Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

visual basic release files

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
axn

axn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 22.11.2006
Salutare.
Nu lucrez de mult timp cu Visual Baisc, sunt incepator, si am o nelamurire.
Unde este aplicatia "finale" atunci cand dau pe "Build" din VB ?
In Visual Studio 2008 din my documents, la numele proiectului, am mai multe fisiere unde teoretic este aplicatia.
Bin\Release unde am executabilul si alte fisiere, bin\Debug unde e tot cam la fel doar ca e cu mai multe fisiere, si mai am "obj" unde tot asa am debug si release.

Chestia este ca mie toate imi merg, dar cand am dat altcuiva programul, (din bin\release) a zis ca i-a aparut "application failed to initialize properly". Alealalte nu le-am mai dat, ca n-am vrut sa fiu sacaitor, sau sa creada ca cine stie ce virusi incerc sa-i dau, de aceea va intreb pe voi, care stiti mai exact care ar fi fisierele aplicatiei ce pot fi "distribuite" :-)

Multumesc anticipat.
O zi frumoasa.

#2
_Gio_

_Gio_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 11.06.2006
In bin\debug se face executabilul cand dai F5 (run, sau start debugging ma rog). In bin\release este aplicatia "finale" cum zici tu (cand dai build, sau rebuild).

#3
ManuV

ManuV

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 15.03.2007

 _Gio_, on Apr 9 2008, 08:26, said: