Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Dodge Challenger SRT8 revine după 35 de ani

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postmwlambo, on Feb 7 2008, 14:56, said:

Suspensiile alea nu cred ca sunt chiar orice suspensii... sta prea bine masina in curbe. Pun pariu ca avea si sasiul modificat. Am vazut teste cu Dodge Charger stock si era cam dezastru(la Top Gear daca-mi amintesc bine).

Sigur, sunt suspensii sport. Sasiul nu este modificat, poti vedea aici lista de modificari la masina din clip:

http://www.cardomain.com/ride/744737

motor:
Edelbrock Intake
Hedman Header
Flowmaster Exhaust
Edelbrock Engine Comps.
MSD Ignition
Auto Meter Engine Electronics

suspensie:
Edelbrock Shocks
Mopar Springs
Hotchkis Strut Bars

frane:
Baer Racing Brakes

cutie de viteze:
Mopar Transmission

Motorizarea de top la Charger original era 426 cu.in. Hemi, cotat de producator la 425 de cai. In realitatea puterea era undeva aproape de 500 de cai. Masina din clip nu are Hemi-ul cu pricina ci probabil 440 cu.in. Hemi, care desi mai mare in capacitate, avea mai putini cai putere (cotat de fabrica la 390 de cai). Proprietarul a modificat motorul ca sa-l aduca la normele curente pentru emisii, pentru ca altfel daca ai o masina clasica care nu indeplineste normele, esti limitat la un numar de mile anual. Oricum, a crescut si puterea motorului la 450 de cai, dar totusi nu e mai puternic decat Chargerul original in motorizarea de top.

Cu alte cuvinte, singurele modificari care au ridicat performata Chargerului din clip fata de Chargerul original, sunt suspensiile si franele. Trebuie spus ca inca de la lansare in '68, pe Charger se puteau monta suspensii sport, mult mai potrivite pentru condus sportiv decat suspensiile standard. Oricum, Top Gear nu e o referinta pentru informatii corecte in privinta masinilor americane. In episodul cu pricina au luat un Charger care nu a fost intretinut, si se mirau ca franele nu mergeau. Franele nu merg nici la un seria 3 daca nu le schimbi la timp. Cum crezi ca sunt franele la un BMW 2002 care nu a fost intretinut?

#20
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
ca design e dragut. insa sa o vad in realitate, de exemplu mustangul asta nou nu m-a impresionat cand l-am vazut in table si piulite

#21
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004

View Postbufu, on Feb 7 2008, 10:09, said:

in state toate masiniile sunt pe cutie automata ...manuala iti poti lua doar ptin comanda speciala si te costa o gramada in plus si mai si astepti cateva sapt in plus....majoritatea americaniilor nici nu stiu cum functioneaza o manuala si cum se conduce cu o manuala

Sorry dar nu esti prea bine informat.
Ce-i drept, automatele sunt preferate de catre americani din diferite motive: lene/comoditate, lipsa de informare, obisnuinta, traditie, trafic, motoare mari care se preteaza mai bine la o automata, lipsa multor modele de masini care sa aiba transmisie manuala etc.

Automatele sunt mai scumpe decat manualele in toate cazurile, in general cam cu $1000. Repet, multe modele de masini nici nu au optiunea de cutie manuala iar altele desi in teorie au optiunea asta, nu sunt importate pt ca dealerii considera ca nu le-ar cumpara nimeni. De ex. un prieten a vrut sa-si ia un Lexus IS250 cu manuala dar n-a putut pt ca desi manuala e transmisia de baza pe IS250, dealerii nu vor sa importe o masina de lux cu asa o transmisie.

Sunt destul americani care prefera manualele, as estima intre 10% si 20%.

Eu am optat pt o transmisie manuala si sunt foarte fericit cu ea.

#22
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007

View PostHuck_, on Feb 7 2008, 15:29, said:

Ai dreptate cu stopurile :)

Apropo, uite o imagine cu motorul de 6.1 litri, cred ca se vede destul de bine cat de compact este - exista motoare de 3.5 litri DOHC mai mari decat el, se vede cat spatiu e in fata lui pana la marginea capotei:

Nu e motorul mic, e capota lunga. :D

E superba masina, asa ceva as cumpara fara sa ma gandesc de 2 ori, evident facand abstractie de conditiile actuale cu taxa de inmatriculare care cred ca ar ajunge la 50% pt. masina asta.

