Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Viza de flotant

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
pizzaman18

pizzaman18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 20.03.2008
Buna ziua,

Am citit ceva pe forumuri legat de viza de flotant dar totusi sa va explic situatia mea .

Sunt student in Bucuresti,locuiesc la o matusa de aproape 1 an si nu am viza de flotant si nici nu intentionam sa fac. Ideea e ca azi am fost la un interviu in care pt o eventuala angajare trebuie sa am domiciliul stabil in Bucuresti.

Toate bune bune si frumoase ( eu ma gandeam ca merg pana la politie si se rezolva ) pana cand dau cu capu de indecizia matusii mele de a-mi face viza de flotant pt ca ea crede ca o trece la fisc si ca trebuie sa plateasca etc... mentionez ca eu nu platesc chirie unde stau si e absurd sa platesca impozit pentru o suma inexistenta de bani?

Ce trebuie sa fac? Ma refer ce sa fac sa nu am vreo problema... daca este adevarata partea cu fiscul,cum poate fi evitata?

#2
arbmed

arbmed

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 21.01.2007

View Postpizzaman18, on May 13 2008, 18:51, said:

Ideea e ca azi am fost la un interviu in care pt o eventuala angajare trebuie sa am domiciliul stabil in Bucuresti.

Ce trebuie sa fac? Ma refer ce sa fac sa nu am vreo problema... daca este adevarata partea cu fiscul,cum poate fi evitata?
1. Ce vrea angajatorul e neconstitutional si discriminatoriu.