrisa, candidatilor li se va cere rezolvarea unor sarcini specifice de lucru. Candidatii trebuie:
sa dovedeasca intelegerea sensului global al unui text necunoscut ;
sa recunoasca / ordoneze argumente si sa identifice concluzii dintr-un text argumentativ pe teme cunoscute ;
sa identifice si sa comenteze informatii semnificative/ detalii relevante din text (ideiile principale, tema, perspectiva narativa, tonul autorului, mesajul etc.).
sa schimbe perspectiva narativa intr-o povestire / intr-un text si sa comenteze implicatiile acestei schimbari ;
sa exprime propriile pareri in legatura cu ideiile / continutul textului respectiv ;
sa analizeze si sa interpreteze un aspect / o idee din textul dat ;
sa descrie locuri cunoscute / imaginare activitati ;
sa descrie / caractizeze o persoana ;
sa relateze un eveniment / un fapt divers / si o intamplare / o experienta personala ;
sa continue un text, o idee, folosindu-se de propria fantezie ;
sa construiasca un text pe baza unei teme date ;
sa redacteze un eseu corespunzator subiectului primit;
sa comenteze un subiect ;
sa exprime si / sau sa argumenteze o parere personala / un punct de vedere, pornind de la un text prin redudcere / expansiune ;
sa parafrazeze un citat folosind exemple personale / prin raportare la experienta altor persoane ;
sa faca rezumatul unui text intr-un numar dat de cuvinte ;
sa faca rezumatul unui text intr-un numar de cuvinte ;
sa foloseasca corect structurile lexicale si gramaticale studiate ;
COMPETENTE DE COMUNICARE ORALA
Pentru a evalua competentele de comunicare orala, candidatii vor fi solicitati :
sa citeasca corect, fluent si expresiv un text necunoscut / sa raspunda la intrebari si sa rezolve sarcinile de lucru primite ;sa recunoasca elementele de vocabular si structurile gramaticale dintr-un text dat ;
sa recunoasca ideiile principale din textul dat ;
sa recunoasca argumentele si sa identifice concluziile dintr-un text ;
sa selecteze informatiile relevante dintr-un text in vederea indeplinirii unei sarcini de lucru ;
sa comenteze o informatie/ o parere / un citat/ un proverb pentru a realiza un discurs oral pe o tema data ;
sa prezinte un film / o carte prin raportare la experienta profesionala ;
sa relateze un eveniment / un fapt divers / o intamplare / o experienta personala ;
sa descrie un obiect, o persoana / un personaj, o activitate, locuri cunoscute / imaginare ;
sa demonstreze capacitatea de intelegere a textului respectiv, sa emita judecati de valoare, sa faca referiri la alte texte cunoscute sau la propria experienta de viata si sa redea continutul textului cu propriile cuvinte ;
sa identifice sensul cuvintelor si al relatiilor semantice dintre ele ;
sa schimbe perspectiva narativa intr-un text si sa comenteze implicatiile acestei schimbari ;
sa parafrazeze un citat prin raportare la experienta personala / experienta altor persoane ;
sa faca rezumatul unui text intr-un numar dat de cuvinte ;
sa exprime si / sau sa argumenteze o parere personala / un punct de vedere, pornind de la un text / o tema data, sustinut/a de exemple relevante, asociatii si comparatii cu texte cunoscute, situatii si experiente personale sau experientele altor persoane ;
sa foloseasca corect si adecvat structurile gramaticale si lexicale studiate .
ELEMENTE DE GRAMATICA
SUBSTANTIV
pluralul substantivelor;
substantive defective de numar ;
ADJECTIV
comparatie intensiva;
VERB
timpurile verbale;
subjonctivul;
verbe modale / modalitate;
infinitivul / participiul / gerunziu;
constructii cu infinitivul si cu participiul ;
ADVERB
grade de comparatie ;
CUVINTE DE LEGATURA
prepozitii, conjunctii, locutiuni ;
ARTICOLUL
hotarat, nehotarat, zero, omisiunea articolului;
cazuri speciale de utilizare a articolului;
SINTAXA
ordinea cuvintelor in propozitie;
tipuri de propozitii;
propozitii conditionale;
conditionale I,II,II,mixte;
corespondenta timpurilor;
vorbire directa / indirecta ;
PRECIZARI :
Timp de lucru :
Proba scrisa : timp de lucru 3 ore.
Proba orala : timp de prezentare : 15 minute
FIZICA
I. MECANICA
CONTINUTURI
1.Principiile mecanicii newtoniene si tipuri de forte :
1.1. Principiile I, II si III
1.2. Forta de frecare
1.3. Forta de tensiune
1.4. Forta elastica. Modelul corpului elastic
1.5. Forta centripeta
1.6. Momentul fortei in raport cu un punct; cuplu de forte
2. Cinematica punctului material :
2.1. Miscarea rectilinie uniforma a punctului material
2.2. Miscarea rectilinie uniform variata a puntului material
2.3. Miscarea uniform circulara a puntului material