#23
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postfastcarjunkie, on Feb 8 2008, 03:09, said:

Nu e motorul mic, e capota lunga. :D

compara motorul Challengerului din poza de mai inainte cu motorul de 3.8 litri de la Nissan GT-R (Challengerul e doar cu 4 centrimetri mai lat decat GT-R, poti folosi latimea masinilor drept reper):

[ http://www.zcars.com.au/images/2008-nissan-gtr-engine1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

fastcarjunkie said:

E superba masina, asa ceva as cumpara fara sa ma gandesc de 2 ori, evident facand abstractie de conditiile actuale cu taxa de inmatriculare care cred ca ar ajunge la 50% pt. masina asta.

Segmentul asta de masini performante cu 2/4 usi si cu pret rezonabil e din ce in ce mai competitiv. EVO, STI, Challenger, viitorul Camaro, BMW 135 Coupe, ofera aceleasi performante si cam acelasi pret, in jur de $40,000 (desi ca stiluri de caroserie sunt destul de diferite). Oricum Camaro va fi cel mai ieftin si cel mai performant, sa vedem cum o sa arate la interior (adevarul e ca nici una din masinile astea nu au un interior stilat, poate cu exceptia BMWului). Mi-as dori sa vad mai multe masini europene in categoria asta de performanta/pret.

Din pacate a trebuit sa renunt la idea de a cumpara BMW seria 1 coupe. IMO arata superb la exterior, dar la salonul de la Detroit am avut proasta inspiratie de a incerca sa intru pe locurile din spate. Am rabatat scaunul soferului la maxim si am incercat sa intru in toate felurile - am intrat pana la urma, dar spatiul in spate e foarte, foarte mic. Asta inseamna ca nu raman decat masinile americane daca vreau sa iau o coupe cu 4 locuri in care se poate intra in spate fara sa fii un contorsionist. Camaro arata destul de fain :D o poza de la NAIAS:

Attached Files



#24
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004
Din pacate interiorul la Challenger e cam de cacao.


View PostHuck_, on Feb 8 2008, 15:40, said:

compara motorul Challengerului din poza de mai inainte cu motorul de 3.8 litri de la Nissan GT-R (Challengerul e doar cu 4 centrimetri mai lat decat GT-R, poti folosi latimea masinilor drept reper):

[ http://www.zcars.com.au/images/2008-nissan-gtr-engine1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



Segmentul asta de masini performante cu 2/4 usi si cu pret rezonabil e din ce in ce mai competitiv. EVO, STI, Challenger, viitorul Camaro, BMW 135 Coupe, ofera aceleasi performante si cam acelasi pret, in jur de $40,000 (desi ca stiluri de caroserie sunt destul de diferite). Oricum Camaro va fi cel mai ieftin si cel mai performant, sa vedem cum o sa arate la interior (adevarul e ca nici una din masinile astea nu au un interior stilat, poate cu exceptia BMWului). Mi-as dori sa vad mai multe masini europene in categoria asta de performanta/pret.

Din pacate a trebuit sa renunt la idea de a cumpara BMW seria 1 coupe. IMO arata superb la exterior, dar la salonul de la Detroit am avut proasta inspiratie de a incerca sa intru pe locurile din spate. Am rabatat scaunul soferului la maxim si am incercat sa intru in toate felurile - am intrat pana la urma, dar spatiul in spate e foarte, foarte mic. Asta inseamna ca nu raman decat masinile americane daca vreau sa iau o coupe cu 4 locuri in care se poate intra in spate fara sa fii un contorsionist. Camaro arata destul de fain :D o poza de la NAIAS:

O sa apara o alta masina interesanta prin toamna: Nissan 370Z.
Sau daca e musai sa ai locuri in spate, orienteaza-te la Infiniti G37. E foarte bine vazuta.

