Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 

Plecare in Eritreea (Asmara)

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
Vlad_enache

Vlad_enache

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 10.03.2008
Salutare tuturor de pe acest forum. Sunt nou aici si am o mare problema. in luna mai trebuie sa plec in Eritreea la Asmara timp de o luna pentru a urmari niste fotbalisti  juniori de perspectiva. Mentionez ca lucrez ca scouter la Ariesul Turda. Orice informatie pe care o pot primi de la dumneavoastra despre aceasta tara si mai ales despre Asmara  mi-ar fi de mare ajutor. De exemp:Clima in luna mai, singuranta acestei tari,cea mai buna ruta aeriana,hoteluri,daca trebuiesc medicamente pentru malarie,statii de metrou sau autobuz pentru a ma deplasa cat mai usor prin Asmara, etc...orice informatie primita este de folos. Cei care ati fost astept recomandari. Va multumesc anticipat. Enache Vlad, Turda.

#2
Vlad_enache

Vlad_enache

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 10.03.2008
Nu gasesec nici o oferta de zbor pentru Asmara. Adica am gasit ceva dus intors cu Aitalia pe la 4600 de euro:))). caut fireste ceva mai convenabil. Dar mai e timp. Orice sfat imi puteti da raman recunoscator. Multumesc anticipat. Enache Vlad

#3
Hey23

Hey23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 498
  • Înscris: 13.05.2007
Cred ca e o gluma....   ce mari forbalisti sunt in Eritreea? :lol:   S-au terminat toate tarile lumii si au ramas cei mai buni fotbalisti in Eritreea...?