3. Teoreme de variatie si legi de conservare in mecanica :
3.1. Lucru mecanic(marime de proces). Putere mecanica
3.2. Energia mecanica (marime de stare).
3.3. Teorema variatiei energiei cinetice a punctului material
3.4. Energia potentiala gravitationala
3.5. Energia potentiala elastica
3.6. Conservarea energiei mecanice
3.7. Teorema variatiei impulsului mecanic si legea conservarii impulsului
II. ELEMENTE DE TERMODINAMICA SI FIZICA MOLECULARA
CONTINUTURI
1. Echilibrul termic. Temperatura
2. Modelul gazului ideal. Teoria cinetico-moleculara a gazului ideal
3. Transformari simple ale gazului ideal.
4. Caldura si lucrul mecanic in termodinamica
5. Coeficienti calorici
6. Energia interna. Primul principiu al termodinamicii
7. Aplicatii ale primului principiu al termodinamicii
8. Al doilea principiu al termodinamicii
9. Motoare termice. Randamentul motoarelor termice. Ciclul Carnot.
III. ELECTRICITATE SI MAGNETISM
CONTINUTURI
1. Electrocinetica
1.1. curentul electric
1.2. Legea lui Ohm
1.3. Legile lui Kirchoff pentru retele electrice
1.4. Gruparea rezistoarelor si a generatoarelor electrice
1.5. Energia si puterea electrica. Transferul optim de putere
2. Electromagnetism
2.1. Campul magnetic
2.2. Inductia campului magnetic
2.3. Forta electromagnetica
2.4. Forta electrodinamica (interactiunea magnetica a curentilor electrici stationari )
2.5. Forta Lorentz
2.6. Fluxul magnetic
2.7. Inductia electromagnetica. Legea lui Faraday
2.8. Autoinductia.
MATEMATICA
I. competente de evaluat
1. Folosirea corecta a terminologiei specifice matematicii in contexte variate de aplicare ;
2. Prelucrarea datelor de tip cantitativ, calitativ, structural, contextual cuprinse in enunturi matematice ;
3. Utilizarea corecta a algoritmilor matematici si a rationamentelor in rezolvarea de probleme cu diferite grade de dificultate ;
4. Exprimarea si redactarea corecta si coerenta in limbaj formal sau in limbaj cotidian, a rezolvarii sau a strategiilor de rezolvare a unei probleme ;
5. Analiza unei situatii problematice si determinarea ipotezelor necesare pentru obtinerea concluziei ;
6. Generalizarea unor propietati prin modificarea contextului initial de definire a problemei sau prin imbunatatirea sau generalizarea algoritmilor ;
II. continuturi
Clasa a IX-a
Algebra ;
Geometrie si trigonometrie ;
Clasa a X-a
Algebra : Progresii.Functii. Polinoame. Elemente de combinatorica. Medii; dispersia. Operatii cu evenimente. Probabilitatea unui eveniment .
Elemente de geometrie in plan si in spatiu : Numere complexe sub forma algebrica, conjugatul, operatii cu numere complexe. Interpretarea geometrica a adunarii, a scaderiinumerelor complexe si a inmultirii acestora cu un numar real. Numere complexe sub forma trigonometrica; produsul; puterea (formula lui Moivre); radacinile de ordinul n ale unitatii ; interpretarea geometrica a inmultirii numerelor complexe sub forma trigonometrica; aplicatii ale numerelor complexe in geometrie.
Produsul scalar a doi vectori in plan si in spatiu-conditii de perpendicularitate. Determinarea distantelor, ariilor sau a volumelor folosind calculul sintetic sau vectorial .
Clasa a XI-a
Elemente de algebra liniara si geometrie analitica. (Nu se cer elemente de programare liniara) .
Elemente de analiza matematica. (Nu se cer marginile unei multimi si diferentiala).
Clasa a XII-a
Elemente de algebra . ( Nu se cer relatii de echivalenta, partitii si subinele ).
Elemente de analiza matematica .
NOTA: toate subiectele sunt elaborate in concordanta cu programa scolara, fara a reflecta in mod special viziunea unui manual anume.
4. Note. Observatii generale.
Pentru a putea fi admis la examenele de matematica si fizica candidatul trebuie sa obtina la preselctia de limba engleza o medie cel putin egala cu 7.50.
Pentru a putea fi declarat admis la concurs candidatul trebuie sa obtina o nota cel putin egala cu 7.00 la fiecare dintre examenele de matematica si fizica.
Vor fi declarati cursanti primii 20 candidati in ordinea mediilor, de la cea mai mare la cea mai mica. Media se calculeaza ca medie aritmetica intre notele obtinute la examenele de matematica si fizica.
In situatia in care mai multi candidati obtin medii egale, nota obtinuta la examenul de matematica stabileste ordinea acestora (cel cu medie mai mare la matematica are intaietate).
In situatia in care mai multi candidati au medii egale si note la matematica egale (conditie simultana), nota obtinuta la proba de limba engleza scris stabileste ordinea acestora (cel cu nota mai mare la limba engleza scris are intaietate).

#6
Log-off

Log-off

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 03.08.2008
este 40.000 euro. nu 60.000 Tot scump ramane -_- . Si eu mai am 2 ani de liceu, si ma gandesc sa dau tot la SSAvC.  :rolleyes:  Am fost lenes in clasa a 9a si a 10a iar acum imi pare rau.... la mate sunt bata, la fizica lemn iar la engleza.... stau bine. Ce sa zic.... acu trag tare la mate si la fizica.... bafta

#7
kastor

kastor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 17.12.2006
Am niste intrebari:
-Cat de grele sunt examenele de admitere?
-Care e ultima medie cu care s-a intrat la locuri fara taxa in ultimul an?
-Conteaza daca ai sau nu semne particulare? Am un semn din nastere destul de mic pe mana dreapta.

Multumesc.

Edited by kastor, 05 October 2008 - 20:50.


#8
cata_csm

cata_csm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 07.09.2007

 kastor, on Oct 5 2008, 21:47, said:

Am niste intrebari:
-Cat de grele sunt examenele de admitere?
-Care e ultima medie cu care s-a intrat la locuri fara taxa in ultimul an?
-Conteaza daca ai sau nu semne particulare? Am un semn din nastere destul de mic pe mana dreapta.

Multumesc.
- examenele de admitere nu sunt cu mult mai grele decat cele de la bac
- asta nu pot sa iti spun.
- nu conteaza chestile astea.
Insa am auzit ca testele medicale sunt extrem de dificile, chiar si cea mai mica problema te poate incurca.

#9
Log-off

Log-off

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 03.08.2008

 cata_csm, on Oct 10 2008, 16:36, said:

- examenele de admitere nu sunt cu mult mai grele decat cele de la bac
- asta nu pot sa iti spun.
- nu conteaza chestile astea.
Insa am auzit ca testele medicale sunt extrem de dificile, chiar si cea mai mica problema te poate incurca.
cata csm.... m-am uitat pe forumurile SSAvC, iar din punct de vedere al dificultatii, in probe, exercitiile sunt banale, mai usoare decat la bac sau chiar ca cele de la bac, dar in niciun caz mai grele de atat. Testele sunt absolut toate grila. Am auzit ca toti admisii au medii la mate si fizica de peste 9, dar asta nu trebuie sa va sperie, pentru ca testele sunt destul de usoare.(cel putin asa am auzit eu). Acum lasati netul si treceti la treaba:) Bafta tuturor

Edited by Log-off, 11 October 2008 - 14:02.


#10
yuku

yuku

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 03.01.2009
pff nici nu stiu cum sa incep...voi mai aveti 2 ani...eu mai am jumatate de an si am atat de multe optiuni unde sa ma duc ca nici nu stiu de unde sa incep.... brasov, bucuresti....sau la Aurel Vlaicu (nici nu stiu unde e aia)...asta doar ca pilot (excluzand faptul ca mai am nishte rezerve in caz de nu ajung).... oricum am cautat despre piloti dar nu am gasit nimic concludend.... doar ceva despre instructie in pilotaj...ceva de genu... oricum as aprecia daca vreti sa impartiti ce ati gasit si voi (ca am multa treaba sa recuperez ce am pierdut 3 ani de zile si e bine de voi ca incepeti de acum ca daca o lasati pe a 12-a..... va fi extrem de greu) ok ehhh noi sa fim sanatosi :rolleyes:

#11
AlexCurca

AlexCurca

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.01.2009
Este cineva de aici care a luat la scoala superioara de aviatie sau macar a dat admiterea? Vreau sa stiu si eu urmatoarele:

-In ce consta examenul medical(la ce aparate te pun) si daca nu esti intr-o conditie fizica buna, atunci ce exercitii trebuie sa fac?

-Examenul de engleza este dificil?

-Care a fost ultima medie cu care s-a intrat la buget anul trecut--2008?



#12
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008
daca sunt doar 20 locuri la buget...nu va mai obositi degeaba, decat daca aveti bani de spagi grele...sau daca e tactu' pilot :first:

#13
camylla

camylla

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 02.04.2009
Buna! am o rugaminte....vreau sa fac cursul de stewardesa din iulie si ma intereseaza, pentru a-mi forma o parere, daca are cineva sau cunoaste de unde pot face rost de testele care s-au dat pana acum....macar 1-2! am inteles ca ex. ii grila dar nu stiu - grila deschisa sau inchisa?- poate sa-mi raspunda cineva? mai vreau sa stiu si cat o sa coste analizele medicale....materia pentru admitere am inteles ca-i din geogr. Rom. cls. 8 sau 12, cea a Europei cls. 6 si engleza...care vreau sa stiu daca ii asa grea sau se da ceva mai "light'?! Vreau sa va cunosc parerea....credeti ca se merita.... gasesc ceva imediat dupa ce  termin? imi doresc foarte mult sa lucrez in acest domeniu! Va pupik