#25
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003

View Postbufu, on Feb 7 2008, 03:09, said:

in state toate masiniile sunt pe cutie automata ...manuala iti poti lua doar ptin comanda speciala si te costa o gramada in plus si mai si astepti cateva sapt in plus....majoritatea americaniilor nici nu stiu cum functioneaza o manuala si cum se conduce cu o manuala


:o  :o

Aoleu

eu cred ca esti cam prost informat. Te rog eu, mai intereseazate ca spui tampenii.

EDIT: acu am vazut ca ti s-a mai zis.

Edited by pimp, 11 February 2008 - 16:08.


#26
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003

View PostMate90, on Feb 7 2008, 14:36, said:

mie nu prea imi place Charger-ul,n-are aerul de muscle B)  pe care il are asta.oricum nu stiu daca mi-as cumpara vreunul daca as avea banii aia... Voi v-ati cumpara un Challenger daca ati castiga la loto sa zic si n-ati avea ce sa faceti cu ei?  :D Citez: "SRT8 is tagged at $37,995 and will arrive in showrooms this spring."


Charger-ur n-are aerul de Muscle?...de ce, ca are 4 usi? Sau poate n-ai vazut un SRT-8 in realitate....mai degraba asta e. Oricum Chargerul acum e pozitionat nu neaparat ca Mucle car ci ca berlina full-size.


Vezi tu aici e chestia misto cu aceste masini. Nu tre sa castig la Loto ca sa cumpar asa ceva. Un Challenger sau CHarger SRT8 isi cam permite orice familie cu venituri medii, asta fara sa nu mai aibe ce sa manance dupa. Iar unul normal cu motor de 3.5 si 250 cp (care oricum e ok), isi permit si familii cu venituri sub medie fara probleme. Un Charger de baza pleaca de la ~ 23 000$.

------------

Huck - lasa-n naiba de 135. Da, e rapid si e BMW, dar pe cat de mult am incercat sa-l indragesc la salon pur si simplu nu am putut. Urat rau din orice unghi, interiorul cheap rau, spatiu foarte mic, si pret aproape cat 335/G37. Nici alea nu exceleaza la spatiu dar e ceva mai bine.

#27
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Bun, eu nu-nteleg comparatia ca dimensiuni cu motorul de GT-R, ce-ai vrut sa zici? Corect, o admisie cu turbo ocupa mai mult loc decat una cu supercharger, iar o admisie TT si mai mult dar care-i treaba? Vrei porcbagaj si sub capota sau cum?

In ambele cazuri fiind motoare amplasate longitudinal cred ca mai important e sa nu "atarne" prea mult peste puntea fata si, eventual, sa nu intre prea mult in interior, dar altfel?

Edited by fastcarjunkie, 11 February 2008 - 16:46.


#28
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postfastcarjunkie, on Feb 11 2008, 09:44, said:

Bun, eu nu-nteleg comparatia ca dimensiuni cu motorul de GT-R, ce-ai vrut sa zici? Corect, o admisie cu turbo ocupa mai mult loc decat una cu supercharger, iar o admisie TT si mai mult dar care-i treaba? Vrei porcbagaj si sub capota sau cum?

Poate nu m-am facut bine inteles, nu ma refeream la cat spatiu ocupa tevaraia turbo de la GT-R. Ce spuneam e ca un motor DOHC de 3.5-4 litri ocupa cat un motor OHV de 6 litri, si asta se vede foarte bine comparand dimensiunile blocurilor celor 2 motoare de mai sus (Challengerul are 6.2 litri, GT-R are 3.8 litri) folosind ca reper latimea masinii care este aproximativ aceeasi (Challenger e cu 4 cm mai lat decat GT-R).

#29
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007
Inca un vid cu Challenger -- tot de la photoshoot-ul de prezentare, dar au pus sunetul la loc, se poate auzi acum motorul.
Bineinteles, cu stock exhaust sunetul nu e foarte puternic, dar cred ca se poate observa usor caracterul motoarelor OHV:

volumul la maxim :D
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/boLZShgFRr4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#30
badegheo

badegheo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 21.10.2007
mie imi place mult...dar parca la o adica as alege camaro nou...parca e mai altfel....

de la dodge sunt super chargerul nou (pacat k nu au pus prostanacii si cutie manuala) si viper...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate