Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

de unde stii ca-s bolnav?

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
ciureanuc

ciureanuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,294
  • Înscris: 27.11.2005
Ok, nu sunt medic, habar n-am. Caut un raspuns de la un "calificat":

1. cum poti sa-ti dai seama ca suferi cu inima? Cum ajungi sa te duci la control? Sa spunem ca nu faci nimic "preventiv"... de unde si pana cand ai putea identifica "dupa ureche" ca ar fi bine sa mergi sa te vada un doctor? Ce simptome ai avea?

2. Am observat ca respir destul de greu pe nas.... Parca tot timpul am "muci"...  varul meu s-a operat de "polipi" (ce e aia?) si ma sfatuieste sa ma duc si eu...  chiar ar fi cazul?

In principiu nu prea calc pe la medic - nu am simtit nevoia. Dar boala trebuie sa aiba o "nevoie" sa o simti? Cine stie ce alte insuficiente, dezechilibre, lipsuri mai am? Cum pot sa verific??

Thanks!

#2
shadowgign

shadowgign

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 397
  • Înscris: 27.11.2007

View Postciureanuc, on Mar 15 2008, 21:16, said:

Ok, nu sunt medic, habar n-am. Caut un raspuns de la un "calificat":

1. cum poti sa-ti dai seama ca suferi cu inima? Cum ajungi sa te duci la control? Sa spunem ca nu faci nimic "preventiv"... de unde si pana cand ai putea identifica "dupa ureche" ca ar fi bine sa mergi sa te vada un doctor? Ce simptome ai avea?