#14
Armando86

Armando86

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 18.06.2008
Aloha!   Interesant subiect, foarte interesant.
    Acum cativa ani cand am terminat liceul, am avut intentia sa dau si eu la Scoala Superioara de Aviatie Civila dar din pacate in anul acela se scolarizau doar piloti de elicopter si nu doream asa ceva. Nici nu eram o "valoare" la matematica si nu stiu daca as fi intrat.
    Din "experienta proprie" pot sa spun ca e o meserie extraordinara. Tatal meu a fost pilot 20 de ani dintre care 15 pe international (dar inainte de 1990 cand erau alte vremuri) si merita din plin. Avantajele erau serioase: un salariu foarte bun,o munca palpitanta si prestigioasa (poate esti singurul din orasul tau care "conduce avioane"),  biroul era cabina de pilotaj si cred ca cea mai frumoasa parte a meseriei e ca vezi  toata lumea pe bani. Tata a fost in 80% din tarile lumii, in multe din ele nici nu te gandesti sa mergi (ex:Nepal, Buthan, Cambogia, Laos,Mozambic,Botswana, etc).....unde sa mai punem ca stewardesele in general arata intr-un fel :D .Si in tarile pe unde a fost de multe ori ajungea sa vada si orasul si imprejurimile, nu doar aeroportul (a vazut si aeroportul din Cairo, si orasul tot dar si piramidele, si a fost platit pt asta).
    Evident ca sunt si unele dezavantaje: desi esti mai in siguranta in avion decat in masina personala, nu poti sa nu te gandesti (cel putin la inceput, pana te obisnuiesti) ca esti la 10 000 m in aer si rapunsi de viata a sute de oameni, si bineinteles esti plecat mult timp de acasa iar daca ai nevasta si copii e mai nasol....pt ca si nevasta stie ca stewardesele sunt frumoase :P (depinde de increderea in partener).
    Per ansamblu eu spun ca merita, marele regret al vietii mele e tocmai faptul ca nu am am ajuns pilot, ca sa continui traditia din familie, dar cine stie, nu am inca 27 de ani si poate o sa incerc...
    Bafta tuturor care vreti sa deveniti piloti, o sa fie foarte mandrii copiii vostri de voi.


Ps: sky is the limit!

#15
cristian95

cristian95

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.08.2009
deocamdata sunt clasa a opta....dar imi doresc mult sa devin pilot....imi poate da vreun pilot sau vrun student la scoala de aviatie civila adresa de messenger sa vorbim mai bine si sa ma invete mai multe lucruri???

casa devii pilot trebuie sa dai la scoala de aviatie civila???si dupa ce oo iei ce faci,....unde cauti postu??????daca iei post mai intai esti insotitor de bord???????


ce inseamna insotitor de bord....................as vrea sa ma informez dar nam deunde


adresa mea de messs e            dumitrescu_cristian95

Edited by cristian95, 01 August 2009 - 16:08.


#16
Kcuf_di

Kcuf_di

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 19.01.2007

 cristian95, on 1st August 2009, 16:48, said:

deocamdata sunt clasa a opta....dar imi doresc mult sa devin pilot....imi poate da vreun pilot sau vrun student la scoala de aviatie civila adresa de messenger sa vorbim mai bine si sa ma invete mai multe lucruri???

casa devii pilot trebuie sa dai la scoala de aviatie civila???si dupa ce oo iei ce faci,....unde cauti postu??????daca iei post mai intai esti insotitor de bord???????


ce inseamna insotitor de bord....................as vrea sa ma informez dar nam deunde


adresa mea de messs e            dumitrescu_cristian95
Pai pune mana pe carte fecior si invata ca esti sub oorice critica.

#17
cristian95

cristian95

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.08.2009
pun mana pe carte...normal ca pun ....dar nu gasesti toate chestiile ...altceva e sati mai zica si cineva cu experienta cate ceva.........

tu ce esti?esti in facultate?  :huh:

imi da si mie cineva adresa de messs??/   a mea e          dumitrescu_cristian95

 Kcuf_di, on 1st August 2009, 20:05, said:

Pai pune mana pe carte fecior si invata ca esti sub oorice critica.




tu nu cred ca ai nici o treaba in domeniu asta

#18
zarzanel

zarzanel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 01.09.2007
Am toate cartile de pe care trebuie sa inveti, geografie aeronautica, engleza, proceduri de supravietuire, transport aerian de bunuri periculoase, initial cabin attendant training. Cine este interesat: zarzanel[at]yahoo.com

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate