Problema - Canon EOS 400D
Last Updated: Mar 11 2008 18:50, Started by
sNap7
, Feb 26 2008 15:16
·
0
#1
Posted 26 February 2008 - 15:16
Buna,
Sunt incepator inca in tot ce inseamna foto dar incerc sa invat. Din pacate am pornit-o cu stangul. Am achizitionat acum vreo luna si ceva un Canon EOS 400D second-hand, care avea la activ aprox. 25.000 de cadre si a fost folosit doar in studio. Eu nu l-am folosit in situatii extreme de clima (frig, zapada, ploaie,etc.), nu l-am scapat vreodata pe jos sau bruscat in vreun fel si nici nu l-am folosit cu vreo periferica necompatibila. Acum 2 zile am facut 2-3 poze in casa intr-o dimineata iar apoi seara am vrut sa fac poze afara. Cand am incercat sa pornesc aparatul nu a mai pornit de niciun fel, in momentul in care mut intrerupatorul pe ON nu face absolut nimic. De mentionat ca intre cele doua momente (dimineata cand am facut acele poze si seara cand am incercat sa il pornesc) aparatul nici macar nu a fost miscat din locul in care l-am lasat. Am schimbat bateria care mentine setarile memoriei, am incarcat acumulatorul la nivelul maxim dar nu da niciun semn. Am incercat pe la cateva service-uri foto-video din orasul meu dar nimeni nu face service la aparate Canon si nici nu vreau sa-l las pe mana oricarui "repara tot". Ce va rog este sa ma sfatuiti cam ce ar trebui sa fac in continuare, daca ar trebui sa-l trimit la service-uri specializate din tara sau reprezentate Canon, etc. Va multumesc anticipat. |
#2
Posted 26 February 2008 - 18:44
Quote daca ar trebui sa-l trimit la service-uri specializate din tara sau reprezentate Canon, etc. |
#3
Posted 27 February 2008 - 11:48
#5
Posted 27 February 2008 - 14:53
Parca Cris Profesional din Bucuresti, str Campia Libertatii sunt autorizati Canon.
Sa ma corecteze cineva daca gresesc |
#6
Posted 28 February 2008 - 10:12
#7
Posted 07 March 2008 - 10:52
#8
Posted 07 March 2008 - 14:49
Legat de Cris Professional: Am avut și eu ceva de înlocuit la aparat, e vorba de pinii de la slotul pt card. Și mi l-au dat înapoi reparat în aceeași zi.
Doar că prețul a fost... |
#9
Posted 08 March 2008 - 00:46
1011, on Mar 7 2008, 14:49, said: Legat de Cris Professional: Am avut și eu ceva de înlocuit la aparat, e vorba de pinii de la slotul pt card. Și mi l-au dat înapoi reparat în aceeași zi. Doar că prețul a fost... Pretul ca pretul, dar decat sa-l dai la un mester Manole, sa iti ia aceeasi bani si sa se strice aparatu iarasi dupa 1 luna. De curiozitate, cat ti-au luat ? |
#10
Posted 08 March 2008 - 11:28
4 milioane.
Și știu, nici eu nu l-aș fi dat la Meșterul Manole. Dar mă plângeam de preț. |
|
#11
Posted 10 March 2008 - 14:37
Acum am luat aparatul de la curier, a fost reparat si trimis la mine.
Pun un mic feedback. Pozitiv: - aparatul a stat doar o saptamana in service - costul reparatiei nu a fost mare (30 RON piesa schimbata + 86 RON manopera) - a fost returnat in conditii sigure Negativ: - aroganta angajatilor unde a fost reparat - aparatul a fost returnat lipsindu-i cauciucul de protectie de la viewfinder Pe o scara de la 1 la 10 le-as da nota 8 |
#13
Posted 10 March 2008 - 16:23
Sincer nu stiu ce a avut, pe bon scrie la numele piesei "Protector" si iar la cod scrie "VD7-...." . Mai mult din cod nu inteleg pentru ca e scris urat.
Nu vreau sa fac scandal din doua motive; primul e acela ca nu vreau sa mai am de-a face cu aroganta lor indiferent in ce mod iar al doilea motiv e ca protectia aceea de cauciuc costa noua 30 ron daca vreau sa o cumpar, sau mi-o da un prieten de la un 350d. Stii vorba aia, "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul". |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users